Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Umrla sem v tvojih besedah!

Posted by zogca na maj 14, 2010

OBLJUBA

Kot v rokah nekoga,
ki ne ljubi,
sem umrla
v tvojih besedah.
Brez izhoda,
brez tolažbe,
v rokah,
ki so me pobožale
in obljubile,
da me ne bodo ranile.

Nevenka Klemenc

34 Responses to “Umrla sem v tvojih besedah!”

  1. zogca said

    Izbrana, tale je zate. ❗ Potem pa še enkrat preberi Roparja na muli. Nakar si prižgi čik in si misli – I’m better off. Ker dejansko si. Če mi uspe, pridem v nedeljo na en kofe.😉

  2. Izbrana said

    Hvala, bejba🙂 !

    Ne da potrebujem več, jaz si zaslužim več!!!!!!

    Povej, Žogca, je res!?🙄

    Mora ti uspeti…..priti na kavo.😉

  3. Izbrana said

    Uf, tale je taprava!!!! 👿 😛

  4. zogca said

    Bom dala vse od sebe, to lahko obljubim, prihoda še ne. Saj veš, kako zelo veliko dela imam te dni in da tudi čez vikend ne bom frej. Ne gre drugače, to prenavljanje stanovanja je bilo hudičevo drago.

    In potrebuješ in zaslužiš, se povsem strinjam. Glej, da mi ne prideš v roke, če še kdaj pristaneš na tako zelo premalo. Bom huda, zelo huda.

    Ravno sem se privlekla domov. S sladkarijami.😈

  5. zogca said

    Jup!!!

    Uf, tale je taprava!!!!

  6. zogca said

    Čisto izmučena in zdi se mi, da celo malo vročična. Pa vseeno pridna. Pišem malo šolo astrologije za ta konec tedna – Marsa.

  7. maxi said

    Ravno sem se privlekla domov. S sladkarijami.😈

    Jaz tudi. Oboje.:mrgreen:

  8. zogca said

    Kaj imaš? Jaz dva ježka.🙂

  9. maxi said

    Toblerone 2x, cookies, toffifee:mrgreen:

  10. zogca said

    Ti si tudi privoščiš. Kdaj boš vse to snedla? Jaz svoja ježka šparam za pred teve. Skupaj z MASH. Raj na zemlji.😉

  11. maxi said

    Toblerone 1x ni več. Ostalo bom(o) jutri. Ma kak TV…smo brez njega že od torka. Komaj sem internet priklopila, pa tudi tega ne bi, če ne bi imela delo. Še tri dni in bo konec, potem pa čistimo.:( Saj ne bo hudo, ker bo zelo lepo – po novem.🙂

  12. romeno said

    Vsi nekaj prenavljajo. A ni recesija, pa to🙂

  13. zogca said

    Je, ja. Veš, koliko denarja sem dala za ploščice? Zdaj moram pa še barve in pleskanje plačati. Verjemi, da imam v denarnici trenutno recesijo.

    A ni recesija, pa to.

  14. zogca said

    Pucanje. Joj, sem imela musklfiber.

    Še tri dni in bo konec, potem pa čistimo.:(

  15. romeno said

    Glavno, da še je za ježka ostalo🙂

  16. maxi said

    A ni recesija, pa to🙂

    To je ostalo še od prej, zdaj pa smo v recesiji.

  17. zogca said

    Tudi to je res. Dve tretjini obnavljanja sem plačala iz prihrankov. Zdaj moram pa ta denar vrniti sama sebi. Bogu hvala za dohodnino, to bo velik del vrnitve. Drugo bom morala pa dati od plače. Not najs, ker jaz se tako težko odrekam.

    To je ostalo še od prej, zdaj pa smo v recesiji.

  18. zogca said

  19. zogca said

    Poscala sem se.🙂

  20. lynx said

    Poscala sem se.

    Danes ščije Zofka:

  21. lynx said

    Še enkrat:

  22. lynx said

    Zofka tretjič:

  23. lynx said

    Ne gre.

  24. Tana said

    Kot v rokah nekoga,
    ki ne ljubi,
    sem umrla
    v tvojih besedah.

    Pesmica je enkratna in toliko resnice je v njej.

    S sladkarijami.

    Jaz sem skoraj čisto prenehala🙂

    Čisto izmučena in zdi se mi, da celo malo vročična.

    Pri meni se je začelo s smrkanjem in sem potem za cel teden obležala. Še vedno nisem čisto dobra.

  25. Andrej34 said

    Tana said

    Pri meni se je začelo s smrkanjem in sem potem za cel teden obležala. Še vedno nisem čisto dobra.

    Pri meni pa se je začelo z smrkanjem, kašljanjem in rahlimi bolečinami v sklepih.

    Pa sem šel v savno … in nisem obležal. Še več … naslednji dan sem bil kot “rožica”.:mrgreen:

  26. zogca said

    Ne, jaz nisem in ne bom zbolela. Nimam nobenih znakov. To, da sem imela občutek, da imam vročino, je bilo samo zato, ker sem bila zmatrana. Nič drugega.

    Pri meni se je začelo s smrkanjem in sem potem za cel teden obležala.

  27. zogca said

    Naša Nevenka jo je napisala.

    Pesmica je enkratna in toliko resnice je v njej.

  28. zogca said

    Smo vsi pozaspali?

    Jaz sem že ves dan brez mehurčkov, doživljam abstinenčno krizo in grem na pumpo.

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. zogca said

Leave a Reply

 
