Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsak večer namesto seksa!

Posted by zogca na maj 5, 2010

80 Responses to “Vsak večer namesto seksa!”

  1. romeno said

    Jaz pa to🙂

  2. zogca said

    Ih, Alf. Teh MASH-ov je toliko, da bom jaz zaposlena do jeseni. Ker vmes je še fuzbal, to je treba odšteti.

  3. romeno said

    Je pa res, ko sem začel gledat MASH nisem mogel nehat. Tako, da sem včasih raje gledal MASH kot pa OI.

  4. zogca said

    Pa vseeno, kako je tebi uspelo tako hitro? Jaz pogledam dve na dan. Na primer. Pa potem so dnevi, ko vseeno ne morem, ne uspem. Gledam jih od začetka marca in zdaj sem nekje sredi četrte sezone. Ne, saj se ne pritožujem, dlje bom uživala. Jaz jih še nisem gledala, ko si bile OI. Začela sem po koncu. Ko pa bo fuzbal … No way, da gledam MASH, ko bo fuzbal.

  5. romeno said

    Zgleda imam preveč prostega časa😆

  6. zogca said

    Očitno res.

    Ej, pomembno vprašanje. In ne samo zate.

    Ali se še komu blog zadnje dva dni zelo počasi odpira? Ker jaz imam težave, sem jim že zatežila in zdaj ugotavljamo, kaj je narobe. Pa da ni mogoče samo pri meni.

  7. romeno said

    nope🙂

    A se ti samo blog počasi odpira ali cel internet deluje počasi?

  8. zogca said

    Ne, samo tale blog. Že dva dni. Pa ne ves čas.

  9. zogca said

    Če imaš takšnega moža …

    http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042357184

    … si pa res začneš prepevati Suicide is painless …

    Ni druge.

  10. romeno said

    Žogca, ko je prišel ven nov kadilski zakon. A si nehala kadit?

  11. zogca said

    A se ti zdi, da sem nehala? Ne, nisem nehala. Me pa, če sem iskrena, ta kadilski zakon prav grozno ni zmotil. Ker jaz prav grozno veliko po lokalih, nočnih klubih in podobno ne hodim, se bolj zunaj zadržujem, tam pa se sme kaditi.🙂 Če grem v lokal, je to ponavadi restavracija, med jedno pa ne kadim. Če hodim po lokalih, je to poleti, takrat so pa zunaj vrtovi … V bistvu sem s tem odgovorom zelo presegla vprašanje. Ne, nisem nehala. Zakaj sprašuješ?

  12. romeno said

    Hotel sem povedat, da z uvedbo nekega zakona še ne moreš spremenit kulture. Vsaj ne tako temeljito, kot so si to Italijani zamislili. Pri muslimanih pa se ve, kdo nosi hlače pri hiši🙂

  13. zogca said

    Seveda ne. Zdaj razumem, da. V bistvu so reve samo poslali v haus arest.

  14. zogca said

    Gledala sem eno oddajo. 67 odstotkov ljudi (Slovencev) verjame v eno samo partnersko ljubezen za vse življenje. 33 odstotkov ne. Zanimivo, da je odstotek ločitev v Sloveniji višji od teh 33 odstotkov.

  15. webmaher said

    Jaz bi z Žogco gledal vse tekme Svetovnega prvensta-je kdo proti, hvala:mrgreen:

  16. zogca said

    Na čisto vse bi morala jaz biti proti, ker toliko družbe je zame preveč družbe. Ampak gotovo si pa lahko kar nekaj tekem ogledaš z menoj oziroma z menoj in mojo družbo, odvisno. Jup, kar nekaj tekem bomo gledali v stari Ljubljani, kafič še ni izbran, dokler ne vidimo, kakšne teveje bodo postavili. Prideš in gledaš z nami, potem pa čvekaš do … Ne ravno do jutra, do kakšnih pol dveh pa že.😉 Imaš kaj proti?

  17. zogca said

    Nocoj se mi pa nekam ne spi.

  18. webmaher said

    Ja imam, jaz bi gledal samo in izključno s tabo, ki si prava poznavalka … in bi v miru komentirala dogajanja na zelenici:mrgreen:

  19. zogca said

    Lahko komot eno pogledaš samo z menoj. Ker moja družba tako in tako ne bo gledala vseh tekem, jaz jih pa bom. Ko se bo začelo, me vprašaj, v katerem lokalu gledamo in katero tekmo ne bo hotel nihče gledati z menoj, pa me komot dobiš na samem.

  20. zogca said

    A je to kakšna nova moda na blogu? En večer samo ženske, drug večer samo moški? Imamo kakšno segregacijo tukaj ali pa je to kakšna nuna style ločitev? Da ne bi kdo grešil.😉

  21. webmaher said

    Nema grupisanja Žogca, takoj red naredi-Tana ima da je svaki dan tu😆

  22. zogca said

    Tana, Maxi, Janis, Izbrana in … Še ena, ne vem, katera, so bile včeraj. Oziroma v torek.

