Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

S kondomi oborožena kmalu nič več nuna!

Posted by zogca na maj 7, 2010

Ko sem včeraj na bencinski črpalki kupovala hrano in pijačo, sem po več kot dveh letih in pol znova kupila kondome. Aha, seveda z namenom, da jih uporabim. Dve leti in pol, celi dve leti in pol, sem živela kot nuna. Mislim, da nihče, ki me pozna, pred dvema letoma in pol, ne bi verjel, da bom tega sposobna. In sem bila. V bistvu sem ta “podvig” izpeljala prav zlahka in bi ga verjetno prav zlahka lahko nadaljevala še dve leti in pol, vendar sem se povsem zavestno odločila, da tega ne bom več počela. Nekako verjamem, da je bolečina, zaradi katere nisem hotela imeti prav nobenih stikov z moškim spolom, zdaj vsaj toliko manjša, da ne bom med in po seksu z nekom, ki ni on, jokala.

Ker smo imeli s tem, da sem nuna, v zadnjih dveh letih in pol, toliko hecov in zabave, mogoče ni odveč, da zdaj, ko se to obdobje zaključuje, napišem, kako sem sploh “prišla” do te nune. Primož, s katerim sva se pozneje sprla na žive in mrtve, je bil na začetku več kot prijazen do mene in je za moje trpljenje pokazal ogromno razumevanja. Ni mu bilo vseeno, da me je njegov prijatelj tako zelo prizadel in trudil se je, da bi mi pomagal. Kot sem pozneje, verjetno tudi prepozno, izvedela, je mojo stisko jemal veliko bolj resno kot tisti, ki jo je povzročil. Njega je namreč, kot sem pozneje izvedela, resnično in iskreno skrbelo zame, dokler mu ni moj “čuteči in čustveni” nekdanji partner razložil, da za tem ni prav nobene potrebe. Ne, on ima dva predala, v katera razporedi žrtve in nežrtve. Zanj sem jaz bila v slednjem in nobene solze tega sveta ga ne bi prepričale v nasprotno. Skratka, nuna. V želji, da mi pomaga, mi je Primož naštel tisoč in eno stvar, ki bi jo lahko počela s svojim življenjem. In rekel je tudi: “Lahko bi šla med nune.” Jaz sem seveda protestirala, da to pa ne, nikakor ne, ker brez seksa pa ne morem živeti. Potem se je lotil tisoč in druge, tisoč in tretje, tisoč in četrte stvari, na nuno pa sva pozabila. Čeprav seveda nisem šla v samostan, kot je to predlagal on, se je izkazalo, da mi je pravzaprav dal zelo dober nasvet. Če še vedno bere moj blog, se mu ob tej priložnosti tudi zahvaljujem.

187 Responses to “S kondomi oborožena kmalu nič več nuna!”

  1. zogca said

  2. maxi said

    Nice.🙂

  3. maxi said

    Ne pravijo zastonj; da na koncu se vda tudi poslednja:🙂

  4. lynx said

    Vedno so mi simpatični ljudje, ki imajo toliko jajc, da priznajo svojo zmoto ali napako, ali kot v tvojem primeru, da mogoče nisi imela popolnoma prav.
    Zanima me, če je naslednji “projekt” resen, ali je to le ena tvojih igric. Ponavadi to počnemo, kadar imamo kaj ogledanega. 😉

  5. lynx said

    Ne pravijo zastonj; da na koncu se vda tudi poslednja

    Pravim jaz, da ima vsak svojo ceno. Dve leti in pol abstinence je kar spodobna vsota. 😉

  6. maxi said

    Nismo mi ustvarjeni za “volke samotarje”:

  7. Tana said

    Zjutraj, ko sem videla ta zapis, sem mislila, da sanjam🙂 da se že nisem čist zbudila. Nisem upala nič komentirati, ker, sem bila prepričana, da sem nekaj zamudila ….. manjkal mi je podatek… s kom, kdaj je Žogco zadelo, zdaj pa vidim, da tudi drugi ne vedo več kot jaz

    Zanima me, če je naslednji “projekt” resen, ali je to le ena tvojih igric. Ponavadi to počnemo, kadar imamo kaj ogledanega.😉

    Ja tako je ponavadi in tako je tudi pri meni. Najprej me mora vsaj malce zadeti, potem pa se v nadaljevanju strinjam z vsem, kar je napisala Žogca.

    No, jaz sem že malce starejša od Žogce in bom menda že vedela, kako in kaj. Lahko rečem, da je škoda vsakega izgubljenega časa, ko se gremo nune. Škoda predvsem zato, ker časa ne moremo zavrteti nazaj. Ne glede na to “morebitno škodo”, pa seks samo zaradi seksa … s tem se pa ne strinjam.

  8. webmaher said

    No jaz sem že malce starejši od Tane in lahko rečem, da Tana po tom pitanju še vedno sanja😆
    Ali kot bi rekel moj dobri drug Tito: Možeš imat hiljadu žena ali u svari nemaš nijednu … a bogami možeš imat samo jednu a ta vrijedi više od hiljadu … :mrgreen:

  9. Tana said

    web, čisto možno, ne bom trdila, da imam prav. Ampak takšen je pač moj pogled🙂 čisto dopuščam, da je daleč od realnosti, možno je, da so res samo sanje, ampak… jaz tega ne zamenjam za nič na svetu🙂 Čisto možno, da sem “staromodna”.

    Ali kot bi rekel moj dobri drug Tito: Možeš imat hiljadu žena ali u svari nemaš nijednu … a bogami možeš imat samo jednu a ta vrijedi više od hiljadu …:mrgreen:

    Sicer pa je dobri drug vse povedal. Če to preobrnem, da velja za nas ženske, potem je to to, kar sem jaz napisala. Ali pa sem res takšen butelj, od butlja, da tega časa sploh ne razumem.🙂

  10. webmaher said

    Tana vse razumeš, sam jaz te včasih mal preveč hecam😆
    S sanjami sem predvsem mislil na izgubljeni čas med, ki pa ni nujno, da je slab, ker vsega se pa ravno ne da meriti in željene vrednosti se od posameznice do posameznika razlikujejo😆
    Žogca že ve zakaj je bla tolko časa nuna in ta čas ni bil izgubljeni čas…

  11. Andrej34 said

    Tana said
    … s kom, kdaj je Žogco zadelo …

    Je še ni.😉😀

    1. Kupiš kondome.
    2.
    3.
    4.

  12. Tana said

    web, tebe bom pa jaz za ušesa🙂

    To glede izgubljenega časa, sem pa napisala, da je škoda samo zato, ker časa ne moremo zavrteti nazaj. S tem pa nisem sploh mislila, da bi ta čas bil slab. Daleč od tega. Pač moj pogled na to, da je življenje eno samo. Zato je škoda. Je pa vse odvisno od primera do primera.

    Seveda vsak zase ve, zakaj je, oz. je bil, toliko čas nuna/menih in se strinjam s teboj, da tudi Žogca najbolj ve sama zase. In gledano tako, verjetno za njo ni bil izgubljen čas. Gledano širše pa je za vse nas tako obdobje “izgubljen čas”. Vendar žal se nam v življenju dogajajo stvari (kot so se tudi Žogci) zaradi katerih izgubljamo čas, ker živimo samo enkrat.

    Tako nekako ….. saj vem, da boš vse razumel, ker jaz včasih preveč filozofiram, potem pa ….🙂

  13. Tana said

    Je še ni.😉😀

    1. Kupiš kondome.
    2.
    3.
    4.

    Ja, in potem te ne zadene in kondomi so fuč🙂 Kakšna škoda. In to v času recesije.

