Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mars od ovna do ribi!

Posted by zogca na maj 16, 2010

Mala šola astrologije se nadaljuje. Prejšnji teden smo se posvetili Veneri, ki je pomembnejša v rojstnih kartah žensk, ta teden je na vrsti Mars, ki je pomembnejši v rojstnih kartah moških. Če ne veste, v katerem znamenju se nahaja vaš Mars ali pa Mars vaše boljše (oziroma slabše) polovice, ga lahko najdete tukaj. Lahko se greste tudi “firbcanje” za tiste, ki vam niso zaupali ure rojstva. Marsa boste namreč lahko “odkrili” tudi brez ure rojstva. Tudi tokrat vas bom opozorila, da je Mars samo eden izmed planetov v rojstni karti. Če želite analizirati nekogaršnjo osebnost, bo to, kje nahaja Mars, veliko premalo. Upoštevati morate namreč vse planete, pri samem Marsu pa ni dovolj vedeti samo to, v katerem znamenju se nahaja. Zelo pomembno je tudi, da veste, v kateri hiši se nahaja (brez ure rojstva to ne bo šlo) in kakšne aspekte dela z drugimi planeti.

Mars v ovnu

Če smo prejšnji teden združno ugotovili, da Venere ni ravno najbolje imeti v ovnu, pa to nikakor ne velja za Marsa. Mars je v ovnu doma. In seveda tudi v škorpijonu. Vsej odličnosti položaja navkljub pa jaz zase ne bi želela moškega z Marsom v ovnu. Prepričana sem, da boste ob koncu opisa razumeli, zakaj. Ampak res ob koncu. Najprej začetek. Ljudje z Marsom v ovnu so izjemno neposredni, včasih pa tudi že kar osorni. Nekatere lastnosti bi lahko prepisala tudi iz opisa Venere v ovnu. Tekmovalnost. Nenehna potreba po izzivu. Nepotrpežljivost. Uveljavljanje lastne volje. Kakor piše moj najljubši in po mnenju mnogih tudi najboljši pisec astroloških knjig, namreč Stephen Arroyo, teh nekaj lastnosti velja tako za Sonce kot za Venero in Marsa v znaku ovna. Katerikoli od teh treh planetov se pojavi v znamenju ovna, imata nepotrpežljivost in uveljavljanje lastne volje (ter popoln neposluh za želje partnerja) vpliv na odnose, ki jih ti ljudje sklepajo. Če sta v ovnu dva od teh planetov ali celo ti trije, seveda to pride še bolj do izraza. Ker je Mars pomembnejši pri moških, kot je seveda Venera pomembnejša pri ženskah, se lahko malo poigramo s tem, kakšen je moški z Marsom v ovnu. To so moški, ki jim menda pravimo pravi moški. V tej energiji ni prav nič ženskega ali poženščenega. Ker nimam izkušenj z njimi, vam tega ne morem zatrditi, ampak katerokoli knjigo sem brala, povsod je pisalo, da so izjemni ljubimci s toliko energije, kot si jo lahko samo zaželite. V zvezo se menda spustijo sveto prepričani, da so spoznali ljubezen svojega življenja. In dokler se vse iskri od strasti, so tudi izjemno zvesti. Prava nebesa, kajne? Dokler traja. Kot sem prejšnji teden napisala za Venero v ovnu, se tudi Mars v ovnu hitro zaljubi in prav tako hitro tudi odljubi. Ali pa preprosto potrebuje nov izziv. Zdaj verjetno razumete, zakaj sem zgoraj napisala, da si zase ne bi želela moškega z Marsom v ovnu. Vsaj zaljubila se ne bi rada vanj. Ne, res nočem še kdaj trpeti, čeprav krivec za moje najhujše trpljenje ni imel Marsa v ovnu. Če bi takšnega Marsa lahko imela nezaljubljena za kakšen mesec ali dva, pa to ne bi bilo slabo …

Mars v biku

Pod vladavino Venere se Mars ne počuti najbolje, ker je njegova energija tukaj na nek način brzdana, čeprav je nikakor ne gre podcenjevati. Mars v biku ni niti približno tako energičen kot Mars v ovnu, zato pa je toliko bolj vztrajen in trmast. Počasi, ampak zato zagotovo pride do cilja. Ko si enkrat izbere svojo boljšo (oziroma slabšo) polovico, bo do nje precej lastniško razpoložen, čeprav bo, verjemite mi, to prikrival. Seveda se ne bo zaljubil na prvi pogled in tudi v zvezo ne bo vstopil od danes na jutri, kajti človek z Marsom v biku ne bo ničesar naredil neobvladano. Mars v biku velja za izjemno velikodušnega oziroma svoj moški ego rad dokazuje tudi s tem, da lahko svoji partnerki marsikaj kupi oziroma jo lahko preskrbi. Tako piše in naj bi veljalo. Iz svoje osebne izkušnje tega ne morem potrditi. Oba moja partnerja sta namreč imela Marsa v biku in ne eden ne drugi nista bila odprte denarnice. Eden menda zato, ker se mu je v življenju tako in tako zgodila najhujša mogoča krivica in sicer ta, da ni bogat. Drugi pa je bil mnenja, da razvajati žensko tako in tako ni vzgojno. Nekoč davno mi je nekdo povedal, kje v njunem horoskopu (v porodnišnici sta bila cimra) se vidi njuna škrtost, ampak sem to že pozabila. Jaz, na primer, nimam Marsa v biku, pa sem zelo odprtih rok in vse tisto, kar naj bi astrološko gledano onadva kupovala meni, sem jaz njima. Absurd, kajne? Kaj še? V bistvu bi lahko o tem Marsu napisala roman, ampak se bom vseeno držala tistega, kar piše v knjigah. Mars v biku je len in počasen. Ampak tudi fanatičen, maščevalen in brez takta. Njegov moto je: “Nikar se ne prepirajva, ampak raje narediva po moje.” Po mojih izkušnjah je Mars v biku izjemno zvest, predvidljiv, nefleksibilen in zadovoljen s svojo rutino. V postelji je Mars v biku čuten, vendar precej pasiven. Ih, kamorkoli se obrnem, karkoli si zaželim, vedno dobim tega Marsa. Bo že kaj na tem.

Mars v dvojčkih

Mars je v dvojčkih zgovoren in se v družbi izjemno dobro znajde. To so ljudje, ki imajo veliko prijateljev in ponavadi poznanstva na vseh mogočih in nemogočih koncih. Vedno je kje kaj, kar tega Marsa zanima. Nov konjiček, tečaj, potovanje, pa tudi zveza. Nikjer ni konec stvari, ki bi jih Mars v dvojčku želel poskusiti. Ta Mars se loti enega posla in še ga ni dobro začel, že ima nov projekt. Tega Marsa namreč ne zanima rezultat, ampak sama ideja, nekaj novega. Seveda pa mu je najljubša komunikacija. Neredko je tudi prepirljiv in ima moto “jaz vse vem najbolje”. Ljudi z Marsom v dvojčku pogosto opisujejo kot živčne. To so ponavadi ljudje, ki zelo malo časa preživijo doma.  Niti za trenutek ne smejo imeti občutka, da je priklenjeni. Seksualna energija tukaj ni močna.

Mars v raku

Če se Mars nahaja v znamenju raka, je pod vplivom čustev in zato nima dovolj želje, da bi pokazal svojo energijo in moč. Ta Mars nima dovolj akcije in prodornosti, kajti pri njem je vse odvisno od razpoloženja. Aha, Marsa v raku je lahko prizadeti. Ih, v bistvu se vse skupaj bere zelo smešno, kajti Mars in čustva … Ne, to dvoje pač ne gre skupaj. Mars ima, kjerkoli se že nahaja, svojo motivacijo in motivacija Marsa v raku so čustva. Če misli, da ga boste prizadeli, bo ta Mars znal napasti. Že prej, v samoobrambi. Ne, ne telesno, to ni grob Mars. Temu Marsu manjkata akcija in prodornost, kar pa ne pomeni, da ni sposoben velikih in pogumnih dejanj. To je skrben Mars, ki bo pomagal in razumel, sočustvoval. Zna pa ta Mars biti zoprn s tem, da se nenehno čez kaj pritožuje. Jup, nergač je. Seks? Stephen Arroyo me je opozoril, da nikakor ne smem podleči vsesplošnemu razmišljanju, da Marsa v raku zanima samo družina. To je menda huda zmota. Mars v raku je, tako trdi Arroyo, izjemno seksualen. Navaja tudi izpovedi večjega števila žensk, ki so prav moške z Marsom v raku označile za najboljše ljubimce, ki so jih kadarkoli imele. Vredno bi bilo poskusiti, kajne?

