Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogcina pot do flancata!

Posted by zogca na april 26, 2010

V načrtu je bil sprehod po Tivoliju. Na hojo po ravnem vedno pristanem. Če kdo omeni hrib, začnem zavijati z očmi in videti sem, kakor bi se nahajala pet minut pred katastrofo. Ko ljudje vidijo, kakšne “ksihte” delam, so prepričani, da sem povsem brez kondicije in me bo že tam nekje pri Mostecu pobralo. Kar seveda ni res. V resnici bi prišla tudi na Triglav, če bi bilo zares potrebno. Ker pa ni …

Ena anekdota. Nekoč smo šli moj predbivši, jaz in še en par za teden dni v Barcelono. Dekle iz drugega para je naredilo načrt, kaj vse moramo videti. In smo se takoj prvi dan lotili raziskovanja. Tako smo delali še naslednje štiri dni. Od jutra do mraka. Šestega dne je tisti drugi par izjavil, da ne moreta več in da bosta zadnja dva dneva prelenarila, prespala, preležala. Nista mogla več hoditi. Tudi moj predbivši je bil navdušen nad tem, ampak jaz sem dejala, da ne nameravam niti ene same samcate ure v tem prelepem mestu preživeti na kavču ali v postelji in bom nadaljevala z raziskovanjem. Seveda je šel z menoj, čeprav sem mu rekla, da to res ni potrebno in se lahko z njima vrne v stanovanje. Verjetno se je bal, da me bodo ukradli. On se nikakor ni hotel zavedati dejstva, da bi me tisti, ki bi me ukradli, kaj hitro vrnili, ker ko jaz začnem težiti … Ne, tega se ne da prenašati. Ko smo se vračali v Ljubljano, mi je tisto dekle reklo: “Priznam, ko sem delala načrt potovanja, me je bilo ves čas strah, da ti tega ne boš zdržala, da že po prvem dnevu in prvih dvanajstih urah hoje ne boš mogla več. Izkazalo se je, da imaš več kondicije kot mi trije skupaj.” Jup, ljudje me večkrat narobe ocenijo. Samo zato, ker se mi ne ljubi laziti v tri krasne, še ne pomeni, da ne bom lazila tja, kjer je krasno.

Ampak ne, na Rožnik nisem lazila zaradi krasnega, pa tudi zaradi flancata ne. Flancat je prijateljica omenila tako mimogrede, v bistvu je samo hodila, jaz pa sem govorila, govorila in govorila. Kot bi me kdo navil. Oja, do Triglava bi prišla, toliko sem ji imela povedati. Kajpak nič novega, že več kot dve leti ponavljam eno in isto. Kot pokvarjena plošča. Hmmm, mogoče sem res zrela za servis. Čeprav plošč dandanes nihče več ne popravlja, mečejo jih v smeti.

Aha, flancat sem pa na koncu res dobila. In ne, nisem utihnila niti, ko sem ga jedla. Mlela sem tudi vso pot dol. V tem trenutku pa ne meljem zato, ker sva uspeli porabiti že vse brezplačne minute (verjemite, ni jih malo) in zato imava do 27. telefonski mrk. Ko sva jeseni vzeli ta novi paket, sva, ko sva se vračali iz mesta, ugotavljali, da je toliko brezplačnih minut v isto in stacionarno omrežje nemogoče porabiti. Japajade!

22 Responses to “Žogcina pot do flancata!”

  1. webmaher said

    Žogce ni moč ustaviti, ona se kotali do konca in naprej:mrgreen:
    Glas imaš verjetno za na Slovenija ma talent, drugače si ni moč razlagati po tem tvojem zapisu 😆
    Če se kolegica kdaj pa le naveliča naj pokliče mene in bo tišina na sporedu po želji:mrgreen:

  2. zogca said

    Glas imam jaz čudovit in prodoren, posluha pa res prav nobenega. To ni pretiravanje, to je dejansko stanje. Bognedaj, da jaz začnem peti. To bi lahko bila tudi oblika mučenja.😉

    Glas imaš verjetno za na Slovenija ma talent.

