Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rajc za moje pupe!

Posted by zogca na maj 17, 2010

Ker sem v zadnji objavi napisala tako veliko, bom v tej zelo malo. V bistvu jo pišem z namenom, da rajcam svoje pupe. In da jih segrejem na majsko temperaturo, preden to stori podnebje. Svojim pupijem, ki si bodo verjetno ob spodnjih fotografijah zatiskali obe očesi, pa sporočam, da bom enako rajcanje v naslednjih dneh priredila tudi njim.

Ime mladeniča, ki je drugače po poklicu maneken, verjetno ni pomembno, pa vseeno … Corey Saucier. Meni, kakor lahko vidite, ni bil pomemben niti njegov obraz. Jup, niso ga naredili ravno po mojem okusu.

Ampak seksi pa je, kajne? In očitno tudi ni pobrit tam, kjer mislim, da moški ne bi smeli biti pobriti. Seveda vem, da je ta moj okus zelo za časom.

56 Responses to “Rajc za moje pupe!”

  1. zogca said

  2. sonček said

    Hm, meni tale ni čisto nič rajcig🙂
    Ja, tudi zaradi TISTEGA ne, zaradi česar se ti zdi, da si za časom.

  3. zogca said

    Meni pa ja, sploh na prvi fotki. Čeprav kavbojke bi mu pa zamenjala.:mrgreen: Druga je tudi meni manj seksi, ampak sem jo dala gor, ker mogoče pa niso vse tako počene na kavbojke.😉 Da ne bom zdaj imela kakšnega monologa tukaj o odpenjanju kavbojk in … Se mi zdi, da bi znala precej zaista s poti spodobnega.😉

  4. Tana said

    Meni, kakor lahko vidite, ni bil pomemben niti njegov obraz

    Meni pa je pomembno, tako tisto zgoraj… da vidim oči, poteze obraza… kot tisto spodaj. No, spodaj zgleda kar uporabno🙂

  5. Tana said

  6. alja said

    Meni je všeč…samo za popolno idejo bi rabili še obrazek:)

  7. alja said

    Sem šla pogledat, kako zgleda v obrazček…hmm…ni moj tip:)
    Malce prevec tako fantkast, razvajencek…mi deluje…in morda malo premlad zame.

  8. Izbrana said

    Pol pa jaz sploh ne grem pogledat….😉
    Ker…, če je res, pol je zame nevaren tudi zgornji del!🙂

    Malce prevec tako fantkast, razvajencek…mi deluje…in morda malo premlad zame.

  9. Izbrana said

    Drugače pa…….

    ….tamburaši oko stola
    svirajte mi jače,
    da ne čuje niko kako duša plače…..
    ….zato idi idi samo
    bilo s kime bilo kamo…….

    Izbrana časti……..😦

  10. zogca said

    Tako zelo bejbi pa tudi ni, čeprav ima Alja prav, da je bejbi.

    Ej, Izbrana, nekje te že dva dni čaka moje sporočilo, ampak ga nisi prebrala.

    Ker…, če je res, pol je zame nevaren tudi zgornji del!

  11. zogca said

    Naj te opomnim, da je bilo to, kar se je zgodilo, dobro.

    da ne čuje niko kako duša plače…

  12. zogca said

    Midve imava verjetno podoben okus.😉 Saj, zato sem pa dala ime, da greste lahko prekontrolirat.

    hmm…ni moj tip:)

  13. zogca said

    Oja, saj meni tudi, zelo pomembno. V reali. Za internetno rajcanje pa ne.😉

    Meni pa je pomembno, tako tisto zgoraj…

  14. Izbrana said

    Sem pogledala😉 ! Ni zame! Se mi zdi ena čudna kombinacija ostrih moških potez in preveč bejbi pogled! Pa še brez nasmeha! Zame mora nujno bit nasmeh!🙂

    Tako zelo bejbi pa tudi ni, čeprav ima Alja prav, da je bejbi.

    Sem prebrala, pa nisem odgovorila. No, zdaj sem!

    Ej, Izbrana, nekje te že dva dni čaka moje sporočilo, ampak ga nisi prebrala.

  15. Izbrana said

    Ma ja, šmorn pri kopranju🙄 !

    Ja, saj vem, da DOBRO, saj zato pa častim! Ampak duša pe še vseen plače…..😦

  16. Izbrana said

    Se opravičujem…..

    Šmorn pri kopIranju!

