Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Seksualne zapestnice!

Posted by zogca na maj 4, 2010

Seksualne zapestnice so nova moda. Ne, ne pri nas, da se ne bo kdo preveč razveselil. Seksualni zapetnic, ki so naslednice zapestnic prijateljstva, so se domislili brazilski najstniki, piše Dnevnik. Gre za poceni barvaste obročke, ki naj bi simbolizirali določeno stopnjo spolne aktivnosti tistega, ki jih nosi. Veljalo naj bi pravilo, da mora nosilec zapestnice ponuditi vse “usluge”, ki jih obljublja z barvami svojega modnega dodatka, tistemu, ki mu uspe zapestnico pretrgati. Barve? Rumena pomeni poljub, roza, da bo dekle pokazalo svoje prsi, vijoličastna francoski poljub, rdeča striptiz, bela, karkoli si dekle zaželi, modra fellatio, svetlo roza cunnilingus, črna spolni odnos in zlata vse prej našteto. Kajpak so šole začele prepovedovati nošenje tovrstnega “modnega dodatka”. Jaz svoje zlate zapestnice še ne bom snela, čeprav ponosno ostajam nuna. V kolikor se bo ta nenavadna moda razširila tudi pri nas, pa …

30 Responses to “Seksualne zapestnice!”

  1. Izbrana said

    Opa, pol moram pa jaz svojo zlato čimprej nest v popravilo, da si jo lahko pravočasno nataknem😆 !!!
    Čeprav, sej bi bila mogoče v tem trenutku tud črna čist zadost😉 !

    Pa, mimogrede, Žogca, rabim te “tam”, za kakšen “opasan” komentar😳 !
    Teorija zarote!👿😛

  2. zogca said

    Veš, da jaz znam pisati ta opasne komentarje, ampak veš, da je zadnji kar mrknil, čeprav ga nisva izbrisali ne ti ne jaz. Bom poskusila znova.

    Črna? Mene pa mika modra. 😎 Fejst me mika. 😎

  3. Izbrana said

    Uspelo :lol:…. Hvala!

    Ma dobro, če sem čist poštena, bi jaz kar zlato! Vse naenkrat!😛

  4. zogca said

    Mah ne, rumeno lahko izpustim, rdečo sploh, svetlo roza, če bi šlo za kakšnega antitalenta (ki jih ni tako malo), pa v bistvu sploh ne vem, če sem na črno že pripravljena … Mika me ta modra, ja, mika me.

    Samo da je uspelo.

    Pa napisano ni mišljeno tako nesresno. Mogoče res pridem.

  5. Izbrana said

    Samo res!!!! A res???🙂🙂

    Mogoče res pridem.

  6. zogca said

    Lej, če mi uspe teden zaključiti tako, da mi ne bodo med vikendom ostali repi, potem res, čisto zares. Si bom od očeta sposodila nov avto in bom prišla kar z avtom. Ne saj, lahko tudi z vlakom, ampak se mi vozi nov avto.

  7. maxi said

    Seksualne zapestnice so nova moda.

    Prvič slišim.

  8. zogca said

    Brazilija, Maxi.

  9. maxi said

    Aha….površno berem.🙂

    Aaam, jaz bi zeleno.😛

  10. maxi said

    Žogca sem te uspešno menjala – zdaj zidam jaz.🙂

  11. zogca said

    Hecaš me, zelene ni.

    Aaam, jaz bi zeleno.

  12. zogca said

    Ti bom parirala, ko pride malar.

    zdaj zidam jaz.

  13. maxi said

    Hecaš me, zelene ni.

    Ne, ne hecam te, vem da je ni…ampak jaz bi zeleno.

    Ti bom parirala, ko pride malar.

    Malar je tudi v mojem paketu, predzadnji.

  14. maxi said

    Glede na to, da si mi zadnjič skozi zvezde napovedala naporen maj, upam, da je vsaj finančno podprt v zvezdah….ker delam hude plane.:mrgreen:

  15. zogca said

    To zdaj ne vem, ampak ne vem, koliko je dobro kakršnekoli načarte delati, dokler Merkur ne obrne spet direktno. Moram preučiti.

    Kaj pomeni zelena????????

  16. zogca said

    Ko poslušam njega, se pa tudi k črni nagibam.

  17. zogca said

  18. zogca said

    Ta komad je pa zame čisti orgazem.

  19. vlatka said

    žogca,

    še dobro, da nobene ne nosim, hehe 😀

  20. zogca said

    Kako naj moški potem vedo?😉

  21. lynx said

    Dobra ideja. Bi mi malo bolj tumpasti vsaj vedeli pri čem smo.Meni so bolj ali manj vse všeč, glede na to da sem skoraj menih, bi prišle še najbolj v poštev roza in rdeča, ampak kot je dejal nek radijec, črna je vedno v modi.

  22. zogca said

    Kaj nihče drug ni za modro? Očitno je ta stvar, odkar sem jaz nuna, šla čisto iz mode. Res nimam sreče. Tisto, v čemer sem jaz mojstrica vseh mojstric, gre iz mode.😈

    Še vedno poslušam Ti voglio bene. Ufffffffffffff!!!

  23. zogca said

    Vi jih ne potrebujete, ker me vemo, da ste vi za vse.:mrgreen:

    Bi mi malo bolj tumpasti vsaj vedeli pri čem smo.

  24. lynx said

    Vi jih ne potrebujete, ker me vemo, da ste vi za vse.

    Torej to velja tudi za modre. Lahko se zmeniva, tudi če je z mode. 😉

  25. zogca said

    Seveda velja za modre. Ne poznam moškega, ki ni bil za modro. Oziroma takole, eden mi je rekel, naj mu tega ne delam, ker on pa tega ne mara, da v tem ne uživa. Ej, si je zelo hitro premislil. Potem sva imela modro na sporedu vsako jutro in vsak večer. On v tem ne uživa in ne mara? Samo nobena pred menoj očitno tega ni znala narediti, kot se spodobi. Modro me zdaj fejst matra.😉

  26. Tana said

    Meni je sicer najbolj všeč bela.🙂

    Bi pa nosila vse barve, odvisno od posmeznega trenutka in razpoloženja pa dopustila pretrgati določeno barvo.

    Problem je edino v tem, ker naj bi to bilo namenjeno samo najstnicam/najstnikom. S temi se pa jaz glih ne bi ukvarjala🙂

  27. zogca said

    To tako in tako ne. Predpostavili smo, da se moda razširi na nas odrasle. In da seveda ne bi bilo nesporazumov o tem, da z enimi pač nočemo.

  28. Tana said

    To tako in tako ne. Predpostavili smo, da se moda razširi na nas odrasle.

    Aha, potem je vse o.k. Torej jaz sem za vse barve, potem pa …:) kam pade, pade🙂

  29. zogca said

    Jaz sem še vedno zelo za modro. Črna me tudi malo mika, ampak za začetek bi modro.

  30. webmaher said

    Kdor Tani kupi vse možne barve je na konju:mrgreen:

Leave a Reply

 