    Zato sem jaz mnenja, da se take stvari ne kupujejo na zalogo. Ampak takrat ko te zadane🙂

  14. Andrej34 said

    Zato sem jaz mnenja, da se take stvari ne kupujejo na zalogo. Ampak takrat ko te zadane

    A ja? 8-(

    1.Te zadane
    2.Letaš po celem mestu in iščeš kondome (recimo ob 3 zjutraj)
    3.Jih dobiš na železniški postaji …totalno preparele (ki so res fuč)
    4. Tvegaš ali pa sedita vsak na svojem fotelju in se drkata. (če se ti letanje in panika ni že pogasila žgoče potrebe)

  15. webmaher said

    Vse razumem Tana, tudi to da bo na zgornji slikci po vsej verjetnosti +1 potrebno zbrisati, kajti očitno je (bil) preverjen kader na obisku in Žogca ni še nič pokukala sem gor:mrgreen:

  16. webmaher said

    Po vsej verjetnosti kondomi v Tanini torbici pretečejo že v enem tednu in kupovati nove in nove bi bilo potratno:mrgreen:

  17. Tana said

    Andrej… saj ko “te zadane” tisto ta pravo, to še ne pomeni, da moraš takoj seksat.
    Če pa gre samo za seks, potem pa je res pametno nabavit na zalogo, da se ti ne dogajajo takšne nočne more od 2 – 4🙂

    Ne bom nič več komentirala, ker ….🙂

  18. Andrej34 said

    Andrej34 said
    4. Tvegaš ali pa sedita vsak na svojem fotelju in se drkata. (če se ti letanje in panika ni že pogasila žgoče potrebe)

    Obstaja pa še tretja možnost:
    http://www.xvideos.com/video424781/hardcore_teen

    In potem sta na testerju dve črtici … in potem ??????
    Da o ADIDASU sploh ne govorim.

  19. Tana said

    Vse razumem Tana, tudi to da bo

    web, jaz nič več ne razumem. Ste me čisto zmedli…. delo pa kar čaka🙂

    A ni rok trajanja neomejen… ali pa vsaj par let🙂 Nisem ziher, jih že dolgo nisem kupovala🙂

  20. Tana said

    web, zdaj razumem, sem prebrala prejšnji zapis. Misliš, da je ona nas to obvestila zadnjo sekundo. Saj je napisala, da še razmišlja. Ne ne verjamem🙂

  21. Andrej34 said

    Tana said
    Andrej… saj ko “te zadane” tisto ta pravo, to še ne pomeni, da moraš takoj seksat.

    Tudi to drži … pač kakor vzameš. Ene zelo močno zadane in to takoj.

    delo pa kar čaka

    A si v službi?

    Ne bom nič več komentirala, ker ….

    Neeeeeeeeeee, Tana … tako luštno je ratal!!!

  22. maxi said

    Hmm…kje smo zdaj?
    Taka zmeda je ratala, da ne vem; ali najprej kondomi, pa potem zadetek, ali…., hm pravzaprav vem, ja vem😛
    😀:mrgreen:

  23. Tana said

    A si v službi?

    Zdaj sem bila na kosilu🙂 Drugače pa ja, sem v službi, vendar delam neke stvari zase, ne za službo.

    Res je luštno. Meni gre kar na smeh🙂

  24. Tana said

    Taka zmeda je ratala, da ne vem; ali najprej kondomi, pa potem zadetek, ali…., hm pravzaprav vem, ja vem😛

    Sem prepričana, da veš maxi, samo jaz sem napisala🙂

    Drugače pa kot sem rekla mi gre kar na smeh in skoraj verjamem webu, da bo treba +1 brisat, ker naša šefica se pač ne oglasi, kljub ….

    Razen, če je šla ograje štrihat. Če me spomin ne vara, je enkrat napisala, da bo hodila vsako sobo na barvanje ograj. Skratka delat dobra dela🙂

  25. webmaher said

    No Tana si ujela rdečo nit oz. kot bi dejala Lusien, to je point celga bloga … šefica dons zihr ne štriha in zelo verjetno bo treba tudi številko tri popravit:mrgreen:

  26. webmaher said

    Maxi a potem sta se sedaj z Žogco razšli in si ti tudi frej frajla:mrgreen:

  27. Tana said

    web, izgleda da sem, čeprav z veliko težavo🙂
    ne moreš pa trdit, da ne štriha, dokler se ne javi in sama pove, kako in kaj🙂
    Po moje bi bilo boljše, da bi šla štrihat. Poudarjam, “po moje”, kar pa ni rečeno, da je edino in pravilno.
    Upanje še vedno ostaja.

  28. Tana said

    in zelo verjetno bo treba tudi številko tri popravit

    To bi bilo pa prehudo. Že +1 brisat, ni o.k., da bi pa še trojko popravljali …. hudooooooooooooo.

    Joj, zdaj me je nekaj tako čudnega prešinilo, glede na tisto Andrejevo izjavo o P…..🙂 ne saj to ne more biti res🙂

  29. zogca said

    Ker ni kaj vedeti!!!

    Nič me ni zadela, v nikogar nisem zaljubljena, nihče mi ni všeč, nič od tega se ni zgodilo. Samo odločila sem se, da ne bom več nuna. Kot sem izpod ene objave sinoči napisala – še ne vem, s kom bom to naredila, ampak obstaja velika verjetnost, da z eno preverjeno silo. Poklicala sem ga in on je zelo za. Če pa slučajno prej naletim na koga primernejšega, potem pa …

    manjkal mi je podatek… s kom, kdaj je Žogco zadelo, zdaj pa vidim, da tudi drugi ne vedo več kot jaz

  30. webmaher said

    Žogcaaaaaaaaaaaaaaaa a je fletn kaj:mrgreen:

  31. zogca said

    Lej, jaz še vedno trdim, da je njegovo početje bilo v tistem času neprimerno in da vsega tistega, kar je na MON-u počel, ne bi smel početi. Ne samo kot človek, tudi kot moderator foruma. Ne bi smel in pika. Vem pa danes, da on mene ni sovražil in mi tudi škodovati ni hotel. Samo se očitno ni zadeval, koliko mi je s tem početjem v že tako težkem odobju dodatno škodoval.

    Vedno so mi simpatični ljudje, ki imajo toliko jajc, da priznajo svojo zmoto ali napako, ali kot v tvojem primeru, da mogoče nisi imela popolnoma prav.

  32. webmaher said

    Opalaaaaaaaaaa ona me je prehitela tut prou, tut prou, sam ne mi rečt da si do sedaj spala:mrgreen:

  33. zogca said

    Ne dohajam vsega, sem se žele zbudila.

    Eno sporočilo sem sama od sebe izbrisala, ker nočem, da se to tukaj piše. Kaj je še za brisanje?

    To bi bilo pa prehudo. Že +1 brisat, ni o.k., da bi pa še trojko popravljali …. hudooooooooooooo.

  34. zogca said

    Aha, vstala sem ob 14.14.

    sam ne mi rečt da si do sedaj spala

  35. zogca said

    A ne?

    Dve leti in pol abstinence je kar spodobna vsota.

