Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Če kaj, bi šla pokozlat vhod študentskega servisa!

Posted by zogca na maj 21, 2010

“Izgredi pred parlamentom so posledica načrtnih, premišljenih, dolgotrajnih, ponižujočih, ignorantskih, diskriminacijskih in segregacijskih politik do mladih generacij, ki so jih v zadnjih letih vzpodbujale in gojile vse politične stranke”, sem prebrala v kolumni Marte Gregorčič v časopisu Dnevnik. Po njenem s podivjanimi mladostniki pred parlamentom ni bilo nič narobe. Ne razumite me napak, moj namen ni spravljati se na študente in zagovarjati državo. Daleč od tega, od nekdaj govorim (in zadnja leta tudi pišem), da je s to državo skorajda vse narobe. In ker sem že po srcu revolucionarka, mi je na nek način všeč, da je nekdo vstal in se šel borit za svoje pravice. Res svoje? Ravno v tem je keč. Granitne kocke so metali za tiste, ki jih tako in tako izkoriščajo. Za tiste so tudi kazali gole riti in vpili stvari, ki jih raje ne bi ponavljala. Izpostavili so se (jup, nekateri bodo verjetno za svoje početje tudi kazensko odgovarjali) za privilegije tistih, ki dobro živijo na njihov račun. Ne, verjemite, nisem pozabila, kaj pomeni biti študent. Že takrat sem naravnost prezirala študentske organizacije in servise. Delala sem od prvega do zadnjega dne študija, zraven sem seveda študirala in študij končala v roku, ampak sem, verjemite, kaj hitro spoznala, da se mi te “famozne” študentske napotnice niti malo ne splačajo. Študentski servis mi je namreč vzel petnajst odstotkov dohodka. Za kaj? Za nič. Samo za napotnico. Drag list papirja, kajne? Ni mi priskrbel dela, našla sem ga sama, in tudi jamčil ni za izplačilo zaslužka. Davka seveda ni plačal. Ko sem prvič dobila položnico za dohodnino, ko sem jo dobila tudi drugič, sem si rekla: “Jebite se.” Znebila sem se hudičevo dragega posrednika, ki v resnici to sploh ni bil, in raje delala neposredno za tista podjetja, ki so potrebovala moje usluge. Seveda so mi ta podjetja od zaslužka vzela dvajset odstotkov, ampak ne za nič, odvedla so davek. In tretji izračun dohodnine ni več pokazal, da sem jaz dolžna državi, kar naenkrat je bila država dolžna meni. Oja, veliko bolje mi je šlo brez “pomoči” tistih, katerih namen naj bi bil, da mi omogočijo, da laže preživim študentska leta. Ne, če bi bila deset let manjša, nikoli zavoljo njihovih privilegijev ne bi šla metat kamnov v parlament. Če kaj, bi šla “pokozlat” vhod študentskega servisa. Ojoj, ne smem pozabiti na odstavek, s katerim sem začela objavo. Kaj hitro mi pride na misel več skupin, ki so daleč bolj ponižane (in vse drugo našteto) od študentov.

26 Responses to “Če kaj, bi šla pokozlat vhod študentskega servisa!”

  1. romeno said

    Se popolnoma strinjam.:)

  2. zogca said

    🙂 Pozna sem. Do zdaj sem skakljala po stari Ljubljani. Je bilo luštno.

