Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In kdo se skriva pod to kapico?

Posted by zogca na maj 7, 2010

Že dolgo nismo imeli uganke, kajne? Tokrat sem za vas znova našla možakarja, ki se skriva pod kapico. Zadnji, ki se nam je skrival pod kapico, je bil Larry King. Današnji “kapičar” mi je ravno tako ljub, včasih celo bolj. Je namreč eden tistih moških, za katere pravim, da so mi grdi, ampak hkrati tudi neznansko seksi. Vsekakor dovolj seksi, da bi moji majski hormoni podlegli. Seveda iščemo njegovo ime in priimek.

Torej, kdo se skriva pod to kapico?

13 Responses to “In kdo se skriva pod to kapico?”

  1. zogca said

    Ne razganja pa samo mene.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6210414

    Naj se ve.

    Glasujem pa seveda za tiča.😉

  2. raspberry said

    Je ta gospod mogoče Al Pacino?

  3. zogca said

    Ne, to ne bi ta gospod. Sta pa v istem poklicu.😉

  4. romeno said

    A je to on iz one tv serije, ki je po televiziji.

  5. zogca said

    Ne vem, na katero serijo misliš, ampak jaz ga v serijah ne videvam.

  6. romeno said

    A je Sean Penn?

  7. zogca said

    Ni zabavno, če tako hitro ugotovite, ampak da, on je. Preden nalepim fotografijo, napiši, kako si ugotovil.

  8. romeno said

    google najde vse🙂

    j/p hro. Na prvi fotografiji je on🙂

  9. zogca said

    Tega zadnjega pa nisem razumela. Na prvi fotografiji je on. Kako prvi? Na tej zgoraj pa je on. Bom napopala celo. Zelo kmalu. Zdaj pišem malo šolo astrologije – Venero.

  10. romeno said

    V google sem vtipkal j/p hro, kliknil na slike in prva fotografija, ki se prikaže je http://www.hotnycnewsblog.com/.a/6a010536848054970c0120a9444d19970b-800wi

    Ni enaka fotografija, kot si jo ti pokazala, ampak nekateri namigi se ujemajo🙂

  11. zogca said

    Okej, zdaj mi je jasen j/p. Kristus Bog, kako sem umsko počasna zadnje dni.

  12. zogca said

    Še dokaz.

  13. zogca said

    Evo, zakaj je on meni na nek pervezen način seksi. Ampak doma pa takšnega ne bi hotela imeti.😉

Leave a Reply

 
