Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Napoji željno telo!

Posted by zogca na junij 1, 2010

LOK LJUBEZNI

Prelomi se v mojih rokah,
prelomi se.
Zlomi se,
zemlja te kliče.

Žejna zemlja,
trda zemlja čaka,
čaka z razpokanimi ustnicami.

Prelomi se v mojih rokah,
prelomi se, beli lok ljubezni.
Napoji razpokane ustnice,
napolni prazne roke.

Napoji željno telo.

In naj se potem razcvete kamen.
Naj se razcvete kamen v prsih zemlje,
naj te ugrabi njegov cvet.
Naj te popije žeja prsti.

In naj dehti mogočna noč
s temnim vonjem.

Dane Zajc

54 Responses to “Napoji željno telo!”

  1. zogca said

    Katere ženske so po tvojem mnenju najbolj vroče?

    Vsaka ženska je lahko »najbolj vroča« v objemih moškega, ki si ga zares želi, če ta zna v njej zbuditi vročino. Njena vročica se začne med ušesi in pod prsmi. Z drugimi besedami: v glavi in srčku, ne pa med nogama. V bistvu ni pravil, vsaka ženska je seksualni svet zase. Če bi vseeno moral govoriti o najbolj vročih, bi rekel, da se najbolj in najhitreje medijo in so zato najbolj vroče ženske po tridesetem letu, da so ženske najbolj vroče od tridesetega pa tja do petintridesetega leta, da so verjetno najbolj vroče temnolaske s temnimi očmi, pa samozavestne ženske, ki so zadovoljne s svojo golo podobo, ženske, ki rade športajo, ženske, ki veliko mislijo na seks … Sem kaj izpustil? Seveda, ženske, ki imajo rade seks, pa že dolgo niso seksale.

    Brane Kastelic

    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/brane-kastelic-medeca-zenska-ti-zamegli-pogled.html

  2. maxi said

    Še preden sem prebrala Braneta, sem imela namen nalepit:

    Samo to mi gre po glavi, jaz pa tolk gradiva za študirat😦😦

  3. maxi said

    Ja, ja…temnolaske s temnimi očmi, Brane že ve…🙂😛

  4. romeno said

    Kje so časi, ko sem prebiral njegove zgodbe v anteni🙂

    Samo to mi gre po glavi, jaz pa tolk gradiva za študirat

    Što se mora nije težko😆

  5. webmaher said

    temnolaska s temnimi očmi, lepa, sexy, inteligentna, izobražena + še bolj izobražena = Maxiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen:

  6. asdf said

    barva oči in las, polti je pa res popolnoma nepomemben dejavnik. in brane kastelic še bolj s svojimi mnenji…

    kje bom v petek:

    bend, ki igra dvakrat na leto, bolj igrajo, slabše je, ampak je vedno boljše….
    neprecenljivo…
    aja še ena iz tistih, naših koncev… svečina r&b

  7. zogca said

    Vidiš, da nisi diskriminirana?😉

    Ja, ja…temnolaske s temnimi očmi, Brane že ve…

  8. zogca said

    Ufff, kako sem jih jaz brala. Pokvarjena od majhnih nog.😉

    Kje so časi, ko sem prebiral njegove zgodbe v anteni

  9. zogca said

    Če bo Maxi kdaj potrebovala PR službo, zdaj ve, da ti … Čeprav dvomim, da je njo treba kaj veliko reklamirati.

    temnolaska s temnimi očmi, lepa, sexy, inteligentna, izobražena + še bolj izobražena = Maxiiiiiiiiiiiiiii

  10. maxi said

    barva oči in las, polti je pa res popolnoma nepomemben dejavnik. in brane kastelic še bolj s svojimi mnenji…

    Hmm…jaz pa ne bi tako v nič dajala njegovih mnenj; sem prebrala njegov intervju, zadnja dva odgovora sta dovršena zame…

  11. zogca said

    Oči so ogledalo duše ali kako že. Oči so pomembne, čeprav ne ravno barva.

  12. romeno said

    Žogca, mam občutek, da lahko objavo “Ena deževna” obudiš od mrtvih🙂 Bemti pa vremenarje in njihove napovedi😆

    A bo kdo gledal, danes zvečer na SLO1 dokumentarni film o slovitem Martinu Strelu ?

  13. zogca said

    Ha ha ha, prav imaš. In ni izključeno, da je ne bom. Čeprav je danes zvečer na programu ena zelo vroča objava, pa ne seksualno vroča, politično vroča.

    Žogca, mam občutek, da lahko objavo “Ena deževna” obudiš od mrtvih

  14. zogca said

    Not me.