Mars v levu

Ta Mars je pa postavljač. Ne morete, da ga ne bi opazili, ko vstopi v sobo. Mars v levu je namreč poln samega sebe in energije. Le kako bi bil brez slednje? Mars v ognjenem znamenju. Ljudje z Marsom v levu so očarljivi, topli in da, tudi teatralni. Seveda gre za Marsa, ki je ambiciozen, borben in eksploziven. Ko se razjezi, se res razjezi in takrat je več kot sposoben tudi kaj uničiti. To je Mars, s katerim se da zlahka manipulirati. Aha, treba mu je pihati na dušo. Ta Mars rad vidi, da je v središču pozornosti in da se vse vrti okoli njega. Napak ne prizna, nasvetov pa ne posluša. Ljudje z Marsom v levu so zelo srčni in veliko jim pomeni, da lahko osrečijo svojega partnerja. Niso dlakocepski in ozkosrčni, ti dve lastnosti pa tudi pri svojih partnerjih ne prenesejo. Ta Mars je zelo zvest, ampak ljubosumen. Če dame hočete moškega, ki bo poslušal vse, kar se vam je dogajalo, od jutranje kave s sodelavkami do večernega nakupovanja v Sparu, je menda Mars v levu prava izbira. Seks? V knjigah sem prebrala, da je precej neoseben, čeprav si ne znam predstavljati, kaj to pomeni.

Mars v devici

Iščete romantičnega Marsa? Ne, ta ne bo pravi. Če želite moškega, ki bo po seksu ocenil, kako dobre ste bile, ste z Marsom v devici na pravi poti. Ne, to sploh ni hec, brala sem izpovedi. To je analitičen in kritičen Mars, tista prava Marsova energija pa je v znamenju device blokirana in tudi seksualna energija tukaj ni prava. Večkrat sem prebrala, da je moški z Marsom v devici na nek način brez Marsa. Aha, brala sem v knjigah izpovedi žena moških z Marsom v devici. Nekatere so se bale, da so njihovi možje istospolno usmerjeni, kajti kazali so tako malo zanimanja za seks. Ampak ne, niso bili homoseksualci, imeli so samo tako malo seksualne energije. To seveda velja za moške s tem Marsom, ne toliko za ženske. Kajpak ni vse tako slabo. Ljudje z Marsom v devici so delavni, potrpežljivi in natančni.

Mars v tehtnici

Mars je v tehtnici v izgonu, zato nima tiste prave moči. Ljudje z Marsom v tehtnici so čustveni, strpni, neradi se prepirajo in gredo v življenju radi po liniji najmanjšega odpora. Znajo se brzdati in razjezite jih lahko samo, če naredite nekaj, kar smatrajo za nepravično. Oja, znajo z nasprotnim spolom, kajti to je zelo očarljiv Mars. Tako za moške kot za ženske z Marsom v tehtnici velja, da vedno želijo biti v partnerskem odnosu, ki jih predstavlja glavni življenjski motiv. Ko sem napisala partnerskem, nisem mislila samo na ljubezenski odnos. To ni Mars, ki bi bil veliko doma. Družabno življenje je za tega Marsa izjemno pomembno. Ti ljudje so redko sami. Ta Mars ni neučakan, ima namreč sposobnost discipline, predvidevanja in načrtovanja. Seks? Joj, prebrala sem toliko nasprotujočih si opisov, da raje ne bom napisala ničesar.

Mars v škorpijonu

Mars je v znamenju škorpijona najmočnejši, še veliko močnejši kot v ovnu. Čeprav večina ljudi govori, da življenje brez spolnosti nima pravega smisla, ste lahko prepričani, da Mars v škorpijonu to misli najbolj resno. Mars je v škorpijonu izjemno čustven, zelo strasten in še bolj vzdržljiv. Le redke ljudi spusti blizu, ko pa se vam odpre, vam povsem pripada in se vam posveti z dušo in s telesom. Vendar vedite, da ta Mars ne pozna sredine. Nekaj je ali belo ali črno, siva barva pri tem Marsu ne obstaja. Če tega Marsa razočarate, je to tako, kot bi mu zarili nož v srce. Odpustil vam ne bo nikoli, zna pa se zgoditi, da se vam bo tudi maščeval. Mars je v škorpijonu najbolj pogumen. Ne samo, da ne beži od nevarnosti, nemalokrat jo celo izziva in se ji posmehuje. Aha, Mars v škorpijonu je provokator. Jup, vaša Žogca v škorpijonu nima samo Venere, tudi njen Mars je v škorpijonu. Ker pa vse zgoraj našteto očitno za Vsemogočnega ni bilo dovolj, mi je Marsa v škorpijonu podprl še s konjunkcijo z Uranom. Če veste, kaj pomeni Uran, potem razumete, kaj sem pravkar napisala. Še nekaj o tem Marsu. Ko se za nekaj odloči ne zna, noče in ne more odnehati. Je tako iznajdljiv, da mu nemalokrat uspe nemogoče. Ljudje z Marsom v škorpijonu izjemno dobro »zavohajo« nevarnost, vendar se prav zaradi te svoje lastnosti velikokrat zdijo pretirano sumničavi. Kaj še? Mars je v škorpijonu naporen. Seks pa … Drage moje dame, menda ženska ni zares seksala, dokler ni seksala z Marsom v škorpijonu. Seveda meni vesolje ni privoščilo te radosti. Še dobro, da imam sebe in svojega Marsa v škorpijonu. Tudi to je nekaj. Ne, premislila sem si. To ni dovolj. Kje so moški z Marsom v škorpijonu? Videla sem že veliko rojstnih kart, ampak v nobeni moški karti še nisem zasledila tega Marsa.

Mars v strelcu

Močan Mars, ki mu, če se izrazim v rimah, hitro pride in še hitreje odide. Ne, ne mislim na tisto. Tega Marsa prime in ga mine. Če iščete hiperaktivnega partnerja, ga lahko najdete med ljudmi z Marsom v strelcu. Gre za neodvisne ljudi, katerim je samostojnost alfa in omega. Oja, zelo strasten, ampak menda tudi precej promiskuiteten Mars. Mars v strelcu je zelo neposreden in če hočete slišati resnico, kar vprašajte tega Marsa. Tudi če nočete slišati resnice, jo boste slišali. Ampak bognedaj temu istemu Marsu pripovedovati resnico o njem. Oja, priča boste hudi jezi. To je Mars, ki bo opazil vse vaše napake, svojih pa nikoli. Vem, ne morem skriti svoje antipatije do vsega, kar je strelčevsko. Ampak res, kar sem napisala, sem prebrala in si nisem izmislila.

Mars v kozorogu

To je pa Mars, ki je meni zelo všeč. V kozorogu ima Mars veliko energije, ki pa ni razmetana na vse konce in kraje, ampak usmerjena in pod strogim samonadzorom. Tudi seksualna energija je tukaj zelo močna, libido pa menda res zavidljiv. Ne vem, zakaj, ampak prav Marsu v kozorogu se pripisuje največ impotence (pri moških) in frigidnosti (pri ženskah). Res ne vem, zakaj. Mogoče zato, ker  se ti ljudje tako zelo trudijo brzdati same sebe. Mars v kozorogu je zelo marljiv in ambiciozen. Ko si začrta cilj, ga bo tudi dosegel. In si začrtal nov cilj. Ter spet še en cilj. Cilja si te ljudje ne izberejo kar tako. Če vzamemo za primerjavo Marsa v dvojčku, ki skače od ene novosti do druge, Mars v kozorogu zelo dobro premisli, česa se bo lotil. Ugled in status sta tukaj motiva številka ena in dve. Želijo biti spoštovani. Jaz osebno tega Marsa res spoštujem (če slučajno ni impotenten), kajti zame ni večjega afrodizijaka kot to, da je moški videti hladen in nezainteresiran, v resnici pa je željan topline in ljubezni. To je opis tega Marsa. Aha, moški z Marsom v kozorogu veljajo za zelo vzdržljive ljubimce. Zanesljivi so in nikakor ne nagnjeni k avanturam. Kajpak meni še nikoli ni bilo dano spoznati Marsa v kozorogu.

Mars v vodnarju

Nekdo je nekoč napisal, da je Mars v vodnarju zvest, ne pa tudi rigiden. Vsakdo od vas si to izjavo lahko razlaga po svoje. Jaz vem, kako si jo razlagam. Seveda je Mars v vodnarju močan. Kako ne bi bil, ko pa vodnarju vlada Uran? Nič vodnarskega ali uranovskega še nikoli ni bilo predvidljivo, zato seveda tudi ta Mars ni. To je Mars, ki rad eksperimentira in ga privlači nenavadno. Mars v vodnarju nikakor ni umirjen in ko eksplodira ... To je pogumen Mars, ki ga privlačita nevarnost in tveganje. Oja, je tudi vztrajen. Vendar ne mislite, da bo vztrajal z vami, če mu ne boste zanimivi. Kako biti zanimiv temu Marsu, zame ostaja skrivnost. Ki se je ne bom trudila raziskati. Če iščete Marsa, ki se bo najtežje zaljubil, ste z Marsom v vodnarju na pravi poti. Naj prepišem del pisma, ki ga je Debbi Kempton Smith napisala ljudem z Marsom v vodnarju? Takole gre: ” Tehnika je odlična, ko se vam ravno ljubi, ampak kaj, ko ne razumete partnerja?  Strast, sicer vaša najljubša beseda, je v redu, ampak kaj, ko se na smrt bojite, da bi se zaljubili? Želite se zaljubiti, vendar se bojite intimnosti. Zato ste varni, ampak tako prekleto osamljeni.”

