Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samotne duše klic!

Posted by zogca na maj 19, 2010

KRILA

Zapredi me med niti svojih sil,
zajeli so viharji me ognjeni,
na tvojih rokah rastem ko plameni,
četudi sem le veslo ptičjih sil.

Vso tvojo pesem čutim na dlaneh,
ovija me ko bele kite cvetja
in v jutranja prečista razodetja
se siplje sonce
in tvoj žgoči smeh.

Oh, saj je le samotne duše klic!
Poletna jutra plavajo v višini
in z njimi se potaplja po sinjini
niz mojih misli kakor krila ptic.

Vida Taufer

31 Responses to “Samotne duše klic!”

  1. zogca said

    Fak!!! Kok sem zajebala. Prepričana sem bila, da je koncert Miše Kovača konec meseca, je bil pa včeraj in sem ga zamudila. Zdaj sem pa žalostna.😦

  2. zogca said

    Kakšen komentar?

    Demonstracije brez nadzora: Študentje in dijaki razbili skoraj vsa okna na parlamentu, poslanci prekinili sejo

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042360555

    Foto in video: Dim, jajca in razbita stekla na hramu demokracije

    http://www.rtvslo.si/slovenija/foto-in-video-dim-jajca-in-razbita-stekla-na-hramu-demokracije/230491

    FOTO: Policisti odgovorili s solzivcem

    http://24ur.com/novice/slovenija/studentje-in-dijaki-bodo-zavzeli-ljubljanske-ulice.html

    Demonstracije ušle izpod nadzora

    http://www.delo.si/clanek/106809

    Pred parlamentom je noro

    http://www.zurnal24.si/slovenija/studentje-bodo-zavzeli-ulice-171192/clanek

    In še ena res “čudovita” fotografija.

  3. asdf said

    oj!
    jaz verjamem v demokracijo, podpiram pravice vseh in se zavzemam in cenim ghandijevski način nepokorščine!
    to je mimo in nekonstruktivno.

  4. zogca said

    Saj študenti tudi podpirajo najine pravice – pravice do plačevanja škode, ki so jo danes naredili.

    Fantastične fotografije z demonstracij, skorajda umetniške!!!

    http://davidlotric.blog.siol.net/2010/05/19/studentske-demonstracije-19-5-2010/

  5. zogca said

    Ste bili včeraj na blogi solidarni s študenti? Imam občutek, da ste razen asdf-ja vsi štrajkali.😉

  6. webmaher said

    čas je za revolucijo, ampak delavsko😆
    Zdej bo počasi “padla” še Španija, Portuglaska, Baltik, Balkan … zato nič čakat😆
    Nekomu je hudo v interesu za jako močni Dollar … zakaj že? Pitajte kolege sa Topčidera ako vam ne svane, drug Tito ma vas rad:mrgreen:

  7. webmaher said

    kar se moje solidarnosti tiče, sem lahko solidaren z Žogco, Tano, Izbrano …:mrgreen:
    Študenti me zanimajo ne, ker jih večina ne zna misliti s svojo glavo ali pa so tiho zakaj že…

  8. zogca said

    Ne vem, zakaj se nismo spomnili jemati, dokler je bilo še kaj vzeti. Aha, je vedno manj, ker so večino že uničili in pokradli. Ali pa pokradli in uničili. Kakor vam je ljubše.

  9. zogca said

    Če ne boš metal jajc v nas, je to že veliko.:mrgreen:

    sem lahko solidaren z Žogco, Tano, Izbrano …

  10. alja said

    Meni je takšno obnašanje mimo…zakaj nekateri ne zmorejo normalnega obnašanja?

