Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brrr!

Posted by zogca na maj 12, 2010

Aha, zebe me. In to ne malo, zelo me zebe. Seveda nisem edina. S katerokoli prijateljico skakljam okoli, vedno se pogovor začne s tem, da je mrzlo. Da, tudi moje prijateljice zebe. Če sem pred tremi tedni žabam že rekla zbogom, jih zdaj znova nosim. Ne samo to, od prehodnih jaken sem spet prišla na usnjene, skoraj zimske. Pred računalnikom pa zvečer tako in tako čepim v termo puloverjih. Vse kaže, da bom nocoj v dnevno sobo privlekla tudi električni radiator. Vsakokrat ko pogledam vremensko napoved, vidim, da bo v naslednjih petih dneh deževalo, temperature pa bodo …

Saj je ta maj lušten, res lušten, ampak lahko bi bil toplejši. Brrr …

25 Responses to “Brrr!”

  1. asdf said

    oj vsi!
    žoga, mene preseneča nenadna otoplitev v razmišljanju o nasprotnem spolu. vse ostalo me ne preseneča. tudi nenadna želja po akciji, oziroma po nuji le-te, je glede na prejšnje nunstvo nepričakovana… in ti se čudiš hladnemu vremenu… kakorkoli že, me veseli, da je v tebi dozorela želja po spremembi. ne vem ali je način najboljši- po mojem skromnem mnenju je sicer klavern, ampak- vsak si zgodovino piše sam…
    lepe sanje vsem!

  2. lynx said

    Če sonca ni, ga je treba priklicati 😉 :

  3. Nevenka said

    Oh, tudi meni je prav hladno.
    Doma še vedno ogrevam, sploh še nisem nehala. Čim temperatura pade pod 22 stopinj, se mi ogrevanje vklopi.
    Zunaj sem pa bolj malo.
    Manjka mi svetlobe!!!!!
    Sonca!!!!!
    Toplote!!!!
    (ljubezni!)…manjka, manjka, manjka…

  4. zogca said

    Pri meni so radiatorji hladni, mislim, da centralna ne dela že kakšne tri tedne. Za svetlobo se mi ne zdi, da mi manjka, tudi sonca vidim kar nekaj, ampak zebe pa me. Ljubezni? Meni je ta maj tako lep (sem tudi vedela, da mi bo, astrologija), da se sploh čez nič ne pritožujem. Samo zebe me.

  5. raspberry said

    Ja, mrzlo je, pa ne samo tebi🙂. Če pomislim, da sem prejšnji teden letala okoli v kratkh rokavih, jopice pa so visele v omari… Ampak zdaj so na koledarju “ledeni možje” in se nimamo kaj čuditi. Po 15. bi se pa skoraj moralo nazaj segreti in ostati toplo. Potem se bodo pa itak začele nevihte s točo in druge preglavice.

  6. Nevenka said

    No, saj je tudi meni lepši kot lanski.
    Naučila sem se živeti s senčnimi platmi življenja, tako, da vidim tudi kakšno svetlo. Zelo sem se morala potruditi.

  7. Nevenka said

    Vesela sem zate, ko vidim, da ponovno jemlješ zalet in cilje v svoje roke.
    Težko je biti nežna bilka, ki jo premetava tok naključij. Bolje je verjeti, da te dobro še čaka. Gotovo čaka.

  8. zogca said

    Lej, jaz sem vedela (astrologija, pač), da bo tale maj zame super mesec. Pa ne, da se mi je kaj posebno lepega zgodilo, ker se mi ni, ampak jaz sem enostavno hepi. In kot pravim, sem vedela, da bom, ker s temi zvezdicami zdaj je pa nemogoče, da ne bi bila. Pravi balzam med zvezdami. Se mi lahko kdo na glavo poserje, pa bi si še vedno žvižgala. Pričakujem, da bom julija spet konkretno jokala, ampak …

    To z nežnimi bilkami… Po tej preskušnji nič več ne bo, kot je bilo nekoč. Tega se zavedam. Tega se ne da izbrisati. To je bila zame najgloblja in najbolj boleča življenjska izkušnja. Name je vplivala strašno negativno, kako se bo pa ta negativa izrazila v prihodnosti oziroma ali bom iz vsega skupaj nekoč lahko potegnila nekaj pozitive … Ne vem. In ne vem, koliko je življenje samo pravično. Jaz zase vem, da sem se vse življenje trudila (in to uspešno, ne samo trudila, potem pa nič), da nikoli nikomur nisem naredila nič slabega, sem se trudila delati dobro, biti dobronamerna, pomagati, če ni šlo, pa vsaj ne škodovati, biti odgovorna do soljudi itn. Če je kaj pravice na tem svetu, ne bom nesrečna tavala po njem.