Mars v ribi

Mars je v znamenju ribi šibak. Nima dovolj volje, vztrajnosti in poguma. Prenese marsikaj, kar pa ne pomeni, da bo pripravljen pretrpeti vse. Nikoli ne boste vedeli, kdaj mu bo počil film. Človek z Marsom v znaku ribi, se vam nikoli ne bo uprl neposredno, nikoli, ampak vedno subtilno. Ta Mars je prijazen in vedno rad pomaga. Res, gre za izjemno sočutne ljudi. Težava nastane, ko se ta Mars začne počutiti kot žrtev. Veliko energije porabi za druge ljudi. Mars je v raku zelo čuten, zato pa ne prav seksualen. Ne strast, pomembna je romantika. Beseda, ki se največkrat pojavi ob opisu Marsa v znaku ribi, je eskapizem. Obstaja kakšna bolj slovenska beseda za ta pojav? Mogoče bežanje? Če se energija ne more pretočiti skozi ljubezen, seks, idealizem te ali one vrste, se zna prehitro pretakati skozi alkohol in mamila. Ne vem, mogoče Mars v ribah s tem pisanjem delajo krivico, kajti na svetu je toliko pijancev in odvisnikov … Ne vem, mogoče so statistično ugotovili, da je med njimi največ Marsa v znaku ribi. Vem, da obstaja statistika, v katerem znamenju je največ ločenih, zaprtih itn. Mogoče gre tudi tukaj za takšno statistiko. Kakorkoli že, temu Marsu jaz ne bi ponujala alkohola.

Naslednji konec tedna je na vrsti Luna.

153 Responses to “Mars od ovna do ribi!”

  1. maxi said

    Torej, če sem prav gledala je moj mars v biku?!

  2. maxi said

    Kje so moški z Marsom v škorpijonu?

    Pri meni. No, eden.😉

  3. romeno said

    Hm. Mars v škorpijonu, hiša 2

    Aspekti pa, edini v katerem je Mars omenjen je Venera kvadrat Mars. Zakaj se mi zdi, da to ni najbolj posrečena kombinacija😆

  4. lynx said

    Meni je ven vrglo, da je moj Mars v ribah in ne v ribi??? 😉
    In zakaj so planeti v dvojčkih in ne (po tvoji logiki) v dvojčka? Če pa sta dva in ne sto?

    V glavnem, če je moja Venera v kur.., je moj Mars v pi…
    Mislim, da bom prenehal brati tvoje horoskope. Iz planeta v planet huje. 😦

  5. zogca said

    Seveda, Maxi, če si moja bodoča žena, ne moreš biti nič drugega kot Mars v biku.😉

    Torej, če sem prav gledala je moj mars v biku?!

  6. zogca said

    Ti boš počasi moral začeti dajati svoje podatke.😉 Najprej Venera v Levu, potem pa še Mars v škoprijonu. Če se izkaže, da imaš tudi v redu Luno, te pridem pecat.:mrgreen: Hecam se.:mrgreen:

    Za hiše bom nalepila linke.

    Kvadrat ti bom pa opisala. Ne, ravno idealna kombinacija tale kvadrat ni, ampak ko bi ti videl, kaj vse je mogoče videti na kartah.

    Mars v škorpijonu, hiša 2

    Aspekti pa, edini v katerem je Mars omenjen je Venera kvadrat Mars. Zakaj se mi zdi, da to ni najbolj posrečena kombinacija

  7. zogca said

    Počakaj, da pridem k sebi. Ravno sem vstala in pijem kavo.

    Meni je ven vrglo, da je moj Mars v ribah in ne v ribi???
    In zakaj so planeti v dvojčkih in ne (po tvoji logiki) v dvojčka? Če pa sta dva in ne sto?

  8. zogca said

    Lej, za energa vodnarja tvoja Venera niti pod točko razno ni v kurcu, ampak se idealno sklada z njegovim siceršnjim karakterjem. Ni to slaba Venera, je pa iz perspektive nekoga, kot sem jaz, ja ni v redu. Ni pa to slaba Venera. To pa, da je Mars v ribah v pizdi, je pa tvoja ugotovitev, ne moja. Jaz nisem napisala, da je v pizdi. Ni pa to močan Mars, kar je mogoče zaljučiti že iz simbolike. Ampak je, kakor je. Ko bi ti vedel, koliko hudega je meni prinesla moja Venera, ki ni tam, kjer se Venera dobro počuti. Nekatere stvari sploh niso za pisanje na blog. Tako to je. Ampak vedi, komot najdeš spletne strani, tudi jaz sem včeraj eno brala, kjer so vse Venere in vsi Marsi opisani skorajda idealno. Ni to res. V dobrih knjigah šele prideš felerjev raznih položajev. Do še večjih pomanjkljivosti pa prideš, če se spraviš brat izkušnje astrologov. Jaz zase vem, da hočem vedeti za felerje svoje Venere in Marsa, ne pa brati superlativov.

    V glavnem, če je moja Venera v kur.., je moj Mars v pi…
    Mislim, da bom prenehal brati tvoje horoskope. Iz planeta v planet huje.

  9. zogca said

    Tukaj najdete vse kombinacije Vener in Marsov.

    http://www.cafeastrology.com/articles/venusmarscombinations.html

  10. zogca said

    What a woman finds Attractive in a man

    http://www.cafeastrology.com/articles/idealmanforawoman.html

    What a Man Finds Attractive in a Woman

    http://www.cafeastrology.com/articles/idealwomanforaman.html

    To je samo orientacija, ker tega ne gre jemati jovo za gotovo, če ne upoštevate cele karte.

  11. webmaher said

    jao jao, a si ti z Marsa padla, moj Mars že ni tak:mrgreen:

  12. lynx said

    Kombinacij je torej toliko, kolikor je ljudi, in noben človek nima vseh planetov v optimalnih znamenjih, da o podrobnostih niti ne govorimo. S tega stališča si z astrologijo ne moremo dosti pomagati, saj karakter nekoga, ki ga dobro poznamo, vidimo in opazimo in nam astrologija to lahko le potrdi. Da bi nekdo iskal človeka glede na astrološke napovedi, pa se mi tudi ne zdi smiselno.
    Vsi se rodimo z določenimi potenciali in zametki karakterja, od nas pa je odvisno, kaj bomo s to dediščino počeli. Meni se zdi dokaj nepomembno, ali smo kakršni smo zaradi genov, zvezd, Boga ali vesolja.
    Do tu se mi zdi zadeva logična in verjetna. Problem nastane, ko začnemo govoriti o napovedih, posebno časovnih terminih. V najbolj skrajnem primeru bi se strinjal, da v določenem času, pod določenimi pogoji, obstaja le večja verjetnost da se bo nekaj zgodilo, pa še to zelo približno. Tu sem še vedno neverni Tomaž.

  13. zogca said

    O tvojem Marsu sem tako in tako napisala najmanj, a ne?

    a si ti z Marsa padla, moj Mars že ni tak

  14. zogca said

    Ga nihče niti ne išče.

    Jaz se sicer zezam in kdaj povem, kakšen astrološki profil bi hotela za moža, ampak to je zezanje in niti na kraj pameti mi ne bi padlo, da na takšen način izbiram. Ampak ja, če bom videla, da ima nekdo Sonce v vodnarju, Venero v strelcu in Marsa v dvojčkih, bom vedela, da ta človek ni zame. Ne bom pa za to potrebovala astrologije, bom vedela takoj, po parih minutah pogovora. Ne potrebujem nobene karte.

    Da bi nekdo iskal človeka glede na astrološke napovedi, pa se mi tudi ne zdi smiselno.

  15. zogca said

    Seveda ne.

    in noben človek nima vseh planetov v optimalnih znamenjih

  16. zogca said

    Jaz sem zadnje dni kar nekaj analizirala svojo karto in neke dogodke. Ko bi ti vedel, kako zelo se motiš. Bi lahko napisala dva primera iz svojega življenja in bi padel dol, kako zelo so stvari daleč od samo verjetnega. In kako zelo stvari ne gredo samo na približno. Teh stvari tukaj na blogu ne mislim pisati, če pa se mi javiš na mejl, ti bom napisala. Boš hitro veliko manj nejeverni Tomaž. Čeprav ni moje, da te v karkoli prepričujem. Jaz nimam nič od tega, ali ti verjameš ali ne.

    obstaja le večja verjetnost da se bo nekaj zgodilo, pa še to zelo približno.

