Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mala šola astrologije!

Posted by zogca na maj 7, 2010

Čeprav zadnje mesece obiskujem veliko šolo astrologije, v kateri se učim o tranzitih, progresijah, direkcijah, deklinacijah, lunacijah itn., mi je mala šola astrologije še vedno neznansko zanimiva. Mala je seveda podcenjevanje, kajti rojstna karta je osnova, tisto najpomembnejše. Nič od zgoraj naštetega namreč ne more prinesti nečesa, kar ne piše že v rojstna karti. V njej je zapisan obet. Ali če hočete, zapisana je posameznikova usoda. Na primer. Ko v želji, da bi vedeli, kaj nam bo prinesel tranzitni Saturn na natalni Veneri, širne ljudske množice na spletu sprašujemo, kako so doživele ta aspekt, pridemo do odgovora, potem pa pričakujemo, da se nam bo zgodilo nekaj podobnega, kar je doživela Francka, Micka ali Lojzka, seveda naredimo veliko napako. Francka, Micka in Lojzka imajo povsem drugačne rojstne karte, s tem pa tudi povsem drugačno usodo. Kar nekaj Marijam, Poldkam in Jožicam je konjunkcija progresivnega Sonca na natalno Venero prinesla največjo ljubezen življenja. Ko je progresivno Sonce prišlo na mojo natalno Venero, sem trpela, kot nikoli prej (in upam nikoli pozneje) v življenju. Ko sem za nazaj preučevala to obdobje, sem seveda takoj prišla do zaključka, da “zadeva” pri meni ni delovala. Napaka, še kako je delovala, le da sem pozabila upoštevati, da sem lastnica Venere, ki v vsem zodijaku najbolj trpi. Ko jo je Sonce osvetlilo, jo je osvetlilo v vsem njenem trpljenju. Ne največje ljubezni življenja, ta aspekt mi je prinesel največje trpljenje življenja. Kajpak z izdatno pomočjo njegove visokosti princa, brez katerega ta pekel ne bi bil mogoč. Bila bi skrajno nehvaležna, če mu ne bi pripisala zaslug, ki mu gredo, kajti dal je vse od sebe, da me je pahnil v globine pekla. Zdaj sem seveda zašla. Vseeno pa ste verjetno razumeli, kar sem hotela napisati. Če ne poznamo, ne razumemo ali pa samo ne upoštevamo svoje rojstne karte, nam nobeno znanje tranzitov, progresij, direkcij, deklinacih, lunacij itn., ne bo pomagalo, da bi pravilno napovedali, kaj se nam bo zgodilo. Kaj pravilno napovedali, “falili” bomo, kakor smo dolgi in široki. Seveda je natalna astrologija tako obsežna, da je ni mogoče opisati v nekaj objavah na blogu, ampak nekaj malega pa se vseeno lahko skupaj naučimo. Prav zato bom naslednjih nekaj objav poimenovala mala šola astrologije. V teh objavah vam bom skušala ponazoriti, kaj pomeni imeti Luno v Levu, Venero v ovnu, Marsa v strelcu, Saturnav raku, Sonce v tehtnici itn. Kaj pomeni imeti Luno v osmi hiši, Venero v peti, Marsa v četrti, Saturna v sedmi, Sonce v prvi itn. Če me poletje ne bo odneslo preveč daleč od računalnika, pa se bomo pozabavali tudi z aspekti, ki jih ti planeti v rojstni karti tvorijo med seboj. Aja, ker vedno pozabim. Ne, ne bom pozabila na ascendent.

Začeli bomo ta konec tedna. Vem, morali bi začeti s Sonce, pa vseeno, začeli bomo z Venero. Od ovna pa ribi. Objava bo povzetek tistega, kar sem prebrala v deset in več knjigah natalne astrologije, kar sem prebrala na spletnih forumih in seveda tudi mojih opažanj lastnikov posameznih Vener. Brez skrbi, za tiste, ki še niso dali skozi astrološkega vrtca, bom napisala tudi, kako ugotovijo, katera Venera je “njihova”.

65 Responses to “Mala šola astrologije!”

  1. webmaher said

    sam firbec me je😆
    Ko bom gledal kako dolgočasno tekmo na SP bom pa mal poškilil med Žogcine zvezde😆

  2. zogca said

    A je lahko tekma na SP dolgočasna?

    Mimogrede, spisala sem že pol Vener. Drugo polovico bom jutri. In verjetno v nedeljo zjutraj bo objava na blogu. Traja, ker res pišem obsežno in se trudim, da bi zajela čim več.

