Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še en rajc za moje pupe!

Posted by zogca na maj 30, 2010

Vem, da v tem trenutku zganjam diskriminacijo. Obljubila sem namreč, da bo rajcu za pupe sledil rajc za pupije, zdaj pa sem znova … Ne, ko zagledam Jasona Lewisa, si ne morem pomagati in takrat rečem zbogom obljubam, načelom, pravičnosti do blogovskih pupijev. Jason Lewis mora biti na blogu.

Čeprav tokrat oblečen.

Ponavadi je vsaj malo slečen.

Kakor v tej objavi.

Prihodnjič pa bom res, obljubim, rajcala pupije.

74 Responses to “Še en rajc za moje pupe!”

  1. lynx said

    Moj komentar na to temo:

  2. zogca said

    Še kakšno bjondo, pliz.😉

  3. lynx said

    Zadovoljna?

  4. zogca said

    Joške ima vsekakor dobre.😉

  5. maxi said

    http://images.psxextreme.com/wallpapers/ps3/megan_fox_01.jpg

    Hmmm, kako se bo slišalo, če rečem, da je ta bolj rajcig, kot Jason Lewis? No, zame.:mrgreen:
    Svetlolas, svetlih oči…rahlo dolgočasen izraz, nič divjega v njem…hehe:mrgreen:
    Malo se hecam, malo pa ne…bolj ko je temen pogled, bolj imam jaz mehka kolena.😀

  6. zogca said

    Ampak tale mi je pa veliko bolj všeč kot tvoja.

  7. zogca said

    Kje je zdaj Janis, da to prebere?😉

    Hmmm, kako se bo slišalo, če rečem, da je ta bolj rajcig, kot Jason Lewis? No, zame.

  8. zogca said

    Hmmm … Meni so tudi modre oči lahko božansko lepe.

    bolj ko je temen pogled, bolj imam jaz mehka kolena.

  9. maxi said

    Tole recimo, me pa (že) precej gane::mrgreen:

  10. maxi said

    Meni so tudi modre oči lahko božansko lepe.

    Nikoli mi svetle oči niso prišle tako, do živega kot temne. Bolj kot so modre, bolj so mi hladne.

  11. zogca said

    Mene pa Keanu nič ne gane.

    Drugače pa – jaz sem vedno za moške, ki so mi bili na smrt všeč, mislila, da imajo temne oči, rjave, izkazalo pa so je, da so vsi imeli zelene. Moj dolgoletni partner je pa tako in tako imel modre.

  12. zogca said

    Gledam Janšo in Pahorja na teveju.

    To je šele rajc.

    NOT!

  13. maxi said

    Zato so mi tudi od ženske najlepše brinete s temnimi očmi:

    in

  14. maxi said

    En post požrlo.😦

  15. zogca said

    Šibam ga reševat.

  16. zogca said

    Jaz imam od žensk najraje eno bjondo z zelenimi očmi – sebe.😉

    Živela samovšečnost.😉

    Zato so mi tudi od ženske najlepše brinete s temnimi očmi

  17. maxi said

    Saj so tudi rjave oči pri meni verjetno samovšečnost.:mrgreen:

  18. zogca said

    Vidiš?

    Na koncu bova ugotovili, da sva zaljubljeni sami vase.

    Mah, se mi je zgodilo dva dni nazaj. V ženski družbi. In sem videla eno žensko, ki mi je bila tako zelo všeč, da sem ene desetkrat to povedala. Pa sta mi dve iz te družbe rekli, da mi je ta ženska podobno. No, meni se ni zdela podobna meni, res ne, je imela veliko pravilnejše oblike obraza kot jaz … Ampak menda mi je na nek način bila podobna. Kdo bi vedel?😉

  19. maxi said

    Na koncu bova ugotovili, da sva zaljubljeni sami vase.

    Jaz zagotovo nisem zaljubljena sama vase, sem si pa všeč.😉

  20. zogca said

    Jaz bom napisala pa tisto, kar pogosto slišimo v ameriških filmih … Pravica do molka v primeru, da bi človek obremenil samega sebe.:mrgreen: Mah, kaj se delam fina tisto, to sem vseeno nekoč davno nabubala napamet. http://en.wikipedia.org/wiki/Miranda_warning

  21. romeno said

    You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed to you. Do you understand these rights as they have been read to you?

