Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ajm redi! aka Še dva tedna do svetovnega prvenstva!

Posted by zogca na maj 27, 2010

Naša nogometna reprezentanca se pripravlja za svetovno prvenstvo, jaz pa tudi. Na srečo se potim veliko manj kot igralci, pa tudi ta konec tedna ne bom blatna. V bistvu že lahko rečem “ajm redi”. Kopačke sem že privlekla iz omare in si jih navlekla na noge. Presenečena sem ugotovila, da mi sploh niso več tako zelo prevelike kot nekoč. Ne morem se odločiti, kaj je bolj verjetno, da je meni zrasla noga ali da so se kopačke skrčile. Mah, oboje je nemogoče. Gotovo so krive nogavice.

Seveda so mi kopačke prevelike zato, ker sprva niso bile moje, ampak last čisto pravega nogometaša, ki je v njih odigral eno celo sezono (saj se vidi), potem pa jih je podaril meni. Še prej jih je njegova mama temeljito očistila. Na njih je ostal samo kos žvečilnega gumija, ki ga ni mogla spraviti stran. Na kopačkah je tudi moje ime, vendar sem ga, brez zamere, fotošopirala.

Niso nared samo kopačke, ampak tudi žoga, ki se tako in tako nenehno kotali po mojem stanovanju. Dobila sem jo pred dvema letoma. Za nagrado. Nekdo se je odločil, da sem spisala najboljšo objavo o evropskem prvenstvu v nogometu. Poslali so mi tudi nogometno jopico, ampak seveda se mi je žoga zdela veliko bolj zanimiva.

In še nekaj nogometnega sem si priskrbela. Nogometni toaletni papir. Da bom v stilu tudi takrat, ko bom med tekmami tekala na stranišče. Vsaj med tistimi, ki jih bom gledala doma. Večino si imam tako in tako namen ogledati v lokalih. To sem počela tudi med zadnjim svetovnim nogometnim prvenstvom leta 2006, ko sem nogomet na nek način zlorabljala. Vsem tistim mladeničem, ki so hoteli z menoj na zmenek, sem rekla, da lahko, ampak samo, če bo zmenek pomenil ogled nogometne tekme v lokalu. Mislim, da sem si vsaj deset tekem ogledala z desetimi različnimi moškimi. Kajpak se je razen pri enem, ki mi je res bil neznansko všeč, vse začelo in končalo pri nogometu. Pri tistem enem se je končalo v … Ampak nisva dolgo ostala skupaj. Dejstvo, da sva navijala za isto reprezentanco, ni bilo dovolj. Seveda se letos ne bom šla nogometnih zmenkarij. Ko se spomnim na princa in na tisto, kar mi je naredil, me ima, da še vsaj petdeset let ne bi šla na zmenek.

Aja, še malo reklame. Navijamo skupaj za Slovenijo!

39 Responses to “Ajm redi! aka Še dva tedna do svetovnega prvenstva!”

  1. webmaher said

    ti si pa čist taprava fuzbalerka, moje kopačke so pred leti romale na smetišče, ker so imele že zgodovinsko vrednost😆
    Tekmo Slovenija – ZDA se bo po neuradnih podatkih menda dalo gledat v 3D tehniki, za kar pa rabiš nov TV in neka huda očala😆
    Jaz se bom zadovoljil z angleškimi, talijanskimi in nemškimi športnimi Sky HD programi, bo pa tudi naša nacionalka prenašala vse tekme v visoki ločljivosti, kar pomeni, da bom po OI v Vancouvru spet enkrat z malo lažjim srcem plačal brez vezno položnico za RTV:mrgreen:

  2. zogca said

    Jaz na takšne stvari sploh nisem občutljiva. Katerakoli tehnika, samo da je.😉

  3. Tana said

    In še nekaj nogometnega sem si priskrbela. Nogometni toaletni papir. Da bom v stilu tudi takrat, ko bom med tekmami tekala na stranišče.

    Zanimiv sekret papir🙂

    Jaz ga ne potrebujem (no vsaj takšnega ne), ker tudi tekem ne spremljam in mi je fuzbal španska vas. Mogoče kdaj pa kdaj pogledam, če je že družba takšna, komentiram pa o fuzbalu samo tukaj na blogu🙂 jaki moji komentarji🙂

  4. zogca said

    A ne, prav lušten? Odkrila sem ga povsem po naključju, pa celo drag ni bil.