  3. zogca said

    Mah, kakšno naveličanje. Midve nisva normalne, koliko sva v stanju govoriti. Ampak res! In to od nekdaj. Najbolje pa je, ko sva obe istočasno iztravmirani. Govoriva ena čez drugo, vsaka čez desca, ki je povzročil travmo in to se na koncu sploh več ne ve, kdo je kaj in kaj je kaj, samo da se govori.

    Če se kolegica kdaj pa le naveliča naj pokliče mene in bo tišina na sporedu po želji

  4. webmaher said

    Žogca šov:mrgreen:

  5. zogca said

    Eno fajn tragikomedijo bi se dalo posneti z menoj.😉

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. alja said

    Zogca-faca si:) Pozdrav iz dela v tujini. Bi sal pa ful na kavico s tabo, mogoce se na en cigaret…al pa dva. Hvale za slike meni ljub(k)ega Tivolija, ki ga ful pogresam. Najlepsi park na svetu!

  10. zogca said

    Ej! Pa sem parkrat pomislila nate v zadnjih tednih. V smislu, da z onega potovanja si gotovo že zdavnaj nazaj in da se morava kaj videti. Jup, lahko, tudi več kot dva cigareta. Kdaj prideš pa nazaj? Jaz bom zdaj naslednjih nekaj dni totalno zabezecana s pucanjem, potem pa z veseljem … Lahko tudi v Tivoliju. Lahko pa tudi na Rožniku. Greva na flancat.😉

  11. alja said

    Takole s potovanja v kruto realnost:)Ma, ni slabo, ampak, saj ves…Domov pridem kak vikend na mesec, za vec casa pa konec junija. Se javim. Ti pa kar napisi se kaj (podprtega s slikovnim gradivom), ker te zelo rada berem! Lepo urejaj svoj domek, moj pa kar malo sameva…Sicer pa, poleti je v LJ najboljse!

  12. zogca said

    Poleti je Ljubljana daleč najlepša. Pa spet bo letni kino. Bova spet šli, kajne? Oja, bom podprla z veliko foto gradiva vsa skakljanja. In tudi nekaj pucanja.🙂 Bogu hvala, eno super gospo, ki puca so mi priporočili, sem jo danes klicala, tako da bom imela odlično pomoč in bo res tip top. Ker prahu je pa toliko … Misliti si ne moreš.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

    Jaz sem tudi že dobila prve štiri letošnje pege.🙂

  16. Jovanka Broz said

    vse je lepo…. razen flancata😦

  17. zogca said

    A se mi kaj oprosti, če napišem, da je pol flancata pojedel kuža, pol pa prijateljica in jaz?

  18. lynx said

    Glas imam jaz čudovit in prodoren…

    Si se kdaj sploh slišala? Svoj glas namreč slišimo drugače kot ostali. Če ti je to kdaj rekel kakšen moški, pa itak veš zakaj. Laže!!! 😉

  19. Jovanka Broz said

    aha, potem je v redu😀

  20. zogca said

    Seveda sem se slišala. O prodornosti sploh ni dvoma. Ko jaz dvignem glas … Ajoj. Drugače pa, ko sem bila mlajša, takrat ko kot gobe po dežju rastle radijske postaje, so me na več koncih hoteli za spikerko, res. Pa tudi moški so mi to vedno govorili, ampak kot praviš – lažejo.

    Si se kdaj sploh slišala? Svoj glas namreč slišimo drugače kot ostali. Če ti je to kdaj rekel kakšen moški, pa itak veš zakaj. Laže!!!

  21. zogca said

    Ufff, rešila sem se. Ampak je res, res je res.

    aha, potem je v redu

  22. mbm said

    Super, da si krasna in da se ti da oblazit vse krasne stvari. Včasih se pa tudi v treh krasnih najde kakšna krasna stvar😉 želim ti čimveč krasnih stvari in da čimprej pride dan ko ne boš več štela bivših ampak leta s tvojo simfonijo… “simpatijo” v simbiozi😉 drugače si pa super fajn, bodi in ostani to kar si, ker si ekstrasuper😉

Leave a Reply

 
