Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Našla sem frajerja!

Posted by zogca na maj 2, 2010

Kot gotovo veste, imam navado, da na blogu poročam z vsem mogočih in nemogočih skakljanj. Skakljanje, na katerem sem našla čisto pravega frajerja, sem pa izpustila. Ne, vem, ne spodobi se. Še posebej se ne spodobi, ker ta frajer ni samo frajer, ampak je zraven tudi moder. Moder in frajer, ufff. Skorajda idealen moški.

Kajpak, jaz bi ga postrigla. Ampak saj veste tudi to, da bi jaz postrigla vsakega moškega.

59 Responses to “Našla sem frajerja!”

  1. zogca said

    A se res nobeni ne dopade moj novi frajer?😳

  2. lynx said

    Mene sploh ne, čeprav vprašanje ni bilo namenjeno meni:

  3. zogca said

    To pa res ne, bi me zaskrbelo, če bi se tebi dopadel.

    Ta komad sem pa jaz big time nabijala v osnovni šoli. Še danes si ga kdaj zavrtim, mi da veliko energije. I am the one and only, nobody I’d rather be!!!

  4. zogca said

  5. lynx said

    Ta komad sem pa jaz big time nabijala v osnovni šoli.

    Jaz pa tegale:

  6. zogca said

    Jaz pa tega!

  7. zogca said

    In tega! Ta zadnja dva komada imam redno na sporedu še danes. Na sporedu in na mp3 plejerju.

  8. lynx said

    Jaz pa danes tole poslušam. Se mi malo frklja menda:

  9. John said

    Thorn…

  10. John said

    .

  11. maxi said

    A se res nobeni ne dopade moj novi frajer? :oops:/blockquote cite=””>

    Hm…

  12. webmaher said

    Hej Žogca, če se nobeni ne dopade ti bo verjetno zvest do konca:mrgreen:

  13. lynx said

  14. lynx said

  15. zogca said

    A to mora biti izpolnjeno za zvestobo?😉

    Hej Žogca, če se nobeni ne dopade ti bo verjetno zvest do konca

  16. zogca said

    Zebe me, zebe me, zebe me!

  17. zogca said

  18. webmaher said

    Ni nujno, škodi pa tudi ne😆

  19. webmaher said

    Da te ne bo zeblo pa 5X20 počepov in 5X10 sklec … če prvič ne pomaga, ponavljati toliko časa da se pojavi zadosten občutek toplote:mrgreen:

  20. zogca said

    Počakaj, da prvo mine musklfibr od pospravljanja, potem bom delala počepe.😉

  21. webmaher said

    a sej res kaj masaže še nisi dobila, bom še enkrat poklical😆

  22. zogca said

    Še ne. Ampak vse kaže, da bom preživela brez.

    Sem sinoči dobila njega!!!

  23. zogca said

    V bistvu bi danes bolj kot masažo potrebovala nekoga, da bi me brcal v rit. Tako zelo se mi namreč ne ljubi delati, da je tole lenuharjenje že skoraj perverzno. In na koncu bom zbrcana.

  24. webmaher said

    nič se sekirat mam podoben problem, bova vse nadoknadila tako kot vedno😆

  25. Nevenka said

    Joj, Žogca pa ravno modrega si našla.
    Jaz od modrih odskakujem kot, da bi kačo videla. Mene je moj zapustil, ker se mu je to zdelo modro. In modrost je postavil na pedistal življenja. To, da mi je s tem strl srce je bilo čisto postranskega pomena.
    Zato ti modrega nekako ne priporočam. Srčnega pa z največnim veseljem.

  26. zogca said

    Nevenka, tukaj sva pa na istih valovnih dolžinah. Moj bivši, tako imenovani princ, je bil tudi veliki modrec, čustveno pa … Da ne bom kaj grdega napisala. Ker bi dejansko lahko. Mah, eno leto mi je držal predavanja o tem, kako je on najbolj pravi zame, kako on misli resno, kako me ne bo nikoli v življenju izdal, o poroki, otrocih, kaj vse mi ni natvezil, potem pa preprosto odšel in se delal norega in začudenega, zakaj sem jaz prizadeta in kaj sploh pričakujem, pa predavanja potem o tem, kako je vsak človek žrtev svojih pričakovanj. Ne, jaz sem bila kar lepo žrtev njegovega natega. Ampak zmodrovati pa res stvari zna tako dobro, da dejansko na koncu verjameš v to, da si sam kriv za vse in se še bolj sesuješ. Kar je pa najhuje od vsega. Ko že nekoga tako nategneš, kot je on nategnil mene, potem bodi vsaj toliko človek in krivdo prevzemi nase, ne pa da jo vso navržeš na ramena tistega, ki se že brez tega sesuva od bolečine. Jup, velik modrec.

  27. zogca said

    Saj ne bo šlo drugače. Ker bova sicer imela brezplačno masažo po živcih.😉

    bova vse nadoknadila tako kot vedno

  28. webmaher said

    vidiš kle sem pa v prednosti, ker mi nihče ne kravža oz. masira živcev😆

  29. zogca said

    Saj moja šefinja tudi ni tako hudo. Mislim – zelo je uvidevna do raznih mojih stanj. Sva že kar nekaj teh stanj dali skozi.

