Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako do zdravih užitkov?!?

Posted by zogca na april 27, 2010

Vsi moji užitki so nezdravi. Pika. Naredila sem spisek. Cigarete. Koka kola. Seks. Vrstni red je naključen. Seksu sem se, kot verjetno že veste, odpovedala, kajti ta me je pripeljal do popolne pogube. Saj se gotovo še spomnite. Princ in brezmejno trpljenje, ki je sledilo. Smrt pri živem telesu. Če se odpovem še cigaretam in koka koli, potem bom ostala brez užitkov. Nekako moram “pridelati” nove, kajti življenje brez užitkov …  Jup, fotografija Žogce s cigareto v roki. In še enkrat jup, fotografija Žogce s koka kolo v roki. Ter vprašanje. Je res mogoče uživati v pospravljanju, teku, kuhanju, jogi ali čem podobnem? Kako doseči takšno stanje? Res, obljubim, da bom večno hvaležna tistemu, ki me bo uspel okužiti s kakšnim užitkom, ki bo zdrav ali pa vsaj ne poguben. Ne, fotografije Žogce s tičem v roki pa ne morete videti. Ta tretji nezdravi užitek ni bil nikoli fotografiran. Okej, objava je nared, zdaj pa lahko odšibam v garažo (v hiši je kajenje prepovedano) enega prižgat, mogoče pa si zraven odprem tudi pločevinko ledeno mrzle koka kole. Čakam vaše nasvete, predloge, karkoli že. Čeprav! Who wants to live forever?

49 Responses to “Kako do zdravih užitkov?!?”

  1. lynx said

    Ne, fotografije Žogce s tičem v roki pa ne morete videti.

    Točno to sem mislil vprašati.
    Dobro jutro:

  2. lynx said

    Še za tiste, ki vam je ljubša angleščina:

  3. zogca said

    Saj sem vedela, da kakšen izmed moških bo, zato sem tudi napisala.😉

    Na ta komad pa sem od nekdaj nora.

    Točno to sem mislil vprašati.

  4. maxi said

    Ne pijem coca-cole, ne kadim…..ljubim pa sex! Waaaaaaau Žogca imava pomembno skupno točko!!:mrgreen:

  5. zogca said

    Ampak jaz sem se seksu povsem odrekla. Zdaj delam na tem, da se še koka koli in cigaretam. Potem pa … Nujno potrebujem tri nove ekstra užitke. To sploh ni hec. Samo ne vem, kako naj se v nekaj na takšen način vpeljem. In v kaj.

  6. maxi said

    Hmm…in zakaj si se odpovedala sex-u? Da kaznuješ sebe…zakaj že?

    Predlogi za nove užitke:
    – tek
    – čokolada

    jah, eden od treh je zame sex🙂

  7. lynx said

    -klekljanje
    -šah

  8. lynx said

    Hmm…in zakaj si se odpovedala sex-u? Da kaznuješ sebe…zakaj že?

    Ker si noče priznati, da ljubezen ni nujno ena, edina in večna.
    Moje skromno mnenje.

  9. Peter said

    Seksi rok’ce imaš😉

  10. raspberry said

    Zdi se mi lepo, da se želiš znebiti nezdravih užitkov. To seveda ne bo lahko. V zameno za nezdrav užitek priporočam kakršnokoli obliko gibanja (recimo celodnevno sprehajanje po trgovinah🙂 ), nikakor pa ne čokolade (vsaj ne v neomejenih količinah). Če opustiš kanjenje in začneš cigareto nadomeščati s sladkarijami ali drugimi dobrotami v velikih količinah, se ti kaj hitro zgodi, da ti ne bo všeč tvoja nova postava. To te lahko vodi v nezadovoljstvo in kaj hitro lahko popustiš želji po cigateri.
    Sicer pa se mi zdi, da imaš že kar nekaj zdravih užitkov: obiskovanje koncertov in različih drugih prireditev, pa seveda tudi pohajkovanje po Sloveniji ob vikendih in praznikih.
    No, tako je moje mnenje. Jaz bi prav gotovo izbrala gibanje in sadje, npr. jabolka, ananas, pomaranče.

  11. zogca said

    Raspberry, celodnevno lazenje po trovinah bi bilo zelo po mojem okusu, ampak se bojim, da bi pristala na beraški palici. Ne, to pa res ne, bognedaj menjati cigarete za čokolado, to bi bilo strašno.