  17. romeno said

    Najprej Venera v Levu, potem pa še Mars v škoprijonu. Če se izkaže, da imaš tudi v redu Luno …

    Mam tak, nori občutek, da bo moja luna čist mimo😆

  18. zogca said

    Kje pa je? Nič mi mimo, je samo takšno ali drugačno. In vse ima svoj namen. Predvidevam.

  19. romeno said

    Ne bom prehiteval in si kvaril trenutnega dobrega razpoloženja😆

  20. zogca said

    Ej, jaz sem zadnje tedne tako dobre volje, da mi ga skoraj ne moreš pokvariti.😉 Pa tudi sicer … Ne pokvari ena stvar nečesa. Ni fora v tem. Je ponavadi protiutež čemu drugemu.

  21. romeno said

    Saj sem jaz tudi🙂 … in spet si površno prebrala moj post🙂

  22. zogca said

    Malo sa hec. Čeprav je zares.

    TRIJE MOŠKI Z MARSOM V OVNU. DVA IMATA DRUGAČE TUDI SONCE V OVNU.

    MARS V BIKU

    MARS V DVOJČKIH

    MARS V RAKU

    MARS V LEVU

    MARS V DEVICI

    MARS V TEHTNICI

    MARS V ŠKORPIJONU

    Tale Caprio ima v škorpijonu tako Sonce kot tudi Venero in Marsa.

    MARS V STRELCU

    MARS V KOZOROGU

    MARS V VODNARJU

    MARS V RIBI

  23. zogca said

    Bodi bolj natančen. Vidiš, da sem zadnje dni površna.

    … in spet si površno prebrala moj post

  24. zogca said

    Lynx, mejl.

  25. Janis said

    V glavnem, če je moja Venera v kur.., je moj Mars v pi…
    Mislim, da bom prenehal brati tvoje horoskope. Iz planeta v planet huje.

    Jaz pa ne razumem, zakaj je Mars pisan samo za dedce:mrgreen:

  26. zogca said

    Saj sem napisala, da je Mars pomemben tudi pri ženskah, seveda je, zna biti zelooo pomemben, ampak v teh nekih partnerskih odnosih je vseeno pomembnejši pri moškem. Ker Mars je vseeno moška energija. Malo sem pisala bolj … Ker je tukaj več žensk kot moških, pa če slučajno firbcajo, kaj …

  27. zogca said

    Sploh pa sem iskala škorpijonskega Marsa. In ga našla.😉

    Zdaj se išče še neimpotenten Mars v kozorogu.😉

    Potem bom izbrala. :mrgreen:

    Na koncu verjetno kar Maxi, ker na njenega Marsa sem navajena.🙂

  28. Janis said

    No, dobro, potem se bom pri tistih, ki verjamejo v horoskop, bahala samo s svojo Venero😀

  29. zogca said

    Lej, ni Mars pri ženski nepomemben, daleč od tega, ampak to, kako se ti kažeš kot ženska, se seveda bolj vidi skozi Venero.

    Saj s tvojo Venero se je za bahat.😉

  30. zogca said

    Aha, sem šla zdaj tvoj mejl pogledat in osvežit spomin. Jup, s tem Marsom se ni za bahat. Še dobro, da si ženska.😉

  31. Janis said

    Kaj češ, mora biti nekje ego crusher, če že enkrat dobiš ego booster😉

  32. zogca said

    To je res. Preveč ego boosterjev dela neznosne ljudi. Pa tudi Sonce, Venera in Mars v istem znamenju … Ne vem, no. Zgoraj imamo en takšen primer Di Capria. Ne vem, kakšen je sicer on. Redko vidim karto, kjer so vsi trije planeti v istem znamenju. Zadnja takšna, ki sem jo videla, je bila Hitlerjeva.😉 Joj, da ne bo kdo pomislil, da na karkoli namigujem.

  33. Janis said

    No, če Hitler ne bi padel na sprejemcih za slikarsko akademijo, bi najbrž svoje življenje končal kot zapit neuveljavljen slikar, ki se ga danes ne bi nihče spominjal, ampak on bi bil na nek depresiven način vseeno srečen. Tako da je najbrž res, da je za intezivne ljudi dobro, če uspejo kot umetniki, drugače “uspejo” kot sociopati.

  34. lynx said

    Lynx, mejl.

    Tale zgornji je pravi. Kako ne veš?

  35. lynx said

    Kaj češ, mora biti nekje ego crusher, če že enkrat dobiš ego booster

    Meni se zdi, da je za nas, mogoče vsaj toliko kot lastnosti ki nas opredeljujejo, pomembna sposobnost, da se z njimi soočimo in jih po možnosti spreminjamo. Vsaj tiste slabe popravljamo.

  36. zogca said

    V šoli smo delali njegovo karto. Nismo toliko raziskovali rojstne karte, kot smo se ukvarjali z progresijami, sploh tistimi med vojno. Sem malo že pozabila, kaj smo govori, ampak na koncu je, če se prav spomnim, Saturn obračunal z njegovo Venero. Ko je pri Hitlerju “padla” Venera, je padlo vse. Venera je bila vladarica njegovega horoskopa, pač ASC v tehtnici, Sonce v biku, spet Venera. Za nameček pa še Venera in Mars v biku, spet Venera. Ko je “padla” Venera, je padlo vse. Padla pa je, ko se je uresničil že v natalu podan kvadrat. Tega, da je pa on bil psiho, kar nedvomno je bil, pa jaz, priznam, iz karte ne vidim.

    http://www.astrotheme.com/portraits/77F8T58PnLaJ.htm

    To je drugače njegov natal.

  37. zogca said

    Opozorila sem te na to, da sem ti poslala mejl.

    Tale zgornji je pravi. Kako ne veš?

  38. zogca said

    Saj, in jaz se enih dobro zadevam šele zdaj, odkar jih imam črno na belem, da jih imam. Enako je z eno mojo prijateljico. Ona enih stvari niti za živo glavo ni priznala, da jih ima in jih počne. Če bi ji jih zmetal v fris, bi te fentala, vsaj kolečiren napad bi dobila. Ko jih je brala, je priznala, da je to ona.

    Če se nečesa zavedaš, če nekaj osvestiš, potem to lahko vsaj malo korigiraš. Dokler ti tega preprosto nimaš, čeprav imaš …

    Meni se zdi, da je za nas, mogoče vsaj toliko kot lastnosti ki nas opredeljujejo, pomembna sposobnost, da se z njimi soočimo in jih po možnosti spreminjamo. Vsaj tiste slabe popravljamo.

  39. zogca said

    Na primer.

    Tole je eden mojih najbolj ekzaktnih aspektov.

    Moon SemiSquare Jupiter

    You tend to dramatize your emotional state. When things are
    going pretty well, you’re in ecstasy-and when things are not all
    they might be, it’s the worst despair that ever struck mankind.
    People may find you a bit self-absorbed or inflated at times.

    Če bi mi to neastrološko očital med kofetom, bi bila jaz tako zelo užaljena, da si niti misliti ne moreš. Ko ga takole preberem, si lahko samo rečem – to sem jaz in o tem ni nobenega dvoma.

  40. romeno said

    Bodi bolj natančen. Vidiš, da sem zadnje dni površna.

    Napisal sem, da bi sebi pokvaril razpoloženje ne tebi🙂

    A na horarno astrologijo se tudi spoznaš?

  41. zogca said

    Ne, čisto nič. Pa tudi dvomim, da se jo bom kdaj hotela naučiti. Mi ne diši in mi ne diši. Edina stvar, zaradi katere bi se sploh šla igrat s tem, je, da … Tako sem slišala, da se zelo dobro naučiš aplikacij in separacij, kako delujejo, in to ti potem zelo pomaga pri predikciji, to samo sestavljanje in razstavljanju aspektov. Sicer pa mi ni.

    A na horarno astrologijo se tudi spoznaš?

  42. romeno said

    Vprašal sem, ker ima na lokalnem radiu en tak astrolog vsak petek svojo oddajo. Ni mi jasno ali je samo dober govorec oz. od kje mu osnova za njegove napovedi, saj poslušalci ne povejo drugega kot svoje ime in kaj jih zanima.

    Potem bom izbrala.

    To pa si tako napisala, kot da si črna vdova😆

  43. zogca said

    Imam teve prižgan in so se začeli talenti. Polfinale? Če jaz kaj razumem tisto, kar slišim od ljudi, sta dva polfinala že bila. A tole je nocoj tretji polfinale? To je oksimoron. Trije polfinali.

  44. zogca said

    🙄 in🙄 in🙄 , pa še parkrat🙄

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6229216

    Tipson se mi iskreno smili.

