Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ženske v luftu! aka Tudi jaz ne ustrezam temu liku!

Posted by zogca na april 23, 2010

Kot verjetno veste, sem zadnje dni “begunka”. Če niste vedeli, ste pa mogoče opazili, da sem na blogu veliko manj dejavna. Prav tako sem nedejavna pred televizorjem, kajti v mojem “begunskem zatočišču” je televizor v večernih urah pod “okupacijo”. Ne samo, da sem zamudila polfinalni tekmi Lige prvakov, tudi poskus interpelacije notranje ministrice Katarine Kresal je šel mimo mene. Edino, kar sem ujela, je bilo, da ministrica ne ustreza liku matere in žene. Po naključju sem se takrat sprehodila skozi “okupirano območje”. Za tiste, ki so preslišali zloglasno izjavo. Poslanec SNS Miran Györek je dejal: “Ne moremo te ministrice primerjati z gospo Jelušičevo, z gospo Krebsovo. To so dame, to so gospe, to so matere, to so žene, to so prijetne ženske za sodelovanje. Prosim lepo – moje mnenje – ta ministrica tega nima.” Mimogrede, jaz tudi ne. Imam pa zdaj vsekakor še en dober argument, zakaj SNS ne bo nikoli več dobil mojega glasu.

Ob prebiranju novic na spletnih portalih sem ugotovila, da nisem bila edina, ki je “šla v luft”. Svetlana Makarovič je namreč ocenila, da je šlo za parado moškega šovinizma. “V parlamentu so si privoščili pritlehne izjave, ki so še mene, ki sem vsega vajena, spravile v osuplost. Na lastni koži sem občutila, kaj je smrdljivi moški šovinizem, ki ga zastopajo najbolj inferiorni primerki moškega spola. Kako si možicelj iz nacionalne stranke drzne reči, da je Katarina Kresal manj vredna, ker ni žena in mati? Če bi sejo vodil spodoben človek, ne samo, da bi mu vzel besedo, pač pa bi ga moral zbrcati iz dvorane,” je povedala. In dodala: “Vse skupaj ni nič novega. Večino parlamenta žal sestavljajo neuki in neizobraženi tepci, drhal. Drhal pa ne more presenetiti. Razen če pozabiš, da je to drhal. Za Slovenceljne je najhuje, če so soočeni z žensko, ki je lepa, elegantna in inteligentna. Zlasti tega, da je inteligentna, nikakor ne prenesejo.” Aha, še malo, da bom postala čisto prava”fenica” Svetlane Makarovič. In ne, ta objava se na blogu ni znašla zato, ker bi že bila “fenica” Katarine Kresal.

38 Responses to “Ženske v luftu! aka Tudi jaz ne ustrezam temu liku!”

  1. Tjasa said

    Podobno nelagodje se valja po mojem drobovju. V bistvu se mi zdi, da s tem linčem Katarino povzdigujejo više, kot si morda čisto zares – s pionirsko častno – zasluži. Ampak to, kar se ji dogaja, je odvratna mizoginost, poniglavost majhnega zaplankanca, ki ne prenese, da je na položaju mlad, lep in uspešen človek, ki je povrh vsega še zagovornik pravne države in OJOJ PREJOJ ženska! V bistvu bi se morale vse me lepo transformirat v ene abotne babure a la Ljudmila Novak, pa bi bil spet mir v tej deželi. No, še dobro je, da je Katarina tko lepa in očitno ženska, da ji niso naročili še mednožja pregledat. K’era zatohla mentaliteta. Cel fakin’ Deliverance.

  2. lynx said

    Meni pa se zdi, da ni razlog, da je ljudje ne prenesejo to, da je lepa, elegantna in inteligentna, ampak dejstvo, da je bogata. Gre za tipično slovensko nevoščljivost in nezaupanje ki izhaja iz predpostavke, da sita vrana ne razume lačne.

  3. zogca said

    Nje pa jaz ne prenesem, ampak resnično ne prenesem.

    V bistvu bi se morale vse me lepo transformirat v ene abotne babure a la Ljudmila Novak, pa bi bil spet mir v tej deželi.

  4. zogca said

    Še bolj pa verjetno to, da ji je denar kar padel v naročje in ni bil prigaran.

    ampak dejstvo, da je bogata.

  5. Tjasa said

    Ja, tko nekako, ker ne fura safra v vseh pogledih. To je verjetno jedro zamere do nje. Ni cankarjanska mati. Mislim, nima cankarjanske poze in ni mati. Ni hujšega greha za Slovenko, res.
    Ljudmila pa tudi meni povzroča kožne izpuščaje.

  6. ervinator said

    “zakaj SNS ne bo nikoli več dobil mojega glasu”

    Torej ga je vsaj enkrat že. Te je zdaj kaj sram, da si glasovala za najhujše barabe v parlamentu?

  7. romeno said

    Ko jim zmanjka argumentov pač začnejo obračunavat na osebnem nivoju. Še čudno, da se g. Gyorek (by the way kako ti je uspelo spravit tisti dve piki nad o?) ni pritožil, da jim nikdar kave ne skuha😆 Me prav veseli, da ga. Kresalova želi uveljaviti pravno državo, moti me edino, da kot vsi slovenski politiki dela zase in ne za nas državljane.