    A ni malo prepozno za to?😆

    Sicer pa sem vedno mislil, da si temnolaska🙂 in nimam pojma, od kje mi takšno mišljenje🙂

  22. zogca said

    Se ti zdi, da sem že priznala samozaljubljenost?

    Ne, blond sem. Malo tudi s pomočjo kemije. Ampak res ni na meni nič temnega.

  23. lynx said

    …bolj imam jaz mehka kolena.

    Na podlagi teh besed lahko človek sklepa, da potem rade začnejo lesti narazen. Ali je to še en stereotip? 😉

  24. zogca said

    Stereotip.😉

    Ko so mehka kolena, se gre na kolena.

  25. lynx said

    Ko so mehka kolena, se gre na kolena.

    To delajo nune. Ti nisi več. Čas je za nadgradnjo . 🙂

  26. zogca said

    Nisem več nuna?

  27. zogca said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6257653

    😯

  28. happyone said

    ženin je faca v tej zgodbi🙂

  29. zogca said

    Ej, sreča v nesreči. Dobro zanj, da je izvedel dovolj zgodaj, čeprav še vedno prepozno. Vsekakor pa bolje, kot če bi izvedel po dvajsetih letih zakon. Kaj bi tale dvajset let delala – sploh si ne upam pomisliti, če se celo na lastni poroki ni mogla sneti s tujih tičev.

  30. happyone said

    Ampak, je pa dobro, da imaš družbo, ko te takole prevara. Se ga s frendi napiješ in vsaj prvi šok ne boli toliko. Dol pravijo: ćemu tuga ćemu bol kada postoji alkohol …..

  31. zogca said

    Če bi bila jaz njen ženin, ne vem, če bi ona tako dobro prišla skozi. Povem po pravici.

  32. romeno said

    Za tole pozdravit bo pa potrebno veliko alkohola. In, ko bo to pozdravljeno lahko gre zdravit še odvisnost od alkohola🙂

  33. zogca said

    Vse zaradi babe! 😛

  34. romeno said

    In priče🙂

    Zakaj za boga je bil tiho, ko je g. župnik vprašal če ima kdo kaj proti zvezi med ženinom in nevesto🙂

  35. zogca said

  36. zogca said

    Ker ni imel nič proti. Ker je ni hotel za ženo. Kdo pa bi jo?

    Zakaj za boga je bil tiho, ko je g. župnik vprašal če ima kdo kaj proti zvezi med ženinom in nevesto

  37. romeno said

    Kdo pa bi jo?

    Vsaj eden😆

  38. romeno said

    Nauk zgodbe. Kaj ti pomaga embalaža, če je vsebina pokvarjena🙂

  39. happyone said

    embalažo itak stran vržeš oz. recikliraš…..zarad vsebine se pa sekiraš

  40. webmaher said

    embalažo zavržeš, HappyOne obdržiš:mrgreen:

  41. happyone said

    hehhehe… a se že sekiraš?… mene tisti sok HAPPY nič kaj preveč ne gane….

  42. vlatka said

    žogca,

    samo lupina in model,
    v resnici nič globljega….

  43. zogca said

  44. zogca said

    Jutro!

    Zbudila sem se prepričana, da je november.

  45. webmaher said

    ledena doba prihaja, nič bat😆

  46. zogca said

    Samo da jih ne slišim predavanje o segrevanju ozračja.

  47. lynx said

    ledena doba prihaja, nič bat

    Webstradamus, napovej še kaj lepega, revolucije in katastrofe pa zamolči. 🙂

  48. zogca said

    On se mora zdaj šparati, da bo lahko od 11. junija dalje ekstra dejaven.

    Že odštevam dneve.

  49. Izbrana said

    Jaz tudi!😉
    ti sploh še ne veš!

    Jaz imam od žensk najraje eno bjondo z zelenimi očmi – sebe.😉

  50. zogca said

    Bom dala vse od sebe, da te čim prej spet vidim. Lahko udariva en večer ogledovanja v ogledalu na tvojem balkonu. In narediva še tekmovanje, katera je bolj blond.😉 Tista manj blond kuha večerjo.

    P.S. Obvesti me, če obstaja možnost, da sem manj blond, ker bom takoj tekla v frizerki, samo da mi ne bo treba kuhati.:mrgreen:

  51. Izbrana said

    Teci k frizerki!🙂

    P.S. Obvesti me, če obstaja možnost, da sem manj blond, ker bom takoj tekla v frizerki, samo da mi ne bo treba kuhati.:mrgreen:

  52. Izbrana said

    Kdaj prideš?