  11. webmaher said

    Na oko jih bom zapekel ako bi ravno keri zapasalo:mrgreen:
    Jajca metati na ženske je smrtni greh😆

  12. zogca said

    Omejenost : razum – 1 : 0 ali demonstracije proti Zakonu o malem delu

    http://www.gnojisce.si/2010/05/19/omejenostrazum-10-ali-demonstracije-proti-zakonu-o-malem-delu

    Nisem namreč popolnoma prepričan če se po svetu pogosto demonstrira zato, da se zaščiti elito, oz. tiste ki prejemajo denar za nič dela. V nasprotju s politiki, ki jih plačuje ljudstvo, se razni odborniki študentskih organizacij niti pretvarjajo ne, da delajo, jim pa gre priznati, da so se vehementno potrudili za kampanjo …

  13. zogca said

    Tako zelo pijani?

    zakaj nekateri ne zmorejo normalnega obnašanja?

  14. zogca said

    Treba jih je lepo ponuditi.:mrgreen:

    Jajca metati na ženske je smrtni greh

  15. zogca said

    VIDEO in FOTO: Demonstracije brez dovoljenja?

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-in-video-popivali-noreli-in-objestno-razbijali.html

  16. zogca said

  17. romeno said

    Zame so te študentske organizacije izpadle, kot ena velika farsa. Me pa zanima kdo je sprovociral te nemire pred parlamentom. Lahko, da kakšni policisti v civilu, kot se je že dogajalo na protiglobalizacijskih protestih ali pa kakšni simpatizerji opozicijskih strank v parlamentu.

  18. romeno said

    Pa še zanimivo branje http://dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042359915

  19. zogca said

    Jaz ne verjamem, da je treba pijano in napumpano mladino kaj veliko provocirati.

    Me pa zanima kdo je sprovociral te nemire pred parlamentom. Lahko, da kakšni policisti v civilu

  20. zogca said

  21. lynx said

    Lahko, da kakšni policisti v civilu…

    Še tega se jim manjka, kot da nimajo drugega dela.

  22. zogca said

    Imajo drugo delo. Nocoj so ustavili mene.🙂 Normalno, koga pa drugega? Peljem prijateljico domov. Soseska polna takšnih in drugačnih kriminalcev. Normalno, da ne bodo ustavili njih, ampak mene. Dokumenti. Ali imam vso opremo? Imam, seveda. Ali lahko pokažem? Seveda. Odprem prtljažnik in mu rečem, da … Hmmm … Hmmm .. Hmmm … On pa meni: “Tole so žarnice. Tole trikotnik. Tole pa prva pomoč.” Aha, okej. Jaz vem, da imam vse, ker vem, da mi je oče dal noter vse, kaj je kaj, tega pa res ne vem. Ali sem v zadnjih 24 urah kaj pila? Ne, nisem, tudi v zadnjih 24 mesecih ne. Kam pa grem? Prijateljico peljem domov. Srečno vožnjo. Vedno najdejo mene.😉

  23. lynx said

    Kot bi jaz napisal, da odvetniki rešujejo barabe, poštenih ljudi pa ne. 😉

  24. Tana said

    Prepričana sem bila, da je koncert Miše Kovača konec meseca, je bil pa včeraj in sem ga zamudila.

    Baje je bilo nabito polno. “Svi so pevali” mladi in stari.🙂
    Je pa menda izdal novi album.

  25. maxi said

    Jaz (pa) pojem z njimi…every night, every day….young or old🙂

  26. zogca said

    Pošteni ljudje nimajo denarja, da bi jih plačali.

    odvetniki rešujejo barabe, poštenih ljudi pa ne.

  27. zogca said

    Sem slišala. In da je že kar prej zmanjkalo kart.

    Baje je bilo nabito polno.

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. romeno said

    … Dokumenti. Ali imam vso opremo? Imam, seveda. Ali lahko pokažem? Seveda …

    Dobra finta. Malo te je sprehodil, da je lahko ocenil še stas🙂

  31. zogca said

    Pa sem bila res v kiklici nad koleni, imela sem petke in dekolte je bil tudi kar spodoben. Nocoj sem bila kar užaljena, ker me ni nihče ustavil.

Leave a Reply

 