  36. zogca said

    To sem že odgovorila. Nič nimam ogledala, kaj šele, da bi šlo za kakšen resen projekt. Imam enega bivšega ljubimca, ki ga lahko kadarkoli pokličem in on je vedno za. Je tudi večkrat v času mojega celibata preveril, ali sem mogoče že za. Pa nisem bila. Zdaj sem mu javila, da pa bi in seveda se strinja. Samo uskladiti se morava, ker je na drugem koncu Slovenije. Če se ne bova hitro, v kakšnem tednu ali dveh, bom pa kaj drugega prej našla. To pa res ni problem, ker moški radi date.😉

    Zanima me, če je naslednji “projekt” resen, ali je to le ena tvojih igric. Ponavadi to počnemo, kadar imamo kaj ogledanega.

  37. webmaher said

    Dobro jutro Žogca, boš eno kavico kaj😆

  38. zogca said

    Meni se je ta čas vseeno zdelo zelo koristen. Sicer pa … Jaz sem res bila tako prežeta z bolečino, da zadeva sploh ni bila izvedljiva. Vem, da smo tukaj veliko pisali o tem, pa vseeno nisem čisto ziher, če se vsi res dobro zavedate, v kakšnem peklu sem jaz nekaj časa živela. Pekel, pekel in pekel. Seks in moški – ta zadnja stvar, ki bi me na svetu zanimalo. Zdaj sem že par mesecev bolje, čeprav priznam, me enkrat ali dvakrat na mesec še vedno vrže, ko se spomnim, kaj mi je princ naredil in na kakšen način. Tega njegovega natega verjetno nikoli povsem ne bom mogla pozabiti, ker tako, kakor me je pa ta človek nategnil in prinesel okoli, to ja pa … Lahko bi ga bilo sram. Saj vem, da ga ni.

    da je škoda vsakega izgubljenega časa, ko se gremo nune.

  39. zogca said

    Jo že pijem. Se moram zbuditi, da bom šla lahko naredil par korakov ob žici. PST. To moram, ker sem zavedna.

    Dobro jutro Žogca, boš eno kavico kaj

  40. zogca said

    Nič bat. Žogca bo teh šest plus dva kondoma hitro porabila.

    Kakšna škoda. In to v času recesije.

  41. zogca said

    Ne razumem, kaj naj zbrišem. Zbrisala sem tisto sporočilo, ki govori o nekom drugem in tisto se nas tukaj ne tiče.

    Vse razumem Tana, tudi to da bo na zgornji slikci po vsej verjetnosti +1 potrebno zbrisati, kajti očitno je (bil) preverjen kader na obisku in Žogca ni še nič pokukala sem gor

  42. zogca said

    Tisto zalogo kondomov, ki mi je ostala od princa, sem vrgla v smeti. Rok seveda ni neomejen, ni pa tudi prav kratek. Ampak se nisem hotela igrati s tem.

    ni rok trajanja neomejen… ali pa vsaj par let Nisem ziher, jih že dolgo nisem kupovala

  43. zogca said

    Spala sem! Šrihali bodo mojstri. Samo moram najprej barvo naročiti.

    Gledala sem MASH do petih zjutraj in nisem mogla vstati. Zakaj sploh bi zgodaj vstajala?

    ne moreš pa trdit, da ne štriha, dokler se ne javi in sama pove, kako in kaj

  44. zogca said

    A sem zdaj odgovorila na vse ali mi je kaj ušlo?

  45. webmaher said

    Si vse pojasnila, kar počas se nič ne mudi, aneda Tana😉

  46. zogca said

    Okej. Ampak da ne boste zdaj, da bom vsakokrat, ko bom par ur manjkala … Mislim, če nisem za računalnikom, to še ne pomeni, da seksam. Samo spomnite se, kolikokrat sem manjkala po cele dopoldneve ali cele večere, pa to ni pomenilo, da sem seksala. Nuna celih dve leti in pol.🙂 In če mi boste preveč nagajali, se lahko še vedno premislim in sem nuna še dve leti in pol. Ker jaz očitno zdržim!!! Ej, sem frajerka.

  47. Tana said

    Zdaj sem mu javila, da pa bi in seveda se strinja. Samo uskladiti se morava, ker je na drugem koncu Slovenije. Če se ne bova hitro, v kakšnem tednu ali dveh, bom pa kaj drugega prej našla. To pa res ni problem, ker moški radi date.😉

    Seveda moški radi dajo, to sploh ni problem. Ne razumem, kaj boš imela od tega. Samo goli seks.🙂 A ti ne bo potem še težje? Ne vem, no …

    Tisto o brisanju, pa sva se midva z webom hecala, da bo treba števil(k)o na kondomih popravit, ker si jih kao ponucala, seveda po predvidevanju, ker se nisi tako dolgo javila.

  48. Izbrana said

    Ja, se da!!!! Tud štiri leta in pol!:roll:
    A sem jaz tud frajerka?😳
    Mhm, najbrž!:twisted:

    Saj veš…..😉

    In če mi boste preveč nagajali, se lahko še vedno premislim in sem nuna še dve leti in pol. Ker jaz očitno zdržim!!! Ej, sem frajerka.

  49. zogca said

    Prej bi mi bilo samo še težje, zato tega tudi nisem hotela početi. Ker sem vedela, da bi samo trpela. Mislim, da sem zdaj že čez to fazo, da sem se uspela malo odkužiti od nesreče imenovane princ in da sem se sposobna spet luštno imeti na tem področju.

    Seveda moški radi dajo, to sploh ni problem. Ne razumem, kaj boš imela od tega. Samo goli seks. A ti ne bo potem še težje? Ne vem, no …

  50. zogca said

    Totalno.

    Oja, nisem jaz rekorderka, Izbrana je. To je vseeno treba vedeti.

    A sem jaz tud frajerka?

  51. Tana said

    Ja, se da!!!! Tud štiri leta in pol!:roll:

    Seveda se da. Še več.
    Jaz sem bila svoj čas nuna skoraj sedem let🙂

    Drugače pa, to sploh ni nobeno merilo biti nuna ali ne. Pri meni je važno samo to, “da me zadane”. Brez tega tudi seksa ni. Ker samo oboje gre skupaj. Samo eno brez drugega, je tako, kot je Žogca svoj čas pisala o neslani solati.🙂

  52. webmaher said

    dve frajerki, kar sta že precej skoz dali, zato dve Veliki frajerki😆
    Če bi bili še mladinki potem bi bile precej za luno, ja tko sta pa res dve Veliki frajerki:mrgreen:
    in ja Žogca vse se spomnimo, samo tu je bil namig tak, da enostavno drugače ni bilo mogoče sklepati aneda Tana…zdej je itak vse pojasneno in po bitki svi mi generali, tudi Titovi če hočete:mrgreen:

  53. zogca said

    Uhhh, jaz pa mislim, da sem naredila ne vem kakšen podvig. Očitno je moj dosežek zanemarljiv in bi res morala nadaljevati še par let.😉

    Jaz sem bila svoj čas nuna skoraj sedem let

  54. zogca said

    Lej, če bom to naredila s tisto preverjeno zelo dobro “silo”, bo seks preverjeno dober, tako da … Če s kom drugim, ne bo pa gotovo kaj drugega zadelo. V seksualnem smislu, seveda. Da bi čakala, da se zaljubim – ne bom. Ker če bom zaljubljena, potem bo sledila zveza in potem … V bistvu si po tem, kar mi je princ naredil, zveze sploh ne želim. Da me en takole pelje scat, kot je to naredil on … Nimam neke želje po tem. Čeprav dvomim, da bom še kdaj naletela na nekoga, ki me bo lahko tako zelo nategnil.

    Pri meni je važno samo to, “da me zadane”.

