Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubljenega moškega vonj!

Posted by zogca na april 29, 2010

REPRIZA

Razprem pljuča.
Srh spreleti vsa vlakna.
Slutim visoko napetost,
neurje pred pragom.
V begu ni izhoda.
Kot tetiva loka
pred prvim tresljajem
se stisnem v kot
in čakam, čakam …

Znamenje križanega.
Zaznam ga v odsotnosti.
Ni nihala stare ure
ne razmajane omare.
Za zagrnjenim oknom se
namesto šipkovega grma
šopiri betonski gozd.
Izpod čela se drugače iskri
in brazde na njem
so bolj poševno zarezane,
le v gorki sapi
ljubljenega moškega
je isti vonj …

Tanja Petelinek

25 Responses to “Ljubljenega moškega vonj!”

  1. maxi said

  2. zogca said

    Ta komad sem kot obsedena poslušala v osmem razredu. Danes ga doživljam povsem drugače.😉

  3. zogca said

    P.S. Vem, da sem tvoja dolžnica za solarec. Bom, obljubim, čez vikend.

  4. maxi said

    Jaz imam tudi zelo rosno nostalgijo nanj.🙂

  5. maxi said

    P.S. Vem, da sem tvoja dolžnica za solarec. Bom, obljubim, čez vikend.

    Ni panike.😉

  6. zogca said

    Jaz poznam samo to njegov komad. Takrat v osmem razredu se je znašel na eni od sposojenih kaset in potem … In potem … Čisto me je noter potegnil. Saj potem, ko sem ga videla, kakšen izgleda in vse to … Mislim, ni bil glih, da bi ena štirinajstletnica postala fenica, ampak komad pa …

    Greš na Billyja?

  7. maxi said

    Danes ga doživljam povsem drugače.😉

    Meni je še vedno zelo dober.

  8. zogca said

    Zdaj sem posvečena pucanju.😉

    Ni panike.

  9. zogca said

    Saj, še globlje doživiš pesem. Kot pri štirinajstih z eno ljubezensko izkušnjo za seboj.

    Meni je še vedno zelo dober.

  10. maxi said

    Zdaj sem posvečena pucanju.😉

    Jaz sem pa šele v nizkem štartu za začetek😦

  11. maxi said

    Greš na Billyja?

    Ne, nisem tak hud njegov fan.

  12. zogca said

    Jaz moram, ni druge. Danes sem pucala kakšnih šest ur. Jutri pride gospa pucat, ampak bom tudi jaz ves ta čas pucala, takšna prava akcija. Da bo vse tipi top čisto, ko se vrnem domov. Verjetno v soboto. Misliti si ne moreš, koliko je bilo to prahu.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. lynx said

  17. maxi said

    Jaz sem čisto na drugem planetu, kar se muske tiče: :

  18. maxi said

  19. zogca said

    Doma sem!!!

  20. webmaher said

    bil je že čas, ti potepinka ti:mrgreen:

  21. zogca said

    Potepinka? Si ti pozabil, zakaj nisem bila doma?

  22. webmaher said

    ma sej te sam hecam mal, sej si pridna ni kej kva😆

  23. Janis said

    Greš na Billyja?

    Midve greva na Billyja🙂 Zlasti še, ker bo zraven Steve Stevens🙂

    In pa, Maxi, tudi meni je všeč Lady Gaga in Amy Macdonald, tako da se to ne izključuje😀

  24. maxi said

    Billy, Amy in Lady Gaga gredo skupaj čist brez debate.🙂

    Tist moj komentar je bil bolj mišljen na par gornjih komadev (Nazareth, ipd…), ampak bolj po tempu kot zvrsti glasbe.😉

  25. zogca said

    Jaz bom do Billyja verjetno že bankrotirala. Ne vštevši prihranke, seveda, ti so na varnem skriti od mene.😉

Leave a Reply

 