    To pa je res, koncerti in skakljanja, vse to je zdravo. Ampak žal ne gre vsak dan. Jaz rabim kaj za vsak dan. Cigarete se mi ponudijo vsak dan.😉

  12. zogca said

    Peter, hvala za kompliment.😉

  13. zogca said

    Ne znam citirati, nisem na svojem računalniku. Dva dni brez interneta. ;(

  14. webmaher said

    Zdaj, ko je padel prvi kompliment vam pa lahko izdam majhno skrivnost, da je prva slikca iz tretjega dela Basic instinct, ki se pravkar snema. Vsi, ki smo si lahko že ogledali prve kadre iz vseh zornih kotov, smo si v vseh pogledih enotni, da bo film z Žogco v glavni vlogi, kakopak podrl vse rekorde gledanosti, zato tudi, če prvih dveh delov niste gledali, boste tretjega še kako požirali z očmi …:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    P.S. Več vam ne smem izdati, že to je bilo preveč😆

  15. romeno said

    Začni križanke reševat ali pa sudoku.🙂 Sicer pa že imaš hobije za vsak dan, internet in humoristične nanizanke, pa v astrološko šolo hodiš🙂 Denar, ki ga porabiš za cigarete in kokakolo pa res lahko v trgovinah porabiš ali pa greš na kakšno potovanje🙂 Ne vem koliko pokadiš na dan, ampak to je res drag špas.

    Čistokrvnadevicapress🙂

  16. zogca said

    A nune po novem snemajo Basic Instincte? Spet nisem na svojem računalniku, zato ne znam citirati. Ni miške, jaz pa sem brez miške izgubljena.

  17. zogca said

    Romeno, saj ni stvar v tem, da bi bilo meni dolgčas, ker mi res niti minute ni, še več, nenehno mi zmanjkuje časa. Stvar je v tem, da bi rad odkrila nekaj, kar bi mi dalo tisti občutek, ki ga dobiš, ko po štirih urah nekajenja prižgeš. Na primer. Da ne bi napisala občutek orgazma, ker teh mi pa ne manjka, čeprav sem nuna.

  18. webmaher said

    Samo nune, ki znajo tako držati cigareto in uživajo ob pitju Coca cole:mrgreen:
    Bemtiš, moja Barsa danes popušila do konca😦

  19. romeno said

    Potem pa spij liter vode in odlašaj z odhodom na WC😆

  20. Tana said

    Nujno potrebujem tri nove ekstra užitke.

    1. seks
    2. več seksa
    3. še več seksa

    pa še zdrav je in najbolj naraven🙂

  21. webmaher said

    Lako tebi Tana, še Michael Douglas ti je fouš :mgreen:

  22. webmaher said

    Lako tebi Tana, še Michael Douglas ti je fouš:mrgreen:

  23. Tana said

    web, zakaj misliš, da je meni lahko? Nisem nič napisala zase, samo predlagala Žogci.🙂

    Jaz se kar držim grdih razvad (in zaenkrat se ne mislim nič spreminjati) z izjemo koka kole, ki jo res ne pijem.

    Zakaj mi je pa Michael Douglas fauš?🙂

  24. webmaher said

    ni se ti še treba odvajati, saj veš😆
    Žogci pa predlagaj kaj drugega, saj veš kdaj nastopi njeno leto…😆

  25. Tana said

    Hvala web, ti si pravi dedc🙂 nič spreminjat, tako kot je, je ….

    Misliš to, da Žogci predlagam fuzbal…🙂

  26. zogca said

    Ha ha ha!!!

    Potem pa spij liter vode in odlašaj z odhodom na WC

  27. zogca said

    Moje leto?😯

    Žogci pa predlagaj kaj drugega, saj veš kdaj nastopi njeno leto…

  28. zogca said

    Vse lepo in prav.In res je lepo in prav. Samo se mi zna zgoditi, da spet stopim na kakšno mino. Saj vem, da tako nevarne mine ne bo več, ampak tudi manj nevarnih si ne želim. S princem sem jaz hotela samo seksati, ampak ne, to pa ne, ker on hoče resno in hoče mene za vedno. Kam smo potem prišli?