  45. zogca said

    Še to.

    http://www.zurnal24.si/vip/galunic-zalezovalki-priscipnil-prste-170861/clanek

    http://www.zurnal24.si/vip/ze-dvakrat-sem-bila-na-urgenci-170866/clanek

  46. romeno said

    Kaj pravijo zvezde, gospa je rojena 8.5.1976🙂

  47. zogca said

    Joj, me ti rajcaš s temi zvezdami, to ni res.😉 Točno veš, da bom res šla pogledat. Čeprav res, nisem še tako daleč z znanjem, da bi znala po karti prepoznati psihopati. Okej, enega mi je uspelo, ampak kaj več pa …

  48. romeno said

    Kako ji dovolijo delo z otroci. Svašta

  49. lynx said

    Lahko poskusiva drugače. Verjetno lahko pogledaš planete za določen datum?

  50. zogca said

    Ne, tole ni gud karta. Čeprav nikakor ne moremo trditi, da tole daje ven psihopata. Gotovo je veliko ljudi rojenih na ta isti dan popolnoma normalnih. Nimava ure rojstva, zato nimava hiš. Pa Lune. Kar imava na karti, ni dobro. Ker aspektov z Luno ne smem upoštevati (program jo sicer da na karto, kot da je rojena opoldne, ampak je malo verjetno, da je) in to so bili na karti tudi edini dobri aspekti, vsi drugi aspekti so tukaj bed, bed, bed. Opozicije in inkonjunkcije ol araund. To je vse tako afliktirano, da ni res.

  51. zogca said

    Tole, kar sem zgoraj napisala, sem napisala za karto te zalezovalke.

  52. zogca said

    Da.

    Verjetno lahko pogledaš planete za določen datum?

  53. zogca said

    Nezaslišano.

    Kako ji dovolijo delo z otroci. Svašta

  54. maxi said

    Je možno, da smo zamešali mojo Venero, ko smo jo definirali pod strelca, ker mi tukaj kaže, da je v tehnici…hm?!

  55. zogca said

    Maxi, bom takoj pogledala.

  56. zogca said

    Karta zalezovalke.

    Prosim, odmislite Luno in aspekte, ki naj bi jih delala. To ni njena Luna, to je Luna narejena za nekoga, ki je rojen tega dne ob 12.00. Zanjo ne vemo, ob kateri uri je rojena, Luna pa se na dan premakne za deset stopinj in zelo možno je, da ne naredi nobenega od teh aspektov. Kot vidite, pa so aspekti Lune na tej karti edini dobri.

    Vse drugo je afliktirano do konca.

    Venera dela opozicijo z Uranom in kar je še huje, inkonjunkcijo s Plutonom. Inkonjunkcija je na nek način še težja, čeprav jo nekateri zanemarjajo. Tega, kar je v inkonjunkciji, človek sploh ne more osvestiti. Pa Venera kvadrira Marsa. Pa Venera kvadrira Saturna. Koliko aflikcij samo Venere. Mars afliktiran s Saturnom in še z Uranom. Merkur afliktiran, to je ol bed.

  57. zogca said

    To sem pa jaz zeznila. Ne vem, čigavo karto sem gledala, ko sem ti rekla, da imaš Venero v strelcu. Tvoja Venera je res v tehtnici in o tem sploh ni nobenega dvoma in dileme.

    Je možno, da smo zamešali mojo Venero, ko smo jo definirali pod strelca, ker mi tukaj kaže, da je v tehnici…hm?!

  58. maxi said

    Tvoja Venera je res v tehtnici in o tem sploh ni nobenega dvoma in dileme.

    Torej je v tehnici, nisem posebej navdušena.:mrgreen:

  59. zogca said

    Jaz bi, če bi lahko izbirala med tehtnico in strelcem, takoj izbrala tehtnico. Res. Okej, ni to strastna tehtnica, ampak vse drugo je pa lepo, kajne? Žal je to najmanjša težava tvoje Venere. Mnogo večja je konjunkcija s Plutonom. Za Venero je najbolje, da ne dela nobenih aspektov s Plutonom oziroma da ne dela dinamičnih aspektov z Venero. Venera in Pluton v težkem aspektu, no gud, Luna in Saturn v težkem aspektu, no gud, Merkur in Neptun v težkem aspektu, no gud, in pa Sonce in Uran v težkem aspektu, no gud.

  60. Janis said

    Tipson se mi iskreno smili.

    Če bi mene nekdo na tak način zalezoval, ga garant spravim na urgenco s precej bolj resno poškodbo, kot je navaja tale vzgojiteljica. Pustimo ob strani dejstvo, da moraš biti ornk premaknjen že zgolj, da si delaš utvare, da si Mariu kot ženska sploh lahko zanimiva.

  61. maxi said

    Kateri je pa tisti planet, ki je Venera v njem doma?

  62. zogca said

    Saj ti jo imaš tam, kjer je doma. Venera je doma v tehtnici in biku. Ti dejansko imaš Venero v njenem domu. Težava tvoje Venere je ta Pluton, drugače bi bila idealna. Ni pa to strastna Venera. Sama po sebi. Seveda s Plutonom zraven je in si komot lahko greš prebrat tudi opis Venere v škorpijonu. Ni to sicer isto, je mogoče celo še bolj močno.

    Kateri je pa tisti planet, ki je Venera v njem doma?

  63. maxi said

    Luna, Merkur, Venera, Mars v škorpijonu – je to dobro? Je?!😉

  64. zogca said

    Absolutno. In ne šele zdaj, že veliko prej bi jo nalomila. Ma daj! Tukaj sploh ni fora samo v Galuniču. Si prebrala, kaj pišejo? Je to že delala profesorju. Pa župniku. Nima veze, da je Galunič gej. Že samo dejstvo, da jo je že sodno preganjal, da jo je sovražil, ker ga je deset let nadlegovala, ona pride zdaj na plodne dni njega prosit za otroka. Ta žensščina je čisto do konca premaknjena. Ni mi jasno, kako ni na zdravilih in na psihiatriji, oni so jo dali v vrtec.

    Če bi mene nekdo na tak način zalezoval, ga garant spravim na urgenco s precej bolj resno poškodbo, kot je navaja tale vzgojiteljica. Pustimo ob strani dejstvo, da moraš biti ornk premaknjen že zgolj, da si delaš utvare, da si Mariu kot ženska sploh lahko zanimiva.

  65. maxi said

    Hm…zdaj pa ne razumem več, kaj zdaj meni Pluton daje in kaj jemlje? Brez njega sem dolgočasna, z njim pogubljena😦

  66. zogca said

    Kdo ima to? In kakšne namere imaš s tem človekom? To je intenziteta čustev in strasti, ki ti je jaz ne znam z besedami opisati. Je pa to naporen človek, to vedi. Če ne misliš resno in ne misliš zares, se raje ne zapletaj.

    Luna, Merkur, Venera, Mars v škorpijonu – je to dobro? Je?!

  67. zogca said

    Venus conjunct Pluto

    Your emotions, particularly when it comes to feelings of love and attachment, run very deep. Your personality is magnetic, and you tend to arouse strong feelings in others, who may find you intriguing or somehow offensive! And all of this before you even open your mouth.

    In love, you can be quite possessive and possibly obsessive. At the root of obsessive feelings are deep fears of rejection, loss, and betrayal. Your feelings often run hot or cold–your love nature is generally extreme. It’s hard for you to detach yourself when it comes to personal relationships, and this sensitivity comes from a tendency to take things very much to heart. You are certainly most charming when you want to be. Love relationships turn your world upside down. You are likely to experience love at first sight, as you tend to work on instinct when it comes to affairs of the heart. Your relationships often feel fateful. You easily put pressure on your partner, as you expect much loyalty and honesty in your intimate relationships. Be careful not to let your relationships get to a point where your partner is superfluous and you are working through your own inner demons through him or her. Certainly, you will learn much about yourself through your relationships, and you may not always like what you see. You will meet yourself (the “darker” side or inner demons) through your relationships, and it will be critical that you recognize it as your own “material” and not project it onto your partner.

  68. zogca said

    Je pa opozicija tukaj mnogo hujša, Maxi. Jaz bi vzela nekoga s konjunkcijo Venere in Plutona za partnerko, če bi bila moški, ne bi pa si želela partnerke z opozicijo Venere in Plutona. Ne, to pa ne. O tej opoziciji sem brala in to da ven toliko manipulacije, da tega pa ne bi hotela pri svoji partnerki.

  69. zogca said

    Še nekaj imaš pa na mejlu.

  70. Janis said

    Ni mi jasno, kako ni na zdravilih in na psihiatriji, oni so jo dali v vrtec.

    Hja … Brez privoljenja pacienta lahko nekoga hospitaliziraš samo v primeru, da hoče ubiti sebe, nekoga drugega ali povzroči/grozi z večjo premoženjsko škodo. Toliko o pravu. Čisto s človeškega stališča pa ne morem zamerit nikomur, ki jo bo v skrajni razdraženosti zaradi večletnega nadlegovanja enkrat malo bolj “na trdo” odrinil in bo ženska končala v mrtvašnici.