    A bo kdo gledal, danes zvečer na SLO1 dokumentarni film o slovitem Martinu Strelu ?

  15. Tana said

    in brane kastelic še bolj s svojimi mnenji…

    Meni so B.K. mnenja čisto nepomembna, skratka bed🙂 in on tudi🙂

    aja še ena iz tistih, naših koncev… svečina r&b

    Sem bila v soboto v Virtičah… saj to je tam a ne?

  16. asdf said

    jap, tana, to je tam nekje… kaj si te delala tam?
    maxi- saj ne dajem v nič njegovega mnenja. samo zanima me ne in to je pravzaprav vse. nimam ga za osebo, ki bi me lahko karkoli naučila. mani se zdi čisti populist… zadnaja dva odgovora- o ritkah in sexu z dvema ženskama za popestritev? tam si našla dovršenost?😀
    ajt banda, fajn bodite!

  17. maxi said

    zadnaja dva odgovora- o ritkah in sexu z dvema ženskama za popestritev? tam si našla dovršenost? :-D/blockquote cite=””>

    Hm…tole si lumpasto vzel iz konteksta.
    🙂😛 Me je pa bolj kot to kar si ti izpostavil navdušil s tem, da je “klasik” pri sexu, da mu je doma z ženo najlepše, všeč mi je ker tako lepo in spoštljivo govori o lepoti medene ženske…pač tista klasična passion vre iz njega, ki jo tudi jaz obožujem.

  18. zogca said

    Jaz ga ne berem, da bi se kaj naučila. Okej, ko sem bila mala, že mogoče, zdaj pa gotovo ne več.

    ki bi me lahko karkoli naučila.

  19. zogca said

    A on to res toliko poudarja?

    da mu je doma z ženo najlepše

  20. maxi said

    Glede na to, da pod njegovo sliko piše:

    “Brane zase pravi, da je ‘klasik’, najraje ima seks v dvoje v domači postelji.”

    Verjetno ni mislil, da valja varuško po njej?!

    Sem pa drugače že pred časom brala nek njegov intervju, kjer je govoril o tem, kako si z ženo pri treh otrocih kradeta čas….

    Drugače pa je tudi dejstvo, da ima gospod karizmo, aja pa temne oči…:)

  21. lynx said

    …da mu je doma z ženo najlepše

    A ti vsakomur verjameš na besedo?

  22. zogca said

    To okej, ampak sicer njegovi drugi teksti …

    Glede na to, da pod njegovo sliko piše:

    “Brane zase pravi, da je ‘klasik’, najraje ima seks v dvoje v domači postelji.”

  23. zogca said

    Oja.

    Tudi meni je on prva liga.

    Drugače pa je tudi dejstvo, da ima gospod karizmo, aja pa temne oči…:)

  24. maxi said

    A ti vsakomur verjameš na besedo?

    Jaaaaa – seveda, sploh tistim, ki se mene bolj malo (do)tikajo… :))

  25. zogca said

    Pa saj on se ne baha z zvestobo.

  26. maxi said

    Pa tudi z nezvestobo ne. V tem intervjuju celo pravi, da če bi on toliko tega živel kot piše, bi imel bolj malo časa za pisanje….in potem dodaja, da je to pač njegova domišljija.

  27. lynx said

    Jaaaaa – seveda, sploh tistim, ki se mene bolj malo (do)tikajo…

    Moškemu, razen tistemu, ki je 100% zatrapan vate (pa še to ne traja večno), nikoli ne verjemi.

  28. maxi said

    Hvala Lynx, za tale nasvet.

    Ps: Res delujem tako naivno?

  29. maxi said

    100% zatrapan vate

    Tole je dobra definicija…je moški lahko zatrapan tudi (zgolj)70%?

  30. zogca said

    Kako se preveri stoprocentnost?

    Moškemu, razen tistemu, ki je 100% zatrapan vate (pa še to ne traja večno), nikoli ne verjemi.

  31. lynx said

    Res delujem tako naivno?

    Kako pa narediš selekcijo komu verjeti in komu ne?

    Tole je dobra definicija…je moški lahko zatrapan tudi (zgolj)70%?

    Da ne bomo o procentih… lahko je zatrapan ali zelo zelo zatrapan.

    Kako se preveri stoprocentnost?

    Da naredi vse kar se ti sprdne.

  32. maxi said

    Kako pa narediš selekcijo komu verjeti in komu ne?

