Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nedeljsko rajcanje!

Posted by zogca na maj 2, 2010

Aha, nagajala bom. Ampak ne samo vam, pravzaprav bom najbolj sebi. Moja kuhinja je namreč sterilno čista, ampak povsem prazna. Niti enega samega piškota ni v njej, kaj šele … Imam pa kis, olje, sladkor in sol. Predvidevam, da iz teh sestavin niti naša Jovanka ne bi znala ničesar skuhati. Zato pa sva se s prijateljico prejšnji teden pošteno sladkali …

Danes se ne bova. Imam namreč tako hud “musklfibr”, da me nihče ne spravi iz stanovanja, tudi do restavracije ne. Čeprav … Bencinska črpalka bi mi bila z avtom verjetno dosegljiva. V zadnjih 48-ih urah sem “pucala” celih 36 ur in še vedno mi je ostala ena cela soba. Če bom premogla še kaj energije, jo bom posvetila temu podvigu, ne lovu za polnim želodcem. Sicer pa kavč vabi. Še dobro, da bo šla tale objava v kategorijo Nesmisli. To je namreč najčudovitejši izgovor, da mi ni treba napisati nič pametnega. Možgane sem poslala na pašo.

31 Responses to “Nedeljsko rajcanje!”

  1. webmaher said

    tole na krožniku ima še kako velik smisel, maš kej viška u hladilniku:mrgreen:

  2. zogca said

    Čisto je prazen. Še vedno. Včeraj mi je Andrej prinesel za jest. Zdaj pa … Je od trodnevnega pucanja ostal nespucan samo hladilnik. In v tem trenutku se puca. Ugani, kdo je prišel na obisk.😉

  3. webmaher said

    Andrej z vtikačem:mrgreen:

  4. zogca said

    Ne se hecat. Jaz sem nuna.

  5. webmaher said

    ja sej je reku da bo kupil ženski in moški del in ti zmontiral tko da ne bo več potreben videorekorder🙂

  6. zogca said

    Oja. Čeprav zdaj mi spet postaja žal videorekorderja. Ampak nima smisla, da ga imam. Mislim, da ga vsaj tri leta nisem gledala. Pa tudi zdaj sem vse videokasete nesla v klet. Saj lahko bi jih v smeti, ampak za zdaj naj bo klet. Čisto se ne morem odreči hrčkanju, čeprav se trudim.

  7. webmaher said

    kuk videokaset pa maš, še posebej takih da si jih kupila in so gor filmi in serije?

  8. zogca said

    Dve polni škatli, ampak večina kaset je posnetih, na 90 odstotkih kaset so nogometne tekme. Drugo so bile humoristične serije, ampak te kasete sem vrgla stran, ker imam iste serije že na DVD-jih. Ostal je v bistvu samo fuzbal. Kupljeni sta samo dve kaseti, oba filma Porodično blago, pač filma narejena po serijah. Drugače pa nimam nobenih kupljenih filmov ali podobno. Jaz filmov tako in tako ne gledam, boring.

  9. webmaher said

    nogometne tekme maš saj ne morm verjet🙂
    a jih boš digitalizirala in upskalala na HD kvaliteto in zapekla na Blue raye ter prodajala kot vroče žemljice😆:mrgreen:😆

  10. zogca said

    A koga zanimajo tekme iz leta 1998, da bodo šle za vroče žemljice?

  11. webmaher said

    počakej še kakih 10 let…kaj pa maš to Ligo prvakov al kako? Jaz mam nek na disku finale SPja iz 2006 pa niti enkrat še nism pogledov in sploh ne vem kje točno to mam😆
    Zdej ko mam vsaj tri PCje bom morda snemal SP in probal narediti kak povzetek celga prvenstva z vsemi tekmami v skrajšani obliki – bom videl kuk se mi bo kaj dalo😆

  12. zogca said

    Veš, kaj imam? Kvalifikacije za EURO 2000. Pa cel kup tekem EURO 2000. Pa nekaj še od prej Ligo prvakov. Pa potem kar nekaj kvalifikacij za SP 2002. Pa cel kup tekem od Juventusa iz Serie A. Takšne stvari. Nič pretresljivega, ampak takrat je meni to ogromno pomenilo, sem snemala in potem še večkrat gledala.

  13. webmaher said

    Sej ne morm verjet😆
    Če bi kako tako kdaj v življenju srečal, jo prisilno privedem pred oltar, če bi blo to potrebno:mrgreen:

  14. zogca said

    Imam slabe izkušnje s tistimi, ki preveč govorijo o oltarju. Saj veš, kako me je en takšen načevljal. Tako da – raje se ne trudi biti mu podoben po teh govorancijah. Ključ od moje kleti pa lahko dobiš, to pa ja, in pregledaš vse kasete. Čeprav, kmalu bomo imeli najboljši fuzbal v živo. Joj, so bili to lepi časi štiri leta nazaj, ko je bil SP 2006. Prečudoviti časi v vseh pogledih.

  15. romeno said

    Kje si pa Juventus našla😆 ali je to zaradi Del Piera ?😆

  16. zogca said

    Ne, to pa res ne. Ti ne poznaš mojega okusa, če si pomislil, da mi je on všeč.

  17. webmaher said

    Romeno ona je crnobjela že od rojstva: Partizan, Newcastle in Juventus. Del Piero tu ne igra nobene vloge😆

  18. zogca said

    Jaz sem imela rada njega.

    Ampak ne v smislu, da mi je bil lep in seksi, sploh ne, v smislu, da je bil tak prgav, fejst prgav. No, potem je pa tako in tako šel k tistim, ki jih ne maram.

  19. zogca said

    To sem pa pozabila napisati. Pa še ene deset kaset, verjetno pa več, imam Partizanovih tekem. Derbiji, Liga prvakov in tako.

    Romeno ona je crnobjela že od rojstva: Partizan

  20. webmaher said

    Romeno ako si vsaj malček na Gianluigija Buffona imaš pri Žogci teoretično dobre šanse še posebej … ups dost bo, bom tepen:mrgreen:

  21. romeno said

    Romeno ona je crnobjela že od rojstva: Partizan, Newcastle in Juventus.

    A interblok pa ne spada zraven😆

  22. zogca said

    Ne, ne boš tepen, napiši do konca. Sama omemba imena me je zrajcala, ampak res, tako da ni nobene nevarnosti, da bi te tepla.

  23. zogca said

    Ha ha ha!

    A interblok pa ne spada zraven

  24. romeno said

    Jaz sem vedno igral napadalca🙂

  25. zogca said

    Tale je pa za moje dame, ki nocoj spet štrajkajo.

    Dva fuzbalerja, Ronaldo in Drogba, v zelo ozkih boksericah.

    Za punucat v temi bi bila.😉

  26. zogca said

    Tudi golmani zadanejo luknjo, če je treba. Sem napisala luknjo? Gol, seveda, gol.😎

    Jaz sem vedno igral napadalca

  27. webmaher said

    Žogca kar misli si, nisem jaz đabe ves tvoj blog prebral od A do Ž:mrgreen:

  28. Tana said

    Ne se hecat. Jaz sem nuna.

    Nič hudega, saj tudi nune kdaj pa kdaj rabijo vtikač🙂

  29. zogca said

    Za vključit teve, ja.:mrgreen:

  30. webmaher said

    Tani sem pa včeraj mislil že enga žutega pokazat oz. predlagat Žogci, ker ona je Veliki šef pa sem se premislil, le zakaj:mrgreen:

  31. zogca said

    Prišla sem do trgovine in nekaj sladkarij.

Leave a Reply

 