  55. zogca said

    Tisto z Izbrano, a ne?

    samo tu je bil namig tak

  56. webmaher said

    Glede Na tvoj in Tanin karakter sta verjetno tvoji dve leti enaki Taninim desetim:mrgreen:

  57. webmaher said

    ja, ja Žogca pa ne samo tisto pa saj itak vse veš tko da konec besedi o tem … sam škoda ker ni danes prvi April😆

  58. zogca said

    Glede na mojo Venero in Marsa v škorpijonu, misliš? Veš, je tako, da … Takšni, kot sem jaz, lahko seksamo petkrat na dan pet let, potem pa pet let sploh ne seksamo. Če pride takšna bolečina, kot je prišla k meni.

  59. zogca said

    Kaj je pa še bilo?

    ja, ja Žogca pa ne samo tisto

  60. zogca said

    Zakaj škoda? Bi me ti rad imel še par let kot nuno?😉

    sam škoda ker ni danes prvi April

  61. zogca said

    In kje je zdaj moja Maxi? Saj je ne zapuščam, res ne.🙂

  62. Tana said

    WEB, HELP !!!!

    Zbrisale so se mi vse opravilne vrstice, tam kjer so ZAZNAMKI, IZHOD…. skratka zgoraj ni nič več. Kaj mi je storiti ?

  63. webmaher said

    ja Tana, dušica izgubljena, kam si pa kliknila😆
    Pejt na View-Toolbars in vse kljukce daj nazaj no:mrgreen:

  64. zogca said

    Nič ne razumem.

    Ampak okej, saj je za pomoč naprošen Web. On bo že razumel.

  65. Tana said

    Pejt na View-Toolbars in vse kljukce daj nazaj no

    Ja, kje pa pridem na ta Viev….. Daj mi točno napiši, jaz sem tukaj čisto mrzla.

  66. webmaher said

    da bi bila Žogca par let še nuna ne bi bilo kajpada nič narobe, samo da potem prijaha pravi princ in živita srečno do konca svojih dni😆

  67. zogca said

    Aristokratov imam dovolj. In ta se je res vedel kot aristokrat.

    potem prijaha pravi princ

  68. webmaher said

    Joj ti nesrečnica ti kaj si storila😆
    Miško zapelji na zgornji rob ekrana in potem se ti morjo pojaviti spet favoriti in potem klikni na enga z desno tipko in odpri stran v novem oknu…tam bi moralo biti spet vse OK in če je tako, potem zapri to nesrečno stran..če ne gre drugače CTR+ALT+DELETE pa pol tam označi in end task😆

  69. webmaher said

    beseda princ je od zdaj naprej na Žogcinem blogu strogo prepovedana, čeprav sem jaz pod to besedo mislil vse kaj drugega …:mrgreen:

  70. webmaher said

    aja Tana, če nimaš tipke F11 rezervirane za kak drug program tko kot jaz, potem tudi pomaga če še enkrat pritisneš F11, tako kot si verjetno pomotoma storila v prvo:mrgreen:

  71. zogca said

    Eh, ni.

    eseda princ je od zdaj naprej na Žogcinem blogu strogo prepovedana

  72. zogca said

    Še vedno nisem prišla do pohoda, ura pa je že pol petih.😈

  73. romeno said

    Tana če ne pomaga F11 pa poizkusi z F10🙂

    Žogca, a ti mogoče v marketingu delaš?😆

  74. Tana said

    web, F11 probala, ne pomaga. Ono drugo pa tudi ne.

  75. zogca said

    Ne. Zakaj? Misliš, da bi lahko?

    Žogca, a ti mogoče v marketingu delaš?

  76. zogca said

    Jaz ponavadi v takšnih primerih tolčem po vsem živem in nekaj pomaga. Je pa res, da znam tako narediti še hujšo zbrko.

    ne pomaga.

  77. webmaher said

    Tana maš Firefoxa al IE al kaj druzga?

  78. Tana said

    Tana če ne pomaga F11 pa poizkusi z F10🙂

    romeno, hvala to pomaga, sem dobila nazaj, samo kaj naj zdaj shranim ali kaj, ko grem ven ali pa kaj napišem, pa zopet zgubim.

  79. webmaher said

    aha tudi Firefox ima isto F11 in to dela, seveda pa morš takrat imeti ta program aktiven … več pa že ne bi vedel, bi moral biti pol tam:mrgreen:

  80. webmaher said

    zdej ne morš več zgubit razen če spet ne pritisneš tiste nesrečne tipke😆

  81. Tana said

    Imam Firefox, ko pritisnem F 10 se vse pojavi nazaj. Ampak, potem ko kaj napišem, pa zopet izgubim vse vrstice.

  82. webmaher said

    Kva ma ta vidva z Romenom za ene marsovske čurunalnike, men služi F10 za čisto neki druzga, mam pa Windowse 7-mata vidva še XPje ?

  83. romeno said

    Misliš, da bi lahko?

    Z lahkoto. Objaviš fotografijo kondomov in se vsi redni bralci oglasijo😆

  84. zogca said

    Hmmm … Bom razmislila.

    Z lahkoto.

  85. Tana said

    Jaz imam XP in firefox. Kako naj potem to shranim? Mislim, ko dobim vse nazaj, potem pa zopet zgine🙂

  86. romeno said

    Tana klikni na F10 in potem tisto naredi, kar je že Web predlagal. Klikni na View (Pogled), nato Toolbars (Orodne vrstice) in nato odkljukaj tisto, kar ni odkljukano🙂

  87. zogca said

    Manjka Janis za piko na i.😉

    Pa tudi sicer jih še ene par manjka. Ampak ne, niso bili objavljeni zaradi zbiranja bralcev. Bolj zato, ker je Web toliko ugibal, kaj nekaj napletava z Izbrano.

    Objaviš fotografijo kondomov in se vsi redni bralci oglasijo

  88. webmaher said

    a če greš pol na Pogled-Orodne vrstice maš tam pol povsod kljukce…

  89. Tana said

    Romeno in web 1000 x hvala, uspelo. Imata nekaj v dobrem pri meni:)

  90. webmaher said

    Kaj sem jaz ugibal no, zdej sem pa vse jaz kriv kaj, adijoooooooooooo :mrgreen.

  91. zogca said

    Nihče ni rekel, da si kriv. Zasluga gre tebi.

    Kaj sem jaz ugibal no, zdej sem pa vse jaz kriv kaj, adijoooooooooooo :mrgreen.

  92. Tana said

    Kaj se zdaj dogaja? Zdaj pa nisem več pri stvari🙂

    Mi je kar slabo postalo, ker se je to zgodilo na službenem računalniku. Grozaaaaa🙂 Sem se pa nekaj naučila, če se mi še kdaj zgodi. Bogu hvala za weba in romena. Žogca ti se niti ne zavedaš, kakšne fajn fante imaš tukaj na blogu. Ti pa iščeš drugje🙂🙂🙂

  93. webmaher said

    Tani bi jaz takoj eno medaljo za hrabrost okoli vratu obesil, da si upa kaj takega početi kar na službenem čurunalniku😆
    In šef ji dovoli delati za svoje potrebe kar v službi, jako zanimivo:mrgreen:
    A zdaj sem pa celo zaslužen, hvala Žogca😆
    Grem si en sendvič sestaviti, ker me lakota matra tako hudo, da komaj še tipkam:mrgreen:

  94. Nevenka said

    Sem še daleč od tega, da bi koga poklicala in mu rekla, pridi in prosim delaj se, da ti je kaj do mene😦
    Najbrž sem še zelo daleč od nakupa… Pa ravno nimam časa dolgo biti nuna, ker bom kmalu lahko samo še to.
    Čeprav mi je moja maserka povedala, da je pri sedemdesetih to še vedno užitek. Menda je nekje pisalo.