  8. Tana said

    Za Slovenceljne je najhuje, če so soočeni z žensko, ki je lepa, elegantna in inteligentna. Zlasti tega, da je inteligentna, nikakor ne prenesejo.” Aha, še malo, da bom postala čisto prava”fenica” Svetlane Makarovič. In ne, ta objava se na blogu ni znašla zato, ker bi že bila “fenica” Katarine Kresal.

    Za osebke moškega spola (pa ne vse, da ne bo pomote) je najhujše to, če je ženska inteligentna, razgledana in predvsem, če misli s svojo glavo. In to za moje pojme KK je. Tega pač nekateri ne morejo prenesti, kaj šele, da bi vzeli v zakup.

    Za osebke ženskega spola, govorim tiste, ki trenutno nastopajo v politiki, pa še veliko drugih je (pa zopet ne vse) ki pri KK ne prenesejo, da je lepa, čutna, elegantna, pač ženska v vseh pogledih. To ji najbolj zamerijo, in pa seveda, da si vso to eleganco lahko privošči, ker ima denar oziroma ga ima njen partner.

    Meni je KK ful krasna ženska in sem njena fenica v vseh pogledih. Samo ene stvari (osebe), ki jo ima ona, pa jaz ne bi imela za noben denar. Ampak…. vsake oči….🙂

    Svetlana Makarovič, pa je zame carica. Je Ženska z veliko začetnico.

    SNS in njenih članov (z izjemo sedaj že bivše članice Tavševe) pa nisem nikoli resno jemala in nikoli niso in ne bodo dobili mojega glasu. Včasih se jim človek lahko nasmeji, še največkrat pa nas je lahko sram, da imam v parlamentu takšne ljudi.

    Ob razpravi, ki se je odvijala ob tej interpelaciji (sem samo malce spremljala) pa me je bilo v dno duše sram, za takšne ljudi kot so nekateri člani SNS, SDS, LS in njihove izjave so dejansko pokazale, kam spadajo ti ljudje.

    Sem morala to napisat, ker mi ni dalo miru. Čeprav imam danes še veliko dela. Bom že nadoknadila.🙂

  9. Andrej34 said

    blockquote cite=””
    zogca said
    Aha, še malo, da bom postala čisto prava”fenica” Svetlane Makarovič.
    /blockquote cite=””

    Ja in koliko ti še manjka do tega?

    Zavzema se za pravice kadilcev, je samska, ima rada muce itd. … mislim da sta si, kar na neki način podobni.😉

  10. Schnuy said

    Katarina Kresal I dislajk bigtajm, Svetlana Makarovič I love.

  11. webmaher said

    Najraši imam s svojo glavo misleče ženske, ki ni nujno, da so najbolj pametne na svetu, najbolj razgledane na svetu, to da se poleg vsega še spoznajo na šport še posebej fuzbal aneda je sam en Velik Plus:mrgreen: … Katarinca žal to ni in nikoli ne bo ker enostavno ne more biti pol pa če je koj njen osebni krojač Armani.
    Svetlana je pa itak svetska in bi ji lohka kak spomenik postavil še za čas življenja🙂

  12. webmaher said

    Aha, Tani pa svetujem, da čimprej spregleda do konca in naj ne kvasi traparij in naj pusti politiko čimbolj ob strani😆

  13. Tana said

    to da se poleg vsega še spoznajo na šport še posebej fuzbal aneda je sam en Velik Plus

    Na fuzbal se čisto nič ne spoznam in me ta šport tudi ne zanima. Imam pa že rajši kakšnega Armanija🙂

    Aha, Tani pa svetujem, da čimprej spregleda do konca in naj ne kvasi traparij in naj pusti politiko čimbolj ob strani😆

    Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega. Pa sem malo prej hotela napisati, v oni drugi temi, da se strinjam s tvojim predlogom. Zdaj vidim, da ne bo nič🙂

  14. webmaher said

    Če imaš rada Armanija ni čisto nič narobe aneda. Sam une ne smeš met rada kma tut rada Armanija pa s politiko se petlja😆
    S kakšnim predlogom se strinjaš že😆
    Pejt zdej za hokejiste navijat da Mađare pometejo, sej če te ne zanima preveč lahko tudi klekljaš zraven pa tudi kak očenaš lohka zmoliš:mrgreen:

  15. zogca said

    Ne spomnim se sicer natančno, ampak mislim pa, da sem enkrat res glasovala ali za SNS ali pa samo za Jelinčiča. Pa ne zato, ker bi želela njih na oblasti, verjetno bolj v zahvalo, da so koga podjebavali oziroma je koga podjebaval. In to je zdaj že precej časa nazaj.

    Torej ga je vsaj enkrat že. Te je zdaj kaj sram, da si glasovala za najhujše barabe v parlamentu?