  3. webmaher said

    Res si pridna ni kej😆
    Seveda je lahko, recimo prve tekme znajo vsi taktizirati, ker je važno ne izgubiti in pol recimo tretji krog, ko bo recimo že Jasno, da je Slovenija že naprej in bodo igrali z rezervno postavo aneda no:mrgreen:

  4. romeno said

    Jaz bi moral najprej v astrološki vrtec. Mam občutek, da bo mala šola preveč zame🙂

  5. zogca said

    Se trudim.😉 Čeprav je res, da debelo zaostajam z domačimi nalogami ali bolje obljubljenimi analizami.

    Res si pridna ni kej

  6. zogca said

    Saj ne bo tako težko, obljubim.

    Mam občutek, da bo mala šola preveč zame

  7. zogca said

    Odkar sem na blog fliknila kondome, astrologija nikogar več ne zanima?

    To pa ne bo v redu.😉

    Še posebej, ker kondome kaže tudi astrologija.

    Kaj sem vam pisala o aspektu med progresivno Venero in natalnim Marsom? Oba v škorpijonu.

  8. webmaher said

    Zgrešila si point, poti nazaj ni več:mrgreen:

  9. zogca said

    Kako ni poti nazaj? Včeraj sem tri ure pisala Venere, danes zvečer jih bom spet. Toliko ur vloženih v objavo o Venerah, vi pa se za to sploh ne mislite zanimati? Ne bo šlo.

  10. Tana said

    <Odkar sem na blog fliknila kondome, astrologija nikogar več ne zanima?

    Po pravici povedano o astrologiji nimam blage veze. Pa tudi zanima me ne najbolj.

    Nakup kondomov pa vedno prepustim drugi strani.🙂

  11. webmaher said

    Kaj pa če druga stran pravi brez in je kakopak zate pravi, kaj pa potem kaj, Tana😆
    Žogca sprožila si prvo domino in predno bo zadnja padla, boš lahko izdala bukvo o astrologiji, saj vidiš, da nas večino kaj preveč ne zanima, čeprav jaz bom prebral vse z vejcami in pikami, kot vedno:mrgreen:

  12. zogca said

    Jaz pa nikoli. Če bi to prepuščala njim, bi imela doma že cel vrtec.

    Nakup kondomov pa vedno prepustim drugi strani.

  13. zogca said

    Od tebe to tudi pričakujem.😉

    čeprav jaz bom prebral vse z vejcami in pikami, kot vedno

  14. zogca said

    A tale link ste opazili na blogu?

    http://www.terrynazon.com/index.php

    Seveda to ni astrologija v smislu, da je narejena za vsakega posameznika, ampak po znamenju, torej samo nek trend. No, če koga zanima, si lahko prebere, dnevne, tedenske in mesečne horoskope. Zastonj je, tako da …

  15. zogca said

    Ali pa …

    http://www.astrologyzone.com/forecasts/

  16. zogca said

    Samo še dve Veneri imam za spisat, v dvojčkih in v ribi. Potem sem pa fertig. Če slučajno to še koga zanima, ker danes vse zanimajo samo kondomi.😳

  17. Janis said

    Žogca, a ti lahko nekoga uvalim v tvojo čakalno vrsto za analizo natalne karte, ker sem bila tako naprošena?

    Javno tukaj ti povem ti samo to, da nisem jaz (kar boš itak ugotovila sama iz podatkov) in da je punca.

  18. zogca said

    Lahko. Ja, pošlji mi podatke na mejl. Tako in tako ne maram, da se osebni podatki valjajo po blogu.

  19. zogca said

    Bi me pa drugače, če ti seveda ni všeč, na mejl zanimalo tudi to, kje imaš ti Venero, Marsa in Luno. Če se ti zdi. Ni pa nujno. Seveda ostane med nama in seveda se iz teh podatkov ne da ugotoviti datuma rojstva.

  20. Janis said

    Imaš podatke na mejlu😉

  21. zogca said

    Oooo, Janis, moja Janis, ti si zame, bejba, ti si res zame.

    Orgazem!!!

  22. zogca said

    Ko jutri objavim Venere, bo o tvoji napisanega res veliko.🙂 Ekstra sem se potrudila.