  95. Tana said

    mam pa Windowse 7-mata vidva še XPje ?

    A ti Windovci 7, so novejši. Jaz sem mislila, da je XP “in”.
    Če je tako, moram šefa okrcati, kaj se gre, da ima takšne stare fore🙂

  96. Andrej34 said

    Jaz sem mislila, da je XP “in”.

    Ni “in” je pa preizkušena zadeva in dela, tako kot mora.
    Tako da XP – ji so zakon.

    In pustimo Windowse 7 in razne Viste RAC stučkotom.

  97. romeno said

    Ja imam windowse 7. Če si malo vizualen človek jih hitro vzljubiš pa tudi način dela je zelo podoben.

  98. Andrej34 said

    Če si malo vizualen človek jih hitro vzljubiš pa tudi način dela je zelo podoben.

    Jaz sem zelo vizuelen človek in zelo hitro vzljubim kakšno osebico na dveh nogah.😀
    Način dela je vedno podoben, ampak hudič je v podrobnostih. :mrgreen. Tko kot vedno.😉

  99. zogca said

    Seveda se zavedam, da so fajn. Prav zato jih nočem seksualno izkoriščati.

    Žogca ti se niti ne zavedaš, kakšne fajn fante imaš tukaj na blogu. Ti pa iščeš drugje

  100. zogca said

    Bog se usmili, da bi prosila nekoga, da se dela, kot da mu je kaj do mene. Še več, zbrcala bi ga iz stanovanja, če bi se mi začel pretvarjati, da mu je kaj do mene. Samo to ne, samo megle, da mi ne bi kdo prodajal. Alergična sem na to.

    Sem še daleč od tega, da bi koga poklicala in mu rekla, pridi in prosim delaj se, da ti je kaj do mene

  101. zogca said

    Hi hi hi.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6212629

  102. Nevenka said

    Vidiš Žogca, skoraj ne gre drugače…vedno čustveno tvegamo, zato ker smo težko z nekom, do kogar smo indiferentni in nam je samo fizično privlačen in mu priznavamo nekakšno karizmo.

  103. zogca said

    Jaz ne mislim, da vedno čustveno tvegamo. Jaz se preprosto čustveno ne odprem, če mislim, da ne gre za meni čustveno primernega človeka. Se ne odprem. Zdaj pa, ko sem enkrat tako zelo nasedla in sem se pustila tako zelo prizadeti, bom pa sploh še veliko bolj previdna. Vem samo to, da če se mi bo nekdo delal ekstra pošten, ekstra dober, ekstra zanesljiv, ekstra moralen, ekstra pravičen (in vse, kar se je delal princ), bom zbežala kilometre proč.

  104. romeno said

    Kako pa boš vedela, da se dela🙂

    A ne gledaš nogometa?

  105. zogca said

    Saj ravno v tem je fora. Ne bom dovolila, da mi kdorkoli razklada, kako me ljubi in me bo dosmrtno ljubil. Takšnih izjav preprosto ne bom poslušala.

    Kako pa boš vedela, da se dela

  106. zogca said

    Sploh ne vem, da je kaj za gledat. Kateri program?

    A ne gledaš nogometa?

  107. romeno said

    Finale slovenskega pokala Slo2.

  108. zogca said

    Nič čudnega, da ne vem nič o tem. Sem že prešaltala. Zakaj je stadion skoraj prazen? Tole je bilo verjetno butasto vprašanje, pa vseeno, če je finale …

  109. Janis said

    Jaz sem tukaj😀

    Najbrž sem na tvojem blogu samo jaz tista, ki kondomov nisem kupila že dlje časa od tebe, hehe:mrgreen:

  110. romeno said

    Gledalcev ni malo okrog 6000, samo stadion je prevelik😆

  111. zogca said

    To!!!!!

    Sicer nam še manjkajo, Jova, Pika, asdf in tako naprej.

    Ampak če se Janis ne bi oglasila zdaj, ko se bo seksalo, to bi bilo pa prehudo.

    Jaz sem tukaj

  112. zogca said

    Če bi mene hotela Maxi, jih tudi jaz ne bi.😉

    ki kondomov nisem kupila že dlje časa od tebe, hehe

  113. zogca said

    Pomembno je, da se ve, kaj je krivo. :mrgreen:

    Gledalcev ni malo okrog 6000, samo stadion je prevelik

  114. Janis said

    Ja, hudo bi trpel moj ugled, če bi izpustila tvojo coming-back-home temo😉

    Saj tvoj potencialni lover nima punce/žene, kajne? Ne rabiš drame:mrgreen:

  115. zogca said

    Ne vem, ali si dobro prebrala. Jaz nimam nič ugledanega ali kaj takšnega. Kontaktirala sem onega, ki mi je že dobro služil in če se bova uspela hitro skupaj spraviti, super, če ne bom šla pa naslednji vikend ven in koga snela. Nič bat zame, jaz se ne mislim iti razbijanj familij in podobno. Če bom koga na novo snela, bom preverila, da ni vezan. Žene in punce so mi čisti višek, nepotrebno.

    Coming back home? Ta je pa dobra.

  116. Janis said

    Sem prebrala, da gre za ljubimca, ki je praktično že dolgo časa na standby. In predpostavljam, da je dober ljubimec. Zato tudi moje vprašanje, če ni slučajno vezan😉 Dobra roba gre pač hitro v promet in starejše ko smo ženske (ajde, vsaj 25+), bolj cenimo dober seks😀

  117. zogca said

    Precej časa je bil na standyju in velikokrat zavrnjen, ko je hotel priti na obisk. Ziher ves ta čas ni bil v celibatu, bodi ziher. Poročen ni, to vem. Ali ima kakšno punco, ga pa nisem spraševala. Menda ne bi bil tako zelo za, če bi jo imel. Midva sva bila vedno zelo frendli in sva si vse povedala, tako da mislim, da tega ne bi skrival. Ga bom vprašala in ga še vedno lahko po kofetu vržem ven iz stanovanja. Je pa res, da on res dobro seksa. Nimam ga jaz sicer za najboljšega ljubimca vseh časov, mi je eden bil boljši, ampak tale je bil pa tudi zelo dober. Bi bilo pa fajn, če bi tistega najboljšega po naključju srečala. In sem tudi ga dva tedna nazaj, ampak je bila moja mama zraven.😳

  118. zogca said

    Ne, mogoče ne bi bilo dobro, da tega najboljšega znova srečam. Ker vanj bi se pa jaz ena, dve, tri lahko zaljubila, kar je totalno nežaleno. Čeprav pod nobenih pogojem ne bi mogla iz tega nastati tragedija podobna princu, ker ta najboljši je pa totalno iskren in ni noben prodajalec megle. Tisti ženski, ki z njim ni jasno, da od njega ne more dobiti ničesar, je pa neumna na visoko potenco. On pa tako jasno da vedet, da ni sposoben furat zveze, da bolj jasno skoraj ne bi mogel. On je v bistvu zelo fer do žensk. Je pač čudak, ampak tega ne skriva.