  71. zogca said

    Okej, seveda skušajo ljudi zavarovati pred zlorabami in kam bi prišli, če bi lahko vsakdo vsakogar spravil na psihiatrijo, pa vseeno … Da se s tole zmešano ženščuro ne ukvarja noben psihiater, je pa prehuda. Seveda pa je paradoks, da ona trenutno ni ničesar kriva, ona pa je kriv tega, da jo je poškodoval. Noro, kakšne zakone imamo, da on njej dejansko nič ne more. In če na čem, tale ženska dejansko lahko pade na bedariji imenovani pošta. Za odpiranje tuje pošte pa je predipisan zapor.

  72. Janis said

    Upam si trdit, da tako policija kot sodišče ženskih zalezovalk enostavno ne jemlje enako resno kot moške zalezovalce, ker smatrajo, da možnosti posilstva ali resne telesne poškodbe ni.

  73. zogca said

    Janis, si videla tole?

    http://www.vecer.com/vecer2007/default.asp?kaj=3&id=2008120805386551

    Je fasala nekaj psihiatrije, ko je zalezovala župnika.

  74. romeno said

    Uh sem našel težek aspekt v moji karti. Sonce konjunkcija Saturn

  75. Janis said

    Je fasala nekaj psihiatrije, ko je zalezovala župnika.

    Dvomim, da je bilo te pshiatrije kaj več kot uregenti sprejem, urgentna zdravila in pogovor čez nekaj dni ter posledični odpust iz bolnišnice, ker pacientka ni bila pripravljena sodelovati.

  76. zogca said

    Pa ti povem, da imam raje, da me nekdo posili in mi da potem mir, kot pa da me deset let čaka pred vrati stanovanja, pred službo in kamorkoli že grem.

    Upam si trdit, da tako policija kot sodišče ženskih zalezovalk enostavno ne jemlje enako resno kot moške zalezovalce, ker smatrajo, da možnosti posilstva ali resne telesne poškodbe ni.

  77. zogca said

    To spet ni tako zelo porazna zadeva. Ni idealna, seveda ne, ampak daleč od tako zelo slabe.

    http://www.cafeastrology.com/natal/sunconjunctsaturn.html

    V kateri hiši se nahaja ta konjunkcija?

    Uh sem našel težek aspekt v moji karti. Sonce konjunkcija Saturn

  78. zogca said

    Žal.

    Si prebrala, kaj vse je nakracala pod člankom?

    Dvomim, da je bilo te pshiatrije kaj več kot uregenti sprejem, urgentna zdravila in pogovor čez nekaj dni ter posledični odpust iz bolnišnice, ker pacientka ni bila pripravljena sodelovati.

  79. Janis said

    Pa ti povem, da imam raje, da me nekdo posili in mi da potem mir, kot pa da me deset let čaka pred vrati stanovanja, pred službo in kamorkoli že grem.

    Ampak tebe ni še nihče v realnosti poskušal posiliti, kajne?:mrgreen:

    Se bojim, da gremo v preveč resne vode. Ja, sem prebrala njene poste. Ženska potrebuje psihiatrično obravnavo, ampak saj pravim, smola njenih žrtev je, da so moški. Če bi bilo obratno in bi se moški zalezovalec spravil nad žensko in jo otipaval in poskušal sleči, bi to obveljalo najmanj za spolni napad, če ne kar direkt poskus posilstva.

  80. zogca said

    😉

    Ampak tebe ni še nihče v realnosti poskušal posiliti, kajne?

  81. zogca said

    Smola? Veš, če se bo tole fejst razpihalo in še naprej razpihovalo po MON-u, bi zadeva znala dobiti tudi kakšno drugo razsežnost. Če nič drugega, bodo mogoče mame iz tistega vrtca pritisnile.

    smola njenih žrtev je, da so moški.

  82. romeno said

    V kateri hiši se nahaja ta konjunkcija?

    Nimam pojma😳

  83. zogca said

    Janis, imaš mejl.

  84. Janis said

    Smola? Veš, če se bo tole fejst razpihalo in še naprej razpihovalo po MON-u, bi zadeva znala dobiti tudi kakšno drugo razsežnost. Če nič drugega, bodo mogoče mame iz tistega vrtca pritisnile.

    Ja, je smola, ker ženska nadleguje samo moške in ni fizično nasilna do njih. Kolikor razumem, je bila zadeva že večjrat javno objavljena, ženska pa še zmeraj dela, kjer dela.

  85. romeno said

    Saj za to Majo ni narobe, da so jo dale v vrtec, samo morali bi ji zaračunat 300 in jo smatrat kot varovanko🙂

  86. romeno said

    300€

  87. zogca said

    Ja, je bila, ampak vseeno iz tega ni bilo spet tako zelo velikega pompa. Če ga komu uspe narediti …

    Kolikor razumem, je bila zadeva že večjrat javno objavljena, ženska pa še zmeraj dela, kjer dela.

  88. zogca said

    Ti ne vem, za v vrtec so takšni, ki so ubogi in jih je treba pedenati. Tale je hudičevo neuboga. Ja, uboga v glavi, ampak za delanje sranja pa zelo neuboga. Oni profesor je za nekaj časa zaradi nje zbežal v tujini. Mislim, halo, da mora moški s službo, ženo in otroci zaradi ene nore babe bežati v tujino?

    ni narobe, da so jo dale v vrtec

  89. Janis said

    Oni profesor je za nekaj časa zaradi nje zbežal v tujini. Mislim, halo, da mora moški s službo, ženo in otroci zaradi ene nore babe bežati v tujino?

    Če hočeš premagati zalezovalca, potrebuješ železne živce. Moj je odnehal eno leto po tistem, ko sem ga začela kompletno ignorirat, pa še zdaleč ni bil tako skrajen kot tale omenjena ženska.

  90. zogca said

    Kar dvomim, da tile moški niso naredili vsega, kar so lahko. Mislim, gre za štiri moške! Prepričana sem, da je vsaj eden od njih poskusil vse, kar se je dalo poskusiti. Si prebrala, kaj je izjavil župnik? Saj ga je otipavala, slačila in podobno … Kako boš ohranil mirne živce? Župnik in ga nora baba slači v cerkvi.

  91. Janis said

    Jah, najbrž je problem ravno v tem, da je župnik. Če bi jo ovadil zaradi poskusa posilstva ali vsaj spolnega napada, bi policija morala sprožiti sodni postopek.

  92. zogca said

    Kje je tukaj težava?

    Enega je spraskala po obrazu. Kakšna estetska poškodba je ziher nastala.

  93. romeno said

    Mogoče pa je problem, da so si ti moški privoščili najprej “aferico” potem pa se ženske niso mogli rešit.

  94. zogca said

    Dvomim, Romeno, da gre v tem primeru za to. Vsaj ne pri Galuniču in župniku. In glede na tendenco verjetno tudi pri drugih dveh ne.

  95. Janis said

    Saj je vseeno, kaj so si privoščili, ker opravičila za zalezovanje ni. Vsaj za Maria bi rekla, da si je ziher ni privoščil:mrgreen:

  96. zogca said

    Ženska ima tudi Facebook profil.

    http://www.facebook.com/maja.cegovnik

    In na njem lahko komot najdemo kakšno potencialno novo žrtev.

    Kje imajo ti ljudje pamet, da jo potrjujejo? Par znanih ljudi ima med prijatelji. Ji lahko nekega dne naredi klik in …

  97. zogca said

    Po moje res ne gre za nobeno privoščenje. Naredi ji klik v glavi in …

  98. romeno said

    Jaz sem njene rojstne podatke našel na netlogu. Televizijo gleda samo ob nedeljah zvečer, če je kaj pametnega …… mhm😆

  99. Janis said

    Kje imajo ti ljudje pamet, da jo potrjujejo? Par znanih ljudi ima med prijatelji. Ji lahko nekega dne naredi klik in …

    Ljudje na Facebooku večinoma ne nucajo pameti. Zlasti ne tisti, ki jim večanje števila “prijateljev” predstavlja nek socialni status in slavne osebnosti večinoma potrjujejo vsakega brez filtrov. Poleg tega pa ime te ženske ni ravno tako splošno znano kot od kakšnega (pokojnega) Silva Pluta.

  100. romeno said

    Ima pa potencial, da kaj takega postane🙂

  101. zogca said

    Takrat je Mariotova oddaja, a ne?