  17. Nevenka said

    Oooo, konkreten telešček.
    Ampak z ozirom, da tudi jaz nisem ravno fotomodel, ker čas pač opravi svoje, se pa dobro držim, mi bi bil moški, ki se dobro drži (poleg ostalih kvalitet, kjer pa nič ne popuščam) čisto ok.
    Skromnost je lepa čednost, he, he🙂

  18. zogca said

    Zame ne. Zame mora biti videti resen. Bolj je pogled resen in mrk, bolj mi bo moški všeč. Seveda, kdaj pa kdaj se tudi nasmehne, ampak večino časa pa mora biti videti resen in nekaj razmišljati. Seveda, pozneje se izkaže, da nič kaj pametnega ne misli, ampak same neboluze, vendar pa jaz tega ne smem vedeti.

    Zame mora nujno bit nasmeh!

  19. zogca said

    Vem, poznam. Jaz sem jokala več kot dve leti.

    Ampak duša pe še vseen plače…..

  20. zogca said

    Eh, saj v reali ne pričakujem takšnega in me sploh ne gane. Sem v 18. komentarju napisala, kaj me gane.😉

    Oooo, konkreten telešček.

  21. zogca said

    To je moški, ki je bil meni vedno zelo všeč. Humoristična oddaja gor, humoristična oddaja dol, on je še vedno videti kot težak. Oboževala sem ga že v osnovni šoli in moj prvi fant je dejansko bil njegova kopija, prav res mu je bil podoben.

  22. zogca said

    Dol padeš, kako zelo je seksi.

  23. Izbrana said

    Midve pa res lahko skupi začneva po svetu hodit! Tisti, ki tebi ne bo všeč, bo meni ziher🙂 !
    Ker tisti, ki tebi so, meni niso…. Tko da pač obstaja velika verjetnost!

    No, samo pri enem se strinjava. Znanem. Slikce tvojega ta lepega pa itak ne dobim! Ga skrivate vse sodelavke pred mano! Me res zanima zakaj?🙂

  24. zogca said

    Jaz lahko z mnogimi hodim po svetu, ker večina žensk ne mara težakov. Jaz jih obožujem. :mrgreen:

    Ampak drugače pa, a letos ne bova šli nikamor skupaj v svetu? Nobenih skupnih počitnic?😦

    Tisti, ki tebi ne bo všeč, bo meni ziher !

  25. zogca said

    A ti bi fotografije mojega predbivšega? Jih lahko dobiš, ni problem. Saj ga ne skrivajo pred teboj, samo one nimajo njegovih fotografij, jaz ih imam pa polne albume. Kaj češ, enajst let sva bila par. Še vedno pa ne morem dojeti, da vse te ženske še vedno govorijo o njegovi veliki lepoti. Tako lep pa tudi ni bil. Sploh je bil pa težek kot črna zemlja. Saj ga ne kurcam, je bil drugače v redu in pošten fant, samo ni bil zame.

    Slikce tvojega ta lepega pa itak ne dobim! Ga skrivate vse sodelavke pred mano! Me res zanima zakaj?

  26. Izbrana said

    Letos grem v Laško! Ne vem še kdaj. Boš šla z mano?🙂

    Itak te pa še na kavo ni :p) !

  27. Izbrana said

    Ej, tle je finta!🙂
    Hočem pa samo preverit, če je res “tistemu” podoben, ker “tisti” je pa meni všeč!😉

    samo ni bil zame.

  28. webmaher said

    Takle ćeveljček bi pa jaz Žogci kupil:mrgreen:

  29. zogca said

    Imaš ga na mejlu. Skupaj z morilskim pogledom.😉 Ja, je podoben tistemu igralcu, ampak dvomim, da boš iz teh fotografij to videla. Bi morala videti albume. Nimam veliko njegovih fotografij na računalniku in v digitalni obliki, midva sva še iz časov nedigitalne fotografije.

    Hočem pa samo preverit, če je res “tistemu” podoben, ker “tisti” je pa meni všeč!

  30. zogca said

    Za par dni bi lahko prišla.

    Letos grem v Laško! Ne vem še kdaj. Boš šla z mano?

  31. zogca said

    Garam, res garam.

    Itak te pa še na kavo ni :p) !

  32. zogca said

    1. Žogca česa takšnega nikoli ne bi obula.

    2. Žogca je mislila jesti, ampak zdaj ne more. Ko je videla tale podplat, jo je vse minilo.

    Takle ćeveljček bi pa jaz Žogci kupil

  33. Izbrana said

    Sorry, sam res mu je podoben!!!!

