Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

S kom bi raje spale?

Posted by zogca na april 17, 2010

Kokakola, cigareta in tračarski portali. Kot predah med veliko čistilno akcijo, katere cilj je vse, kar se nahaja v stanovanju, spraviti v obe spalnici, vrata prelepiti s polivinilom in … Se vrniti čez deset dni in uživati v drago plačani lepoti. O tem, koliko čiščenja me bo čakalo, ko bodo mojstri opravili svoje, sploh ne želim razmišljati. Rdeča nit, Žogca, rdeča nit. Tračarski portali. Odprem najljubšega in naletim na vprašanje, ali bi raje spala z Larryjem Kingom ali s Hectorjem Penatom? Ker v anketi obstaja odgovor, da bi najraje preskočila oba, izberem to možnost …

Ter se sprašujem, zakaj mi sploh zastavljajo tako bedasto vprašanje. Takrat se spomnim, da sem danes na blogu Irene Sirene zasledila novico, da se Larry King ločuje. Shawn Southwick je Larryja Kinga varala z Hectorjem Penatom, on pa njo kar z njeno sestro. Mimogrede, Shawn je Larryjeva sedma žena, vse skupaj pa ima za seboj že osem zakonov.

Sploh me ne bo začutilo, če bo Larry, katerega mimogrede zelo rada gledam, vstopil tudi v deveti zakon in tudi devetič obljubil “dokler naju smrt ne loči”. Bilo bi smešno, če ne bi bilo žalostno.

10 Responses to “S kom bi raje spale?”

  1. Nevenka said

    Včasih se mi zdi, da preveč denarja in slave enostavno škodi.

  2. mikstone said

    no ja,če ni druzga za pisat,pa en trač iz zunaj prepišeš

  3. maxi said

    S kom bi raje spale?

    To je verjetno retorično vprašanje?!
    Je pa pogled Hectorja P. zagotovo eden tistih, ki mene strese.🙂

    Medtem ko na Larry-ju K. ne najdem prav nič, nothing, nada…🙂

  4. zogca said

    V bistvu ne, ker odgovor ni tako samoumeven. Saj sam vidiš, ti si izbrala opcijo Hector, jaz sem izbrala opcijo preskakovanja obeh.

    To je verjetno retorično vprašanje?!

  5. zogca said

    Res ne vem, zakaj bi morala vsak dan pisati o svojih osebnih melodramah. Saj jih imam res veliko, ampak vsak dan – tega pa tudi jaz nimam. Sicer pa besedilo v objavi ni prepisano. Niti en sam stavek ne.

    no ja,če ni druzga za pisat,pa en trač iz zunaj prepišeš

  6. zogca said

    Jaz sem do zdaj verjela, da denar in slava zelo škodita, če ju človek na nek način podeduje (bogati ali vplivni starši) ali do njiju pride premlad, ko ni še oblikovana osebnost. Ampak očitno … Čeprav verjamem, da bi Larry tudi kot popoln anonimus zamenjal nekaj žena. Verjetno ne toliko, saj tudi toliko izbire ne bi imel. In gotovo ne bi mogel izbirati med toliko starletami. Je to pač v človeku. Vidim pri svojem stricu. On na deset let menja ženske. Zdaj je čisto živčen, ker ne more menjati, ker je prvič že prestar in predvsem drugič, ima eno leto starega otroka. Se pa vidi, da mu gre ženska (žena) na živce in jo še komaj gleda.

    Včasih se mi zdi, da preveč denarja in slave enostavno škodi.

  7. maxi said

    V bistvu ne, ker odgovor ni tako samoumeven.

    Meni se je zdel, sem mnenja, da Larry-ja okoli žensk rešuje izključno denar-še posebej zdaj v letih.

  8. zogca said

    O tem sploh ni dvoma. Poglej njegovo ženo, poglej njega. Je jasno kot beli dan, da je bogat. Druge ni. Ne razumem pa ljudi, ki vedo, da je nekdo z njimi samo zaradi denarja in furajo takšen odnos. Kako nepristno, jaz tega ne bi zmogla niti pet minut.

  9. zogca said

    Massimo Savić: Ženskarji si uničijo življenje

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/massimo-savic-zenskarji-si-unicijo-zivljenje.html

  10. zogca said

    In ko smo že pri njem …

Leave a Reply

 
