Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

I’m home!

Posted by zogca na maj 1, 2010

44 Responses to “I’m home!”

  1. webmaher said

    dobrodošla ponovno doma:mrgreen:

  2. vlatka said

    Lep komad!

  3. zogca said

    Lep, da, zelo lep.

    Iščem nekoga, ki mi bo prišel kabel noter vtaknit. Da ne bo kakšne pomote. Gre za kabel kabelske televizije, ki stoji ob televiziji nevtaknjen. Jaz pa sem seveda brez vseh kanalov. Oče je znorel, da to pa ne more biti. Jaz se ne sekiram, DVD-ji lepo špilajo, je pa res, da na dolgi rok to ne bo šlo. Televizija nima luknje za ta kabel. Se mi zdi, da so prej ti programi šli skozi videorekorder. Nisem ziher. Mogoče bom morala spet priključiti video, da bom lahko teve gledala. Mah, kakorkoli že. Tja do finala Lige prvakov ali vsaj Svetovnega prvenstva … Naj mi pride nekdo vtaknit kabel.😉

  4. romeno said

    Malo poslikaj ne vem točno kateri kabel misliš🙂

  5. zogca said

    Bom jutri. Preveč sem hin zdaj. To je kabel, ki pride iz hodnika, od zunaj stanovanja, pride v mojo dnevno sobo in se tam razdeli na dva konca, en je speljan levo, ta je za internet, drugi pa čez vrata do televizorja. Tam so ga mojstri zvili v kolut in zlepili in zdaj tam tako stoji. Sem pa crknila od smeha, ko je oče rekel, da kabel pač ničemur ne služi. Joj, sem se režala, vse to je bil speljan noter zato, da bi nepriključen tam stal. Joj, sem se smejala. Ampak on se je sekiral blazno, ker on bi umrl brez televizije. Meni je vseeno. Če mi dela DVD, sem jaz srečna. Gledam MASH-e in mi je kul.

  6. zogca said

    Sem pa prej Izbrani po telefonu rekla, da bom objavila na blog, da iščem nekoga, da mi ga pride vtaknit.😉 Ampak za to vseeno nimam jajc, sem morala napisati, da gre za kabel.😉

  7. zogca said

    Bom nalepila še tole verzijo.😉

  8. webmaher said

    če imaš na TVju žensko vtičnico in na kablu moški vtikač pol je vse OK…če je zadeva obrnjena je tut OK, ker + in – ter – in + pašeta skupej k mama na ata… kombinacije – in – ter + in + ne prinesejo slike na tvoj TV… če si mela prej speljano preko videorekorderja potem ta kabel vtakni v TV vtičnico na videorekorderju itd…
    če se ti zdi prezapleteno poslikej vse in mi pošlji slike pa da vidimo koliko je ura:mrgreen:

  9. zogca said

    Ura je 1.27 in jaz res šibam spat. Jutri pa pofotkam ta kabel in mogoče mi bo kdo znal povedati, v katero luknjo sodi.😉 Ja, videorekorder pa sem kakor ukinila oziroma dala stran. Je še v stanovanju, ampak sem ga mislila nehati uporabljati. Saj, če ne bo šlo drugače, ga bom vrnila. Mi je pa noro, da je zdaj vse odvisno od enega videorekorderja.

  10. Jovanka Broz said

    lepo,da si doma😀

  11. zogca said

    Zdaj so brisače v stilu Jovanka Broz.😉 To sem ti pozabila sporočiti. Takrat ko si mi to predlagala, se mi ni ljubilo vse ven in zvijati. Zdaj sem jih morala dajati noter iz nič in sem uvedla tvoj stil. Je res zelo luštno in še več jih spravim noter.

  12. zogca said

  13. Andrej34 said

    Dobrodošla doma!🙂😉

    Glede kabla je zadeva čisto enostavna.
    V tisto luknjo, kjer je bil kabel od videorekorderja vtakneš TV kabel.

    Možen problem – ne boš mogla sprejemati določenih programov, ker imaš televizijo starejšega tipa.:-/

    Če ti še vseno ne bo šlo … danes imam plesni tečaj v Ljubljani.
    In lahko mi do 16 – tih pišeš na mail ali do 18 – tih pokličeš na mobi in bom mimogrede “priplesal” mimo tebe in vtaknil tisto zadevo not (TV kabel v TV ;-D , da ne bo pomote) in ti še na hitro razložil kako in kaj (če boš seveda želela).

    Tečaj se mi konča malo pred deveto uro (zvečer seveda) in malo po deveti uri sem lahko pri tebi.

  14. zogca said

    Okej, zdaj sem pofotkala kabel.

