Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Noč brez konca!

Posted by zogca na april 18, 2010

ODLOČITEV

Noč brez konca.
Temno jutro, megleno, zoprno.
Neznanec ob moji levi rami.
In ti v mojih mislih.

Dan brez konca.
Na milijone takšnih. Vsak dan.
Tujec me objame.
Občutim tvoje roke, ki jih ni več.

Večer s koncem.
Sveči sta dogoreli.
še zadnjič sem z njim.
In za vedno s tabo.

Jerca Vučetič

28 Responses to “Noč brez konca!”

  1. vlatka said

    zanimivo.

    Ljubezen je neumrljiva.

  2. zogca said

    Jutro!!!

  3. Nevenka said

    No, počasi bo spet večer.
    Vidiš Žogca, leto in pol je minilo. Vsaj diham spet, brez da bi mi hotelo streti prsni koš. Učim se živeti od začetka. Vsaj še malo zame. V bistvu pa je tako kot v gornji pesmi, z eno razliko. Nobenega tujca nočem v svoje življenje na mesto kjer sem imela bljižnega in ljubega človeka.

    Založniki me pa veselo ignorirajo.
    Nikar ne misli, da kulturniki premorejo dovolj kulture, da bi kulturno rekli ne hvala. Zelo sem razočarana nad takimi odnosi. Raje se izgovorijo, da bi morali nekoga zaposliti, da bi odgovarjal in za kaj takega nimajo denarja. To napišejo po možnosti kar na svojo spletno stran, ti se pa slikaj. Pojma nimam čemu potem objavljajo KONTAT, če ne mislijo kontaktirati.

    Nič ne vem, če bom našla koga, ki bi založil moje pesmi😦
    Morala bi koga poznati. Tudi tu najbrž sploh ne gre drugače. Že za prvo knjigico sem vedela, da je to velika sreča.
    In sreča ne bi bila sreča, če bi dolgo trajala. Ehhh.

  4. zogca said

    Evo mene. Na wirelessu. Sposojen ključek za internet. Nekaj dni bom priključena, potem bom pa še nekaj dni zdržala brez. Sem si šla prej ogledat moje stanovanje ali bolje gradbišče. Joj, so veliko naredili v enem dnevu.

    No, počasi bo spet večer.

  5. zogca said

    Ne vem, kaj naj ti napišem, ker res s tem nimam nobenih izkušenj. Če ti je v prvo uspelo, bi ti res lahko tudi v drugo. V končni fazi pa, koliko stane, da zbirko financiraš ali sofinanciraš sama? Enega kupca že imaš, to veš.😉

    Založniki me pa veselo ignorirajo.
    Nikar ne misli, da kulturniki premorejo dovolj kulture, da bi kulturno rekli ne hvala. Zelo sem razočarana nad takimi odnosi.

  6. Nevenka said

    V Ekslibrisu je 31 izvodov + 5 brezplačnih cca 560 EUR, če sem prav razumela. A njim je vseeno komu izdajo knjige, samo da jim plača, torej izdajajo tudi popolne bedarije in zato znižujejo vrednost literaturi, ki bi bila bolj vredna pozornosti.
    V svojem bistvu je sicer vsebina knjige tista, ki jo določa, a ko si avtor mora ustvariti ime, si ga ustvari s pomočjo ugleda založbe. Tako nekako to izgleda.
    Torej bi rada, da ima založba nek umetniški kriterij. Raje vidim, da mi rečejo, da nisem dovolj dobra zanje, kot da bi izdala knjigo tam, kjer je to čisti biznis(čeprav denar je povsod v ozadju). A najbrž ne bom imela izbire.
    Pri nas so literarni krogi zelo elitni.
    Spoštljiv odnos si človek težko zasluži.
    Še posebno pri poeziji, ki ne sodi v popularno literaturo.

  7. Nevenka said

    No, itak.
    Molk najbrž pomeni, da nisem dovolj dobra.
    Toliko realna že moram biti.
    A me je to zelo potrlo.

  8. zogca said

    Ja, kar pa ne pomeni, da se v teh krogih skriva samo kvaliteta.

    Pri nas so literarni krogi zelo elitni.

  9. zogca said

    Ne vem, kaj naj ti rečem. Tvoja prva zbirka je bila ena izmed prvih, ki sem jih prebrala. In ena izmed redkih, ki sem si jih res zapomnila. Če zdaj odštejeva Milo in Nežo. Tvoja in Jercina (ta pesem gor) zbirki sta me navdušili in mi pomagali v časih najhujšega trpljenja. Jaz nisem literani kritik, seveda, ampak meni sta bili zelo všeč.

    Molk najbrž pomeni, da nisem dovolj dobra.
    Toliko realna že moram biti.
    A me je to zelo potrlo.

  10. zogca said

  11. zogca said

    Je kdo tukaj?😉

  12. Lynx said

    Jaz občasno pokukam.

  13. zogca said

    Vidim, da bom začela talati neopravičene. Ne bo šlo drugače.😉

  14. Lynx said

    Dvomim da bo to pomagalo. 😉

  15. zogca said

    Kaj pa naj? Vem, vroče debate, žgečkljive teme. Saj bom, ampak trenutno ne utegnem, plus še begunka sem, doma gradbišče, časa skoraj nič. Utrujena sem do amena …

  16. zogca said

  17. Lynx said

    Kje pa piše, da mora biti vsak večer sto komentarjev?
    Včasih ni časa, včasih volje itd.

  18. zogca said

  19. zogca said

    Saj nikjer ne piše. Mene samo malo peče vest, ker se zadnje tedne veliko premalo trudim za blog. Pa imam res toliko opraviti, da samo sebe komaj ulovim za rep.😉

    Kje pa piše, da mora biti vsak večer sto komentarjev?
    Včasih ni časa, včasih volje itd.

  20. Lynx said

    Zame je Iglesias junior le slabši ponaredek:

  21. Lynx said

    Ups…..

  22. Lynx said

    Saj nikjer ne piše. Mene samo malo peče vest, ker se zadnje tedne veliko premalo trudim za blog. Pa imam res toliko opraviti, da samo sebe komaj ulovim za rep.

    Ti dam opravičeno. 😉

  23. zogca said

    Se zahvaljujem.😉

    Kako pogrešam svojo pisalno mizo in fotelj. Za crknit me boli hrbet za to mizo in stolom, v kuhinji staršev. Pa bom žal morala še par ur viseti za računalnikom. Verjetno si še kavo skuham.

    Ti dam opravičeno.

  24. zogca said

    Meni je od fotra nekaj pesmi res noro všeč, vse druge pa so mi boring.

    Zame je Iglesias junior le slabši ponaredek:

  25. Lynx said

    Meni prav tako, glas pa vendarle ima.

  26. zogca said

    Ni dvoma. Včasih je imel tudi tiča.😉 Okej, ima ga še danes, ampak menda ni več dejaven.

  27. Lynx said

    Okej, ima ga še danes, ampak menda ni več dejaven

    Nekaj mora tudi za nas pustiti. 🙂

    Vidim da pišeš po Monu. 😉

  28. zogca said

    Ampak samo na Ljubezenskem forumu, plus še dve sporočili na Čustveni inteligenci. Drugače pa ne. Sem se danes prav matrala, da bi našla kaj za napisat na SČ. Nisem našla. In nisem nič napisala.

    Vidim da pišeš po Monu.

Leave a Reply

 
