Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zakaj ZA, zakaj PROTI?

Posted by zogca na maj 14, 2010

Eh, saj na koncu se referenduma verjetno sploh ne bom udeležila, pa vseeno … Mi lahko kdo pove, ali naj bom ZA ali raje PROTI? Če se slučajno odločim, da bom šla na volišče. Ker profesorica Škrkova, ki mi je dala devetko pri predmetu Mednarodni sosedski odnosi, gotovo ne bere mojega bloga, lahko priznam, da tale meja ni prav nič jasna oziroma mi je vsak dan manj jasna. Klobas, ki so jih polni spletni časopisi, se mi ne ljubi brati. Še manj se mi ljubi poslušati neskončne monologe, ki jih imajo pred televizijskimi kamerami naši politiki. Bi pa vseeno rada vedela, ali sem ZA ali PROTI. Kaj boste obkrožili vi in zakaj?

27 Responses to “Zakaj ZA, zakaj PROTI?”

  1. zogca said

    Smo vsi v paketu postali apolitični? Bo sploh kdo šel na referendum?

  2. Shirley Valentine said

    Jaz bom šla glasovat, verjetno ‘za’, do sedaj so me bolj prepričali argumenti Matevža Krivica (glej torkovo Delo) kot slovenskih zmernih razumnikov (Hribar, Bučar) in ne tako zmernih, pa zato toliko bolj primitivnih populistov (Janša, Jelinčič).
    Čeprav to po drugi strani pomeni slejkoprej odprt vstop Hrvaške v EU in bom morala tihotapiti wolfram iz Bosne (=100W in 150W žarnice), tolažim se pa s tem, da bo do vstopa Hrvaške minilo še precej časa in da bo do takrat slaboumna uredba EU o prepovedi prodaje močnejših wolframovih žarnic mogoče že razveljavljena.
    Žal mi je le, da na referendumu ne bo možno istočasno glasovati še za izstop Slovenije iz EU in NATO, hihi.

  3. zogca said

    Onadva in še Boris Pahor so imeli govor o tem, da gre za kolaboracijo, imam prav? Mimogrede sem nekaj ujela.

    Hribar, Bučar

  4. zogca said

    😉

    V tem primeru bi pa vedela, kako naj glasujem.

    da na referendumu ne bo možno istočasno glasovati še za izstop Slovenije iz EU in NATO

  5. romeno said

    Mam občutek, da ta referendum ne glede na to kakšen bo izid nebo prinesel nič dobrega. Če bo večina za, potem bo o meji s hrvaško odločala arbitražna komisija in odločitev te komisije bo dokončna ne glede nato, kako si bodo gospodje iz EU zamislili mejo. To ni dobro iz enega razloga, ker mi že vemo kje je meja in so hrvati od 25.6.1991 pa do danes zavzeli že lep del slovenskega primorja. Lahko se zgodi, da ne dobimo dostopa do odprtega morja, kar bi lahko privedlo do propada Luke Koper, ki bi naj bila ključna za naše gospodarstvo …

    Če pa referendum pade pa bo po vsej verjetnosti padla tudi vlada in na naslednjih volitvah bo zmagal Janša, kar mi pa spet ni všeč.

    Tako da res ne vem, kako se bom odločil.

  6. Andrej34 said

    Jaz bom gotovo šel in glasoval ZA.

    Zakaj?
    Ne gre se samo za Piranski zaliv.
    Gre se tudi za Hotizo in ostale “nedoločene” dele meje, ki jih okupira Hrvaška.

    Po mednarodnem pravu, se običajno določa status “tako kot je na terenu”. In sedaj je, že 20 let, Joško Joras na Hrvaškem.

    Če sedaj ne sprejmemo sporazuma, ko Hrčkom teče voda v grlo, ga ne bomo tudi čez 20 let.
    In čez 20 let bo Joško Joras že 40 let na Hrvaškem (če bo sploh še živ)in obveljala bo meja, kot je sedaj.