    Hvala!😉

    jaz sem pogledala čeveljček in videla tudi podplat po kosilu!!!!!
    Bi moralo biti opozorilo, no!😦

  34. zogca said

    Morala biti ga videti takrat, ko je imel isto frizuro kot on. To je bilo na začetku, v prvih letih. Potem je spoznal, da je bolje imeti zelo kratke lase. Ne, ni tega spoznal zato, ker bi jaz težila.

    Bil je on drugače maneken, preden sem ga jaz spoznala.😉

    Sorry, sam res mu je podoben!!!!

    Hvala!

  35. Izbrana said

    Najbrž bi mi tudi letnik ustrezal, ha ha!🙂

    No, mislim, važno, da je mlajši,😉 !

    Pa tud nardit znam vse sama, mu ne bi blo nič treba! Pomivam pri dnevni svetlobi, ha ha!

    Ne mi zamerit, mal moram svojo dušo hladit😦 !

  36. zogca said

    To moram pa skoraj razložiti, da bodo ljudje vedeli, o čem govoriva. Takole je. Moj predbivši je strašansko len. Ko je crknila ena žarnica, je rekel, da jo bo zamenjal. Druga. Enako. Tretja enako. Na koncu sta v stanovanju delali samo še dve luči. Bom jutri, bom jutri, bom jutri. In ko sem ga enkrat lepo prosila, če mi lahko vsaj v kuhinji zamenja žarnico, da bom lahko pomila posodo, mi je rekel: “A ne moreš ti kot vse druge ženske pomivati posodo, ko je dan?” Tok!!! Imam veliko takšnih anekdot iz najinega skupnega življenja. Sam drugače pa res ni slab fant, je pošten in čustveno niti malo invaliden. Za razliko tistega pozneje.

    Pomivam pri dnevni svetlobi, ha ha!

  37. zogca said

    Jaz znam tudi vse narediti sama, ampak nisem pripravljena to početi. Brez skrbi, da znam jaz sama zamenjati žarnico.

    Pa tud nardit znam vse sama, mu ne bi blo nič treba!

  38. zogca said

  39. Izbrana said

    Zdej pa moram nehat brat. Če ne bom res mislila, da je idealen! Saj veš, moja zadnja izkušnja….

    ….Deloholik!!!!, Slab fant? Hm…, Pošten? Hm…., Čustveno invaliden? Malo? Ne! Zelo!!!!

    Tale tvoj predbivši je očitno popolno nasprotje, tko da…. Pa še Venero imam v Ovnu, kar med drugim pomeni, da se hitro zaljubim!🙂

    Dost je!😉

    Takole je. Moj predbivši je strašansko len. Sam drugače pa res ni slab fant, je pošten in čustveno niti malo invaliden.

  40. Izbrana said

    O, saj mene to ne skrbi! Jaz le vem, da si bolj pametna od mene. Ker jaz sem tolk nora, da bi za moškega naredila vse, čisto vse! Zase pa nič! Kokoška…. Mislim jaz, ne ti! Ti vsaj znaš pustit posodo v pomivalnem koritu in se predat kakšnim drugim užitkom tud zase! Jaz pa, sam da bo vse po regelcih….. Nak! Nič več!

    Jaz znam tudi vse narediti sama, ampak nisem pripravljena to početi. Brez skrbi, da znam jaz sama zamenjati žarnico.

  41. Tana said

    Pa še Venero imam v Ovnu, kar med drugim pomeni, da se hitro zaljubim!🙂

    Jaz imam tudi Venero v Ovnu…. ampak to o zaljubljanju, za mene 100 % ne drži🙂

  42. zogca said

    Lej, moj predbivši je tako in tako zdaj oddan in dvomim, da si lahko kaj pomagaš z njim. Ker on ne menja punc po tekočem traku, zelo dvomim, da bo zamenjal.

