Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čigava je roka?!?

Posted by zogca na april 13, 2010

Fotografijo sem sunila z njegovega Facebookovega zidu. V bistvu sem hotela te dni, ko je vreme tako turobno in nas nekatere tudi fejst zebe, objaviti njegove vroče fotografije, vendar sem se odločila, da vam najprej ponudim njegovo roko. Kajpak bo sledilo tudi njegovo vsakega greha vredno telo. Brez skrbi! Žuljev na njegovi roki ne razumem in skoraj bi si upala trditi, da niso nastali kot posledica tistega. Saj veste, na kaj mislim. Ojoj, kaj je z menoj, da si ne upam več napisati grde besede. Ne, to pa ne bo šlo, samocenzure se ne bom šla. Mislim, da si ga ni drkal. Vsaj ne tako obupano, da bi s tem pridelal žulje. Iščemo njegovo ime in priimek.

Torej, čigava je roka?

73 Responses to “Čigava je roka?!?”

  1. zogca said

    Ko uganete, kdo si je kracal po roki, dobite pa še njegove seksi fotografije. Tako da – ženske, potrudite se!!!😉

  2. zogca said

    A začnemo danes talati neopravičene?:mrgreen:

  3. Shirley Valentine said

    Na googlu je prvi zadetek pod tem napisom Ashton Kutcher, ampak meni on močno ne potegne…

  4. zogca said

    In je res on!!!

    Zdaj bom lahko nalepila njegove seksi fotke. Meni on potegne. Saj ne da bi bil tako lep, kot ima nekaj nagajivega v sebi, kar je tako zelo rajcig.

  5. Tana said

    Zdaj bom lahko nalepila njegove seksi fotke.

    Cel popoldan že čakam na to čudo od seksa🙂 Pa nič od nič.

  6. zogca said

    Ajoj, nisem vedela, da kdo nestrpno čaka, ker vsi nekaj špricate zadnje dni. In ker nisem vedela, da kdo nestrpno čaka, sem raje brskala po astroloških kartah.

    A pohitim?😉

  7. Tana said

    A pohitim?😉

    Ni treba hitet Žogca. Saj veš, da se jaz rada malo hecam.

    Me pa zanima, kakšen je v resnici ta tip. Ker njegove roke mi niso najbolj všeč. Čeprav je žulje dobil od drkanja🙂

  8. zogca said

    Ne, žuljev ni dobil od drkanja.

    A drugače ne veš, kakšen je?

    Meni je tako strašno nagajiv, da mi je ljubek.

  9. zogca said

    Kako od drkanja? On ima Demi Moore. Jaz bi takoj nehala masturbirati, če bi dobila Demi Moore.:mrgreen:

  10. Tana said

    Aha, sem na hitro zgoraj prebrala in sem mislila, da jih je dobil od tega. Vidiš naglica ni vedno dobra.

    Ne ne vem, kakšen je.

    No zdaj me pa že res firbec matra🙂 če je nagajivček in še ljubek povrhu… hmmmm….

  11. jksk said

    Meni ni privlačen, je pa simpatičen in zabaven dečko. Visok 190 cm…

    Iskala sem sinastrijo z Demi Moore, pa nisem našla. Zanimivo bi bilo pogledati ker sta očitno res za skupaj in da gre za ‘ real love’. Prav simpatična sta skupaj. :))

    Drugače pa je res zračen tip, triple : sonce, luna vodnar, asc. dvojček (če so podatki na netu pravi).

  12. zogca said

    Zame idealna višina. Okej, idealna višina je 188. Jaz rada zakompliciram.:mrgreen:

    Visok 190 cm…

  13. zogca said

    Mora biti. Daj, res poglejva. Jo bom jaz poskusila poiskati.

    Iskala sem sinastrijo z Demi Moore, pa nisem našla. Zanimivo bi bilo pogledati ker sta očitno res za skupaj in da gre za ‘ real love’. Prav simpatična sta skupaj. )

  14. zogca said

    Demi Moore.

    http://www.astro.com/astro-databank/Moore,_Demi

    Prav lahka pa tale karta ni.

    Auč, se mi zdi, da ne bi menjala z njo. Čeprav bi se že zaradi Ashtona splačalo.😉

  15. zogca said

    In njegova karta.

    http://www.astrotheme.com/portraits/R3gS9C9CmgLM.htm

    To ni res, da se ena tako huda škorpijonka lahko obnese z enim tako hudim vodnarjem.

    Sinastrije pa tudi jaz ne najdem.

    Grem pogledat, ali jo znam narediti v novem programu. Drugače bom morala na astro.

