Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jim bo uspelo, DA ali NE? Jaz pravim, da NE.

Posted by zogca na maj 27, 2010

73 Responses to “Jim bo uspelo, DA ali NE? Jaz pravim, da NE.”

  1. Tana said

    Dobro, da si spomnila. Jaz navijam za “naše”, kakršnakoli že pesmica je. In zato glasujem DA.

    Pustimo se presenetiti🙂

    Žogca, majhna napaka v naslovu, seveda ob predpostavki, da ti tako praviš. Če pa se je Jazz javil, pa tudi🙂

  2. zogca said

    Ups, pa res. Šibam popravit. Hvala.

  3. romeno said

    Mislim, da imamo več šans, da postanemo svetovni prvaki v nogometu🙂 Glasujem NE.

  4. zogca said

    A če temle zvečer uspe, potem lahko računam na naslov svetovnega prvaka?

    Ne vem, kdaj se začne, jaz bom doma okoli devetih in če boste na netu, lahko zadevo skupaj spremljamo. Pljuvati sam ni zabavno.😉

  5. zogca said

    Domov sem priletela, ko je na oder prišla Slovenija. Pa se mi sploh ni zdelo tako slabo. Kajpak nimam primerjave.

  6. romeno said

    Mogoče bomo pa res svetovni prvaki😆

    Če kdo ne more spremljat preko televizije je tukaj prenos na internetu🙂

    http://tvslo.si/predvajaj/v-zivo-tv-slovenija-2/tv.slo2/

  7. zogca said

    Če se to zgodi (ja, vem, čudež), sploh ne bom več vedela, da obstaja nekaj, čemur se reče Evrovizija.

    Mogoče bomo pa res svetovni prvaki

  8. zogca said

    Ne morem se odločiti, ali mi je hrvaška pesem všeč ali ne.

  9. Izbrana said

    Se strinjam s Tano! Naši so, zato jim privoščim, da gredo naprej!
    Saj tudi ostalo ni prav nič dobrega! Se mi zdi, da je vse že stokrat slišano…… No, našim vsaj to ne moremo očitat!😉

    Dobro, da si spomnila. Jaz navijam za “naše”, kakršnakoli že pesmica je. In zato glasujem DA.

  10. romeno said

    Moji favoriti so zaenkrat Ciper, Hrvaška in Gruzija🙂

  11. zogca said

    To pa res ne.

    No, našim vsaj to ne moremo očitat!

  12. zogca said

    Prve nisem niti slišala, drugi dve pa mi nista bili za dol past.

    Zdaj poslušam povzetke.

    Kaj pa Izrael? Slišala sem samo refren.

    Danska? Ampak se sliši znano.

    Moji favoriti so zaenkrat Ciper, Hrvaška in Gruzija

  13. zogca said

    Aja, Izbrana, se lahko po koncu za pet minut slišiva? I need help.

  14. Izbrana said

    Lahko! Veš, da lahko…..🙂

    Sam, če rečeš, da ti je frajtonarca čist čist čist mal všeč😉 !?

    Hecam se, no! Pokliči….

  15. romeno said

    Šalali, šalala🙂

  16. zogca said

    A lahko ti mene? Nič minut nimam več v Mobitel.

    Pokliči….

  17. Izbrana said

    A ti je všeč frajtonarca???🙄

    A lahko ti mene? Nič minut nimam več v Mobitel.

    Bom poklicala!lol 😆

  18. zogca said

    Saj jutri se mi začne novo obračunsko obdobje. Nove minute.🙂

  19. zogca said

    Žal sem imela prav.😦

  20. Jaka said

    Za naše me ne čudi, d aniso prišli v finale.Čudi me, da jeSrbija prišla v finale, meni je ta njihov letošnji komad krneki.

  21. Tana said

    dobro jutro🙂

    petek je in še polna luna.

    Pa se mi sploh ni zdelo tako slabo.

    Saj sploh ni bilo slabo. Naši so svojo nalogo izvrstno opravili.
    Tako, da BRAVO NAŠI !!!!!!!!!

    Saj ni point v tem, da zmagujemo. Kot je na koncu rekel naš komentator. Velik uspeh je že to, da so se predstavili pred tako veliko publiko. In ker so svoje poslanstvo opravili dostojno, je vse super in o.k.