    Moj predbivši je res nasprotje. Deloholik? Not! Ampak po drugi strani pa, si pripravljena vsako jutro poslušati, kako zelo je ubogi, ker mora v službo? Jaz sem to poslušala in verjemi, da ti po desetih letih presede. Pošten je, absolutno. In čustven invalid absolutno ni. In njegova sposobnost empatije je res, njega boli, če tebe boli, res, ne pretiravam. Če ga primerjam z bivšim, to je s princem. Če je predbivši videl, da mi je hudo in da jokam, je jokal z menoj, ker je iskreno trpel, če sem jaz trpela. Ko sem, ko sem bila s princem, samo enkrat začela jokati, je ob pol dveh ponoči rekel, da gre domov. Samo zato, ker sem jokala. Mi je pač rekel nekaj grdega in sem začela jokati in njegova reakcija je bila, da gre domov. Takole ti bom razložila, malo astrološko, če smem. Gre za človeka, ki imata identično astrološko karto, res, samo hiše so okoli zasukane, pač drug ascendent. In tam, kjer predbivši najbolj šepa, je princ najbolj močan. Tam pa, kjer princ najbolj šepa, je predbivši najbolj močan. Tako kaže karti. In tako je pokazalo življenje. Ups, seveda, še ena malenkost, ker čisto identična pa karta ni, seveda, Luna se je v teh nekaj urah seveda premaknila. Predbivši nima afliktirane Lune in to se več kot vidi v resničnem življenju. Princ ima zelo afliktirano Luno in to se več kot vidi v resničnem življenju. Oba sta pa tako in tako vedno bila več kot zrela za domino oziroma Venero v ovnu.

  43. zogca said

    Je že kje v karti, ki to Venero fejst blokira.

    ampak to o zaljubljanju, za mene 100 % ne drži

  44. zogca said

    Jaz pa res nikoli. Imam sicer dobre momente, se kdaj pa kdaj potrudim, ampak samo zato, ker se hočem, iz čiste ljubezni, da pa bi se to pričakovalo od mene ali bognedaj zahtevalo … Niti pod točko razno. Da bi jaz pospravljala, oni pa ležal na kavču, to jaz lahko naredim enkrat, dvakrat, potem je konec. Čim jaz dobim občutek, da nekaj ni pošteno in da sem izkoriščana … In se ne grem tistega lepi moj, mili moj, najdražji moj, ali bi ti mogoče … Ampak kar zelo direktno.

    Ker jaz sem tolk nora, da bi za moškega naredila vse, čisto vse!

  45. zogca said

    Moj najpomembnejši življenjski reglc je, da se imam fajn. Drugi najpomembnejši pa, da se ne matram. Vsi drugi reglci pridejo za tem. Pa v bistvu zelo rada pomivam posodo, na roko jo pomivam, ampak če se mi je danes ne pomiva, bo komot počakala do jutri in se jaz niti malo ne bom sekirala. V bistvu vse lahko počaka. Gledam tisto, kar hočem videti. Drugega pač ne gledam.

    Ti vsaj znaš pustit posodo v pomivalnem koritu in se predat kakšnim drugim užitkom tud zase! Jaz pa, sam da bo vse po regelcih…

  46. Izbrana said

    A se tebi zdi, da sem jaz v fazi, da bi lahko “menjala”?
    Ni šans!😦
    Jaz ga imam rada, pa je kakršen je….😦

    Lej, moj predbivši je tako in tako zdaj oddan in dvomim, da si lahko kaj pomagaš z njim. Ker on ne menja punc po tekočem traku, zelo dvomim, da bo zamenjal.

  47. zogca said

    Tudi jaz princa, ampak mi to ne pomaga čisto nič, ker največ, kar bi ta tipson zame naredil, je to, da me verjetno ne bi povozil, če bi se mu glih znašla na prehodu za pešče. To je pa tudi vse. In vse, kar jaz lahko naredim, je to, da se trudim čim manj misliti nanj. Od vseh njegovih leporečij in obljub nimam NIČ. S tem, da je on meni govoril, da me nikoli v življenju ne bo izdal, da mi bo vedno stal ob strani, da on z menoj misli smrtno resno, da se želi z menoj poročiti … Z vsem tem si jaz lahko obrišem rit. Pa ne zato, ker meni ne bi bilo mar. Ker njemu ni bilo. Vse to je nakladal samo zato, ker me je pač takrat hotel imeti. Cilj opravičuje sredstvo. Zanj. Jaz sem pa verjela, da je on iskren. Stupid mi.

    Jaz ga imam rada, pa je kakršen je….

  48. zogca said

    Čikov mi je zmanjkalo. 😈 Pa sem bila prepričana, da imam doma vsaj še dve škatlici. In zdaj se moram spet obleči in iti ven. 😈

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

  52. webmaher said

    tale kolega bi rad Žogco spoznal:mrgreen:

  53. zogca said

    Žogca ne mara čupavcev.

  54. webmaher said

    bi jo rad spoznal da ga ošiša kajpak no:mrgreen:

  55. zogca said

    Marsikaj sem, ampak frizerka pa nisem.😉

  56. zogca said

    Tegale mi pripelji.

    Bi ti bila večno hvaležna.🙂

Leave a Reply

 