  23. Janis said

    Vidiš, kaj zamujate hetero bejbe😉

  24. zogca said

    Če bi ti bila moški, bi te takoj urgabila.🙂

  25. Janis said

    Na podlagi treh podatkov?😉 Kaj pa, če se glede na ostalih sto hiš izkaže, da sem psihopat?😀

  26. zogca said

    Ne pa da se bodem z misleci in teoretiki. Kritus Bog! Mogoče pa sploh ne bi bilo švoh, da naslednjega izberem po strogo astroloških kriterijih. Ker če ne bom, bom spet fasala nekoga, ki si je s prvima dvema delil sobo v porodnišnici. Just my luck.😉

  27. zogca said

    Seveda bi bilo dobro videti še kaj. Ampak iz teh treh podatkov se vidi marsikaj, povezanega z medljudskimi odnosi in čustvovanjem. Ej, saj za koga bi s temi podatki tudi bila blizu psihopata, za kakšnega ornk zadrgnjenega, ampak ne zame, jaz prav to cenim.

    Na podlagi treh podatkov? Kaj pa, če se glede na ostalih sto hiš izkaže, da sem psihopat?

  28. Janis said

    Hehe, v klasični psihiatriji nisem niti blizu psihopatom. Bi bila pa lahko sociopat, ker imam že gensko vgrajeno določeno nepriznavanje družbenih predpisov in avtoritet😉

  29. zogca said

    Mah, hecala sem se. Ne vidijo se psihiči po tem.

  30. Janis said

    Po čem pa? Se Sploh ne vidijo?:mrgreen:

  31. zogca said

    Se vidijo določene stvari, res se vidijo. Jaz sem daleč od stučkota, ampak sem videla karte nekaterih ljudi, ki so na določenih področjih res čudaški. In ko sklepaš po simboliki planetov in aspektov, se točno vidi, kje so malo premaknjeni. Kart pravih psihopatov pa še nisem gledala. Ampak ti povem, ko imaš pred seboj karto človeka, ga res lahko zelo dobro prebereš. Seveda, moraš imeti ustrezno znanje. Jaz ga nekaj že imam, fali pa mi ga seveda še ogromno.

  32. webmaher said

    Janis ne se tko hecat te bom ugrabil pol bo pa cela štala:mrgreen:

  33. zogca said

    Kdor bi hotel dobro seksati, bi se mu splačalo ugrabit Janis. Ali pa mene.

  34. Janis said

    Webmaher, seveda bo cela štala, ker me moja bejba ne da, hehe. Lahko pa ugrabiš meni kompatibilno Žogco😉

  35. zogca said

    Lej, ko me ponuja v ugrabitev. To se pa strinjam, da vezanih bejb ugrabljali ne bomo.

  36. zogca said

    Pa še to.

    Kar je zame idealna Venera, ni nujno idealna za vsakogar. Je treba najti sebi primerno Venero. Na primer, Venera v tehtnici je super idealna, ampak ne vem pa, če bi jaz lahko živela s takšno Venero. Tako da … Ni tako ajnfoh. Nekdo rabi nekaj, nekdo drug pa nekaj drugega.

  37. webmaher said

    Žogca to že vemo zelooo dobro vemo😆
    Če bi imel nekaj let manj potem bi bla že 1000X ugrabljena, tako mi zvezde govorijo😆
    Ja Janis tko je to danes, tvoji bejbi te pa res ne bom kradel:mrgreen:

  38. Janis said

    Moji bejbi se rajši ne zameri😉

    Ja, tako je, kdor je bil zraven, ko so bila moja divja leta, je imel šanse ,) Zdaj sem pa žena in mati😀

  39. zogca said

    Aha, in Janisini planeti (tisti trije, ki sem jih jaz videla), potrjeno niso varalice. Mi lahko verjamete.

  40. Janis said

    Žogca, jaz imam za sabo toliko in toliko zgodovine, v kateri nisem varala. Čeprav to originalno je moja slabost. Go figure😉

  41. zogca said

    Slabost na kakšen način? Nisem jaz videla vseh tvojih planetov.

  42. webmaher said

    A ti jaz še kdaj nisem verjel kaj Žogca😆
    Janis spoštujem žene in matere tako da ni problema sploh:mrgreen:

  43. Janis said

    Žogca, hočem povedati, da sem seksualna osebnost. In da mi načeloma ni problem privlačiti ljudi, ki mene privlačijo. Zato. Varanje ni nekaj, česar si sploh ne morem predstavljati.

  44. zogca said

    Lej, ne moreš ne biti seksualna osebnost. Jaz bom rekla seksualna osebnost, kakšni bi rekli obsedena s seksom. Ampak midve se gud razumeva. Sva čisto na isti valovni dolžini, dva od treh, midve sva presežek.😉 Ampak ker tukaj ne gre samo za seks, gre tudi za globine, razne … Tukaj ni nič površnega, draga moja, nič.