  30. webmaher said

    vidiš jaz mam pa sam direktorco slišva se pa takrat ko men zapaše:mrgreen:

  31. zogca said

    Ih, če bi moja mama bila direktorica … Ih …

  32. webmaher said

    zdej si mi pa fouš aneda😆
    s tvojo mamico bi se pa midva ziher koj štekala:mrgreen:

  33. zogca said

    Mah ne, nisem fovš, jaz ipak svoje mame ne dam za nič na svetu. Pa čeprav je res v iber stroga.

  34. zogca said

    Opa, imamo referendum.

    http://24ur.com/novice/slovenija/na-izredni-seji-o-referendumu.html

  35. webmaher said

    to je neumno zapravljanje denarja in poneumljanje ljudi😆

  36. zogca said

    Jaz sploh ne bom šla. Pojma nimam, kaj naj obkrožim in sploh ne vem, za kaj sem.

  37. webmaher said

    hvala enako, poslanci se delajo norca iz ljudstva a ljudstvo bo vedno volilo nove in vedno bo samo slabše …

  38. zogca said

    Saj lahko pa grem in kaj narišem na glasovnico. :mrgreen:

  39. webmaher said

    a maš smisu za karikature, ni slabo bogami ti kr pejt pa slikej in prpopej pol da bomo vidl😆

  40. zogca said

    Mah ne, to ne, ilustratorsko sem popolnoma nenadarjena (tako kot pevsko), ampak zanje tam je vse dobro, tudi moje krace.😉

  41. webmaher said

    aha, saj včasih tudi otroško izpade svetsko😆

  42. zogca said

    Lahko so veseli, da se jim ne poserjem gor na glasovnico. Ampak se ne spodobi, ker jaz sem dama. Zdaj nekaj berem, da bomo silne denarce donirali Grčiji. Kakor posodili. Super je to posojanje, ko ti nikoli ne vrnemo. Tukaj beda od bede, mi pa igramo rešitelje po EU. Blagor nam.

  43. webmaher said

    počakej še malo ko bomo ratali neto plačniki, to bo še fešta:mrgreen:
    ja Grki so pa zavozili po celi fronti – če bi blo kej pravice oni še lep čas ne bi mogli biti v EU…tu se fajn vidi kako je EU birokracija totalno nesposobna in jih vsak vozi kakor jih hoče … že tko jih je preveč, zdej majo pa spet fajn izgovor, da jih je še premalo …

  44. zogca said

    A še nismo neto plačniki? Saj ne spremljam. Sem res ugotovila, da po dva tedna skupaj ne gledam teveja in nič ne vem. Samo MASH-e nabijam. Zdaj sem že pri četrti sezoni, enajst jih pa je. S tem, da bo vmes še fuzbal, takrat se MASH-i ukinejo povsem, ker se tekme gledajo tudi v reprizah, če je čas … MASH-i mi bodo znesli do septembra ziher … Čim več tega političnega sranja je zreba preskočiti …

  45. romeno said

    Mislim, da smo mi že neto palčniki🙂

  46. zogca said

    Dve državi imamo na grbi, dve.🙄

  47. zogca said

    Hišo cvetja obiskalo 20 milijonov ljudi

    http://www.mladina.si/dnevnik/03-05-2010-hiso_cvetja_obiskalo_20_milijonov_ljudi/

    Nekaj zate, Web!

    Danes je 30 let.

  48. webmaher said

    ja vem, še mal pa bo Štafeta😆
    Nismo še neto, mislim da še ene dve leti pol pa adijooooo, a sad adijooooooo😆

  49. zogca said

    Bom spet ponosno napisala – glasovala sem PROTI. Seveda tudi PROTI NATU. Jaz sem vedno proti. Samo zdaj pa za ta referendum ne vem, ali sem proti ali sem za, ker sploh ne vem, proti čemu sem, če sem proti. In se bojim, da ne bi slučajno glasovala narobe. Čeprav, kaj je zdaj narobe …

  50. romeno said

    A ni NE vedno proti😆

  51. webmaher said

    Za Žogco 30 let:mrgreen:

  52. zogca said

    To ja, seveda. Samo moram paziti, ker NE lahko pomeni tudi ZA Janšo, tega pa spet ne morem narediti …

    A ni NE vedno proti

  53. zogca said

    Kaj so mi eni v rit lezli. Saj ni res. 🙄

  54. zogca said

    Kaj sta bila mlada, saj ni res!

    Čola in Đole.

  55. Izbrana said

    A ni včasih veljalo, da vsaj pri ženskah NI “NE” vedno “NE”😉 !?

    A ni NE vedno proti😆

  56. Tana said

    A se res nobeni ne dopade moj novi frajer?

    Ja, meni se dopade. Je prav luštkan, samo se ne bom mešala, ker je že tvoj🙂

  57. zogca said

    Ti pa si ženska na mestu, da se ne siliš v tujo zvezo.:mrgreen:

  58. webmaher said

    Saj si ne upa, si nuna, maš Maxi, zdej si se pa še tegale frajerja omislila in Tana je z nadzvočno hitrostjo prišla do sklepa, da tu ni več prostora in bi lahko povzročila z nespametno potezo začetek nemirov … ker so pa le ti že v Grčji bi to lahko privedlo do kaj hujšega, kar pa si Tana želi ne:mrgreen:

  59. zogca said

    V Grčiji? Danes bom gledala tako Svet (že gledam) kot Dnevnik. Ker sem čisto preveč v autu.

Leave a Reply

 