    Hrvatom pa jasno ustreza, saj so dobili (zaradi jajčarjev “ala Bavčar”), več kot so lahko upali.

    In ne nazadnje, je tudi čas, da se enkrat ta “evergreen” tema spravi z sporeda. (plus JE Krško in “štediši” NLB)

    Razni Janšati, slinasti Podobnik in ostali so iz principa proti.
    In verjetno so tudi fouš, da bi si Pahor pripisal zasluge, za to, da je rešil, priznajmo si, en velik problem.

    Torej jaz sem za to da se reši zadeva in sem ZA. (pa kašen hektar morja sem ali tja)

  7. zogca said

    A to kaj šteje? Mislim to, da mi vemo, kje je meja? Jelinčič ve, da je meja nekje pri Splitu, ampak mu to kaj dosti ne pomaga.

    ker mi že vemo kje je meja

  8. zogca said

    No, mejni spori lahko trajajo tudi po 150 let. Tole ni še nič.😉

    In ne nazadnje, je tudi čas, da se enkrat ta “evergreen” tema spravi z sporeda.

  9. Andrej34 said

    Lahko se zgodi, da ne dobimo dostopa do odprtega morja, kar bi lahko privedlo do propada Luke Koper, ki bi naj bila ključna za naše gospodarstvo …

    To se dostikrat sliši, vendar:

    1.Luka Koper je pomembna, vendar ni ključna za naše gospodarstvo.
    2. V mednarodne vode se lahko pride preko majšega ovinka skozi Italijansko morje. To tudi vedo Hrčki in zaradi tega ne bodo “srali”.
    3. Ko bo Hrvaška stopila v EU bo tudi hrvaško morje morje EU (tako kot je danes Italjansko) in bodo skozi lahko svobodno plule vse ladje iz držav EU.

  10. Andrej34 said

    Čeprav to po drugi strani pomeni slejkoprej odprt vstop Hrvaške v EU in bom morala tihotapiti wolfram iz Bosne (=100W in 150W žarnice), tolažim se pa s tem, da bo do vstopa Hrvaške minilo še precej časa in da bo do takrat slaboumna uredba EU o prepovedi prodaje močnejših wolframovih žarnic mogoče že razveljavljena.

    Mislim enako kot ti. S tem da imam doma eno veliko škatlo 100 W in 75W žarnic.
    Ko jih bo zmanjkalo, pa upam, da bo že odprta kakšna pot do teh žarnic.
    Mogoče naročila preko interneta.

  11. Andrej34 said

    Onadva in še Boris Pahor so imeli govor o tem, da gre za kolaboracijo, imam prav?

    Ja in prav groteskno so zgledali. (v stari in zgrbančeni … kot neke mumije)
    In ne nazadnje niso ponudili nobene alternative, kaj potem.
    Kot to da so pljuvali … kar pa zna vsak.

  12. zogca said

    Ko bodo oni vstopili, bo EU že pred propadom. Se opravičujem, ampak tale groteskna organizacija mora propasti. Ker to je pa noro, kaj se tam dela z denarjem. Pervezija živa. Saj je bolje, da ne veste, ker bi vas minila vsaka volja do dela.

    Ko bo Hrvaška stopila v EU bo tudi hrvaško morje morje EU

  13. Andrej34 said

    zogca said
    No, mejni spori lahko trajajo tudi po 150 let. Tole ni še nič.

    Imaš prav.
    Vendar tukaj ni nobene potrebe.
    Možnost imamo zadevo spraviti z dnevnega reda … pa en “ajmar” morja gor ali dol.

  14. zogca said

    Tudi jaz nisem zasledila, kako bi oni to rešili.

    In ne nazadnje niso ponudili nobene alternative, kaj potem.

  15. zogca said

    Ti boš hitro označen kot nepatriot.

    Manjši problem je v tem, da imamo mi vse skupaj pet ajmarjev in da se zelo pozna, če eden manjka. Seveda se to Hrvatov nič ne tiče.