  45. zogca said

    Ti nisem sinoči pošiljala enega mejla, ker mi nekaj nisi verjel?😉

    A ti jaz še kdaj nisem verjel kaj Žogca

  46. Janis said

    OK, okoli definicij se lahko pogajamo do zore. Ampak koliko obrneš, smo ljudje, ki nam je seks pomemben in so ljudje, ki jim je vseeno, če sploh seksajo.

  47. zogca said

    Še to napišem.

    Od vseh na blogu bi najraje seksala z Janis. Čeprav nima tiča.
    😉

    Ne, zdaj se hecam, orientacija ne bi spreminjala, ampak toliko pa vem o astrologiji, da vem, kaj lahko od koga dobiš v postelji. In vem, kje so presežki.

  48. zogca said

    In potem so ljudje, ki imajo Venero tam. To je pa vrhunec. Seksa. Ampak žal tudi peklenskega trpljenja zaradi ljubezni najmanj ekrat v življenju. Pekel, ki si ga eni z drugimi Venerami ne morejo niti zamisliti.

    OK, okoli definicij se lahko pogajamo do zore. Ampak koliko obrneš, smo ljudje, ki nam je seks pomemben in so ljudje, ki jim je vseeno, če sploh seksajo.

  49. webmaher said

    Ja si se samo odločila, da … in jaz sem to pravilno razumel in se morda malce pohecal ter te podražil in si me ti takoj malček narobe razumela … ker, če bi ti mislila drugače potem se bi ti zgodilo nekaj podobnega kot če bi jaz zadel na Evropski loteriji, kar bi posledićno pomenilo, da bi lahko kajkmalu na svet privekal novi Mesi:mrgreen:

  50. Janis said

    Ti, Žogca, si heteroseksualna brez priziva. Vseh ostalih pa moje pomanjkanje tiča ni nikoli spravilo ob užitke😉

  51. zogca said

    Vem, da sem, vem. Si videla ono temo o seksualnih zapestnicah? Si videla, kaj sem si jaz najbolj želela? To brez moškega ne gre, pa če se ženska postavi na trepalnice.

  52. Janis said

    Tukaj se s tabo ne strinjam, ampak to je produkt mojih drugačnih izkušenj. Ko sem bila mlada in neumna, sem seksala s hetero bejbami. Danes ne bi.

  53. zogca said

    Aja, za dober seks je dobra tudi Venera od Izbrane. Tako mimogrede. Če me ne bo fentala.

  54. zogca said

    Nisi me dobro razumela, Janis. Spodaj je bilo govora o modri barvi, ki pomeni felatio. Felatia pa ni brez tiča, a ne?

  55. Janis said

    Seveda je, ampak namen ni isti kot pri hetero seksu😉

  56. webmaher said

    Izbrana, kje se skrivaš kaj, sam bereš a, te bomo za ta sladkeeee:mrgreen:
    Žogca poštar ti je nekaj dostavil, glej da ne čakam cel teden😆

  57. webmaher said

    Žogca prosim, da se držiš astrologije, tiči so v drugi temi:mrgreen:

  58. zogca said

    Ups.

    Žogca prosim, da se držiš astrologije, tiči so v drugi temi

  59. zogca said

    Felatio brez moškega, kako?

    Seveda je

  60. zogca said

    Že odgovorila par minut nazaj.

    glej da ne čakam cel teden

  61. Janis said

    Felatio brez moškega, kako?

    Če je poanta v tem, da je moški, je tudi evnuh dober😉

    Poanta je očitno v penisu. Ali dobri simulaciji😉

  62. zogca said

    Ko gre za felatio in samo za felatio, potem je poanta seveda v sami obliki, vonju in okusu tega penisa. Seveda pa je cela stvar toliko boljša, če je tudi lastnik ustrezne oblike, vonja in okusa. In najboljša, če je ženska do uhljev zaljubljena v lastnika. Povem po pravici, da nisem tega delala vsem moškim, s katerimi sem seksala, čeprav mi je to fantastična zabava. Vsaj malo sem morala biti zaljubljena za ta hec.

  63. Janis said

    Evo, zato pa pravim, da s hetero bejbami ne bi več seksala😉

    Pa ne, da diskriminiram, samo naučila sem se, da lahko človeku daš samo toliko, kot sam lahko sprejme.

  64. zogca said

    Drži. In jaz sem res zelo in preveč hetero.

  65. lynx said

    Od vseh na blogu bi najraje seksala z Janis. Čeprav nima tiča.

    In potem naj še katera napiše, kakšni fejst fantje so na tem blogu???
    Izgleda da sami aseksualci. 🙂

Leave a Reply

 