  3. Nevenka said

    Saj se nisem poglabljala v tele študentske zadeve, načeloma mi je tudi všeč, da se je končno kdo dvignil, škoda le, da stališča niso dovolj natančno razumljena in izdelana.
    Študentski servis se je tudi meni zdel nekakšna pijavka.
    Sem pa nekako zasledila, da naj bi bil sedaj po novem študent zavarovan med delom. Kako in koliko niti ne vem.
    Naj samo povem, da sem se med študentskim delom, leta nazaj v Leku hudo poškodovala in to ne po svoji krivdi, pač pa zaradi njihove malomarnosti, skoraj sem si odrezala del prsta, ki so mi ga morali nazaj prišiti. Krvavo sem rabila denar, potem pa nisem mogla delati. Ne v Leku, ne nikjer drugje. Izgubila sem zaslužek v celoti. To se mi je zdelo hudo krivično in tega nikoli ne bom pozabila. Vsi načrti so se mi porušili. In seveda nihče s področja varovanja dela ni bil kaznovan.
    Skoraj spodili so me, ker nisem bila več uporabna. Še dobro, da me je nekdo iz Leka odpeljal na urgenco. Konec zgodbe.
    Študent bi moral biti zavarovan tudi pred izgubo dohodka, če se poškoduje pri delu.
    Ne vem, če to nov zakon upošteva, a dobro bi bilo.
    Je pa nekaj čudnih omejitev v tem malem delu, tako da razumem, da se študentje jezijo. Zakon bi vsekakor moral biti bolj domišljen, preprečiti bi moral bogatenje tistih, ki so čisto parazitski, in zaščititi študenta, predvsem pa ga stimulirati k rednem študiju.

  4. Nevenka said

    Aja, sistem dodeljevanja štipendij ni ravno pošten, ko prideš do oseb, ki to zadevo dejansko izpeljejo. Poznam primer nadpovprečno dobrega študenta, ki je malce zbolel za depresijo, stariši ga niso hoteli več podpirati, ker je pavziral, štipendije mu nihče ni dal, potem je delal na črno kot natakar in izgubil še eno leto, z voljo je na psu. Študent z povprečjem 9,5.
    Jaz sem mu pomagala kolikor sem mogla, potem pa tudi jaz nisem bila več vsemu kos. Tako, da je to načelo celo prijateljstvo. Tako je bil razočaran, da je celo zdravljenje opustil. Trenutno sploh ne vem kaj je z njim.
    Mene skrbi za takega človeka. Ni takoj za odpis, kar sistem naredi.Ponavadi.
    Dober sistem pa ne bi.
    Študent je človek, ki ni še ravno zrel in rabi pomoč.

  5. Tana said

    Jaz se strinjam s študenti in se mi zdi čisto prav, da so se uprli. Škoda samo, da se je potem vse skupaj tako končalo. In da se zdaj skoraj ne govori o tem, kaj je bil dejansko razlog demonstracijam, ampak samo o izgredih.

    So študentje naredili to, kar bi že zdavnaj morali delavci, predvsem tisti, ki delajo in za svoje delo ne dobijo toliko (nekateri celo po več mesecev nič), da bi dostojno preživeli.

  6. Boom said

    Ne strinjam se predvsem zato, ker so jih organizacije, ki so služile mastne denarje na njihov račun (od njih pa niso imeli skorajda nič) izrabile. Vsaj polovica pa jih po mojem niti vedelo ni zakaj so tam oz. so prišli zaradi žurke.

    Se strinjam glede delavcev in glede na situacijo ter nesposobne in z upravami podjetij zlizane sindikate utegne biti podobna situacija samo vprašanje časa.

  7. webmaher said

    and twelve points going to ………….. Žogcaaaaaa:mrgreen:
    in se kakopak strinjam s Tano😆 pa ljudi jel to moguće, šta je ovo … ludnica :mrgreen:

  8. maxi said

    Jaz tudi podpišem Tano!

    Ps. En post mi ni objavilo………uwwwwwwwwwwwwweeeeeeee😦
    😉

  9. zogca said

    Ga grem poiskat.😉

    En post mi ni objavilo………uwwwwwwwwwwwwweeeeeeee

  10. zogca said

    A ni to žalostno, da intelektualna elita naše mladine, ni sposobna razmišljati z lastno glavo? Okej, če nekdo, ki se je komajda prebil skozi osnovno šolo, ne more dojeti. Takšni, ki naj bi bili veliki misleci, bi pa skoraj morali.

    ker so jih organizacije, ki so služile mastne denarje na njihov račun (od njih pa niso imeli skorajda nič) izrabile.

