Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Predrzna plavolaska in žogobrcanje!

Posted by zogca na maj 23, 2010

Veste, kdo je predrzna plavolaska iz naslova? Ta. Aha, Željko Joksimović je nastopil v Ljubljani, natančneje v BTC-ju. Načrt je bil, da se ob petih odpravim k prijateljici, pri njej visim do osmih, pol ure poslušam Željka in odšibam domov gledat finale Lige prvakov. Ker si seveda s prijateljico v treh urah nisva mogli vsega povedati, se je odločila, da gre z menoj na koncert (res me je presenetila, kajti to ni njena scena). Še eno pesem, samo še eno, ves čas pa se mi je ura v glavi seštevala, koliko minut nogometa sem že zamudila. Ko sva se končno “spokali”, sem prijateljico seveda peljala domov in logično, manj nogometa bo zamujenega, če tekmo gledam kar pri njej ... Koncu tekme je sledila ugotovitev, da je Jose Mourinho res pošastno privlačen, temu pa preučevanje njegove rojstne karte in ugotavljanje, kaj je vzrok tej privlačnosti. Jose je bil hitro pozabljen, tekma pa tudi, ker hej, ni zmagal Juventus, da bi veseljačila še ure in ure. Čvekanje je trajalo do dveh zjutraj.

Popoln večer. Dobra glasba, nogomet, astrologija in neskončno klepetanje z najboljšo prijateljico. Imam samo eno pritožbo. Ko sem se vračala domov, sem presenečena ugotovila, da je zadnje steklo mojega avtomobila v stanju, v kakršnem se ponavadi nahaja tam nekje novembra. Aha, vključiti sem morala gretje zadnjega stekla. Konec meseca maja? Joj, še eno pesem imam za vas. Seveda Joksimovićevo. Ta ne govori po predrzni plavolaski, ampak o dekletu z zelenih polj.

13 Responses to “Predrzna plavolaska in žogobrcanje!”

  1. webmaher said

    Učenec premagal učitelja-Nizozemc se ni nič naučil iz poraza Barse je pa vprašanje kako bi se tekma odvila, če bi na začetku piskal penal zaradi une roke….
    tuga od fuzbala, bi blo bolje iti s plavolasko na sprehod:mrgreen:

  2. Lep da še nekdo preučuje vedo, ki je bila zapostavljena skoraj 500 let. Astrologija je zakon!

  3. zogca said

    A samo za to smo dobre?

    bi blo bolje iti s plavolasko na sprehod

  4. zogca said

    Se strinjam.😉 Vabljen, da se nam pridružiš, kako bomo imeli astrološke debate. Saj danes bom objavila Luno po znakih. Ko spijem kavo in pridem k sebi.😉 Vmes bom pa še malo prešnofala tvojo stran.

    Astrologija je zakon!

  5. webmaher said

    Z Žogco bi gledal tut tretjo taljansko ligo, blondinka bi pa prvo morala nakazat znanje žogobrcanja, če bi si hotela prišparat šetnjo:mrgreen:

  6. zogca said

    Jaz znam žogo brcat! In idealna sem za obrambno igralko, tako povlečem za jajca in vsak spusti žogo. :mrgreen:

  7. Tana said

    Popoln večer.

    😉

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. sonček said

    aaaaaaaaaaaaa, jaz pa še vedno orgazmiram zaradi včerajšnjega koncerta🙂. Joksi je moj (skoraj) najljubši pjevač.

  11. zogca said

    Tudi meni je noro dober, čeprav danes imam Ivana Banfić dan. V avtu sem odkrila njeno kaseto in sem čisto noter padla.

  12. webmaher said

    Pa naj bo Ivana, da te metne med zvjezdice 😆

  13. zogca said

    Dobro zapoje Čolin komad.

Leave a Reply

 