  119. Janis said

    Uh, ravno vidim, da je na MON-u aktualno naštevanje spolnih partnerjev😀 Ti najbrž veš, koliko jih je bilo, ne?😉

  120. zogca said

    Ne, ne vem. Nimam Venere v devici, da bi delala statistiko.😆

    Ti najbrž veš, koliko jih je bilo, ne?

  121. alja said

    Uffa, kaksen odziv si dobila…prava mala revolucija:)
    Moram se jaz kaj dodati: ‘Zogca, koncno, edino pravilno:)’

  122. Janis said

    No, jaz tudi ne vem in bi se morala potrudit, da bi ugotovila😀 Dobrodošla med “kurbami”, torej😀

  123. zogca said

    Joj, pa nate sem pozabila, ko sem naštevala manjkajoče.😦

    Res nisem pričakovala, da bo toliko odzivov na ta povsem normalen dogodek.

    Ampak me pa vsi ne podpirajo pri tem dejanju.

    Vem, da je, da je to edino pravilno.

    Uffa, kaksen odziv si dobila…prava mala revolucija:)
    Moram se jaz kaj dodati: ‘Zogca, koncno, edino pravilno:)’

  124. alja said

    Hmmm, jaz pa tocno vem…in vse, ki pravite, da ne veste-lazete:) ali pa drzi trditev Janis (upam, da ne)…ker menda kvantiteta ni kvaliteta…:)

  125. alja said

    Hmmm, jaz pa tocno vem…in vse, ki pravite, da ne veste-lazete:) ali pa drzi trditev Janis (upam, da ne)…ker menda kvantiteta ni nujno kvaliteta…:)

  126. zogca said

    Gotovo bi se našel kdo, ki bi mi to rekel. Ampak hej, bi hitro dobil kaj nazaj. Jaz sem vse, kar sem počela, v življenju počela zgledno. Tudi seks.

    Dobrodošla med “kurbami”, torej

  127. alja said

    Ni panike, jaz redko pisem…tako, da razumljivo:)

  128. zogca said

    Saj bi jih lahko preštela, ampak se nisem ubadala s tem. Vem pa približno številko.

    Hmmm, jaz pa tocno vem…in vse, ki pravite, da ne veste-lazete:)

  129. zogca said

    Kul, v mislih te pa drugače imam. Tudi za poletno zabavo.

    Ni panike, jaz redko pisem…tako, da razumljivo:)

  130. alja said

    ‘Saj bi jih lahko preštela, ampak se nisem ubadala s tem. Vem pa približno številko.’
    -sej sem vedela:) te ze predolgo berem:)

    Sorry, kako naredite ta okvircek?

  131. Janis said

    Alja, jaz pač ne lažem, ker nimam nič od tega, lol. Jaz sem imela svoja divja leta, ni skrivnost.

  132. zogca said

    Med napisan in citiran tekst daš kodo, ki nad tem okenčkom stoji – tista blockquote cite. Skopiraš skupaj s puščicami.

    Sorry, kako naredite ta okvircek?

  133. zogca said

    Jaz sem se lotila štetja.

  134. Janis said

    Hehe, jaz sem baje enkrat že dolgo nazaj v prijetni alkoholni spodbudi to šla štet, ker je mojo kraljico to tako strašno zanimalo😀 Hudič je, da mislim, da se samo ona spomni te številke😀 Danes je “tista številka + ena”😉

  135. alja said

    Med napisan in citiran tekst daš kodo, ki nad tem okenčkom stoji – tista blockquote cite. Skopiraš skupaj s puščicami.

    Ne vem, ce sem se naucila…blond pac:)

  136. alja said

    Ne nisem:(

    Ahh, Janis, mene tudi vedno zanima,koliko punc je imel prej…pa boljse, da ne vem…ce je stevilka prevelika, mi potem ni najbolj prav. Prevelike pa so zame vse stevilke, no skoraj vse:)

  137. zogca said

    Ne, nisi.

    Celo kodo moraš skopirati.

    Skupaj s puščicami. Mora delovati.

  138. zogca said

    Jup, punc. To meni veliko pove. In še zmotila se nisem. Princ je imel pred menoj ene sedem punc, nekaj takšnega. Veliko pove o človeku to, da mu po enem oziroma dveh letih gredo v maloro vse zveze. To veliko pove. Veliko več kot to, da je bil pet let samski in je v tem času seksal z dvajsetimi ženskami. Meni je prvi podatek hujši od drugega, veliko hujši.

    mene tudi vedno zanima,koliko punc je imel prej

  139. Janis said

    Poglej, mene tudi zanima, koliko jih je kdo imel prej. Jaz namreč nisem pristaš filozofije, da je treba svoje preteklo (spolno) življenje v novem razmerju prikrivati. Osebno nimam problema s številkami kot takimi, če imam s čim problem, je to lahko kvečjemu odnos (do seksa, do ljudi ali do zdravja).

  140. romeno said

    Ne nisem:(

    Če želiš citirat moraš naredit tako🙂

    >blockquote/blockquote<

    Z razliko, da morajo "oklepaji" bit tako obrnjeni

  141. zogca said

    Lej, čim meni nekdo nekaj prikriva, se vprašam – zakaj.

    People who have nothing to hide, hide nothing.

    Moj moto.

    Ki se ga bom držala še veliko bolj kot prej.

    Jaz lahko povem vse, ker nisem nič takšnega delala, kar bi bilo moralno sporno ali v nasprotju z vrednotami, v katere verjamem. Če kdo ne more … S takšnim ne želim imeti nobenega opravka. Pa čeprav je podrl samo tri. Meni zelo nizka številka ne pove, da imam opravka s poštenjakom.

  142. romeno said

    Mislim, da bom začel pisat doktorsko dizertacijo o mojih poizkusih učenja quotanja na Žogcinem blogu😆 Zaenkrat še ni noben poizkus uspel😆

  143. zogca said

    Ni res. Pred kratkim smo naučili citirati Izbrano. Če ni že pozabila.

  144. Janis said

    Jaz lahko povem vse, ker nisem nič takšnega delala, kar bi bilo moralno sporno ali v nasprotju z vrednotami, v katere verjamem.

    Enako.

    Jaz nisem podirala vezanih. Seveda so bile okoliščine, kjer sem se lahko zanašala samo na njegovo/njeno besedo (zmeraj sem vprašala, verjemite ali ne), ampak če je kdo lagal, gre to na njegovo/njeno vest, ne mojo.

  145. alja said

    Se povsem strinjam z vami!
    Stevilka ne pove vsega…ampak, ce mi nekdo pove, da jih je imel pred mano npr. 50 (in tip ima 35 let), jaz sklepam, da je custveno neuravnovesen…(in morda delam zelo narobe)…in tip je out..ker ne verjamem v pravljico, da pa jaz bom tista,ko ga bom spremenila. Morda bi pa morala?

  146. zogca said

    To pa tako in tako. Ravno po uradih tega ne bom hodila preverjat.

    ZASE VEM, DA NIKOLI NISEM VARALA. IN TUDI NE BOM.

    ampak če je kdo lagal, gre to na njegovo/njeno vest, ne mojo.

  147. alja said

    Citirat pa se ne znam naucit-danes je ze prepozno…in med drugim-imam slovenske windowse…a jih imate tudi vi?

  148. zogca said

    Je tudi prav, da ne verjameš. Ker dejansko ne moreš nikogar spremeniti. Sam se spremeni v toliko, da te na nekaj namami, potem pa …

    Jaz se strogo ravnam po tem – ali ga hočem takšnega, kakršen je, če ga nočem, se sploh ne bi bodla z njim. Keč je v tem, ker ljudi nočejo takoj pokazati, kakšni so, ampak se kažejo takšne, kakršne mislijo, da jih želiš imeti. Dokler jim ustreza, da bi oni imeli tebe.

    ker ne verjamem v pravljico, da pa jaz bom tista,ko ga bom spremenila. Morda bi pa morala?