    Je pa meni, in o tem sem že pisala, dejansko groteskno, da mi pričakujemo, da bo razdelitev takšna, da boš s hrvaške obale stopil v slovensko morje. To pa …

    pa en “ajmar” morja gor ali dol.

  16. romeno said

    Malo iluzorno je za pričakovat, da bodo ladje pred luko v Trstu delale pravokoten ovinek in zavijala proti luki Koper. Da Hrvati ne bodo “srali” pa tudi. Saj serjejo že od konca druge svetovne vojne naprej.

  17. Andrej34 said

    zogca said
    Ko bodo oni vstopili, bo EU že pred propadom.

    Ko bodo oni vstopili, bo zaradi njih, EU propadla.😉

    In ravno zato, naj bi bilo pomembno, ko ne bo več EU, da “po svojem” prideš do mednarodnih voda.

  18. zogca said

    Ne zaradi njih, zaradi sebe.

    Ko bodo oni vstopili, bo zaradi njih, EU propadla.

  19. zogca said

    Seveda bodo. Če ni tvoje, ni tvoje.

    Da Hrvati ne bodo “srali” pa tudi.

  20. Andrej34 said

    Malo iluzorno je za pričakovat, da bodo ladje pred luko v Trstu delale pravokoten ovinek in zavijala proti luki Koper

    Poglej na zemljevid.
    Iz Kopra direktno v italjansko morje in po italjanskem morju do mednarodnih vod.
    Je zadnjič, nekdo iz Koprske kapitanije razlagal, kako rešiti problem, če bodo Hrčki začeli srati. Je zelo enostavno.

    In tam kjer ne bo haska, tudi Hrčki ne bodo srali.
    So pa drugače seratorji na kubik … se strinjam.

  21. Andrej34 said

    zogca said
    Ti boš hitro označen kot nepatriot.

    Sem veteran osamosvojitvene vojne.
    Aktivno sem sodeloval v bojih in bil tudi ranjen.

    Naj me samo kakšen označi za nepatriota, pa bo videl hudiča.

  22. zogca said

    Potem pa bolje, da jaz ne začnem pisati svojih teorij o tej vojni.

    Ranjen kam?

  23. Tana said

    Andrej34 said
    Jaz bom gotovo šel in glasoval ZA.

    Jaz enako🙂

  24. Andrej34 said

    Ranjen kam?

    V ramo. Dve brazgotini me spominjata na to.

    Potem pa bolje, da jaz ne začnem pisati svojih teorij o tej vojni.

    Obstajalo je več vojn. Delimo jih lahko po:

    Kraju kjer se je dogajala.
    Ponekod se je “poziralo”, nekje pa streljalo in umiralo.

    Času.
    Ko je res pokalo in potem ko smo zmagali.
    In potem … je bilo vsepovsod, predvsem bifejih, polno “hrabrih teritorijalcev”, ki so bili na istem nivoju kot “majski partizani”.

    In ti si doživela in videla vojno. Vendar, tako kot večina ljudi, si videla samo dve strani.
    Svetlo in sramotno stran

    Ima pa ta vojna še temno plat.
    To plat smo videli in doživeli samo nekateri. Nekateri niso več živi.

  25. Andrej34 said

    Tana said

    Jaz enako

    Naša Tana mi postaja čezdalje bolj “simpatična”.😉

    Našo Žogco pa upam, da bo mama “za uhlje” zvlekla na volišče. In bo glasovala ZA.

  26. zogca said

    Imam en takšen filing, da moja mama sploh ne bo šla na volišče. Ampak ta filing je treba preveriti.

    Našo Žogco pa upam, da bo mama “za uhlje” zvlekla na volišče. In bo glasovala ZA.

  27. zogca said

    Ampak tisto, kar sem jaz videla … Mah, ne bom.

    In ti si doživela in videla vojno.

Leave a Reply

 
