Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ti pa še zmeraj ne boš nič kriv!

Posted by zogca na april 20, 2010

NOŽ

Z nedolžnim obrazom
si položil v roke časa nož.
Gledaš blesk rezila.
Hladen je kot tvoje misli name.
Mirno preštevaš zareze,
pajčevino pod mojimi očmi.
In nisi kriv.

Jaz pa čutim,
kako nož drsi ob mojem obrazu
zmeraj niže
in kako se bo ustavi
na mojem vratu.
Ti pa še zmeraj ne boš
nič kriv.

Mila Kačič

34 Responses to “Ti pa še zmeraj ne boš nič kriv!”

  1. maxi said

    Meni pa ni všeč ta pesem.

  2. zogca said

    Meni pa zelo. Že takrat, ko sem jo prvič prebrala dve leti nazaj, mi je bila noro dobra. In mi noro dobra ostaja še danes. Verjetno zato, ker sem zelo dolgo enako čutila.

  3. Lynx said

    Za čudovite punce z Ž. bloga:

  4. zogca said

    Ooooooo … Zdaj sem se pa do konca raznežila. Ampak res!

  5. maxi said

    Wooow..jaz tudi,res lepo.

  6. zogca said

    Si moram v kratkem privoščiti en takšen wonderful večer. Maj bo kmalu, maj!!!

  7. Tana said

    Dobro jutro

    Za čudovite punce z Ž. bloga:

    A to še danes tudi velja?🙂

  8. Tana said

    Tale pa za vse fajn fante z Ž. bloga🙂

  9. zogca said

    Jaz sem danes še vedno čudovita.😉

    A to še danes tudi velja?

  10. webmaher said

    Tana a ti na otročje seka🙂
    Žogca Inter in sudija mi je včeraj malce pokvaril čudovitost😆

  11. zogca said

    Ej, jaz sploh nimam dostopa do teveja, to je od sedmih zvečer do polnoči prebukirano na celi fronti. Pazi, da grem jaz zdaj prijavit, da bi gledala fuzbal, total revolucija bi nastala. Imam drugače MASHE s seboj prinešene, mogoče v petek ponoči, tam ob enih pridem na vrsto.

    Sem pa malo na 24 ur vohunila, kaj se je zgodilo.

  12. zogca said

    Pa vso politiko bom tudi zamudila.😦 Menda se dogaja. Interpelacija in to.

  13. Tana said

    web, a to pomeni, da ti pesmica ni bila všeč?🙂

  14. Tana said

    Pa vso politiko bom tudi zamudila.

    Nič nisi zamudila. Vse se je zgodilo tako, ko je bilo pričakovano.
    Aha, sem pravkar slišala po radiu, da je KK večkrat povedala “samo pravna pot, je prava pot”. S tem pa se tudi strinjam.

  15. zogca said

    So mi prišli povedat v kuhinjo.😉

    Vse se je zgodilo tako, ko je bilo pričakovano.

  16. zogca said

    Jaz se z njo strinjam glede mnogih stvari, ki se jih je lotila. Priznam pa, da je ne maram, preprosto mi je antipatična. Plus, ne verjamem, da je vse tako čisto, kot ona pravi. Mislim, preveč ima ona teh biznis povezav na vse strani in ni za verjeti, da bi tisti, ki so jo nastavili, nič ne pričakovali od nje. Izvoljena je bila zato, da vrne usluge tistim, ki so ji pomagali do izvolitve. V končni fazi ne samo ona, vsekakor pa tudi ona.

    “samo pravna pot, je prava pot”. S tem pa se tudi strinjam.