  22. asdf said

    oj vsi!
    kot repliko o uvrstitvi, predstavitvi itd., bi dodal link na članek. naši mladi, klasični glasbeniki se redno uvrščajo med 6 finalistov, kar je velik uspeh naše majhne vasi- slovenije…
    žal mi je, da teh izjemno talentiranih in pridnih otrok ne opazi slovenska javnost in jim nameni primerne veljave in priznanja!!

    http://www.rtvslo.si/kultura/novice/eva-nina-kozmus-zmagovalka-evropskega-tekmovanja-mladih-glasbenikov/230206

    lp

  23. zogca said

    Kar dodajaj. Te bomo zadolžili, da nas obveščaš o tovrstnih glasbenih dogodkih. Velja?

    bi dodal link na članek

  24. zogca said

    Aja, zabluzila sem nekaj dni nazaj. Polna Luna je bila v strelcu, ne v škorpijonu. V škorpijonu je bila dva dni in dan prej. Je pa res, da zna dva dni in dan prej delovati celo močneje. Kakorkoli že, zgodilo se je še nekaj veliko pomembnejšega od polne Lune, ki je vsak mesec. Uran je prestopil v ovna. To je pa big!

    petek je in še polna luna.

  25. zogca said

    Tudi meni je krneki, ampak njim se skorajda ne more zgoditi, da ne bi prišli. S takšno diasporo ne.

    .Čudi me, da jeSrbija prišla v finale, meni je ta njihov letošnji komad krneki.

  26. zogca said

    Petek, sonček, jupi! Šibam ven!

  27. lynx said

    Dober večer:

  28. lynx said

    Za poznavalce:

  29. lynx said

    Kdaj že bo to?

  30. webmaher said

    2025, dolga bo še😆

  31. lynx said

    2025, dolga bo še

    Obljubila je prej 🙂, sicer sem jaz vedno tu.

  32. Tana said

    Petek, sonček, jupi! Šibam ven!

    A poročilo sledi?🙂 al ne bo danes nič novega.

  33. lynx said

    Tudi za poznavalce. Kdor pozna ime pevca, dobi nagrado. Če so kondomi še popularni, jih imam ene par starih, a kvalitetnih. In nerabljenih.

  34. Tana said

    Kdor pozna ime pevca, dobi nagrado.

    Davorin Popović🙂

  35. lynx said

    Res sem kreten. Rešitev se skriva dva komentarja više. Itak za kondome niste zainteresirani. Ker jih ne želim vreči proč, jih bom moral porabiti. Zainteresirane dobite mejl pri Žogci. 🙂

  36. lynx said

    Rešitev se skriva dva komentarja više.

    Napaka. Štiri ne dva.

    Davorin Popović

    Tudi to je napaka. Kondom ti vseeno podarim. Če ga želiš uporabiti z mano, velja zadnji stavek 35 komentarja. 😉

  37. Tana said

    Tudi to je napaka.

    Še dobro… saj so verjetno kondomi glede na “starost” že prepereli, tako da si z njimi ne bi mogla pomagati🙂

  38. lynx said

    …tako da si z njimi ne bi mogla pomagati

    Od kdaj pa so kondomi v pomoč? Meni so že od nekdaj v napoto. 🙂

  39. lynx said

    Šefica je menda šla spat.

  40. lynx said

    Spat??? Danes je vendar petek za metek.

  41. lynx said

    Mogoče pa se špila tarčo. 😉

  42. zogca said

    Bom kmalu z vami. Visim na telefonu že dve uri. Do devetih sem bila zunaj, potem pa hop na telefon. Suma sumarum, cel dan že govorim. Potem pride pa tipkat sem.

    A poročilo sledi? al ne bo danes nič novega.

  43. zogca said

    A te moram reklamirati? Ampak nisem te še preskusila!!!

    Zainteresirane dobite mejl pri Žogci.

  44. zogca said

    Zgodaj je še.

    Spat???

  45. lynx said

    Tana, imaš kakšno glasbeno željo? Da se ne bom pogovarjal sam s sabo. Pravzaprav se pogovarjam z netom. Bolje nekaj kot nič.

