Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ropar na muli!

Posted by zogca na maj 11, 2010

ODRIVAŠ VSE

Odkrivaš vse,
kar te še bega.
In je le mrak tvoj sosed
na klopi za vodo.
Brez povratka teče.
Odteka ti življenje z njo.

Le za hip obstane
kakor dih,
kakor slutnja nekih časov davnih,
zasvojenih s pravljico
o princu na belem konju.
Prihajal pote bo,

te k sebi vzel na belega bo konja
in odnesla vaju bo
pijanost šmarničnega vonja
v majsko sončno noč.

Saj je prihajal.
Je.
Se vgnezdil je v življenje tvoje.
Še prvi sen ni mimo,
že spodrinil mrak je svit
in v ugašajoči luči se ti razodene,
da beli konj je stara mula,
prejahana od stotih gospodarjev.
In princ
to ni.
Je ropar.
Vzame
in zbeži.

Mila Kačič

21 Responses to “Ropar na muli!”

  1. zogca said

  2. lynx said

  3. zogca said

    A sem jaz kaj zamudila sinoči? Sem šla žurat.😉 Ker danes na MON-u cel dan teme o Janši in Pahorju. A sta imela sinoči prepucavanje na teveju? Vsaj tako se bere. Je bilo pestro? In vredno tega, da grem brskat po arhivu RTV SLO in si zadevo ogledam.

  4. lynx said

  5. zogca said

    Tole bom pa mami pokazala …

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6218409

    … mi je leta in leta (zdaj je tako in tako nehala), da si moram omisliti moža, ker ko človek zboli, ni dobro, če je sam.

  6. webmaher said

    nič nisi zamudila in ne zgubljaj časa za nekaj kar nima smisla … mamici pa le pokaži, da boš imela še bolj mir:mrgreen:

  7. zogca said

    Ne, saj zdaj tega niti ne omenja več. Mislim, da so se tudi njej obzorja odprla, da ji je jasno, da njena generacija in moja generacija … Sebičnost je dobila neke povsem nove dimenzije. Bistvo vsega je postalo – da se imam jaz fajn in samo dokler se imam jaz fajn.

  8. zogca said

    A bi šel kdo tečt z njo?

  9. romeno said

    … mamici pa le pokaži, da boš imela še bolj mir:mrgreen:

    Jaz pa pravim Ne diraj lava dok spava😆

    Kako pa bi odreagiral v situaciji na monu pa ti je verjetno tudi jasno🙂

  10. zogca said

    Upam, da mi je jasno.🙂

  11. zogca said

    Jo gledam bebijko zgoraj in se prepričujem, da nisem lačna. Čeprav sem!!!

  12. zogca said

    Tu lejt, naročila hamburger.

    Upam, da Jova tega ne bere.😳

  13. webmaher said

    no pri 41 boš precej lepša k una gor😆
    Jovanka ti pa tega res ne more zameriti😆

  14. zogca said

    Ha ha ha in še parkrat ha ha ha!

    Zaspana ful.😦

    no pri 41 boš precej lepša k una gor

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. Izbrana said

    Ej, huda pesem!

    Uf, res……. Strezni!

    In princ
    to ni.
    Je ropar.
    Vzame
    in zbeži.

  18. zogca said

    Huda in resnična. Vsekakor da misliti.

    Si dobila sms?

  19. maxi said

  20. zogca said

    Dež? Scalo bo ulala še vsaj do nedelje. Fuj.😦

  21. zogca said

Leave a Reply

 