    Ne se menit za to, da še ni bil pobrisan.

  15. zogca said

    Ej, lahko, res lahko. Jaz sem mislila iti k staršem med osmo in deveto gledat Belo lađo, ampak če mi ti zrihtaš teve, mi ni treba, ker jo ponoči reprizirajo in bom gledala reprizo.

    Tečaj se mi konča malo pred deveto uro (zvečer seveda) in malo po deveti uri sem lahko pri tebi.

  16. zogca said

    To so pa moje lepotičke.

    Ne glejte sten, ker bodo v naslednjih dveh tednih spet prepleskane, da bo tip top. V isto barvo. Predsoba, seveda.

  17. zogca said

    Ploščice pa niso samo v predsobi, so tudi v kuhinji, jedilnici in dnevni sobi. Tole je “računalniški del” dnevne sobe. Malo temna je izpadla fotka. Tudi tukaj ne glejte stene, bo prepleskano, ampak v drugo barvo. V eno takšno rozasto-vijolično, ampak ne podobno tisti v predsobi, drugačna je, bo bolj roza, ampak spet ne roza, ne znam razložiti. Ujemala se bo barva s kavči, ki pa niso tako temni, kot se zdi na tej fotki, ki je vsa nekam temna.

  18. zogca said

    To so pa tiste ploščice, tudi nove, med kuhinjskimi elementi.

    Rožce!

    Kuhinja je drugače oranžna in seveda imam barvno ujemanje. Tudi kuhinja bo prepleskana, spet v tisti isto oranžno kot prej.

  19. romeno said

    😆 ženske in tehnika😆

    A ima ta kabel takšen priključek?

  20. zogca said

    Ne!!!

    Tista reč, ki naj bi šla nekam noter, ni okrogla, ampak oglata, šestkotnik, ostri robi. Ni krog. Če bi bil takšen, kot sta ta dva na tvoji fotografiji, bi ga imela vtaknit na razne konce.

  21. zogca said

    Kabel čisto od blizu.

    Tista reč, ki gre v luknjo. Vidiš, ni okrogla?

    Pa še enkrat.

  22. romeno said

    Iz notranje strani je okrogel in še navoj ima. Če je kje zadaj na televiziji kakšna okrogla luknja z navojem na zunanji strani imaš dobre možnosti🙂 da ga boš lahko prišraufala🙂

  23. zogca said

    V tem trenutku se mi zdi bolj ajnfoh, da Andreju skuham kofe, on pa mi zrihta ta kabel. In ga potem ponucam še za to, da mi na novo naštima programe, ker to bi bil pa naslednji podvig. Naštimati programe oziroma kanale. Saj se je ponudil.😉 Ni tehnika zame, vtikanje pa sploh ne.

  24. webmaher said

    Hm, tale vtikač je isti kot pri satelitski. In ti ne veš kam je bil prej prišrauban😆 Če imaš vse dele tako kot pred prenavljanjem boš pa že poiskala kam vtakniti in zašraubati😆
    Ta kabel predvidevam da gre od razdelilca, kjer imaš ločeno internet in TV signal?
    Zdej pa prosim lepo vse še posebno pa Žogco, da gredo ob pol treh navijat za Liverpool da nabuta Chelsi in mojim omogoči naslov prvaka:mrgreen:
    Za tiste ki nimajo Sky Sports HD bo zadosti tudi naša Šport TV 1😆

  25. Andrej34 said

    V tem trenutku se mi zdi bolj ajnfoh, da Andreju skuham kofe, on pa mi zrihta ta kabel. In ga potem ponucam še za to, da mi na novo naštima programe, ker to bi bil pa naslednji podvig. Naštimati programe oziroma kanale.

    😀 Ni problema.

    … in ti morda prinesem še enega Horsa iz legendarnega kioska v Tivoliju, da ne boš umrla od lakote.🙂

  26. zogca said

    Saj to jaz tukaj pišem. Da nimam več vseh delov. Oziroma jih imam, ampak … Prej je bil zraven videorekorder in tega poskušam ukiniti. Okej, če ne bo šlo drugače, bom na teveju imela tudi videorekorder, zraven dveh DVD plejerjev. Zdi se mi, da je ta kabel šel v videorekorder, ampak hej … Ne more cela reč biti narejena tako, da tisti, ki nočemo imeti videorekorderja, ne moremo gledati teveja.

    Kje pa naj jaz gledam tekmo, ki nimam teveja? Na internetu je? Danes se mi res navija.

    Ja, ta kabel gre iz razdelilca, kjer sta ločena teve in internet signal.

  27. zogca said

    A lahko še eno kokakolo, pliz! Bom dala denar, samo da mi ni treba ven.

