Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Orgazmi v očeh!

Posted by zogca na maj 29, 2010

KAJ PA ZDAJ

Divjaš.
Po mozgu.
Da me prepihaš.
Kraste.
Da me prepadeno prepredeš.
Priznam.
Prepolavljaš mi ego.
Nežno, z žlico.
Oprijemaš mi medcelične prostore.
Prastare energije
plodno pritekajo
na plod.
Orgazmi v očeh.
V jetrih.
Telo kot ducat duš.
Dušiš me,
a me dihaš.
In hodiš. Poleg, v.
In si,
pripadaš.
Čeprav te ni,
divjaš.

Lučka Zorko

38 Responses to “Orgazmi v očeh!”

  1. zogca said

    Ste se poskrili pred grmenjem?😉

  2. romeno said

    O kakšnem grmenju ti to?

    Pri nas sveti sonce🙂

  3. zogca said

    Veš, kako tukaj ščije? Oja, tudi grmelo je.

  4. zogca said

    Le da tale naš ni purple.😎

  5. happyone said

    ne..ne..nismo se skrili…jaz sem že grmela danes ….pa tale dežek kar lepo pomirja….

  6. zogca said

    Jaz pa nimam želje, da bi bila mirna.😉 In upam, da neha scat, ker mislim it ven.

  7. happyone said

    saj bo nehalo..mislim, da se že jasni🙂

  8. zogca said

    Malo pa res.🙂

    Ne maram vlage, ker mi dela kodre.

  9. happyone said

    jaz sem te dni raje na kodrih, da se ne sekiram zaradi frizure :)pa še veliko dela ni s tako frizuro, pa volumen las se naredi, ko je še malo vlago v zraku🙂

  10. webmaher said

    Di si bija, bija, bija kad je grmilo kod HappyOne:mrgreen:

  11. happyone said

    hehheehhe…ja web…. zgleda da v dalmaciji….

  12. webmaher said

    Pozlatile se ti ruke, bi ti rekel Deličev Mladen nekega daljnega leta u Splitu:mrgreen:

  13. happyone said

    moje so že zlate🙂 a naj se mi lasje pozlatijo sedaj?🙂 jaz bi da mi se reći i misli pozlate🙂

  14. zogca said

    Moja glavna življenjska preokupacija. Tisti, ki me poznajo, že vedo.

    da se ne sekiram zaradi frizure

  15. zogca said

    Še ena bjonda, kaj?

    moje so že zlate

  16. happyone said

    Potem pa ne moreš ven danes🙂 hecam se

  17. happyone said

    “Še ena bjonda, kaj?”

    še ne…bom pa naslednji vikend…

  18. zogca said

    Moram! Ampak biliv mi, poznam vse tehnike za reševanja frizure. Vse!

    Potem pa ne moreš ven danes

  19. zogca said

    Tudi to šteje. Če boš res!!!

    še ne…bom pa naslednji vikend…

  20. happyone said

    čisto ne… ne vem, če to potem šteje, odvisno od moči in količine sonca

  21. webmaher said

    Aha pol naj se ti pa še hitr udejani vse skupej😆
    Žogci bi pasal imet en frizerski salun u Holivudu, 4MenOnly😆
    Garantirano bi blo vse “zlato”:mrgreen:

  22. zogca said

    Nič men only. Jaz bi ga imela samo zase. Frizerko na voljo 24 ur na dan. Kakšno veselje, kakšna radost.

  23. romeno said

    … ker mi dela kodre.

    Tebi tudi?😆

  24. happyone said

  25. happyone said

    moram še malo:

  26. zogca said

    Kako vam je všeč evrovizijska zmagovalka?

  27. lynx said

    Kako vam je všeč evrovizijska zmagovalka?

    Zmagovalka je že v redu, le pesem je bolj ena žalost.

  28. romeno said

    Saj ni tako slaba. Nisem si pa mislil, da bo zmagala za skoraj 100 točk. Je pa res, da je bila hit že pred evrosongom🙂

    Je pa bil zanimiv podatek o uvrstitvi naših predstavnikov. 6 točk in 16. mesto v drugem polfinalu.
    Daleč smo mi od osvojitve svetovnega prvenstva😆

  29. zogca said

    Ej, dober si. Si me prav nasmejal.

    Zmagovalka je že v redu, le pesem je bolj ena žalost.

  30. zogca said

    Si jo očitno moram še enkrat zavrteti. Ko sem prišla domov, sem jo poslušala in nisem mogla verjeti, da je res takšna pesem zmagala.

    Saj ni tako slaba.

  31. maxi said

  32. lynx said

    Ko sem prišla domov, sem jo poslušala in nisem mogla verjeti, da je res takšna pesem zmagala.

    Kjer nič ni, tudi nič ne moreš vzeti.

  33. zogca said

    Kuhinja, predvidevam. S pravimi začimbami marsikaj potem pride ven dobro.

  34. zogca said

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. Nevenka said

    Meni je všeč zmagovalna pesmica, taka bolj indie.
    Nisem pa gledala Evrovizije, tako da ne morem reči ali je bil kdo prikrajšan.
    Mi gotovo nismo bili.

  38. zogca said

    Ne, to pa res ne. Mislim na to slednje.

Leave a Reply

 
