Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena praznična!

Posted by zogca na april 27, 2010

10 Responses to “Ena praznična!”

  1. zogca said

    Moj najljubši praznik.😉

  2. Nevenka said

    Tudi jaz sem na ta praznik zelo ponosna.
    Ljudje so se uprli okupatorjem z genocidnimi namerami skoraj z golimi rokami. In zmagali.
    Mladim ljudem tega ne povedo več tako kot je bilo. Tisti, ki bi morali biti čisto tiho, ki so s cerkveno pomočjo izdali domovino, govorijo mnogo preveč in izkrivljajo dejstva.

  3. Nevenka said

    In za vse, ki so pozabili, pesem Na oknu glej obrazek bled je španska Asturiana oz. Adonde va la mi morena. Za nas jo je priredil Radovan Gobec, besedilo pa je napisal Mitja Ribičič.

  4. lynx said

  5. zogca said

    Ampak dandanes je tako, da imaš včasih občutek, da je sramota, če praznuješ ta praznik. V karkoli so ga že primenovali. Zdaj uradno ni več Dan OF, a ne?

    Tudi jaz sem na ta praznik zelo ponosna.

  6. zogca said

    Hotela sem lepiti partizanske pesmi, ampak mi Tube štrajka. To bo gotovo zarota tiste druge politične opcije. :mrgreen: in :mrgreen: in :mrgreen:

  7. webmaher said

    smola je bila samo v tem, da smo mi že takrat imeli jebeni “turbokapitalizem” ki se mu ljudje niso znali postaviti po robu, komunisti so pa to izkoristili še za revolucijo, ki na koncu ni privedla do nič dobrega oz. do novega Haitija, sam še potres nas zruka😆

  8. zogca said

    Ne me strašit s potresom.😉

  9. zogca said

    Okej, praznik je mimo, lahko nabijamo drugo muzko.😉 Se opravičujem, ker dva dni ni bilo nič novega na blogu, ampak bila sem brez interneta. Dva dni? Mogoče tri. Zdaj imam spet ključek na posodi in se lahko internetno razmahnem.🙂

  10. zogca said

Leave a Reply

 