    Vidiš, še dobro, da si odkrila moj blog, da boš ves čas prvenstva nogometno informirala. Plus, bom gotovo v mestu med polčasi naredila kakšno zanimivo fotko s skupnih gledanj tekem in mogoče celo noter padeš ter ugotoviš, da je zadeva res zabavna.

  5. lynx said

    Mislim, da sem si vsaj deset tekem ogledala z desetimi različnimi moškimi. Kajpak se je razen pri enem, ki mi je res bil neznansko všeč, vse začelo in končalo pri nogometu.

    Slab izkoristek.

  6. Ljudje kis se vrtijo okrog bivših so čustveni invalidi!

  7. zogca said

    Kot so zame čustveni invalidi tisti, ki na ljubezen gledajo praktično. Danes sem s tem in ljubim tega, jutri z onim in ljubim onega, pojutrišnjim …. Je to neinvalidnost? Kje so tukaj globine? Kje je tukaj sploh ljubezen? Vrtim se pa jaz tako in tako samo okoli svoje osi. Drugim se ne približujem, še posebej moškim.

  8. zogca said

    Daleč od tega. Je bil ta eden dober, da je bil boljši od desetih povprećnih.

    Slab izkoristek.

  9. maxi said

    Kot so zame čustveni invalidi tisti, ki na ljubezen gledajo praktično. Danes sem s tem in ljubim tega, jutri z onim in ljubim onega, pojutrišnjim …. Je to neinvalidnost? Kje so tukaj globine? Kje je tukaj sploh ljubezen? Vrtim se pa jaz tako in tako samo okoli svoje osi. Drugim se ne približujem, še posebej moškim.

    Je tu notri veliko resnice…ampak globina ljubezni se ne meri v posesivi, tako da ima prav tudi Astroskop Zodiak.

  10. zogca said

    Ne vem, kdo je govoril o posesivi. Kje je v moji objavi omenjena posesiva? Jaz sem napisala samo to, da nimam tiste prave volje in želje hoditi na zmenke. Jaz tukaj ne vidim nobene posesive, ker jaz nikogar ne posedujem. Niti si ne trudim, da bi koga posedovala.

  11. maxi said

    Astroskop Zodiak verjetno govori (tudi) o posesivi. Če se ne moreš odlepit od bivšega je to tudi posesiva?!

    In kdo govori o tebi?
    Jaz govorim na splošno oz.svoj vidik.

  12. zogca said

    Predvidevam, da je on pisal o meni, ker je komentiral mojo objavo.

    Ne more meni nihče reči, da jaz nisem odlepljena od njega. Če bi bila nalepljena nanj, bi ga vsaj po telefonu poklicala ali mu poslala mejl, karkoli, pa tega ne počnem. Je pa res, da se mi ta rana še vedno kdaj pa kdaj zagnoji, ampak to nima nobene zveze s posedovanjem.

  13. Jaka said

    Komaj čakam že..:)

  14. Tana said

    Vidiš, še dobro, da si odkrila moj blog, da boš ves čas prvenstva nogometno informirala. Plus, bom gotovo v mestu med polčasi naredila kakšno zanimivo fotko s skupnih gledanj tekem in mogoče celo noter padeš ter ugotoviš, da je zadeva res zabavna.

    Čisto mogoče, da res not padem🙂 bom pa vsekakor navijala za naše.
    Saj kolikor se spomnim, mi je web za ta čas že dal neke zadolžitve. Tako, da…. bom zraven🙂

  15. zogca said

    Web se znajde.😉

    mi je web za ta čas že dal neke zadolžitve. Tako, da…. bom zraven

  16. Patetično razmišljanje.

  17. zogca said

    Oprosti, ampak … Na mejl mi zelo prijazno napišeš o vibracijah, celjenju ran, naj grem na sonce z vetrom v laseh, da se bo moja rana kmalu zacelila itn. Skratka, bil si prijazen. Tukaj pa najprej čustvena invalidnost, zdaj patetika. Takšna pač sem, če sem čustveni invalid in še patetiča zraven, tudi prav. Jaz sem, kar sem. Nekomu sem pri srcu, drugemu nisem. In to je to. Vsakdo ima pravico, da si o meni misli vse najslabše.