  16. jksk said

    Nisi ravno med nižjimi če je tvoj ideal 188. Zame je absoulutno previsok, mo ideal je 182 max., ena glava nižje od mene, v praksi se je vedno pokazalo kot ideal .))

    Auč, se mi zdi, da ne bi menjala z njo. Čeprav bi se že zaradi Ashtona splačalo.

    tako na prvi pogled prava nežna ribica, pod površjem pa ufff….

  17. zogca said

    170.

    Nisi ravno med nižjimi če je tvoj ideal 188.

  18. zogca said

    Kje vidiš ribico?

    tako na prvi pogled prava nežna ribica, pod površjem pa ufff….

  19. zogca said

    Aha, ascendent. So mi te karte tako nejasne oziroma nepregledne.

  20. jksk said

    idealna višina za žensko, se mi zdi.

    ma res sta cute skupaj, pa še to da je kar velik gap age se mi zdi da res opravičita tisto there are no rules in love.

    prav zanima me ali imata sonce/luna aspekt ki je kot pravijo znak za ‘true love’. 1, 7 hiša…

    pri teh zvezdnikih dostikrat ne veš ali so podatki pravi, to je problem.

  21. zogca said

    Se ne pritožujem.

    idealna višina za žensko, se mi zdi.

  22. zogca said

    Nekako dvomim, da ne bi bili. Vsaj v njunem primeru. Glede ure je seveda lahko skepsa, glede datuma pa ne. In datum vseeno pokaže, kaj je v katerem znamenju.

    pri teh zvezdnikih dostikrat ne veš ali so podatki pravi, to je problem.

  23. zogca said

    V bistvu bi si pa astrološko želela njo, ne njega.😉

  24. jksk said

    Ashtona ni na astru, tako da je verjetno asc. predpostavka.

    Ja, res če imaš vrh sedme v škorpijonu, pa marsa v enakem znamenju. Kaj veš, mogoče ti pa v živo ne bi bil tako zelo všeč. .))

  25. zogca said

    Jup, DSC imam v škorpijonu. In Venero na tem istem DSC. Pa Marsa v škorpijonu. In ne samo to, v tesni konjunkciji z Uranom. Suma sumarum, seksam kot škorpijoni. Menda sem prav zaradi konjunkcije Marsa in Urana tako perverzna. Priznam, da sem.😉

    Ampak si mislim, če Demijini Veneri v škorpijonu on ustreza, potem nekaj vseeno mora biti v redu. Saj ne, da mi ga bo hotela dati.😉

  26. jksk said

    Če to potrdiš v praksi, potem lahko rečemo da velja. Right? Potem je nekaj resnice v vsem skupaj. Tudi jaz preverjam vse na mojem horoskopu čeprav sem seveda kot lahko razbereš mal skeptika vseeno.

  27. zogca said

    Lej, jaz sem vprašala, kaj pomeni ta konjunkcija in so mi povedali, da tudi perverzijo. Zdaj ne vem, ali na splošno ali zato, ker sta oba v škorpijonu, ampak menda pomeni. In jaz se strinjam, da sem. Seveda pa pomeni tudi marsikaj drugega.

    Sem že malo pozabila. Ti imaš Luno v škorpijonu ali kako že? Zadnje čase ugotavljam, da želim živeti veliko bolj škorpijonsko. Sem vsa ta leta, včasih celo na silo, furala to tehtnico, po pameti, z glavo, previdno, tehtaj, vagaj, kako bo najbolje … Mah, pa mi to na koncu ni neke sreče prineslo. V zadnjem primeru celo pekel. Pa če na koncu že mora biti pekel, ti povem, da raje pot do pekla prehodim škorpijonsko kot tehtnično. Ker je v škorpijonski poti veliko več užitka in naslade.

  28. jksk said

    Lej, jaz sem vprašala, kaj pomeni ta konjunkcija in so mi povedali, da tudi perverzijo. Zdaj ne vem, ali na splošno ali zato, ker sta oba v škorpijonu, ampak menda pomeni. In jaz se strinjam, da sem. Seveda pa pomeni tudi marsikaj drugega

    Ne vem ali bi ta aspekt pomenil perverzijo samo zaradi tega ker sta v škorpijonu. Jaz bi ti to rekla če bi bila ta konjukcija v 8 ali v 5 hiši (seks) kar pa v tvojem primeru ni.

    V vsakem primeru imaš močnega marsa ker je pod vladarjem plutona.

    Ja, previdno ker je tehtnica razumsko (zračno) znamenje.