    1. seks
    2. več seksa
    3. še več seksa

  29. zogca said

    Aja, danes imam pa spet internet. Saj bi že lahko šla domov, so včeraj že končali, ampak zaenkrat hodim tja pucat oziroma sem danes pucala, jutri bom pa tudi, ampak jutri bo ena gospa pucala z menoj.

  30. zogca said

    Na takšen užitek bi se hitro navadila, ampak v bistvu tudi ni zdrav.

  31. webmaher said

    Tana kaj piješ😆
    Žogci predlagaj poleg nogometa še odbojko, saj ima več kot odlične predispozicije:mrgreen:

  32. Nevenka said

    Tudi jaz sem v fazi iskanja užitkov, ki če bi se dalo, ne redijo.
    Včeraj sem šla po službi na masažo.
    Ful mi je dobro delo in ful mi je odgovarjala pomirjevalna muzika, ki jo vrtijo v takih SPA institucijah. Instrumentalna, božajoča in valujoča…
    Danes je praznik, vstala sem že ob treh, brala pošto od prijateljice (cel roman) in pila kavico.
    Nimam pojma kaj bi čez dan.
    Pospravljala raje ne bi.
    Predvčejašnjim je bila pri meni na čveku ena druga prijateljica, prav z užitkom sva spraznili tisto majčkeno buteljko s šampanjcem (dva deci) in se pretvarjali, da sva ne vem kje, v nekem nobel lokalu.
    Vsaj nasmejali sva se.
    Življenje pač zajemam z najmanjšo žličko.
    Počasi napredujem, a sem še daleč za teboj, Žogca.

  33. lynx said

    Dobro jutro:

  34. romeno said

    Žogca ne si čisto blazinic na prstih obrabit no😆

  35. zogca said

    Mene še vedno vsaj enkrat na mesec fejst rukne nazaj na podn, veš. Ampak večino časa se pa držim. Kaj morem!!!

    Počasi napredujem, a sem še daleč za teboj, Žogca.

  36. zogca said

    Misliš s tistim? Saj sirota dva tedna nisem mogla, ker nisem bila doma, ker pri starših se pa tega ne spodobi početi. Bom zdaj divje nadoknadila.😉

    Žogca ne si čisto blazinic na prstih obrabit no

  37. zogca said

    Jaz sem tri dni pucala po 16 ur na dan. S tem da je drugi in tretji dan bila še ena gospa pri meni, ki je tudi pucala 12 ur, skupaj 24. Ostala mi je še ena soba, tista najmanja. Ne morem več, ne morem. Najbolj od vsega me bolijo podplati, komaj hodim.

    Pospravljala raje ne bi.

  38. webmaher said

    klobuk dol, pa Žogco mal zmasirat, če si pa zdej ne zasluži pol si pa nikoli:mrgreen:

  39. zogca said

    A ne???

  40. webmaher said

    sej če te noben nau lohka jezt pridem, zdej glih poker turnir igram pa ne morm koj😆

  41. romeno said

    Mislil sem z čiščenjem. :blush:

  42. zogca said

    A, čiščenje? Ne, s tem se pa ne obrabijo.😉

  43. zogca said

    Ne, noben nau.

    sej če te noben nau lohka jezt pridem

  44. zogca said

    Čeprav niti hoditi ne morem, plešem po stanovanju. Na tale komad.😉

  45. webmaher said

    lepo se maš, zjutrej bi blo pa vseeno dobro da te kdo zmasira😆

  46. zogca said

    Kakor veš, sem bila jaz od tistega, ki me je masiral, zapuščena. Čeprav, to pa moram priznati, se zadnje čase kar nekaj kandidatov javlja, da bi to počelo. Zaenkrat ostajam nuna. Ne bi rada, da bi me še kdo tako prinesel okoli, kot je to storil princ.

  47. zogca said

    Še vedno nimam treh novih užitkov!!!

  48. Nevenka said

    Hm, Žogca….
    po vsem tem delu bi ti verjetno zelo prileglo
    čičknje v masažnem bazenčku, pojdi malo v Atlantis?
    Morda to ni tako slaba ideja.

  49. zogca said

    Ne, to pa res ni slaba zamisel. A to je v tistem delu s savnami? Tam, kjer si lahko nudl? Tja se mi gre.

Leave a Reply

 
