Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ta nagajiv pogled! In nasmeh!

Posted by zogca na april 14, 2010

Čeprav ni bilo prav velikega zanimanja za uganko z roko Ashtona Kutcherja, smo vseeno dobili odgovor in ker obljuba dela dolg, boste zdaj dobili (je bolje, če napišem dobile?) tudi nekaj njegovih vročih fotografij.

Okej, saj vem, da mladi mož Demi Moore ni všeč vsem ženskam, ampak meni je. Zelo všeč. Saj ne, da je tako strašansko lep, ampak tisto nekaj, kar je tako nagajivo v njegovem pogledu in nasmehu …

Mar tega res ne vidite vse?

Jup, fovš sem Demi, zelo fovš.

Jutri pa, in to zdaj sveto obljubim, ena bolj družbeno koristna tema. Zadnje čase vse premalo pametujem, ker pa je pametovanje v modi in jaz ne želim zaostajati …

24 Responses to “Ta nagajiv pogled! In nasmeh!”

  1. Tana said

    Mar tega res ne vidite vse?

    Jaz res nič ne vidim🙂
    In nisem nič fauš.

  2. zogca said

    Druga fotka. Meni je noro dober.

    A nimamo smajlija, ki se oblizuje?

  3. Tana said

    Joj, imava različen okus. Meni ravno na drugi, ko tako čudno drži ustnice, sploh ne sede🙂 Če že, potem bi rekla tretja fotka.

    Je pa kar veliko let mlajši od nje, a ne? No, če je ljubezen ta prava, sploh ni nobenih ovir.

  4. zogca said

    Kaj pa prva? Noro!!! Vsaj meni. Oja, velika razlika je v letih. Objava niže, tam sta njuna rojstna datuma, bova z JKSK kakor analizirali njuni karti.

    Ne samo ljubezen, tudi seks. Ta po moje igra glavno vlogo.

  5. Tana said

    Ne prva tudi ne. Tretja in četrta🙂 še nekako sprejemljiv.

    Ja, saj v tisti objavi sem pogledala rojstne datume. Ker drugače jaz teh slavnih osebnosti ne spremljam (sem menda že enkrat napisala. Mene to nič ne gane.

    Imaš prav ja, seks na prvem mestu. Če je ta super, potem vse štima.🙂

  6. zogca said

    Saj jaz tudi ne kažem nekega velikega zanimanja za slavne. Zadnje mesece redno berem blog Irene Sirene in spoznavam, da tri četrt ekstra slavnih ljudi sploh ne poznam. Da ne omenjam tega, da mi je domača scena popolna neznanka.

  7. Tana said

    Da ne omenjam tega, da mi je domača scena popolna neznanka.

    Sem zdaj razmišljala, kdo bi bil “slaven” na domači sceni. Pa se skoraj nobenga ne morem spomniti, razen politikov in političark.

  8. lynx said

    Tudi kar se mene tiče, imaš precej drugačen okus za face. Se strinjam s Tano.

  9. zogca said

    Vsi tisti, ki jih opravljajo na MON-u.:mrgreen:

    Sem zdaj razmišljala, kdo bi bil “slaven” na domači sceni. Pa se skoraj nobenga ne morem spomniti, razen politikov in političark.

  10. zogca said

    Ne za faco, za energijo mi gre tukaj, energija mi je všeč.😉

    Tudi kar se mene tiče, imaš precej drugačen okus za face. Se strinjam s Tano.

  11. Tana said

    Ob surfanju po internetu za zabavo nas pogostokrat pritegnejo slike slavnih osebnosti (Rebeka Dremelj, Nina Osenar, Saša Lendero, Werner, Damjan Murko, Jan Plestenjak).

    Sem malo poguglala in naletela na ta zapis🙂

    Če so to slavne osebnosti potem lahko še dodamo:

    Sašo Einsidler, Mišo Molk, Fredi Muler, Anja Tomažin, Mario, …. pa še kakšno misico, športnike……uff, saj imamo mi celo paleto slavnih :)))

  12. zogca said

    Mene čisto nič.

    Ob surfanju po internetu za zabavo nas pogostokrat pritegnejo slike slavnih osebnosti (Rebeka Dremelj, Nina Osenar, Saša Lendero, Werner, Damjan Murko, Jan Plestenjak).

  13. lynx said

    Mujo je šel živet v ZDA in je najel stanovanje.
    Kmalu je opazil, da je v njem precej miši.
    Vic dneva:

    Ker še in znal dobro angleško, ga je skrbelo,
    kako razložiti lastniku, kaj bi rad povedal.
    Mujo;
    Tom and Jerry, you know?

    Lastnik;
    Yes, I know!

    Mujo;
    E pa Jerry! Pun kurac!

  14. maxi said

    Imaš prav ja, seks na prvem mestu. Če je ta super, potem vse štima.

    Japajade.

  15. zogca said

    No, seveda ne vse. Ampak če pa vse štima, ampak seks ne štima, na koncu vse umre.

  16. lynx said

    Misel dneva:

    Skrb za jutri pride vedno dan prezgodaj.

    Dobro jutro!

  17. zogca said

    Jutro!!!

    Joj je luštno zbuditi se in potem še z na pol zaprtimi očmi videti Ashtona. :mrgreen:

    Kava se kuha. V hektolitrih.🙄

  18. Nevenka said

    Simpatičen fantiček.

  19. trnovčanka said

    Luuuuškan😀

    Ste gledali film Spread? Dober, tak netipičen. Seveda z njim v glavni vlogi.

    Bi zamenjala z Demi za kak dan. Sicer se pa tudi njenega bivšega ne bi branila😉

  20. zogca said

    You’re my girl.😉

    Bi zamenjala z Demi za kak dan.

  21. zogca said

    Jaz pa. Bruce mi nikoli ni bil všeč.

    Sicer se pa tudi njenega bivšega ne bi branila

  22. trnovčanka said

    Uh meni pa. Die hard forever😉

  23. zogca said

    Meni že takrat ni bič nič spešl, ko so bile vse punce nore nanj, v času serije Delo na črno ali kako je že bil naslov.

  24. Nevenka said

    Žogca, ja. Rahlo infantilen izgled ima svoj šarm. A je grozno (prepozno) ugotoviti, da ni tak samo izgled.
    Sicer se tale pobček od Demi drži še kar dobro. Nobenih škandalov na sceni. Zaenkrat.

Leave a Reply

 
