Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Blagor meni, da sem tako bogata!

Posted by zogca na maj 5, 2010

Le kaj mi je padlo na pamet, ko sem se sinoči spravila gledat informativne oddaje? Tri tedne sem živela v popolni nevednosti, vse je šlo mimo mene, potem pa … Prvo, kar sem izvedela, je, da je gospoda Grčiji posodila mojih 192 evrov. Seveda me ni nihče vprašal, ali sem jaz pripravljena Grkom karkoli posojati. Še manj so me vprašali, ali si v tem trenutku sploh lahko privoščim, da komurkoli karkoli posojam. Eh, seveda so me pomirili s tem, da mi bodo Grki teh 192 evrov vrnili. Oja, prav gotovo, nič me ne skrbi. Tako zelo se zanesem na to, da bom z obiskom zobozdravnika (ki me bo stal tam okoli 200 evrov) počakala toliko časa, da dobim nazaj ta priročno podoben znesek. Kje pa, da bi verjela svojemu nekdanjemu profesorju in edinemu politiku (če je on to sploh bil), ki sem ga imela resnično in iz srca rada, doktorju Jožetu Mencingerju, ki je za portal RTV SLO povedal: “Denar, ki si ga bo Slovenija sposodila zato, da ga bo dala Grčiji v obliki posojila, je bolj ali manj izgubljen, saj ga Grčija ne more vrniti. Da bi Grčija denar lahko vrnila oziroma odplačevala vsaj obresti, bi morala imeti 10-odstotno gospodarsko rast in primarni proračunski presežek. Prvo ni verjetno, drugo prav tako ne in ni niti predvideno. Dejansko pa EU z reševanjem Grčije z javnim denarjem rešuje predvsem privatne banke, ki so Grčiji posojale denar in ki bi ta denar izgubile, če bi Grčija bankrotirala.” Blagor meni, da sem tako bogata, da lahko posojam denar bankirjem. Mi dovolite, da še enkrat ponosno napišem, da sem na referendumu za Evropsko unijo obkrožila proti?

23 Responses to “Blagor meni, da sem tako bogata!”

  1. Peter said

    Dobro napisano… Blagor tudi meni, da sem takooo bogat🙂

  2. Tana said

    Kdo pa nas sploh kaj vpraša, ali smo bogati ali ne? Saj ne damo, ampak nam kar vzamejo🙂

  3. zogca said

    Mah saj, če bi me vprašali, bi jaz z veseljem posodila še za kakšen avion, ladjo ali luksuzne limuzine. Me samo moti, da me ne vprašajo, drugače jaz dam, z veseljem dam tistim, ki imajo milijonkrat več od mene.:mrgreen:

  4. lynx said

    Zame je tvoj guru Mencinger izgubil kredibilnost s svojimi izjavami, da si s certifikati lahko obrišemo rit in tako zavedel mnogo ljudi.

    Mi dovolite, da še enkrat ponosno napišem, da sem na referendumu za Evropsko unijo obkrožila proti?

    Dovolimo že, ampak posebnega razloga za ponos pa vseeno nimaš. 😉

    Jaz bom to zapisal brez sarkazma: Blagor meni, da sem tako bogat.

  5. romeno said

    Škoda, da za takšna vprašanja ni referendumov. Imam pa občutek, da se bo res zgodil scenarij iz filma Zeitgeist Addendum.

    http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912#

  6. zogca said

    He he he, slišala sem danes, da Grki dobijo dodatke za točno prihajanje v službo, za delo za računalnik in še cel kup bedarij, ki so tukaj pri nas povsem normalne in zanje nihče nikogar dodatno ne nagrajuje. V Grčiji bi jaz zdaj gotovo za delo ob osmih zvečer fasala kakšen dodatek na nekaj, tako pa …

    Romeno, referendum o tem smo pa že imeli. To je bil referendum za ali proti EU. Zdaj smo notri in moramo reševati druge, tudi tiste, ki zaslužijo veliko več od nas.

  7. zogca said

    In zakaj ne?

    ampak posebnega razloga za ponos pa vseeno nimaš.

  8. zogca said

    Tale stavek se mi je dopadel.