  29. zogca said

    Seveda. In meni se je vedno to zdelo modro. Pretehtati, razmisliti, narediti, kakor je najbolj prav. Seveda tudi najbolj varno. Pa če se ozrem nazaj. Ko sem najbolj naredila z glavo, najbolj zato, da bo prav, sem se opekla najbolj v življenju. Že res, da sem, ko sem v glavi vse pretehtala, potem začela močno oziroma premočno čutiti in je to bil vzrok trpljenja, pa vseeno, izbrala sem pa z glavo. Ti povem, da če bi izbira z nogo, roko ali ta zadnjo platjo, katerimkoli drugim organom, ki ne more razmišljati, ne bi tako slabo prišla skozi. V bistvu zadnje čase ne maram tehtnice v sebi.

    Ja, previdno ker je tehtnica razumsko (zračno) znamenje.

  30. jksk said

    Ja, te čisto razumem, Žogca.

    Da se malo vrnem na aspekt mars-uran v škorpijonu, of course, my ex ima ta aspekt, v 11 hiši. Pa saj sta rojena na isti dan!
    Ni bil perverzen, no ja, vsaj kolikor sem ga jaz lahko intimno spoznala, mogoče je pa bil tako na skrivaj ne da bi jaz vedela :))

  31. zogca said

    Lej, jaz to perverznost ne razumem v smislu, da se zdaj gremo nekaj totalno norega, da želimo nekaj totalno norega, da morajo biti ultra packarije in ne vem kaj še. V končni fazi, jaz nisem neka strašna packa. Ampak moj pogled na seks ni romantičen. Meseno, telesno, živalsko, znoj, sopihanje, na to foro. Ne vem, pri ženskah je ponavadi tako, da jih erotični filmi in prizori dvignejo, tam kakšni sončni vzhodi, otoki, sveče in potem prikazano poljubljane in božanje, pa so čisto preč. Okej, je to lahko luštno za luštno, ampak seksualno pa meni ni. Mi sončni vzhod in sveče nimajo nič s seksom. Čista mesenost.

  32. jksk said

    Ja, stvar se zapleta že pri samem opisu perverznosti kaj to sploh je in kaj se tebi zdi perverzno. Jaz to kar si napisala berem kot tvoj odnos do seksualnosti. Deljena mnenja so tudi katero hišo gledat, 8 al 5, saj veš kaj mislim. Imaš marsa, venero, aspekte ter hiše in dej zdej povej :))

    Ej, by the way, Dupora dobiš v naših knjižnicah. Jaz sem Ne vjerujte, provjerite že ‘prebrala ‘ oz. bolj prelistala.
    Če samo pomislim koliko se je ta človek poglabljal v to zadevo in koliko horoskopov je obravnaval, uf… svaka čast. Pa še vse ročno je delal in kalukuliral, tip je tudi obvladal astronomijo, … skoraj vedno pa potrjuje razlago s konkretnim primerom.

  33. zogca said

    Tale knjiga je danes prišla.

    http://www.amazon.com/Predicting-Events-Astrology-Celeste-Teal/dp/1567187048

    Samo ta nova izdaja. Komaj čakam, da se zaženem vanjo, čeprav verjetno naslednje štiri dni ne bom utegnila. Mogoče kakšen stavek preberem vmes iz firbca.

    Jaz bi za seks gledala osmo hišo, ne peto. Peta mi je vsa pocukrana.

  34. zogca said

    Bom šla pogledat.

    Ej, by the way, Dupora dobiš v naših knjižnicah.

  35. zogca said

    Aja, trenutno se učim mrke. Me je kar malo strah. Pa še Ema me je nenalašč prestrašila. Tale mrk januarja 2011 mi pade v opozicijo z Luno. Da ne bo kaj narobe. Samo ne bom delala panike. Mislim, Luna pa res ni nujno, da se samo na mamo nanaša. V končni fazi se lahko tudi name. V končni fazi se tudi nosečnosti in porodi vidijo z mrki, ni treba, da so samo bolezni in smrti.

  36. jksk said

    Jp, jaz tudi gledam 8 hišo ker je to naravna hiša škorpijona. Nekateri pravijo da je pa seks užitek, pleasure in na osnovi tega gledajo 5.

    Bomo morali počakati do januarja 2011. Držim pesti da bo mrk vplival ok in da bo prinesel dobro novico. Glej da nas boš prenesetila z dobro novico, I’m pregnant, ok :))

    Sicer pa jaz zadnje čase delam na simboliki. Ugotovila sem da moja karta vibrira z številko 9, kjer imam tudi vladarja karte (neptun 9 hiša). Hm, veš kakšna lepa povezava z mojim najljubšim komadom vseh časov. Jao…. Če iščeš povezave, jih najdeš.

    Si bom pogledala to knjigo, čeprav sem jaz pri prognostiki zelo švoh.