    Televizijo gleda samo ob nedeljah zvečer, če je kaj pametnega …… mhm

  102. zogca said

    Aha. Par dni nazaj sem eni znanki rekla, da kako ima luštni hčerki, res luštni. Jo poznam prek prijateljice. Ona pa meni, kako to vem in sem rekla, da sem videla na FB. Vse fotografije, hčerki na bazenu, cel album. Ona vsa začudena, kako sem jaz to videla. Na izi in na ajnfoh. Imava skupno “prijateljco” in lahko vidim vse tvoje fotografije. Ja kako pa to? Mislim!!! Greš lepit punčke v kopalkah gor, pa ne veš, kakšne nastavitve imaš in kdo vse lahko to vidi. Pa da ne bo kdo mislil, da imam jaz profil z imenom in priimkom, kje pa. Psevdonim. Prijateljev pa seveda ne zbiram. Človek s tem psevdonimom ne obstaja, ni osebe s tem imenom in priimkom, skratka ni možnosti, da bi kdo mislil, da me pozna. Pa kljub temu vsak dan dobim po 20, 30 prošenj za prijateljstvo? To mi je noro. Seveda vse zavrnem.

    Ljudje na Facebooku večinoma ne nucajo pameti.

  103. zogca said

    Samo še en klik več in …

    Ima pa potencial, da kaj takega postane

  104. romeno said

    sedaj pa si predstavljaj, da prideš k znancu in vidiš, da ima na računalniku za ozadje namizja fotografijo, ki si jo objavila na facebooku. Sicer je bila fotografija hišnega ljubljenčka, ampak vseeno. Mene bi kap, njega je pa tudi skoraj.🙂

  105. zogca said

    Lej, čim človek nekaj da na internet, mora računati s tem, da se to lahko pojavi kjerkoli. In če že sebe eksponirajo, zakaj otroke. Punčke v kopalkah, mislim!!!

  106. zogca said

    Tole je za Romena, da ne bo preveč obupaval zaradi konjunkcije Sonca in Saturna (no big deal). Dragi Romeno, poglej si, kaj pomeni imeti res grozno karto.

    Tale je naredila samomor.

    Dobro, da je sploh zdržala 29 let.

    Tale tudi.

    In tale.

    Še ena, ki ni mogla več.

    Več takšnih kart najdeš tukaj:

    http://www.astro.com/astro-databank/Category:Personal_:_Death_:_Suicide

    Samo za predstavo, kaj je res hudo. Če te bo zanimalo, ti rada razložim, katere stvari je težko zdržati in zakaj. Tole tvoje Sonce s Saturnom je mala mal’ca.

  107. zogca said

    Oja, in tale.

    Sonce in Pluton na kotih in v opoziciji. 😥

    Ali ta.

    Pluton dela opozicijo s kar tremi planeti.

    Tale karta pa je dobesedno znanstvena fantastika.

    Česa takšnega pa še svoj živi beli dan ne. Tale je, preden je ubil sebe, ubil tudi ženo.

    In še ena katarsofalna karta, lastnik Jack London.

    Jutri zjutraj mi ni treba vstati, pa se lahko igram.😉

  108. zogca said

    Ne bo več delal v vrtcu!!!

    http://www.zurnal24.si/slovenija/nevarna-le-galunicu-170944/clanek

  109. romeno said

    Ne rečt, da si bila zaradi mene do štirih pokonci.🙂

    … poglej si, kaj pomeni imeti res grozno karto.

    Ti verjamem na besedo, ker nimam pojma, kako se te karte berejo😆

    Tole tvoje Sonce s Saturnom je mala mal’ca.

    Ampak vseeno mi gre na živce😆

  110. zogca said

    Do pol petih sem bila pokonci.🙂 To sem si lahko privoščila, ker mi zjutraj ni bilo treba vstati. Ni mi pa bilo treba, ker sem CEL vikend delala in moja šefinja to zna ceniti. I love her.🙂

  111. webmaher said

    Maš skori tko dobro kot jaz:mrgreen:

  112. zogca said

    Da se ne bova stepla, čigava je boljša.😆

  113. happyone said

    tudi jaz sem včeraj bedela do 4 in še malo zjutraj(poznam še nekaj primerkov tuzemeljske rase, ki ponoči niso spali, razen žogce in mene) in preden grem spat še malo preberem njen blogec. in evo komentarji za včeraj:
    žogca, a potem ni nič narobe z menoj, da nimam profila na facebooku?! (je bolj retorično vprašanje).
    in tudi mene je malce zadela vest o Maji in sem bila danes pomirjena, ko sem izvedela, da ne dela več v vrtcu. sem in tja naletim na podobne “manipulatorje”, vendar se do sedaj še nihče od njih ni pojavil v medijih. vendar je bilo pa zanimivo brati njene komentarje v VEČERU. najbrž ni edina, ki se “rada ukvarja” z drugimi.
    zaradi luškanih komentarjev pod tem prispevkom(MARS), je tudi mene začela skrbeti moja astrološka karta? Kaj naj naredim?😉🙂 zaradi žogce si ponovno ogledujem svojo karto in razbiram “hieroglife”. In koncu ugotovim, da mi ni nič jasno, in tako je že od prvega žogcinega atrološkega prispevka (VENERE).
    v mislih vedno z vami🙂🙂🙂 (navdihnil me je Majin stil pisanja, po globini in dolžini).

  114. zogca said

    In nisi edina. Okej, saj res do zdaj otrokom ni nič hotela, ampak če ima nekdo takšne blodnje, kdo lahko jamči, da ji ne bo še na kakšnem področju naredilo klik?

    tudi mene je malce zadela vest o Maji in sem bila danes pomirjena, ko sem izvedela, da ne dela več v vrtcu.

  115. zogca said

    Kaj natančno te skrbi?

    je tudi mene začela skrbeti moja astrološka karta

  116. zogca said

    Jaz sem se križala, čeprav se ponavadi ne.😉

    je bilo pa zanimivo brati njene komentarje v VEČERU

  117. happyone said

    me pa zanima njena diagnoza, če ji jo bodo psihiatri postavili in objavili v medijih, zna biti kakšna fiksacija česa – psihoza (sedaj pa malo nakladam, samo ugibam). po moje bi znal pokojni Rugelj tole imenitno in bolj profesionalni komentirati.

  118. zogca said

    Ziherl je povedal par besed o njej.

    V tem primeru je meja normalnega prekoračena. Tu gre ponavadi za blodnjavo motnjo, ko osebe z blodnjo interpretirajo svoja čustva in čustva tistih, na katere so njihova čustva usmerjena. To je običajno produkt medsebojnega delovanja osebnostnih potez in kemije, ki se dogaja med prenosom impulzov med možganskimi celicami. Ne moremo definirati, kaj to povzroči. Običajno pa je to izolirana blodnja, torej vezana le na določenega človeka,” nam je svoj vidik na primer Čegovnik – Galunič predstavil psihiater dr. Slavko Ziherl.

    Rugelj, jup, on bi pa tole zelo sončno pokomentiral. Pa se bojim, da bi rekel, da jo mora samo nekdo dobro poseksati. In da ona to vzela preveč resno. Ampak!!! Če si brala komentarje v Žurnalu, se ji je par decov dejansko ponujalo za seks. Kaj je pa šele s temi primerki narobe?🙄

  119. Janis said

    Žogca, tudi ti imaš mejl.

  120. happyone said

    a lahko tegale ne objaviš??? TI KAR ZAUPAM, DA NE BOŠ OBJAVILA.

    ŽOGCA IZBRISALA NADALJEVANJE.

  121. zogca said

    Prebrala in odgovorila.

  122. zogca said

    Komentar številka 121 je bil za Janis.

    Happyone!!!! Vsi komentarji gredo avtomatično skozi (razen prvega, ki ga nekdo napiše na blog). Jaz ne objavljam komentarjev. Naravnost na blog gredo. Zato ne smeš nikoli pisati stvari, za katere ne želiš, da so vidne na blogu. Tokrat si imela srečo, ker sem bila pri računalniku in sem izbrisala. Če me ne bi bilo zraven, bi zadeva deset ur visela na blogu. Zdja grem pa prebrat, kar si napisala, ker sem tako hitro šla brisat, da niti prebrala nisem, samo skopirala sem si v word.

  123. zogca said

    Happyone, bom zdaj odprla karti in pogledala. Čeprav zate že kar napamet vem, kakšne rušilne aspekte imaš zdaj. Samo tega ne vem, v kateri hiši rušijo, dokler ne vidim karte.

  124. happyone said

    hvala…sem vedela, da sem nekaj za….. ampak malo v efektu..se učim🙂

  125. zogca said

    Happy, si še tukaj? Gledam karto in imam par vprašanj. Ti nisi živela z njim ali si? Saturna imaš eksaktno na IC, kar (po mojih izkušnjah pomeni) spremembno v domu in ne prav majhno. Zadnja karta, ki sem jo videla, da je bil Saturn na IC, se je na žive in na mrtve skregala s starši. Pa Saturn je še vladar tvoje sedme hiše, partnerske. Čez tri tedne bo eksaktna opozicija Plutona na Saturn, ampak to dela tudi že prej. Plutona imaš v četrti, dom, Saturna v sedmi, kot sem že napisala. Ampak če ti nisi živela z njim, potem … Potem to verjetno ne bo to in bo še kaj.