  16. Tana said

    No, pol pa je itak vse v redu. Saj “one” nimam ne vem kako rada, mi je pa všeč.
    Ja s tvojim predlogom, da naju z Žogco vzameš. Ampak vidim, da sem že prepozna🙂 razen če bi ti res imel kar obe. Pa saj navsezadnje bi to bilo kar kul… ena se spozna na fuzbal, druga pa na Armanija🙂 Se bova že zmenle.

  17. zogca said

    S copy / paste varijanto.😉

    by the way kako ti je uspelo spravit tisti dve piki nad o?

  18. Tana said

    Pa kaj se danes dogaja. Vedno znova moram vpisovat svoje ime in email?🙂 Da ni kakšna CIA na delu?

  19. zogca said

    Nisva si tako zelo podobni, kot ti misliš. Svetlana je drugače prijateljica od mame moje prijateljice in kar nekaj vem o njej. Razen muc in cigaret. Ne, si nisva tako podobni. So stvari, ki jih je ona v življenju delala, za katere jaz pravim VELIK NE.

    Zavzema se za pravice kadilcev, je samska, ima rada muce itd. … mislim da sta si, kar na neki način podobni.

  20. Tana said

    Andrej, vidim da si malo iz prakse. Si vse pozabil, kar sva se naučila:) Bo treba več vadit.

  21. zogca said

    Ja ti dođem kao idealna.😉 Samo mogoče me je pa škoda, ker ti vseeno ne zahtevaš, da sem najbolj pametna na svetu, jaz pa to sem. :mrgreen:

    Najraši imam s svojo glavo misleče ženske, ki ni nujno, da so najbolj pametne na svetu, najbolj razgledane na svetu, to da se poleg vsega še spoznajo na šport še posebej fuzbal aneda je sam en Velik Plus

  22. zogca said

    Nimam pojma, kaj se dogaja. Vem, da sem Andrejevo sporočilo morala potriditi. In še eno, ampak ta je bil pa novinec.

    Tvojih mi ni bilo treba. Vsakič znova? Si ti kaj piškotke spreminjala na računalniku? Bo Web povedal. On ve več.

    Pa kaj se danes dogaja. Vedno znova moram vpisovat svoje ime in email? Da ni kakšna CIA na delu?

  23. Tana said

    Ne, jaz nisem ničesar spreminjala. Mi je pa isto naredilo v službi in sedaj doma. Najprej mi je napisalo EROR in potem sem videla, da moram vse na novo vpisati.

    No čakam, da web pove, kako in kaj. Da ne bom v strahu, da me kdo zasleduje🙂

  24. zogca said

    To ziher ne. Imam filing, da vseeno nismo tako zelo pomembni, da bi nam hoteli slediti.😉

  25. zogca said

    A tole je povezano s tem ali s čim drugim? Pojma nimam. Seveda, še en dnevnik je šel mimo mene.

    Pogačar bo na račun države zaslužil 10 mio evrov?

    http://24ur.com/novice/slovenija/izkljucitev-ram-investa-pravno-nesprejemljiva.html

  26. Andrej34 said

    Nimam pojma, kaj se dogaja. Vem, da sem Andrejevo sporočilo morala potriditi. In še eno, ampak ta je bil pa novinec.

    Ja res je.
    Sem pa pred kratkim počistil disk. In takrat zginejo tudi vse nastavitve.

  27. zogca said

    Verjetno bo to. Vsaj znaš kaj počistiti, jaz … Mah, moj računalnik ima že pet let. Nimam kaj čistiti, bo treba kupiti novega.

  28. webmaher said

    ja Žogca očitno ti ga vzdrževalci bloga mal svirajo, jim bo treba ušesa naviti😆
    Tana brez panike torej ker to se dogaja tudi meni😆

  29. webmaher said

    popravek: se je dogajalo, zdej je vse po starem, Žogca koj spedenala vse v nulo🙂

  30. zogca said

    Ha ha ha!!!

    Žogca koj spedenala vse v nulo

  31. webmaher said

    nimaš kaj prava šefica😆
    No naši zmagali in bodo naslednje leto spet v A skupini svetovnega hokeja

  32. zogca said

    Oče spi pred televizorjem, tako da … Tudi o tem dogodku ne vem nič.

  33. webmaher said

    kaj oče nič športa ne gleda, samo telenovele😆

  34. Tana said

    sej če te ne zanima preveč lahko tudi klekljaš zraven pa tudi kak očenaš lohka zmoliš

    Ker obljubljenega ni in ni…. grem jaz spat, moram jutri zgodaj vstat.

    Klekljala ne bom, mogoče pa kakšnega zmolim🙂

    Lepo spančkajte.

    Lupčka.

  35. webmaher said

    O Hvala Tana😆

  36. zogca said

    Zdaj je pa že. Ampak res, malo pozno. Začela sem pisati in potem se si dala duška. Plus, vmes sem šla še dvakrat v garažo na čik.

    Ker obljubljenega ni in ni…. grem jaz spat, moram jutri zgodaj vstat.

  37. webmaher said

    Bolje pozno kot nikoli😆
    Pridna ni kej in prou da si si dala duška:mrgreen:

  38. zogca said

    Čez pet minut bo še ena objava, nogometna!!!!

Leave a Reply

 