    V sredo pa samo moška zasedba.

    Prav smešno.

  23. Izbrana said

    Letim mimo…..🙂

  24. lynx said

    Letim mimo….

    Pelješ metlo na servis? 😉

  25. webmaher said

    Izbrana kdaj pa, da kamero vklopim😆

  26. Izbrana said

    Ej, jaz sem moderna, imam sesalec!😉

    Pelješ metlo na servis?😉

  27. Izbrana said

    Preeepoooznoooo 😛 , sem že nazaj!:lol:

    Izbrana kdaj pa, da kamero vklopim😆

    Je pa luštno vedet, da bi kdo kamero zaradi tebe vklopil….😉

  28. webmaher said

    ti Lynx ti, to bi pa že lahko vedel, da metlo uporablja za varen prevoz😆

  29. webmaher said

    aha, se mi je zdelo, kje dvaX tema ratala ko si šibala mem okna -ja nič pa drugič😆

  30. zogca said

    Jaz sem videla tudi metlo.:mrgreen:

    Ej, jaz sem moderna, imam sesalec!

  31. zogca said

    Izbrana, mogoče bom nocoj naredila tisto, o čemer sva dva dni nazaj razglabljali, katera bo prej. Mogoče, nisem še ziher. Bom pa poročala.😉

  32. Izbrana said

    Tudi, če to ne bo danes, boš zagotovo v tekmi z mano zmagala🙄 !
    Poročaj pa le, poročaj😉 !

    Izbrana, mogoče bom nocoj naredila tisto, o čemer sva dva dni nazaj razglabljali, katera bo prej. Mogoče, nisem še ziher. Bom pa poročala.😉

  33. Izbrana said

    Tista je za posebne situacije 😛 !

    Jaz sem videla tudi metlo.:mrgreen:

  34. webmaher said

    ne čujem dobro, o čem sta to razglabljali😆

  35. zogca said

    Absolutno.😉

    Poročaj pa le, poročaj !

  36. zogca said

    Saj zato pa piševa v ugankah, da ti ne bi dobro čul.😉

    ne čujem dobro, o čem sta to razglabljali

  37. webmaher said

    ne bit žleht, da dobim raport na mejl v roku pet minuta:mrgreen:

  38. Tana said

    Žogca, ja meni zadnja dva dni zelo počasi odpirain dela in to samo tvoj blog🙂

    Jaz bi z Žogco gledal vse tekme Svetovnega prvensta-je kdo proti, hvala

    web vidva kar glejta, jaz itak ne bom gledala (mogoče kakšno, tako da nimam nič proti🙂

    da dobim raport na mejl v roku pet minuta:mrgreen:

    madonca, ti si pa strog… si nisem mislila.🙂

  39. Tana said

    Nema grupisanja Žogca, takoj red naredi-Tana ima da je svaki dan tu😆

    Se strinjam web, red bo potrebno vzpostaviti, saj smo čisto razpuščeni ratali, enih sploh ni več….
    Jaz sem vsak dan tukaj… no skoraj vsak dan…. če pa kakšen dan manjkam, si pa malce oddahnete od mene🙂

  40. zogca said

    Jim bom tudi to napisala. Hvala.

    ja meni zadnja dva dni zelo počasi odpirain dela in to samo tvoj blog

  41. zogca said

    Ha ha ha!😉

    ne bit žleht, da dobim raport na mejl v roku pet minuta

  42. zogca said

    Jup. Eni mi pa vedno govorijo, kako vsak dan berejo, pa je jasno iz pogovorov, da res, da vse vedo, kaj se piše, ampak sami pa ne napišejo nič. Če nihče ne bi pisal, potem tudi brati ne bi imeli česa.

    red bo potrebno vzpostaviti, saj smo čisto razpuščeni ratali, enih sploh ni več…

  43. Izbrana said

    Spet se me opravlja, porkaflk👿 !
    Ne to delat, če povem, da vse preberem no, 😛 !

    Hecam se no, sej sem se eno pikico že poboljšala😳 !

    Web, nema raporta na mail brez mojega dovoljenja, haaaloooo 😯 !

    😆

    Jup. Eni mi pa vedno govorijo, kako vsak dan berejo, pa je jasno iz pogovorov, da res, da vse vedo, kaj se piše, ampak sami pa ne napišejo nič. Če nihče ne bi pisal, potem tudi brati ne bi imeli česa.

  44. Tana said

    Naša šefica pa je menda danes v šoli?🙂

  45. lynx said

    Naša šefica pa je menda danes v šoli?

    Ne vem kako je v šoli, ampak domače naloge še vedno ni naredila. 😉

  46. Tana said

    Ne vem kako je v šoli, ampak domače naloge še vedno ni naredila.😉

    Ja, če je pa tako, potem jo bo treba kaznovat. Vsaj tako je bilo včasih pri nas doma.🙂

    Samo kazen mora biti vzgojna.