  46. Tana said

    Meni so že od nekdaj v napoto.

    Ja, zna bit res zoprno, če se prah nabira na rečeh, ki jih dolgo ne uporabljamo. Potem pa kar prekladamo iz enga konca na drug…. skratka nam je v napoto🙂

  47. zogca said

    Jaz jo imam!

    Give me 80’s.

  48. zogca said

    Kako vidiš – ne.

    Bom ziher do treh bedela.

    Šefica je menda šla spat.

  49. zogca said

    Meni nikoli niso bili!!!

    Meni so že od nekdaj v napoto.

  50. Tana said

    Tana, imaš kakšno glasbeno željo?

    Kar daj eno po tvojem izboru. Se zanesem, da bo super🙂
    Lynx tebi pa danes nekaj dogaja, a? Bo mogla Žogca pogledat, kako je kaj s tvojo Luno🙂

  51. zogca said

    Bom, obljubim.

    Še za petnajst minut grem počvekat na telefon, potem pa pridem. Počakajta me. Danes že ves dan čvekam in se ne morem ustaviti.

    Luna je pa drugače v strelcu.

    Bo mogla Žogca pogledat, kako je kaj s tvojo Luno

  52. Tana said

    Luna je pa drugače v strelcu.

    Zdaj je treba samo še ugotovit ali jo ima Lynx🙂

  53. maxi said

    Mmmmmmm v strelcu….🙂

  54. Tana said

    Mmmmmmm v strelcu….🙂

    Čakam, da bo Lynx povedal. Ampak nekam čudno dolgo ga ni. Da mogoče pa on ne porablja tistih kondomov, ki jih je prej ponujal🙂

  55. Tana said

    Lynx, samo zate😉

  56. webmaher said

    Druže Lynx vrati se, Tana ti sve oprašta:mrgreen:

  57. lynx said

    Lynx tebi pa danes nekaj dogaja, a?

    Luna je pa drugače v strelcu.

    Petak za metak, luna v strelcu…. mogoče se mi je res nabralo preveč municije. 😉

    Jukebox je izbacio…………….

  58. lynx said

    In še ena v današnjem stilu… pred spanjem… mogoče se še tipkamo…

  59. lynx said

    Lynx, samo zate

    Hvala. Upam, da je poudarek na “samo zate” in ne na Kalamarih.

  60. lynx said

  61. lynx said

  62. zogca said

    Ko je tranzitna Luna v strelcu, je tranzitna Luna za vse v strelcu. Pustimo progresivno Luno, to je druga zgodba.

    Zdaj je treba samo še ugotovit ali jo ima Lynx

  63. zogca said

    Teh petnajst minut se je raztegnilo v šest ur.😉

    Še za petnajst minut grem počvekat na telefon

  64. lynx said

    Ko je tranzitna Luna v strelcu, je tranzitna Luna za vse v strelcu.

    Ne vem kaj to pomeni, sigurno pa je to dobro za Maxi. 😉

  65. maxi said

    Ne vem kaj to pomeni, sigurno pa je to dobro za Maxi.😉

    Ooow, da se ti riječi pozlate:mrgreen:

  66. maxi said

    Teh petnajst minut se je raztegnilo v šest ur.😉

    Uups…zdaj bo pa zagotov nekaj….padlo…🙂

  67. zogca said

    😉

    Uups…zdaj bo pa zagotov nekaj….padlo…

  68. zogca said

    V Oslu bo drevi potekal finale Evrovizije: Na stavnicah najbolje kaže Azerbajdžanu

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042363145

  69. webmaher said

    Tale je za Tano In Žogco, žal ženske verzije nisem našel😦

  70. zogca said

    A me kaj boli?😉

    Ko to slišim, se mi zdi, da sem na kakšnem zabačenem srbskem buvljaku.

  71. webmaher said

    Nič te ne boli juhuhuhuhu😆

  72. zogca said

    Pa me res ne. Ampak se ne smem preveč hvaliti, me hitro lahko kaj trofne.

  73. zogca said

    Ha ha ha.

    Tega je še veliko.

Leave a Reply

 