    To gre čisto po občutku…v življenju srečaš ljudi, za katere preprosto veš, da jim lahko zaupaš in obratno. To govorim na splošno.
    Kar se moških tiče, sem jaz (vsaj do zdaj) vedno na stand-by…tako, da težko odgovorim…oz.bi lahko rekla, da jim ne zaupam (več).

  33. lynx said

    To gre čisto po občutku…v življenju srečaš ljudi, za katere preprosto veš, da jim lahko zaupaš in obratno.

    Zakaj torej verjameš Kastelicu, katerega predvidevam, sploh še nisi srečala?

  34. zogca said

    Ti misliš, da je to stoprocentnost? Jaz mislim, da ne. Sodim po sebi. Če sem do konca zaljubljena, to še ne pomeni, da bom delala vse, kar se nekomu sprdne.

    Da naredi vse kar se ti sprdne.

  35. romeno said

    Obožujem srečne konce🙂

  36. lynx said

    Če sem do konca zaljubljena, to še ne pomeni, da bom delala vse, kar se nekomu sprdne.

    Na hitro naštej tri primere, kjer si dragemu oporekala.

  37. maxi said

    Zakaj torej verjameš Kastelicu, katerega predvidevam, sploh še nisi srečala?

    Saj ne gre toliko za to…Brane K. je pač neka karizma moškega…ja, kot je rekel asdf na slovenski populistični sceni, ki mi je pač simpatičen. To, če jaz njegovim besedam verjamem ali ne nima nobenega vpliva na moje življenje, zato tudi v takšnih oz.ravno v takšnih primerih lahko simpatijo do nekoga izkazujem na popolnoma neobremenjen način, in ga označim za takšnega, kakršen se pač meni na prvi pogled vidi.

    Če poenostavim; na prvi pogled mi je všeč…lahko da bi ob tesnejšem, globljem stiku bila razočarana, ampak nobene potrebe o takšni analizi zanj ne vidim. Je varno (pre)daleč stran od mene.🙂

  38. zogca said

    1. Naravnost v obraz sem mu povedala, da se zaradi njega ne bom dala krstit, ko je to zahteval od mene.

    2. Rekla sem ne, ko je hotel analni seks.

    3. Ko je imel svoje desničarske izpade, nisem nič kimala, ampak sem mu hudičevo oporekala.

    Teh stvari se zdaj spomnim. Ni mi danes do tega, da bi obujala spomine na princa.

    Na hitro naštej tri primere, kjer si dragemu oporekala.

  39. zogca said

    Takšne je lahko imeti rad.

    Drugače pa podpišem vse, kar si napisala v tem tekstu.

    Je varno (pre)daleč stran od mene.

  40. zogca said

  41. zogca said

  42. lynx said

    Če poenostavim; na prvi pogled mi je všeč

    Meni pa ravno obratno. Ko sem ga samo bral, se mi je zdel zoprn in prepotenten. Odkar ga gledam na Talentu, se je moje mnenje o njem zelo popravilo.

    Teh stvari se zdaj spomnim.

    Si prej izjema kot pravilo.

  43. Tana said

    jap, tana, to je tam nekje… kaj si te delala tam?

    Te sem šofera špilala🙂

    Sem peljala sina in njegove prijatelje na srečanje “sončkov”. Pa so mi te strokovno povedali, da je to tam ki se reče Svečina🙂

  44. zogca said

    Biti zaljubljen zame ne pomeni biti brez hrbtenice. In to, da bi bila pripravljena iti prek vsega, to zame ni znak zaljubljenosti, ampak … Ne vem, mogoče obupa? V končni fazi pa … Pri princu sem tako in tako šla prek marsičesa, pa ne bi smela, da bi šla prek vsega, bi se počutila kot popolna bebka.

    Si prej izjema kot pravilo.

  45. zogca said

  46. romeno said

  47. zogca said

  48. romeno said

    Kako odkriti ste?🙂

    http://en.nienteansia.it/tests/sincerity-test.html

  49. zogca said

  50. happyone said

  51. lynx said

    Da ne pozabimo komentirati fotke: Žogca, joške 1 a-

  52. zogca said

    Mislim!!! Morali smo priti do 51. komentarja, da se je eden od vas spomnil komentirati joške. Ta pomlad na vas očitno ne deluje ravno najbolje.

  53. maxi said

    Ta pomlad na vas očitno ne deluje ravno najbolje.

    Joški so res lepi…ampak z mano in mojo pomladjo nimajo nobene veze🙂

  54. zogca said

    Mislila sem na moške, Maxič. Za damice bi morala nalepiti kaj drugega.

Leave a Reply

 