    Jaz predlagam, da tako dolgo, dokler ne naredi domače naloge, ne sme gledati Mash-a🙂

  47. lynx said

    Jaz predlagam, da tako dolgo, dokler ne naredi domače naloge, ne sme gledati Mash-a

    Boljšega se nisi mogla spomniti, le tega ne vem, kdo jo bo kontroliral.

  48. Tana said

    Boljšega se nisi mogla spomniti, le tega ne vem, kdo jo bo kontroliral.

    Jaz predlagam kar tebe, ali pa asdf-ja. Saj vama dolguje domačo nalogo, tako da mogoče izmenično.🙂

  49. zogca said

    Res je, bila sem v šoli, zdaj sem pa doma.

    Naša šefica pa je menda danes v šoli?

  50. zogca said

    In jo peče vest, res.

    ampak domače naloge še vedno ni naredila.

  51. zogca said

    To bi bilo preveč kruto.

    Jaz predlagam, da tako dolgo, dokler ne naredi domače naloge, ne sme gledati Mash-a

  52. zogca said

    Ga ni junaka.😉

    Boljšega se nisi mogla spomniti, le tega ne vem, kdo jo bo kontroliral.

  53. maxi said

    “Vsak večer namesto seksa!”

    Blagor vam, ki tako z lahkoto najdete nadomestilo…:mrgreen:

  54. zogca said

    V bistvu je pravo nadomestilo nekaj drugega, kar tudi (skoraj) vsak večer počnem, ampak o tem se menda ne spodobi pisati.

    Blagor vam, ki tako z lahkoto najdete nadomestilo…

  55. lynx said

    Jaz predlagam kar tebe, ali pa asdf-ja. Saj vama dolguje domačo nalogo, tako da mogoče izmenično.

    Če daš mene Žogco za kontrolirat je isto, kot bi dala mački klobase za pazit.

  56. zogca said

    To v tem konkretnem primeru verjetno pomeni, da bi skupaj z menoj gledal MASH.

    Če daš mene Žogco za kontrolirat je isto, kot bi dala mački klobase za pazit.

  57. zogca said

  58. zogca said

  59. lynx said

    To v tem konkretnem primeru verjetno pomeni, da bi skupaj z menoj gledal MASH.

    Malo verjetno. Lahko pa verjameš, da se ne bi dolgočasil.

  60. zogca said

    A ni to logično? Glede na zgoraj napisano? Če naj bi ti bil tukaj, da bi pazil, da ne gledam MASH, namiguješ pa na to, da bi slabo pazil … Potem je logično, da bi jaz poleg tebe gledala MASH. In kako veš, da se ne bi dolgočasil? Saj mogoče sem pa jaz totalno boring.

  61. lynx said

    Ja, da se tako razumeti.
    Vem da nisi dolgočasna.

  62. zogca said

    Saj res nisem. Lahko se pa pretvajam, da sem. Mogoče mi celo uspe koga prinesti okoli …

  63. webmaher said

    si že preveč zapisala, da bi koga od nas žejnega preko vode😆
    Tana lepo da se strinjaš, saj veš en red mora biti tudi če je slab:mrgreen:

  64. zogca said

    Kaj sem preveč napisala? Nisem, nisem, narobe si me razumel, če misliš, da veš.

  65. webmaher said

    Vem, vse vem, zdej je prepozno:mrgreen:

  66. lynx said

    Saj res nisem. Lahko se pa pretvajam, da sem. Mogoče mi celo uspe koga prinesti okoli …

    Na to vižo samo sama sebe.

  67. lynx said

    Čeprav je iz daljnega leta 1983, bo mogoče celo Maxi všeč:

  68. zogca said

    Povej, kaj veš, če misliš, da veš. Čeprav zelo dvomim, da res veš. Se mi zdi, da na nekaj ciljaš, ampak če slučajno ciljaš na tisto, se motiš.

    Vem, vse vem, zdej je prepozno

  69. zogca said

  70. webmaher said

    jaz nič ne ciljam, jaz enostavno vem…ciljajo naj kar naši politiki saj tako nikoli ne bodo zadeli😆

  71. zogca said

  72. zogca said

    Web, odločila sem se, da ne bom skrivnostna. Čez par minut sledi objava na to temo in skrivnosti bo konec.

  73. webmaher said

    o čem ti to, aja zaupala boš kaj sta z Izbrano imele včeraj, ja fajn no😆

  74. zogca said

    Midve v bistvu nisva imeli tega. Boš razumel, zakaj midve tega ne bi mogli imeti.

  75. zogca said

    Je že gor.😉

  76. webmaher said

    a tamala, kako mu je pa ime😆

  77. zogca said

    Komu? A misliš tega, kateremu bom nataknila kondom? Nima imena. Še ne vem, kdo bo. Ampak po vsej verjetnosti bo uporabljen en že velikokrat preverjen kader. Zdi se mi, da še ni čas za eksperimente. Bom videla. Nisem se še čisto odločila.

  78. zogca said

  79. zogca said

  80. zogca said

Leave a Reply

 
