Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca in smeti!

Posted by zogca na april 17, 2010

Akcija je uspela! O tem, kako pridno smo čistili po vsej Sloveniji in menda presegli tudi najbolj optimistična pričakovanja, boste prav gotovo prebirali in poslušali v vseh medijih. Od mene dobite samo kratko poročilo z akcije, ki jo je imela moja mala druščina, ki smo jo sestavljali moja prijateljica, njen pes in jaz. Odpravili smo se na PST.

Ker nismo bili med prvimi, so bile sprehajalne poti že povsem očiščene in smo se podali v gozd. Tudi tam je bilo več kot očitno, da so bile pridne roke že na delu, ampak vseeno nama je uspelo najti in odstraniti kar nekaj smeti. Plastenke, pločevinke, dele koles in avtomobilov, ovitke čokolad in drugih posladkov itn.

Iskreno upam, da se ne bo prav kmalu kakšen brezvestnež spravil svoje smeti odlagati na to prečudovito jasno.

Ko je večina čistila, so nekateri svinjali. Tale škatlica cigaret je v bajerju pristala kakšno uro ali dve pred fotografiranjem. Če sploh. Ni bila dovolj razmočena, da bi bila kaj dlje v vodi. In ne samo to, ko smo se vozili proti bajerju, je nekdo iz avta vrgel naprej plastično vrečko, potem še embalažo od sira, salame in majoneze. Kaj naj rečem? Svinja! Jup, ustavila sem avto in pobrala.

Nismo pa imeli lepega dne samo tisti, ki smo čistili. Nekateri so si našli tudi drugačno zabavo. Tole sončkanje ob bajerju se nam je zdelo tako zelo mikavno, da ga bomo verjetno izvedli naslednji teden. Seveda brez ribiške palice.

Tako. Smeti so pobrane. Poročilo za blog je spisano. Zdaj se lahko zasluženo vržem na kavč in lenarim.

6 Responses to “Žogca in smeti!”

  1. zogca said

    Akcija Očistimo Slovenijo je z 250.000 udeleženci presegla vsa pričakovanja

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042353170

    FOTO: ‘Samo skupaj nam lahko uspe in nam je’

    http://24ur.com/novice/slovenija/z-naso-in-vaso-pomocjo-se-pise-zgodovina.html

    Foto in video: 250.000 prostovoljcev čistilo Slovenijo

    http://www.rtvslo.si/okolje/foto-in-video-250-000-prostovoljcev-cistilo-slovenijo/228178

    Ste tudi vi pucali?

  2. Jovanka Broz said

    Pridna punca🙂

    Nisem šla pucat, ker so nam rihtali garažo in sem imela “delavce” na hrani. Videla sem pa ogromno ljudi,ki so hodili po naši Zeleni dolini z PRAZNIMI vrečkami, ker smo MI znani po lepi in čisti okolici😀

  3. zogca said

    Pri vas pa res nisem videla smeti, drži.

    ki so hodili po naši Zeleni dolini z PRAZNIMI vrečkami, ker smo MI znani po lepi in čisti okolici

  4. zogca said

    Jaz svojih ne bom hranila, pa saj jih v končni fazi niti ne bi imela kje. Tudi štedilnik bodo jutri izključili in premaknili. Joj, imam pa še toliko dela z umikanjem, da ni res. In to jaz, ki imam (pa saj si videla) tako malo robe. Joj, mama mi spodaj zvoni. Obisk.

    sem imela “delavce” na hrani.

  5. Jovanka Broz said

    mah, potrpi, ker boš potem uživala v lepoti doma🙂

  6. zogca said

    Evo, mi je uspelo. Je še mama pomagala, ampak zdaj mojstri lahko pridejo. Saj tudi bodo prišli, jutri zjutraj. Samo še vrata obeh spalnic prelepim s polivinilom in to je to.

Leave a Reply

 