  149. zogca said

    Ti povem, da raje vidim …

    … da je imel dve resni zvezi, ki sta trajali sedem in šest let, tistih štiri leta pa, ko je bil samski, jih je podrl 48

    … to imam raje, kot da mi nekdo reče, da ima za seboj deset enoletnih zvez

    Tisto prvo se mi zdi bolj sprejemljivo in boljši obet za prihodnost. Prav res. Seveda pod pogojem, da nobene od teh 48 ni naštepal med tema dvema resnima zvezama.

    ce mi nekdo pove, da jih je imel pred mano npr. 50 (in tip ima 35 let)

  150. alja said

    V zivljenju je konec koncev najbolj vazno, da si zvest sebi in svojim nacelom..ce ti kdo laze, potem v prvi vrsti laze sebi….

    Ko varas (custveno in fizicno), varas najprej sebe! Drzi 100%! Ce potrebujes varanje, potem lazes sebi in pac nisi tam, kjer bi rad bil…

  151. zogca said

    Če sem iskrena, ne vem, kakšne windowse imam. Ampak dvomim, da to kakorkoli vpliva.

    in med drugim-imam slovenske windowse…a jih imate tudi vi?

  152. Janis said

    tevilka ne pove vsega…ampak, ce mi nekdo pove, da jih je imel pred mano npr. 50 (in tip ima 35 let), jaz sklepam, da je custveno neuravnovesen…(in morda delam zelo narobe)…in tip je out..ker ne verjamem v pravljico, da pa jaz bom tista,ko ga bom spremenila. Morda bi pa morala?

    Jaz vidim eno pomembno ločnico. Ali je ta konkretni tip spoštoval svoje zveze ali ne? Eno je namreč, če si te cifre nabijaš kot samski, nekaj povsem drugega je pa, če si nagnjen k varanju. Jaz namreč nikoli ne bi zaupala nekomu, ki ima pri 30-ih potrjeno zgodovino varanja svojih partnerk.

  153. zogca said

    To je res, ampak to, kaj nekdo dela sebi, se mene ne tiče. Se me pa zelo tiče, če to dela meni.

    .ce ti kdo laze, potem v prvi vrsti laze sebi….

  154. zogca said

    Podpišem!!!

    Kot nikoli več ne bom zaupala nekomu, ki ima za seboj celo plejado eno in dvoletnih zvez. Nikoli več ne bom verjela, če mi bo takšen govoril, da z menoj misli pa smrtno resno, da se bo poročil z menoj, imel otroke z menoj, da mene pa nikoli več ne bo zapustil. Na to mino sem stopila enkrat in me je razneslo. Nikoli več.

    Jaz namreč nikoli ne bi zaupala nekomu, ki ima pri 30-ih potrjeno zgodovino varanja svojih partnerk.

  155. alja said


           
    
    Seveda!!!

  156. alja said

    Moj quoting ne deluje…se pa podpisem se jaz pod vajine zakljucke:)

  157. zogca said

    Še enkrat.

    Napiši tekst, ki ga misliš napisati.

    Skopiraj peto kodo po vrsti, celo kodo.

    In potem citiran tekst.

  158. zogca said

    Saj, Alja, keč je potem samo v tem, ali gospod povedo po pravici ali ne. Ker detektiva pa res ne mislim zganjat, noret po Sloveniji in preverjat. Tukaj si potem na boljšem, če se zapleteš z nekom, ki ga toliko in toliko ljudi, ki jih ti poznaš, že pozna. Eni, ki gredo radi na ziher, potem tako izberejo partnerja.

  159. Janis said

    Osebno (in poudarjem, da osebno) bi se pri 30-ih plus rajši odločila za nekoga, ki je imel več spolnih partnerjev/partnerk kot nekoga, ki jih je imel/a zelo malo. Nočem namreč gledati zgodbe, kako je sosedova trava bolj zelena ali kako sem za vse seksualne disfunkcije nekoga drugega kriva jaz.

  160. zogca said

    S seksualnimi disfunkcijami se pa sploh ne mislim ubadat. Naj se gre zdravit. Jaz nisem zdravnik.

  161. Janis said

    Jaz sploh ne mislim zdravit spolnih disfunkcij:mrgreen:

    Slišalo se bo, kakor se bo, ampak mislim, da je sploh za ženske pomembno, da malo več seksajo in malo več sprobajo v seksualnem smislu kot moški. Zato, ker se ženski libido razvija drugače in počasneje.

  162. romeno said

    Američani pravijo

    Use it or lose it🙂

  163. zogca said

    Lej, to je pa sploh mina. En takšen tipson, ves spolno problematičen. Ki se obesi nate. Pustimo to, da je seks slab in bo verjetno ostal slab do smrti, kar bogsemeusmili res. To je ena možnost, ki je najbolj verjetna. Obstaja pa tudi druga. Da on v nekem normalnem odnosu te svoje spolne disfunkcije ozdravi. In kaj potem? Bo ostal z žensko, ki se je z njim več let matrala, da je postal spolno normalen? Japajade. Je bil zvest, dokler se s svojimi kompleksi ni upal širiti okoli. Ker takšni se bojijo, jih je strah, ker vedo, da se bodo osramotili. In si to upajo početi samo tam, kjer se počutijo varne. Čim bi takšnemu zrastel greben, grem stavit, da bi se razmahnil okoli. In delal vse tisto, česar si prej zaradi kompleksov ni upal.

  164. zogca said

  165. Janis said

    Hja. Moja filozofija je enostavna. Pri 16-ih gre za hudo iskranje seksualne indentite. Pri 20-ih gre za iskanje odvodov od te seksualne indentitete (“OK, sem hetero/homo. Sem še kaj?”)Pri 30-ih gre za že izoblikovane ljudi, ki točno vedo, kaj hočejo, tudi če si tega nočejo priznati. In to je to.

  166. zogca said

    Jup, še takšno kobajagi spreminjanje je … Trajno spremenjenih ne poznam veliko. Do zdaj so se še vsi vračali na isto pot in ponavljali iste vzorce. Samo dovolj dolgo je treba počakati.