    Banke morajo SAME skrbeti zato, da dajejo kredite tistim, ki so jih sposobni vračat, da so krediti primerno zavarovani, itd. V nasprotnem primeru gre za privatizacijo dobičkov in socializacijo izgub.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6205469

  9. zogca said

    Splošna stavka v Grčiji se je spremenila v nasilne proteste; v ognju molotovk umrli trije ljudje

    http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042357178

  10. webmaher said

    Folk v Grčiji ni neumnen tako kot pri nas😆
    Za mejo nas posiljujejo z referendumom Grkom pa dajo na lepe oči i niko ništa ne pita…raja pa nič-rad imam tako Slovenijo:mrgreen:

  11. zogca said

    Web, za EU je že bil referendum. Kdo vam je kriv, če ste glasovali za, pa niste premislili o tem, kaj pomeni biti za?

    Drugače pa ja, Grki so kot Srbi, takoj na ulice razbijat. Mi pa bomo mirno reševali še kakšno Portugalsko, Irsko in še koga, pa niti kante za smeti ne bomo razbili.

  12. webmaher said

    Sorry Žogca me ni bilo na referendumu za EU … če te zanima sem bil samo na začetku morda 2X potem pa sem hitro uvidel da bomo prej drug Haiti kot druga Švica … Švicarje smo zdaj nažgali s cenami bencina, alelujaaaaa:mrgreen:
    aha sej res Eurosong se bliže evo zmagovalke Halelujaaaaaaaaaah😆

  13. zogca said

    Potem ti pa oprostim.

    me ni bilo na referendumu za EU …

  14. webmaher said

    Hvala Žogca😉
    Gruntam, da bi s tole Eurovizijo lohka kak eurček zaslužil…morm plan narediti😆

  15. zogca said

    Kaj, pobiral stave, ali bomo zadnji ali predzadnji?:mrgreen:

  16. lynx said

    ampak posebnega razloga za ponos pa vseeno nimaš.

    In zakaj ne?

    Zakaj bi bila ponosna na to, da nam ne gre dobro?

    pa niste premislili o tem, kaj pomeni biti za?

    Približno toliko kot ti o tem, kaj pomeni biti proti.

  17. zogca said

    Nisem ponosna na to. Ponosna sem, ker nisem naivno pričakovala, da bodo od EU blazno profitirali in zelo malo dali.

    Zakaj bi bila ponosna na to, da nam ne gre dobro?

  18. zogca said

    Mogoče.

    Približno toliko kot ti o tem, kaj pomeni biti proti.

  19. zogca said

    Ha ha ha!

    Slovenska pomoč Grčiji ni brezpogojna: Pahor bo zahteval še več reformnih ukrepov

    http://www.dnevnik.si/novice/eu/1042357497

  20. lynx said

    Ponosna sem, ker nisem naivno pričakovala, da bodo od EU blazno profitirali in zelo malo dali.

    Tudi jaz nisem pričakoval nevemkaj, sploh kakšne Švice ne. V glavnem nekatere praktične ugodnosti za državljane kot so prost pretok blaga in ljudi, isti denar in podobno.
    Ne vem zakaj bi na to bil ponosen.

  21. zogca said

    Mnogi so pričakovali Švico.

  22. zogca said

    Konzervativci so zmagali v Angliji, kaže exit poll. Če kdo rad gleda volitve, Sky, BBC, tudi CNN …

  23. Nevenka said

    Žogca, tudi jaz nisem bila za EU.
    Ne toliko zaradi raznih peripetij, ki sem jih pričakovala, kot zaradi načina, ki ga pričakujem ob razpadu EU. Ne verjamem v
    stalno tvorbo, ker so nacionalni interesi premočni. Mi nismo “homogena mešanica” tako kot Američani, ki praktično nimajo niti svoje zgodovine, če odštejem nadaljevanko Sever Jug.
    In države, ki niso enako razvite, je bilo trapasto jemati v EU. Kriteriji bi morali biti višji. A je želja po enotni moneti, ki bi parirala dolarju bila prevelika.
    Sedaj pa imamo.
    V tistem obdobju sem pisala dr. Ruplu in ga pobarala kako in kaj, kakšno dolgoročno vizijo ima glede EU, pa se je spretno izognil odgovoru, češ, da je vstop v EU trenutno najboljša možnost za Slovenijo. O svojih dolgoročnih pogledih pa je modro molčal.

Leave a Reply

 