  18. romeno said

    Kako, da še noben ni prilepil himne svetovnega prvenstva v Južni Afriki🙂

  19. lynx said

  20. webmaher said

    Tana o kakšnih zadolžitvah ti to🙄
    Web ja izgubljen v vesolju, vedno se vkrca na nepravo ladjo, če je že prava, je pa smer napačna, ajajej😆

  21. Tana said

    Tana o kakšnih zadolžitvah ti to🙄

    Ja, v eni temi si napisal, da ko se bo začelo prvenstvo, bosta vidva z Žogco fuzbal gledala, jaz pa bom skrbela za vajino papico. Ali nekaj takega🙂

    Sem zdaj pregledala ene 20 tem nazaj in tega ne najdem. Zdaj pa ne vem, ali se mi že rahlo meša, ali me samo luna nosi🙂

  22. webmaher said

    aha, res bo neki takega ja, apsolutno točno:mrgreen:
    jaz sem za futranje precej nezahteven tko da mene boš hitr spedenala:mrgreen:

  23. Tana said

    jaz sem za futranje precej nezahteven tko da mene boš hitr spedenala:mrgreen:

    Še dobro, da nisi preveč zahteven, ker moje znanje na tem področju je omejeno. Mogoče bi kar po pico skočila, ali pa kebab, hot dog ali pa kar kakšno konzervo odprem (tele Naturela so zelo dobre) ali kaj sličnega … potem pa skupaj gledamo🙂

  24. webmaher said

    Mi trije smo najboljši par:mrgreen:
    No sej bi ti tut pomagal po najboljših zmožnostih, če nič drugega bi že prej naredil naćrt:mrgreen:

  25. Tana said

    web, ti si car🙂

    Kam je pa Žogca pobegnila? Da se slučajno “oni” nakup od zadnjič ne porablja🙂

  26. zogca said

    Hranila me boš?

    jaz pa bom skrbela za vajino papico.

  27. zogca said

    Ne!!!

    Najprej sem bila zunaj s štirimi ženskami.

    Zdaj pa se z moškim (prijateljem) pogovarjam po telefonu.

    Vsi kondomi so še neuporabljeni!

    Kam je pa Žogca pobegnila? Da se slučajno “oni” nakup od zadnjič ne porablja

  28. Tana said

    Vsi kondomi so še neuporabljeni!

    No, potem je v redu. Nas je že skrbelo, da se kaj dogaja. Danes je en tak čuden večer. Čist ta pravi za porabljanje ….:)

  29. maxi said

    Da se slučajno “oni” nakup od zadnjič ne porablja🙂

    Da bog da….da jih čimprej (po)nuca, jaz ji privoščim.:mrgreen:

  30. Tana said

    Da bog da….da jih čimprej (po)nuca, jaz ji privoščim.:mrgreen:

    Jaz tudi. In to čimprej. Če ne ji bodo samo napoto delali, tako kot Lynx-u in se bo prah nabiral. Potem jih bo pa zopet ponujala “za nagrado”.

    Tako da maxi se strinjam, porabit in nič čakat🙂

  31. webmaher said

    Tana ne bit žleht, Žogca pa že ne ponuja s prahom preparelih oligumic:mrgreen:

  32. zogca said

    Še vedno na telefonu.

  33. Pri teh letih bi bilo dobro da se končno najdeš…bi rekla moja bakica!

  34. zogca said

    Moj dedek je imel v tvojih letih štiri otroke, od tega tri v osnovni šoli. Vstajal je ob petih zjutraj in delal po 16 ur na dan. Predvidevam, da bi se nad tvojim življenjskim stilom zgrozil. Kot bi se tvoja babica, to zlahka verjamem, nad mojo nenajdenostjo.

  35. Dober ta tvoj dedek, sumim da je imel vse štiri otroke z različnimi babami!

  36. zogca said

    V bistvu jih je res imel samo z eno žensko.

  37. romeno said

    Idealna postavitev za svetovno prvenstvo😆 , ampak brez levega krila😆

  38. romeno said

    Oz. bi levo krilo prestavil na levega bočnega🙂

  39. zogca said

    Frau pa ven, na letališče, v Afriko in na stadion.😉

Leave a Reply

 