  53. zogca said

    Tok si blond??????

    Teci k frizerki!

  54. zogca said

    Če ne prej, potem čez tri tedne, ko bom na vikend tečaju in si ga bom za en dan podaljšala z obiskom tvoje blontnosti.😉 Za prej si pa ne upam obljubiti, ker nameravam med vikendi biti precej bizi (včerajšnji sms in to).

    Kdaj prideš?

  55. Izbrana said

    Jp!

    Tok si blond??????

  56. Izbrana said

    Ja hudo, no!😉


    Če ne prej, potem čez tri tedne, ko bom na vikend tečaju in si ga bom za en dan podaljšala z obiskom tvoje blontnosti.😉 Za prej si pa ne upam obljubiti, ker nameravam med vikendi biti precej bizi (včerajšnji sms in to).

  57. zogca said

    A te bom sploh prepoznala?

  58. maxi said

    Hmm…a zdaj smo pa brinete kar malo diskriminirane.😕
    Že prav😐

  59. zogca said

    Ne, Maxi, še vedno si v našem klubu čarovnic! Nismo te izobčile.😉

  60. zogca said

    Umaknila sem zgornji komad, ker je NEHALO SCATI in je posijalo sonce!!!

  61. zogca said

    VIDEO: Evrovizijska zmagovalka seksala pred kamero

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/video-evrovizijska-zmagovalka-seksala-pred-kamero.html

  62. romeno said

    Hvala bogu, da so to novico šele sedaj objavili. Če ne bi še z večjo prednostjo zmagala😆

  63. zogca said

    :mrgreen: in :mrgreen: in :mrgreen:

  64. zogca said

    Tole pupiko sem pa celo jaz gledala, ker sicer ne spremljam teh talentov.

    Zdaj moram samo še ugotoviti, od kod mi je njena mama tako prekleto znana.

  65. webmaher said

    Tale poje, ko angelček in bi bilo treba poslat link Simonu, ker kle v Sloveniji nima kej več delat …

  66. sonja said

    Žogca, eno vprašanje:

    a jovanka je nehala kuhat?

    pogrešam njene. oziroma vajine prispevke z recepti.
    😉

  67. zogca said

    Ne, seveda ni nehala kuhati, je pa tako, da je Jovanka spomladi in poleti bolj malo v hiši in za računalnikom, zato pa toliko več na dvorišču, pred hišo. Pa ji zato nič ne nergam z recepti. Ki pa gotovo še bodo na blogu, če ne prej, bomo nadaljevali jeseni. Da bi pa Jova nehala kuhati, to pa ne. Njena familija je vedno primerno nahranjena.

  68. Janis said

    Kje je zdaj Janis, da to prebere?😉

    Tukaj😀

    Tip se mi zdi za poseksat. Megan Fox mi pa ni všeč.

  69. zogca said

    Janis, ti si moja pupa.😉 Pa saj ni čudno, da se najini Veneri strinjata, kajne?

  70. maxi said

    Tip se mi zdi za poseksat. Megan Fox mi pa ni všeč.

    Mah saj v resnici tudi men Megan F. ni nekaj hudo lepega (ima preveč modre oči, je pa vsaj brineta😉 ), ampak na zgornji slikci dobro izpade.

  71. zogca said

    Ampak kako smo vsi open bi … :mrgreen:

  72. maxi said

    Ampak kako smo vsi open bi …:mrgreen:

    Ja tako v teoriji že….v resnici, me verjetni ne bi niti ganilo. Jaz sem sploh tip ženske, ki rabi moški dotik.:mrgreen:

    Takole v kao širino obzorja – seveda marsikaj govorimo….ampak samo dokler ne pridemo v stik z realo. Meni je bila ena velika izkušnja, en življenski primer v nulo razdelan na bazi teorije in potem izkušnja v praksi – total drastika, tako se je zadeva razlikovala.

  73. zogca said

    Vem, Maxi, se hecam. Zato takšen smajli. Jaz tega niti poskusiti nisem hotela in z Janis sva že dognali, da sem jaz preprosto preveč strejt. Kar seveda ni nič slabega. Sem pa zelo odprta glede tega, da drugi to počnejo.

  74. tip je peder!

Leave a Reply

 