  17. webmaher said

    Tana, pesmica ali video, to je sedaj vprašanje🙂
    Pa politiko pustita z Žogco na gmah kar se komentiranja tiče-obvladata druge prijetnejše stvari precej bolje😆
    Ja Žogca pol se mi pa res smiliš saj dva polfinala LP nisi gledala – upam da vsaj povratne gledaš🙂

  18. zogca said

    Če so naslednji teden, potem verjetno ne bom mogla. Če pa čez dva tedna in bom že doma, potem pa ja, bom. Čeprav lahko tudi revolucijo naredim, če bo naslednji teden. Sploh ne vstopam v dnevno sobo med sedmo in enajsto, ker to je samo – ššššš. Motim, kaj čem. Zdaj sta šla spat in mogoče bi celo lahko teve gledala, ampak sem tako prekleto utrujena. Vstala sem ob petih. Edino čikat bom pa še šla malo v garažo. Kajenje v stanovanjskem delu hiše je namreč najstrožje prepovedano. Aja, malo prej sem bila vljudno naprošena, naj privlečem kozarce iz garaže. Mama je ugotovila, da jih zmanjkuje. Enega po enega nosim dol, nobenega pa ne prinesem nazaj.😉

    Ja Žogca pol se mi pa res smiliš saj dva polfinala LP nisi gledala – upam da vsaj povratne gledaš

  19. zogca said

    Petek!!!!!!!!!!

  20. Tana said

    Tana, pesmica ali video, to je sedaj vprašanje🙂

    web, oboje je bilo namenjeno vam moškim…. če ti je pa kaj od tega všeč, pač tisto vzami ali pa oboje pusti🙂

    Pa politiko pustita z Žogco na gmah kar se komentiranja tiče-obvladata druge prijetnejše stvari precej bolje😆

    Joj, joj…. web a ti tudi misliš, da ženske ne moremo biti dobre političarke?

    Katere pa so tiste prijetnejše stvari, ki jih obvladava? Me prav zanima, da vidim kaj res obvladam?🙂

  21. webmaher said

    vzamem Tano in Žogco in to je to:mrgreen:

  22. zogca said

    Še dobro, da imam tebe, Web, sem vsaj zaželena. Čeprav … Znaš kuhat? Imam enega oboževalca, ki zna. In zdaj izbiram.😉

  23. Tana said

    Jaz tudi navijam za takšne, ki znajo kuhat.🙂 Pa naj še kdo reče, da ne mislimo z svojo glavo🙂

  24. zogca said

  25. zogca said

    In še – so zraven tudi voljni kuhati. Znanje ni dovolj.

    Jaz tudi navijam za takšne, ki znajo kuhat.

  26. zogca said

  27. zogca said

    A dam kakšnega vročega mladca nocoj na blog, kaj pravite, ženske?

  28. Tana said

    A dam kakšnega vročega mladca nocoj na blog, kaj pravite, ženske?

    Kaj še čakaš?
    Ja seveda daj enega vročega. Pa ni treba, da je čisti mladec. Važno, da bo vroč:)

  29. Tana said

    In še – so zraven tudi voljni kuhati. Znanje ni dovolj.

    Če znajo, bodo tudi voljni. Še veseli, da lahko.

  30. zogca said

    Čakala sem, da je nekdo pokazal pravo željo.😉

    Kaj še čakaš?

  31. zogca said

    Jaz nimam takšne izkušnje z moškimi.😦

    Če znajo, bodo tudi voljni. Še veseli, da lahko.

  32. zogca said

    Še malo, pa bo. Bi rada tega žrebca opremila še s kakšnim tekstom. Se mi zdi, da se spodobi, čeprav vem, da ni nujno.😆

  33. webmaher said

    Seveda znam kuhati in ker bi bil verjetno domačica še precej drugega😆 Bi se pa moral verjetno še malo dodatno izpopolnjevati ampak mislim da ne bi bilo večjih težav😆

  34. lynx said

    “samo pravna pot, je prava pot”. S tem pa se tudi strinjam.

    Kot pravnica se moraš strinjati, vendar je v praksi dostikrat drugače. Tudi pravna pot skregana z etiko je lahko zelo krivična, torej ni nujno edina.

Leave a Reply

 
