Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Polulala sem se!

Posted by zogca na maj 15, 2010

14 Responses to “Polulala sem se!”

  1. zogca said

    Tudi tale je za poscat. To je noro.:mrgreen:

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. vlatka said

    žogca,

    bi pogledala, pa se bojim, da bi se polulala, hehe 😀 😀

  6. zogca said

    To pa pazi, ker se res lahko. Ni sicer za gledat, je samo za poslušat. Meni je to res totalna pišancija. Okej, saj verjetno nimam vsi istega smisla za humor, samo tole je pa res zelo posrečeno. Če se ne motim, je najprej obstajala knjigica, sem jo imela, posodila in nikoli dobila nazaj. Zdaj pa so se zadeve lotili tudi zvočno.

  7. vlatka said

    Oki doki,

    grem gledat, ker itak moram tja… 😀

  8. zogca said

    Poslušat, ne gledat.

    Ej, ko začne razglagati, kje so njene sodelavke in zakaj so vsi šalterji prazni … Pa ko razloži, kako gre to z malicami, odmori in opravki … Pa ko našteje oni, kakšne vse dokumente je moral prinesti, da bi dobil potrdilo …

  9. vlatka said

    hehe,

    imajo pa smisel za govor… in humor 😀 😀

  10. zogca said

    Totalno. Pa če si zavrtiš še tisto drugo, gologuzo pevaljko. Pišanje spet. Se norca delajo iz teh pevk, ki se imajo za kakor prosvetljene, se trudijo tako zelo lepo govoriti, naučene fraze in to, pa še besed ne znajo pravilno uporabljati. Noro, res. Ali pa oni policaj. Pa upokojenec. Ampak kako to zadanejo profil. Jaz si že ves večer nabijam te posnetke, medtem ko delam.

  11. Tjasa said

    AKUPUNKTUUUUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAAA
    ROTFL ROTFL ROTFL

  12. zogca said

    A je še kdo poslušal in se polulal? Jaz sem Mico ubico poslušala že najmanj 30-krat in še vedno se režim kot pečen maček. Kaj takšnega, meni je noro, noro, noro.

  13. zogca said

    Ta tudi ni slab, čeprav tistemu prvemu ni niti do kolen. Ampak to sceno pa dobro opiše.

  14. zogca said

    Pa še link do knjige.

    Notri je tudi carinik, ki ga ni v audio verziji.

    Pa biznismen.

    Mestni seljak.

    In še cel kup noro smešnih stvari.

Leave a Reply

 