  126. happyone said

    tu sem..berem te…

  127. zogca said

    Če bo kdaj kaj, kar mi želiš napisati, nočeš pa, da kdorkoli prebere (ta blog res bere precej ljudi), mi napiši, če si lahko pošljeva mejle in bova tako uredili.

    ampak malo v efektu..se učim

  128. zogca said

    To, kar si mi napisala (in sem jaz izbrala), da imaš dobro intuicijo. Aha, jo moraš imeti, ker imaš kvadrat Lune in Plutona (aplikacijski, torej dela) in to je najboljši pokazatelj dobre intuicije, kar jih je. Aja, na zgoraj napisano pa še to, ti imaš že v natalu kvadrat Saturna in Plutona, torej ta opozicija, ki pride s tranzitom, ne more biti mila.

  129. zogca said

    A to sem že napisala? Kvadrat Urana na Luno čez deset dni. Tudi že prej deluje, ker aspekt se gradi. Erupcija težav ali doma ali v partnerskem odnosu. Ta aspekt se ponovi še dvakrat, avgusta in potem februarja. Po nekih pravilih naj bi avghusta ob drugem prehodu imel največjo moč.

  130. happyone said

    ..samo si mi pa dala dela z razlago, imam pred seboj karto in razlago in berem ravno saturna v 12. hiši…, kar nekaj časa se bom ubadala s tem, saj veš, nekatere stvari, kot si že napisala, želiš sprejeti, nekatere pa ne…

    in z veseljem si zamenjava mejle…;) kjer ti bom vse, kar si napisala komentirala…BRAVO…BEJBA JE ZADELA ….”gol”

  131. zogca said

    Je tale tvoj bil kaj depresiven zadnji čas? Okej, nimava ure rojstva in ne veva, kje natančno je Luna. Vsekakor je Saturn blizu. Saturn na Luni je depresivno odbobje. Odvisno od ure rojstva, ali je že bil depresiven ali je zdaj ali pa še bo. Spet, ker ne veva ure rojstva in ne veva, kje je Luna, ampak obstaja velika možnost, da mu Uran ravno zdaj dela opozicijo na Luno, kar bi v simboliki lahko prevedli na – nagla odločitev (Uran) – povezana z žensko (Luna). Drugače mi je par dni nazaj Saturn šel čez Plutona, ampak ker nimava ure rojstva in ne veva hiš, lahko samo ugibava.

  132. happyone said

    ti lahko rečem “dušo”😉 ja, je bil depresiven….. če boš takole zadevala gole…ti bom skoz pela na dušo😉

  133. zogca said

    Pusti zdaj Saturna v dvanajsti. Je pomemben, ampak ne nocoj. Nocoj je pomembno to, da imaš vrh sedme hiše v kozorogu, torej je Saturn vladar tvoje sedme hiše in ko gre Saturn delat sranje, bo na nek način povezano z njim. Ampak si pa tudi poguglaj “transit Saturn conjunct IC”. To imaš zdaj ti eksaktno. Aja, pa tale Luna od tega tvojega tipsona, to je prav uboga Luna. Spet, ne veva, kje natančno stoji, ampak v vsakem primeru je ujeta med Plutona in Urana (natalno) in to je, kolikor se jaz razumem na stvari, zelo bed, svetilo ujeto med dva malefika.

  134. zogca said

    Si pravi mejl napisala, ko si se prvič prijavila na blog? Ti bom poslala mejl, če je pravi.

    in z veseljem si zamenjava mejle…;)

  135. happyone said

    ja sem…pravi mejl

  136. zogca said

    Takšnih stvari raje ne zadenem, veš.

    BRAVO…BEJBA JE ZADELA ….”gol”

  137. zogca said

    Lej, Saturn na Luni je depra. Ne zdaj depra kot depra, da bi človek šel prav na antidepresive, ampak gotovo pa depresivno odbobje. Je pa še nekaj hujšega od tega, to sem pa dala jaz skozi , trajalo je več kot dve leti in se končalo, ko je Saturn šel retrogradno (Bog ga blagoslovi). To je pa fenomen po imenu Saturn chasing Moon. Ali je obratno. Kakorkoli to je, ko tranzitni Saturn in progresivna Luna skupaj potujeta. To je pa safr. In meni sta skupaj potovala po peti hiši, hiša ljubezni. Malo je reči, da sem bila do konca depresivna.

    ja, je bil depresiven….. če boš takole zadevala gole…ti bom skoz pela na dušo

  138. zogca said

    To, kar sem ti pisala zgoraj, so bili tranziti. Tole pa je tvoja zadnja progresija, ki je bila eksaktna, ja, eksaktna je bila 16.5. Aspekti progresivne Lune ponavadi delajo zelo natančno, skoraj na dan.

    To je opis.

    Progressed Moon Opposition Radix Uranus

    Be prepared for a change of plans. You are currently required to modify the way that you approach certain areas of your life. Whether you realise it or not tension has been building for some time. For instance you may have been concentrating on one area of your life to the detriment of others. Perhaps conflict has been simmering in one or more of your key relationships or perhaps you have been working too hard to the detriment of your health. Whatever the scenario may be you are now required to change your attitude and perhaps your lifestyle. If you do not take charge of the necessary adjustments then people or events will suddenly force you off the merry-go-round. Although life can be a bit unpredictable right now, you will fare better if you go with the flow rather than try to cling to the status quo. It is possible that you are feeling restless, ready for new challenges. If this is the case then you are likely to enjoy the opportunities that arise. Either way by the end of this period you will enjoy a new sense of liberation, recognising that your life is better. You are now feeling more able to follow your dreams.

    Si videla, kaj sem ti napisala zgoraj? Da ti tranzitni Uran kvadrira natalno Luno. Vidiš, v progresijah pa ti progresivna Luna dela opozicijo na natalni Uran. Karkoli sva pogledali, je isto pokazalo.

  139. zogca said

    Poslala sem ti mejl.

  140. happyone said

    odgovorila na mejl

  141. happyone said

    žogca….po nesreči sem zbrisala tvoj zadnji mejl😦 malo sem nerodna danes…mi ga še enkrat pošlješ prosim

  142. zogca said

    Sem ti ga forwardirala.

  143. zogca said

    Drugače pa si glede svoje natalne karte poguglaj:

    Mars opposition Uranus

    Saturn square Pluto

    Opozicije Sonca na Marsa ti po moje ni treba brati, ker gre za separacijski aspekt.

    Saturn opposition North Node

    Saturn opposition Moon (zelo pomembno)

    Moon square Pluton (zelo pomembno)

    To so glavne auč točke tvoje karte.

  144. zogca said

    Aja, pa še jod. Ki iz pete (Neptun) in sedme (Jupiter) kaže v dvanajsto (na Saturna). Ko se mi posveti, kaj bi to lahko pomenilo, ti javim. Jod je božji prst. Videla sem podobnega, ki je kazal na sedmo hišo (in Saturna tam), pa sem ga nekako razvozljala, kaj pomeni. Mogoče mi uspe tudi tvojega.

  145. webmaher said

    Žogca se je razpisala😆
    Kakor se ona loti zadeve zna biti čez par let svjetska astrologinja:mrgreen:
    Za šefico se pa ne bova nič tepla razen če bi se ti rada mal rofkala😆

  146. zogca said

    Eh, Web, če bi videl mojo karto bi ti bilo jasno, da jaz nima nobenih želja po svetovni, slovenski, ljubljanski, tudi ulični slavni ne. Kar pa se lotevanja stvari tiče – beri Mars v škorpijonu.😉 Mi so praud.

  147. zogca said

    Dolžna sem vam bila še Marsa po hišah!!!

    http://www.cafeastrology.com/natal/marsinhouses.html

  148. webmaher said

    Nimaš želja, delaš pa s polno paro in to jaz cenim😉
    Sam merki da ti ne zmanjka plina:mrgreen:

  149. zogca said

    Jaz sem čisto neambiciozno bitje. Ki pa bo vse življenje delalo kot črnec. Vidiš, ko ne znaš astrologije, drugače bi vse to lahko prebral s karte.

  150. zogca said

    Tole je pa višek!

    http://www.lady.si/novice/domace/izpoved-zalezovalke-maje-cegovnik.html

    Izpoved zalezovalke Maje Čegovnik

    Me ima, da bi tokrat celo kupila Lady.

  151. Zakaj pa brišeš moje komentarje??????

  152. zogca said

    Nobenega komentarja nisem izbrisala.

    Zamešal si temo.

    Popoldne si pisal v Luna od ovna do ribi.

    Tole zdaj pa je Mars od ovna do ribi.

    Nič nisem izbrisala!!!

  153. Moja napaka se opravičujem!

Leave a Reply

 