  9. zogca said

    O tem sem pa včeraj poslušala na pasjem sprehodu. Gospa je delovala totalno pozitivno, da potem pa po petnajstem vročina. Me prav zanima, ali ima prav.😉

    Jaz sem za te ljudske modrosti čista nula, nič ne vem o njih.

    Ampak zdaj so na koledarju “ledeni možje” in se nimamo kaj čuditi.

  10. zogca said

    Aja, še fotko moram komentirati … Posnela sem jo sto metrov od enega vrtca. Tudi otročki se veselijo pomladi.

  11. webmaher said

    kaj čmo, saj po Novem letu boljše bo …. vprašanje samo kateremu … še vedno pomaga 5X20 in 5×10, če se občutek mraza pojavi ponovi vajo😆

  12. zogca said

    Meni oče vedno reče: “Začni pucat in ti bo hitro vroče. Če ti zmanjka svinjarije za pucanje, pa pridi še k nama.” Nakar jaz ugotovim, da tako zelo me pa tudi ne zebe.:mrgreen:

    še vedno pomaga 5X20 in 5×10, če se občutek mraza pojavi ponovi vajo

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. Andrej34 said

    Me prav fasciniraš, kako znaš najti ta pravo fotko, za temo.😉

    Sedaj so trije ledeni možje.
    V soboto je “ta polulana” Zofka. Običajno na ta dan dežuje.
    In če bo deževalo, bomo imeli lepo poletje.

    In po Zofki se običajno otopli in začne se najlepši del pomladi (vsaj za mene).

    Pa še celo poletje imamo v rezervi.😀

  16. zogca said

    Ker noro rada fotkam in to skoraj vedno počnem, imam na zalogi fotografije za vse mogoče in nemogoče teme.😉

    Me prav fasciniraš, kako znaš najti ta pravo fotko, za temo.

  17. romeno said

    Kako pa imaš urejene fotografije, da ti jih uspe najti, ko jih potrebuješ? Jaz imam s tem vedno probleme🙂

  18. zogca said

    Po mesecih.

    Maj 2010.
    April 2010.
    Marec 2010 …

    To so fotografije pod razno.

    Počitnice so posebej.
    Izleti so posebej.

    Ampak takšne fotografije, kot je ta zgoraj, gredo pod razno. Je pa res, da se iz glave vem, kdaj sem fotografirala kakšen oblak, grmovje, dežnik, petelina itn. in mi potem ni težko poiskati oziroma odpreti pravo mapo.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

    Če kakšnega predstavnika moškega spola zebe …

    http://www.rtvslo.si/zabava/moda/foto-ko-nogometni-dres-oblecejo-brhka-telesca/229619

    Foto: Ko nogometni dres oblečejo brhka telesca

  22. zogca said

  23. romeno said

    Je pa res, da se iz glave vem, kdaj sem fotografirala kakšen oblak, grmovje, dežnik, petelina itn. in mi potem ni težko poiskati oziroma odpreti pravo mapo.

    Vidiš, jaz imam pa ravno s tem probleme🙂

    Če kakšnega predstavnika moškega spola zebe …

    To bo prišlo jutri v poštev, ko bom deževne ure koristil😆

  24. zogca said

    Si s pridom iskoristil? Mars v škorpijonu. Oooh.

    ko bom deževne ure koristil

  25. zogca said

    Ej, tale tvoj komentar se je pa zataknil v spamu in kar nekaj dni ga nisem našla.

    Klavrn način? Lej, če bom čakala na ljubezen, potem še vsaj eno leto ne bom seksala. Veš, pri meni ljubezen ni ena za letos, druga za drugo leto. Jaz ko ljubim, ljubim za vedno. Takšnih ljubezni pa pač ni prav pogosto.

    oj vsi!
    žoga, mene preseneča nenadna otoplitev v razmišljanju o nasprotnem spolu. vse ostalo me ne preseneča. tudi nenadna želja po akciji, oziroma po nuji le-te, je glede na prejšnje nunstvo nepričakovana… in ti se čudiš hladnemu vremenu… kakorkoli že, me veseli, da je v tebi dozorela želja po spremembi. ne vem ali je način najboljši- po mojem skromnem mnenju je sicer klavern, ampak- vsak si zgodovino piše sam…
    lepe sanje vsem!

Leave a Reply

 