    Kok bom jaz danes prijazna. Zrihtal mi boš teve, nahranil in napojil. Joj, to je pa res dobro delo. Bom zelo hvaležna.

    … in ti morda prinesem še enega Horsa iz legendarnega kioska v Tivoliju, da ne boš umrla od lakote.

  28. Andrej34 said

    Ja ni problemov …

    Šport:

    Linkec:
    http://www.atdhe.net/index.html

    Malo je treba klikati in je ….😉

  29. zogca said

    Saj je Romeno ugotovil, da se mi je zgodila obraba prstov.:mrgreen:

    A lahko še dodatke na horsu naročim?

    Ali se zdaj že preveč zmišljujem.😎 Po principu – nekdo ponudi prst, jaz odgriznem celo roko.

  30. zogca said

    Tale bi šla zraven.😉

  31. zogca said

    Še malo in pride hrana. Hungry!!!

  32. zogca said

    Televizija je!!! Ampak prek videorekorderja. Drugače se ne da, če se ne kupi ne vem kakšen kabel. Ga bo Andrej kupil. Tako da ni bilo ženske in tehnika, ampak se res ni dalo. Ena zadeva je za navit, druga za nataknit in te dve zadeve seveda ne gresta druga v drugo.

  33. webmaher said

    Andrej Veliki😆
    Zakaj pa kabel kupovat, rabš sam konektorje pa mal koaksialca al kako.
    Kuk zdej plačuješ za tulifon, kabelsko in internet?

  34. zogca said

    Saj, to nekaj bo kupil. Ne vem, kako se temu reče. Bo on napisal zvečer.

    Mislim, da plačujem 44 evrov. Nisem čisto ziher. Ker jaz sploh ne pogledam, kaj mi pošljejo. Upam, da tega ne berejo, da mi ne bodo začeli več popiljat. Ravno včeraj me je nekdo spraševal, koliko plačujem dodatno zdravstveno zavarovanje, pa sploh nisem vedela.

  35. Jovanka Broz said

    veri najs do fotke😀

  36. zogca said

    Ti boš prišla osebno preverit, kako in kaj. Pa še kaj mi lahko pokažeš za pucanje. Tvoje oko bo vse videlo.😉

  37. webmaher said

    Bo treba Žogco za pucat najet zdej je v vrhunski formi:mrgreen:
    Jovančice ne bit prestroga, najprej jo ornk pohvali si zasluži😆

  38. lynx said

  39. Andrej34 said

    No, da se še jaz oglasim … ravno nazaj z plesnega tečaja.

    Zadeva je bila res malo zakoplicirana.
    Konektor z luknjo z navoji … ne bi mogli rešiti preko bloga.
    Ker pa so bile danes vse trgovine zaprte, je bilo potrebno dati nazaj videorekorder.

    Tako naša žogca lahko v miru gleda televizijo, MASH itd.😀

    Nadaljevaje pa naslednji teden, ko bodo trgovine odprte in bo šel videorekorder stran.

    webmaher said
    maj 2, 2010 at 7:22 popoldan
    Andrej Veliki
    Zakaj pa kabel kupovat, rabš sam konektorje pa mal koaksialca al kako.

    Točno tako. Kupil bom konektorček in ga namontiral na obstoječi kabel. Kriza je. Je treba šparat.😉

    Pa lahko noč, vsem skupaj.

  40. webmaher said

    a ti to treniraš za naslednji Slovenija ma Talent, kaj – bomo vsi zate glasoval😆
    A Žogca ma še analogno kaj, dej jo prepričaj da gre na digitalno, saj ma Telemach aneda?
    Sicer bi blo bolje če bi mela optiko, bi blo ceneje pa vse programe bi gledala na pol zastonj:mrgreen:

  41. zogca said

    Ja, saj sem ti to že večkrat napisala, da imam analogno in da so mi že večkrat ponudili, naj zamenjam. Ampak ne vem, zakaj bi. Ker MASH-i se enako vidijo na analogni in digitalni televiziji.:mrgreen:

    A Žogca ma še analogno kaj, dej jo prepričaj da gre na digitalno, saj ma Telemach aneda?

  42. zogca said

    Mi ga je že zdaj žal. Ugotovila sem, da je videorekorder edina naprava, ki vedno ve, koliko je ura.

    in bo šel videorekorder stran.

  43. zogca said

    Tale ženščina je pa izrezana kopija mene! Ampak res!

    http://novadoba.telemach.si/support/pdf/Brosura_DTV_izobrazevalna.pdf

  44. webmaher said

    Če te ta dečva ne prepriča pol te lohka sam še jaz:mrgreen:

Leave a Reply

 
