Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena nedeljska!

Posted by zogca na april 25, 2010

27 Responses to “Ena nedeljska!”

  1. lynx said

    Dobro jutro:

  2. jksk said

    Odličen izbor :))

  3. zogca said

    Jutro! Nalivam se s kofetom. Spala sem do zdaj. In to sem si drznila zaspati v dnevni sobi, kar imam sicer prepovedano, ker tako motim družinsko življenje. No, pa sta spoznala, da ga sploh ne motim. Od sedmih do poldneva sta hodila po dnevni sobi, na balkon, odpirala okna in vrata in ne vem še kaj, jaz niti trznila nisem, kaj šele, da bi se zbudila. Bogu hvala za trden spane. Kofe.🙂

  4. webmaher said

    glih boš šla, kse te bosta navadla in od razvajanja ne bo nič:mrgreen:
    Spat sem šel malo čez dve in vstal malo pred deseto in takoj zajtrkoval..zdej sem že po kosilu in seveda kavici, ki pride na vrsto samo in izključno po kosilu😆

  5. zogca said

    Sem bila prej opozorjena, da česa takšnega ne smem ponoviti. Tako da, naslednje dni sem spet v spalnici. Da lahko ponoči gledam MASH, ampak spat moram iti pa gor v spalnico. Okej, saj bom. Po moje bom tukaj še štiri dni. Se bom pač primerno vedla.

    Kavica po kosilo? To jaz ne. Nikoli. Samo zjutraj, da se zbudim. Je pa res, da je jutro včasih tudi ob enih.:mrgreen:

  6. zogca said

    Že včeraj sem ves večer poslušala tale komad in danes se očitno norost nadaljuje. Bom po moje morala odkriti njegove albume (kolikor jih pač ima) in se drogirati z njegovimi pesmimi, ker mi očitno sežejo do srca.

    Ni na Tubu, zato puščam Mojvideo.

    http://www.mojvideo.com/video-chris-isaak-life-will-go-on/ab47d90583246e9ba0fa

  7. webmaher said

    Kot že verjetno veš, kavico pijem izključno zaradi užitka in ne potrebe zato nikoli ni na jedilniku zjutrej😆
    Tale od Krisa je bla menda največja:

  8. zogca said

    Jaz pa samo zato, da se zbudim. Se mi zdi, da bom mogoče morala danes spiti še eno, ker sem, kot bi bila zadorgirana. Čez uro in pol grem ven in če se ne bom zbudila, sploh ne bom mogla hoditi.

    kavico pijem izključno zaradi užitka in ne potrebe

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. romeno said

  12. maxi said

  13. Jaka said

    Bu, samo pozdravim vas po dolgem času (ex Spider tu he he).

  14. zogca said

    Zate sem pa že mislila, da si se izgubil.😉

    Žogca je celo popoldne hodila navkreber, lepo prosim. ❗

  15. zogca said

    A gledate?

    http://talent.24ur.com/clanek/novice/talent-oddaj-glas-za-svojega-favorita.html

    Jaz ne. Sem gledala prvo oddajo, mi je bila zelo všeč, potem pa nobene več nisem. Mi je kar malo nerodno, ker se na toliko koncih pogovarjajo o tej oddaji, meni pa se sploh ne sanja, kaj se dogaja. Ja, pa ob nedeljah zvečer imam Belo lađo.

  16. lynx said

    Sem gledala prvo oddajo, mi je bila zelo všeč

    Tudi mene je zelo presenetilo, koliko resničnih talentov imamo v naši majhni državici, saj sem zelo kritičen. Nekateri so izjemni in so sesuli mojo teorijo o “majhnosti”. Mislim celo, da smo primerljivi s katerokoli drugo državo. Če se poigramo s statistiko lahko ugotovimo, da mora ena VB recimo, za petdeset naših talentov imeti kakih 1500 takih ljudi, to pa je že fascinantno.

  17. zogca said

    Aha. Meni je bila prvič všeč ena Petra. Mislim, da je bila Petra. Prav fascinirala me je, pa še tako strašno mi je bila ljubka. Ampak drugače je, če sodim po napisanem, šla mimo precej neopaženo, čeprav je bila pohvaljena od žirije. In ja, že v prvi oddaji je bilo nekaj res talentov. Okej, zdaj sem izpustila, kar sem izpustila, enostavno ali nisem bila doma ali pa sem gledala tisto svojo serijo (ki jo drugače ponoči ponovijo in jo lahko gledam takrat). Mogoče bi pa zdaj do konca gledala. Se je polfinale že začelo ali kako?

  18. lynx said

    Tudi jaz ne gledam redno, govorim za tisto kar sem videl in sem zadovoljen.

  19. webmaher said

    Ja Talentov kar jih čete…ni m i jasno zakaj so včeraj tole izločili, čeprav vem, da jim ni bilo lahko … http://www.youtube.com/watch?v=VXFosNNcQ6Q&feature=related

  20. zogca said

    Hmmm, na Tubu so. Ponavadi je Pop vse to ekspresno brisal. Good to know. Si bom med prazniki pogledala.

  21. webmaher said

    Tale je pa zame itak zmagovalec, čeprav je una kma črnski glas pa seveda tamala tut v tem rangu:

  22. webmaher said

    če kdo dvomi še ena njegova-upam da naredi kariero svetovno

  23. webmaher said

    evo to je ta mala Lina🙂

  24. webmaher said

    to le jodlanje je tut vrhunsko😆

  25. webmaher said

    ups, pozabu še tole, to je tut vrhunsko😆

  26. zogca said

    Tega sem pa videla, ta je bil v prvi oddaji s četico otrok.

    In tisto s črnskim glasom sem tudi ujela, to je bilo prejšnji vikend. Nisem gledala, pospravljala sem in sem šla ravno mimo teveja …

    Tale je pa zame itak zmagovalec, čeprav je una kma črnski glas

  27. zogca said

    Od te pupike sem pa videla posnetek na netu, še preden so sploh začeli vrteti oddajo.

    Mali cukrček. In res lepo poje.

    evo to je ta mala Lina

Leave a Reply

 
