Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Firbcam!

Posted by zogca na maj 15, 2010

Aha, firbcanje je eden mojih najljubših konjičkov. Kako ne bi bilo, ko pa sem ženska? Včasih naletim na kakšno spletno stran ali blog, ki zadovolji moje potrebe po firbcanju. The Real Estalker jih je. Priznati moram, da nisem skoraj nič brala (tako zelo firbčna pa očitno vseeno nisem), ampak sem si samo pošteno napasla oči. Vsemu razkošju in res prečudovitim sobanam in bazenom navkljub pa imam, tudi to moram priznati, najraje svoje stanovanje.

Ne, nisem pozabila, da vam ta konec tedna dolgujem Marsa od ovna do ribi. Jutri, obljubim. Zadnje čase ugotavljam, da bi bilo bolje, če bi dan imel 36 ur. Tako bi se lahko raztreščila na vse tiste strani, na katerih želim biti, hkrati pa bi lahko naredila vse tisto, kar moram ali pa samo želim narediti. Aja, še to. Kaj je zdaj s to Zofko in kaj to pomeni na letošnje poletje?

11 Responses to “Firbcam!”

  1. Tjasa said

    Jaz bi pa kako fotko iz tvojega stanovanja🙂

  2. zogca said

    Bo, vse bo pofotkano, ko bo še prepleskano. Nima smisla, da zdaj fotkam samo tla. Fotografije ploščic sem že dala gor. Ko bodo tudi stene nove, bom pa naredila par fotografij. Da se pohvalim.😉 Ker jaz se rada pohvalim.😉 Če se slučajno imam s čim.😉

  3. Tjasa said

    Odlično.
    Kako sem pa ploščice spregledala? E?!

  4. zogca said

    Počakaj, jih bom poiskala. Mislim, da so pod objavo I’m home ali nekaj takšnega.

  5. zogca said

    Jup, pod objavo I’m home. Linki so v komentarjih.

  6. zogca said

    Dost sem zmrzovala. Grem vključit električni radiator. Brrrrrrr …

  7. Andrej34 said

    zogca said

    Aja, še to. Kaj je zdaj s to Zofko in kaj to pomeni na letošnje poletje?

    Hmmm … malo čudna Zofka.😯
    Prehladna in čisto preveč se je “uscala”.

    To pomeni zelo dolgo in vroče poletje.

    V naslednjih dneh bo pa takole:
    Jutri bo počasi nehalo deževati. V ponedeljek bo suho. Torek sreda sonček. Potem pa do naslednje nedelje malo sončka in kakšna popoldanska plohica. Tako da boš morala po “mehurčke na pumpo” hoditi z dežnikom.
    Dnevne temperature pa se bodo z današnjih 14 stopinj začele dvigovati po približno eno stopinjo, vsak dan navzgor.
    Naslednjo nedeljo se tako pričakuje dnevna temperatura 24 stopinj.
    Mislim da te je to zadnje, najbolj zanimalo.

  8. zogca said

    Zakaj me že naslednja nedelja najbolj zanima? A sem kaj rekla, da kam grem? Če sem, sem vmes že pozabila. Jutri sem mislila iti k Izbrani, ampak žal nimam časa.

    Mislim da te je to zadnje, najbolj zanimalo.

  9. zogca said

    Ne, po napovedih naj bi scalo še veliko bolj.

    Prehladna in čisto preveč se je “uscala”.

  10. Andrej34 said

    Zakaj me že naslednja nedelja najbolj zanima?

    Ne mislil sem na dnevno temeraturo 24 stopinj.

    Tako, da te ne bo več zeblo.

  11. zogca said

    Aaaaa! Mislila sem, da sem ti mogoče kaj rekla, da imam za ta dan kakšen prav poseben načrt. In sem do zdaj že pozabila.

Leave a Reply

 