  11. Poglejte samo kje bi se zaposlili “direktorčki” raznih študentskih organizacij???!!??? Javna uprava je enoten odgovor vseh.
    Jebeš to….sem za to dan ko že imamo referendum odločamo še o tem:
    Ali ste za to da izstopimo iz zveze NATO?
    Ali naj spet uvedemo naborniški sistem?
    Ali naj zapustimo evro območje in imamo svoj tolar?
    Moj odgovor je DA!
    Ali naj izstopimo iz evropske unije?
    Ali naj kloniramo tovariša TITA?
    Vprašajte se…

  12. zogca said

    Mi bodo tudi cene vrnili na čas pred evrom? Od takrat se je vse tako podražilo, meni pa so plačo povečali z NIČ odstotkov. S sodelavko vsak dan posebej ugotavljava, da se spreminjava v socialna problema.

    Ali naj zapustimo evro območje in imamo svoj tolar?

  13. webmaher said

    No no Žogca, ti pa koleginica sta še daleč od bilokakega problema … je pa res, da če izgubiš službo, se lahko hitro vse obrne …
    Dick po svoje imaš prav ampak s temi politiki in takimi zakoni ne bomo deleč prišli … seveda drug Tito nam treba, sačekajte još par dana:mrgreen:
    Žogca ti pa dons na finale LP ne pozabi, ker ti Murinjo predvidevam ni preveč pri srcu bova navijala za Bayern aneda, Tana naja bo pa futrala, ko dojenčka:mrgreen:

  14. zogca said

    Normalno, da ne bom pozabila, bom tekla domov. Ker nekaj si grem na hitro pogledat ob osmih (boš jutri videl na blogu, kaj), pol ure bom tam, ne več, potem pa šibam domov.

    Žogca ti pa dons na finale LP ne pozabi

  15. zogca said

    Kakšna katastrofalna napaka, Web. To pa res!!! Kok je meni ta tip všeč z vso svojo nadutostjo, ni besed.

    Če igrajo Italijani in Nemci, vedno navijam za Italijane. Razen če so Italijani Milano.

    ker ti Murinjo predvidevam ni preveč pri srcu

  16. webmaher said

    Ti ga voliš na svoj način, sej tip je tudi meni car kar se tiče nogometa… in jasno Talijančki so dons favoriti izključno zaradi njega … ampak če bo spet zaprt fuzbal pol nej se pa nekam zakoplje z vso svojo nadutostjo … upam da pade gol takoj v prvih 10 minutah, drugače se zna zgoditi prava uspavanka…

  17. zogca said

    Ne, on je pa meni res eden izmed dedcev, za katere pa rečem samo … Ohhhhh. Tista energija, noro. Saj kmalu boste ugotovili, kakšen mora biti videti moški, da je meni všeč.

  18. webmaher said

    Ko sem pisal da ti ni všeć sem mislil izključno in samo na fuzbal in na tekmo ko je porazil mojo Barso😆

  19. zogca said

    Tvojo Barso, ne mojo Barso.😉 See the difference?😉

  20. webmaher said

    Nič ne de, nisi me ujela na pravi frekvenci, bo drugič boljše😆

  21. Kako smo Slovenčki…kruha in iger pa bo mir…

  22. zogca said

    Web, kako?😉

    Gledam pri prijateljici. Če bi hotela priti domov, bi skoraj vse zamudila.

  23. webmaher said

    eh in oh, ni kej Žoze je car😆

  24. zogca said

    Jaz to govorim vse od leta 2004, ko je osvojil naslov s Portom.

  25. webmaher said

    Žoze Juventusa trenirat, ti bo Žogca koj dala, jebeš Reala:mrgreen:

  26. zogca said

    Imam moralne zadržke, gospod je namreč poročen. Če ne bi bil in če bi se mu čisto sfrkalo, da bi se šel ukvarjat z menoj, pa mu seveda dam – Juventus gor, Juventus dol.😉

Leave a Reply

 