  167. zogca said

  168. Nevenka said

    Strinjam se, da moški, ki ne zdrži z žensko več kot dve do tri leta, ni čustveno zrel. Več ko zaljubljati se ne zmore. Poznam nekoga, ki se tega zaveda in je že trideset let poročen, vsake dve do tri leta zamenja ljubico. Svoj zakon smatra za velik dosežek, z ženo (starejšo)sta “prijatelja”,”ljubezni v zakonu ni več”. Družino je postavil na pedistal, ljubezen mu sploh ni vrednota, čeprav bo o njej imel veliko povedati,predvsem pa bo po njej neskončno hrepenel. A dlje kot do kratkotrajne erotične in strastne veze sploh ne seže.Potem pa sam sebe obsodi na bolečino (pa še koga, jasno).
    Njegova žena je najbrž najbolj zabito bitje na svetu. Dobila ga je že pri varanju, sedaj mu verjame, da tega ne počne več…Res, da je fizično že malo omagal, a zaljubljal se bo dokler se bo mogel, ker iz tega črpa ves svoj ustvarjalni navdih….umetnik pač.
    Zanimivo, da resničnih kvalitet v ženski sploh ne išče, samo kratkotrajno ga fascinirajo. Ima se za kompleksnega človeka, zahtevnega, ki bi pravzaprav za svoje potrebe nujno potreboval več žensk, ker v njegovih očeh ženske niso enakovredne (torej niso dovolj kompleksne). To, da je narcisoiden, se mu sploh ne vžge in da kompleksne ženske pravzaprav zavrača. Poročen je z navadno avšo, ki si ves čas domišlja, da je intelektualka in umetnica. Ženska pa je živ copy-paste, nima izvirne ustvarjalne misli sploh. Celo življenje samo citira ali kako drugače poustvarja. Sodi h kimajočim občudovalkam, ki narcisom ustrezajo, da imajo pač obvladljivo situacijo doma. Intelektualke so prenaporne, on je rad občasno navadno teslo in seveda noče kritike. Pač posledica čistega moškega egoizma.
    Ko človek to gleda, postane kar živčen.
    Seveda ima kup dobrih lastnosti, ki so vredne občudovanja. Ko ga spoznaš, čutiš, da je človek vreden ljubezni.
    A pojma nimaš v katerem grmu tiči zajec.
    A njemu očitno tako kot je čisto dobro znese, ženi je očitno tudi vseeno, čeprav stoka, da je ljubosumna in tega on nima rad. Čudno, res.
    Kaj je ljubezen najbrž ne bo nikoli izvedel.
    Kaj ni škoda? Kako bi lahko bila dva človeka neskončno srečna drug z drugim, če bi bil tip sploh pripravljen vsaj malo tvegati. Pa smo tam. Moška strahopetnost.
    Tu se zame vse neha.
    Tudi sama sem zaradi tega pristala med nesrečnimi ljudmi. Pa jaz nisem taka.

  169. lynx said

    Vem samo to, da če se mi bo nekdo delal ekstra pošten, ekstra dober, ekstra zanesljiv, ekstra moralen, ekstra pravičen (in vse, kar se je delal princ), bom zbežala kilometre proč.

    Kako pa boš vedela, da se dela?

    Točno tako. In tudi tisti, ki govori nasprotno, lahko blefira.

    Kontaktirala sem onega, ki mi je že dobro služil in če se bova uspela hitro skupaj spraviti, super, če ne bom šla pa naslednji vikend ven in koga snela.

    Če o tej temi ne bo ene ornk objave, ti ne bom verjel. 🙂

  170. lynx said

    Ko smo že pri kondomih (mogoče pride v poštev tudi za Žogco):
    Kaj narediš s 365 izkoriščenimi kondomi?
    Raztopiš jih, narediš gumo in jo poimenuješ Goodyear (dobro leto).

  171. zogca said

    Ta blef mi je bolj všeč. Naj se dela, da mu ni nič do mene. Ko bom nekoč ugotovila, da mu je zelo do mene, se bova še vedno lahko … Ne maram tega, da mi nekdo, do katerega sem v štartu čustveno povsem ambivalentna, napolni glavo s tem, kako on mene ljubi, z menoj misli smrtno resno, mi slika slike o poroki in otrocih, jaz se nesmrtno zaljubim, potem pa …

    Been there, done that, ne bi tega pekla ponavljala.

    In tudi tisti, ki govori nasprotno, lahko blefira.

  172. zogca said

    Pa je ne bo. Tega pa menda ne pričakuješ, da bo vsak seks na blogu dobil svojo objavo. Bom pa enkrat okoli tistega časa gotovo v komentarjih omenila, da nisem več nuna.

    Če o tej temi ne bo ene ornk objave, ti ne bom verjel.

  173. zogca said

    To!!!

    In trapasto je pričakovati, da bo ravno z menoj dozorel. Kar sem, trapa, jaz pričakovala.

    Strinjam se, da moški, ki ne zdrži z žensko več kot dve do tri leta, ni čustveno zrel.

  174. zogca said

    🙄

    Dobila ga je že pri varanju, sedaj mu verjame, da tega ne počne več…

  175. lynx said

    Tega pa menda ne pričakuješ, da bo vsak seks na blogu dobil svojo objavo. Bom pa enkrat okoli tistega časa gotovo v komentarjih omenila, da nisem več nuna.

    Ne vsak seks. Samo “prvi”. Bom pa zadovoljen tudi s to pikro informacijo. 😦

  176. zogca said

    Boš moral biti, ker podrobnosti pa gotovo ne bom pisala na blog. Mislim, toliko me pa verjetno že poznaš, da veš, da jaz na splošno o tem pišem veliko, nikoli pa ne opisujem podrobnosti.

  177. Nevenka said

    Tudi jaz sem to pričakovala, potem pa KONEC, ko bi se ravno moralo začeti.

  178. alja said

    Nevenka, ko pa slisim za takozvane ‘umetnike’, pametne, kot le kaj, sodnike vsemu in vsem – me pa vse mine. Taksni boemi, neskoncni filozofi, ki bezijo od vsakega realnega problema v svojo boemskost in filozofiranje, so pa meni zelo odbijajoci. Zdijo se mi celo leni..
    Ufff, sam, da kaj takega ne srecam…in se mi lepo skrije, zavije…in nato nastanejo problemi z njim in s (predvsem njegovimi) custvi…

  179. emilijan aus swazi said

    Uni bareback so zlo fajn. :]

  180. alja said

    Tudi jaz sem to pričakovala, potem pa KONEC, ko bi se ravno moralo začeti.

    Nevenka, to je pa najbrz tako: ko moski zacutijo, da jih zenske poskusamo spreminjati (po njihovo: ukalupljati), zbezijo…ce res niso ful noro zaljubljeni (kar jih itak prej ali slej mine) ali pa so malce copate (ne nujno v slabem pomenu)…

    Meni se je zgodilo podobno…Ampak, ko ga bi spremenila po svoji podobi, mi ne bi bil vec tako privlacen…Tezka je.

  181. alja said

    Naucila sem se citirat, al pa nisem upostevala prvega pravila: najprej napisi svoj tekst:)

    Tudi jaz sem to pričakovala, potem pa KONEC, ko bi se ravno moralo začeti.

    Nevenka, to je pa najbrz tako: ko moski zacutijo, da jih zenske poskusamo spreminjati (po njihovo: ukalupljati), zbezijo…ce res niso ful noro zaljubljeni (kar jih itak prej ali slej mine) ali pa so malce copate (ne nujno v slabem pomenu)…

    Meni se je zgodilo podobno…Ampak, ko ga bi spremenila po svoji podobi, mi ne bi bil vec tako privlacen…Tezka je.

  182. zogca said

    Oja, vem, od nekdaj moji najljubši kondomi.

    Uni bareback so zlo fajn. :]

  183. zogca said

    Natanko tako!!!

    KONEC, ko bi se ravno moralo začeti.

  184. zogca said

    Tokrat ti je očitno uspelo.😉

    Naucila sem se citirat, al pa nisem upostevala prvega pravila: najprej napisi svoj tekst:)

  185. majniška b said

    prebrala sem vse, zdaj bom pa samo citirat poskusila😉

  186. majniška b said

    še….

    Uni bareback so zlo fajn.

  187. zogca said

    Je šlo, kajne?

    Vidim, da so bareback mnogim fajn. Dolgo let moji najljubši kondomi. Čeprav je res, da sem zadnje leto, ko sem še seksala (pisalo se je davno leto 2007), večinoma uporabljala tiste Safex. Zdaj bom pa spet pri Contempu.

Leave a Reply

 
