Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ufff!

Posted by zogca na maj 9, 2010

25 Responses to “Ufff!”

  1. zogca said

    Meni najbolj seksi komad vseh časov. Sam tok. Da se ve.😉

  2. Janis said

    Moja kraljica je ekskluzivno dovolila, da dam link na najin vselitveni komad😉

  3. zogca said

    Zahvaljume se kraljici za dovoljenje.

    Vajin komad je drugače prva liga. Jaz si ga pogosto zavrtim.

  4. Janis said

    Meni se zdi David Coverdale še danes fuckable, pa amen. Čeprav ni lih mlad😉

  5. zogca said

    Meni pa ti čupavi metalci nikoli niso bili fuckable. Jaz sem za vojaške pričeske.😉

  6. zogca said

    Naj še enkrat prilepim idealno pričesko.

    To je presežek. V mojih očeh je to to.

  7. Janis said

    Vidiš, to je pa razlika med nama😉 Meni so se čupavi tipi zmeraj zdeli vredni za ponucat. In BTW, Coverdale ni metalec, on je hard rocker😉

  8. zogca said

    Okej, to sem malo posplošila. Meni pa prav nasprotno. Nikoli mi ni bil všeč noben moški, ki je imel dolge lase, ampak res nikoli. Če je meni kaj antiseksi, potem so to dolgi lasje pri moškem. In to dolgi je pri meni zelo … To sploh ni treba, da je do ramen. Že deset centimetrov dolg las je zame tu mač preveč.

  9. Janis said

    Jebat ga, še dobro, da smo različni😉

  10. zogca said

    Si predstavljaš, da bi imele vse žebske enak okus? Pobile bi se, tako smo nore, da bi se pobile zaradi moških.

  11. Nevenka said

    Meni taki prav umetno rokerski tipi z raznimi trajnami in po možnosti še blond kar srh povzročajo.
    So mi pa rahlo umetniški dolgolasci, ki z dolgimi lasmi nekako poudarijo svojo čutno plat kar všeč.
    Moj bivši je bil v mladih letih neverjetno lep dolgolasec. Potem je kmalu osivel, že okoli tridesetega in sedaj se sveti. A ima srečo, da sodi k moškim, ki jim to tudi izjemno pristoji, ali pa sem samo jaz tako zelo zaljubljena, da bi lahko imel tudi trajekt na glavi, pa bi se mi še vedno oči svetile…ne vem.
    Ne vem, če me bo kdaj minilo.
    Resno huda reč.
    Nič ne bom kupovala kondomov😦

  12. maxi said

    Meni pa ti čupavi metalci nikoli niso bili fuckable. Jaz sem za vojaške pričeske.

    Tudi jaz padam na “divjake”….ni nujno, da so dolgolasci tudi stil “pobritoglavcev” me (lahko) prevzame. Je pa res, da imajo hudo prednost temnejši….modre oči in svetli lasje, to me me gane nič.

  13. maxi said

    Si predstavljaš, da bi imele vse žebske enak okus? Pobile bi se, tako smo nore, da bi se pobile zaradi moških.

    Ne bi, ne bi….jaz tistega, ki kolebva med dvema prepustim drugu.😛

  14. maxi said

    drugi:mrgreen:

  15. lynx said

    Za Maxi, ki ima rada ritem:

  16. zogca said

    To, kar si napisala, je modrost. In povsem drži.

    jaz tistega, ki kolebva med dvema prepustim drugu.

  17. zogca said

    Jaz pa ne. Zame bi bil idealen moški general, major, poročnik, kaj takšnega.

    Astrološko imam pa napovedanega računalničarja. Tako pravijo vsi. Edino ena je omenjala vojno lice.

    Tudi jaz padam na “divjake”

  18. zogca said

  19. romeno said

    No regrets🙂

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. romeno said

    Ko vidim Vesno Pisarović se vedno spomnim na Lauro Pausini🙂

  25. zogca said

    Te dni nočem misliti na Lauro Pausini.😉 In obujati spominov.

    Ampak tale komad sem si pa vseeno zavrtela. Je pa italijanska boljša.

Leave a Reply

 
