Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čigave so noge?

Posted by zogca na maj 20, 2010

Spet sem bizi in malo zanemarjam blog. Joj, koliko je dela. In žal ne enako veliko denarja. Ampak okej, jutri je petek, končno, zato bova šli s prijateljico pohajkovat po stari Ljubljani in gotovo se bova imeli luštno. Kot lahko vidite, je na vrsti uganka. Čeprav bi vas bose noge in zmečkana oblekica lahko zavedli, gre v resnici za ponavadi hudo “zrihtano” mačko, ki je kljub ne prav rosnim letom še vedno “fatalka”. Iščemo seveda njeno ime in priimek.

Torej, čigave so noge?

27 Responses to “Čigave so noge?”

  1. Nevenka said

    Takele poze si ponavadi omisli Sharon Stone.

  2. lynx said

    Takele poze si ponavadi omisli Sharon Stone.

    To je bila tudi moja prva misel.

  3. zogca said

    Ne, tako zelo ajnfoh pa ne bo. Se bo treba spomniti še kakšne fatalke.

  4. romeno said

    A je nad ali pod 50?🙂

  5. zogca said

    Še vedno je pod.😉

  6. romeno said

    A je iz Sex and the city ?

  7. zogca said

    Na katero izmed njih pa ciljaš?

  8. lynx said

    Pol je una Cantrall?

  9. zogca said

    Mah ne, zavajala sem, ni iz Seks v mestu. Je igralka, ampak je v nadaljevankah jaz še nisem videla, samo v filmih. Je pa znana tudi po precej žgečkljivih prizorih, okej, najmanj enem takšnem.

  10. zogca said

    Ne bo nihče poskusil? Pomislite na kakšen prizor, ki je bil tako seksi kot tisti od Sharon Stone. Čeprav vseeno malo drugačen.

  11. webmaher said

    to je premalo, kje naj se zdej spomnim vseh prizorov a si munjena😆
    1 A je Meričanka?
    2 A je Avstralka?
    3 A je bil letos kak fiilm od nje v našem kinu?

  12. zogca said

    A lahko kar napišem, da ni Nicole Kidman? :mrgreen:

    Američanka je. Rojena v eni najmanjših ameriških držav, v kateri živi ogromno kešarjev.

    1 A je Meričanka?
    2 A je Avstralka?

  13. zogca said

    Koga si našel tole vprašat? Od princa dalje še nisem bila v kinu. ❗

    Konec decembra je prišel ven en njen film. Ne vem pa, ali je bil pri nas.

    A je bil letos kak fiilm od nje v našem kinu?

  14. zogca said

    Dam še en hint!

    Poročena je bila z igralcem.

  15. webmaher said

    a je država morda Virginija?

  16. zogca said

    Ne, to je država, v katerim sem jaz en mesec visela. Ne vem pa, ali sem o tem kdaj pisala na blogu.

  17. romeno said

    Mah ne, zavajala sem, ni iz Seks v mestu.

    Lepo si me …😆

    A je blond ali temnolaska🙂

  18. zogca said

    Bjonda je.

    A je blond ali temnolaska

  19. romeno said

    A je iz Connecticuta🙂

  20. zogca said

    Da!

    A je iz Connecticuta?

  21. romeno said

    To je ona, ki je orgazmirala na suho a ne?😆

  22. zogca said

    Aha!

    To je ona, ki je orgazmirala na suho a ne?

  23. romeno said

    Ta igralka mi je bila zelo všeč v tistem obdobju. Sedaj pa so jo leta in kirurgi malo pokvarili🙂

  24. zogca said

    Žal ne samo malo.

    Boš ti napisal ime ali naj jaz?

    Sedaj pa so jo leta in kirurgi malo pokvarili

  25. webmaher said

    a to je to dekletce:mrgreen:

  26. zogca said

    Ona je, da!

  27. zogca said

    Še dokaz.

Leave a Reply

 