    Ja, Dupor recimo pravi, tam kjer je veliko planetov, tam je oseba močna …ali pa če se nahaja dober planet v slabem polju, olajša zadeve tega polja itd…pravi tudi recimo da so napovedi tranzitnega jupitera preko 8 polja zelo težko predvidljivi itd…veliko takih koristnih zadev.

  37. zogca said

    A veš, da se bom potrudila. Mislim, jaz vem, da mrk na Luno nosi nosečnost. Upam, da opozocija na Luno ne nosi smrt. Ajde, bolezen, ne pa smrt. Sem pa res zmrznila, ko me je pogledala na takšen način in potem, ko sem jo začela spraševati, je kar rekla, da pustimo zdaj to. Ko sem jo pozneje prišla vprašat, mi je rekla, da mogoče bom pa zanosila. Ja, lepo prosim. Ker tole je pa res že malo tu mač. Mislim, v mojih letih bi pa res bilo bolj logično, da zanosim kot pa da hodim za pogrebi. Še posebej, ker imam par mesecev po tem mrku, se mi zdi, da dva meseca pozneje Luno v konjunkciji s Soncem. Ob zadnjem dotiku Lune in Sonca, ne vem, mislim, da je bil sekstil, sem vstopila v zvezo. S tem, ki me je potem fejst nategnil in zapustil. Ampak okej, naslednji bo mogoče malo manj moralno oporečen in bo dejansko udejanjil to, kar bo govoril. Ker prejšnji ni. Od njegovih velikih obljub, kako me ne bo nikoli v življenju izdal, kako se hoče poročiti z menoj in z menoj imeti otroke, je ostalo bore malo ali bolje nič.

    Bomo morali počakati do januarja 2011. Držim pesti da bo mrk vplival ok in da bo prinesel dobro novico. Glej da nas boš prenesetila z dobro novico, I’m pregnant, ok )

  38. zogca said

    O teh številkah pa jaz ne vem nič. Moja karta je predvsem povezana z Venero. Venera je vladar mojega horoskopa. Tudi Sonce imam v Veneri. Venero imam na DSC, točno. Je seveda vladar mojega ASD. Kamorkoli se obrneš, Venera. Po nekih izračunih moči planetov pa naj bi moj najmočnejši bil Neptun, ki pa je na nek način nadradnja Venere. Tudi ta je v sedmi hiši.

    In jaz sem res človek, ki živi za ljubezen in od ljubezni. Žal sem zadnje čase precej lačna in ne vem, zakaj živim.😦

    Sicer pa jaz zadnje čase delam na simboliki. Ugotovila sem da moja karta vibrira z številko 9, kjer imam tudi vladarja karte (neptun 9 hiša). Hm, veš kakšna lepa povezava z mojim najljubšim komadom vseh časov. Jao…. Če iščeš povezave, jih najdeš.

  39. zogca said

    Jaz se trenutno ukvarjam zgolj in izključno s prognostiko. Ti povem, da bom čez par mesecev že zelo suverena na tem področju. Kolikor se pač da biti.

    Si bom pogledala to knjigo, čeprav sem jaz pri prognostiki zelo švoh.

  40. jksk said

    Ljudje ki imajo venero na desc -In jaz sem res človek, ki živi za ljubezen in od ljubezni- sem copy/paste dala- je prav ta stavek ki opisuje ta položaj venere. Super si to napisala. Tudi moja se nahaja tam.

    Sliši se dobro ta mrk in sploh ta konjukcija, kaj veš mogoče prinese novo (al pa staro) ljubezen v tvoje življenje. Iz tvojega pisanja je res razvidno da si svojega bivšega imela zelo rada. Lahko je pa v prihodnosti še lepše. :))

    Za neptuna pravijo da je to višja oktava venere. Jaz sem ga malo študirala v zvezi z glasbo, aspekte pa to.

    Jaz se trenutno ukvarjam zgolj in izključno s prognostiko. Ti povem, da bom čez par mesecev že zelo suverena na tem področju. Kolikor se pač da biti.

    Superbe!

  41. zogca said

    Ni besed, ki bi opisale veličino te ljubezni. Ampak njemu očitno za to ni niti malo mar. Vse, kar jaz lahko naredim, je to, da se potrudim, da čim manj mislim nanj in da poskusim živeti tako, kot da se on nikoli ne bi zgodil. Žal. To je človek, ki ima glede žensk povsem pokvarjene antene. On je vedno zapuščal v redu ženske, ki so ga iskreno imele rade. In se pustil tako ali drugače vleči za nos pokvarjenim preračunljivkam, ki so ga varale. Jaz sploh nisem mogla verjeti, kako on enih stvari ni sposoben dojeti. Pa takšen strah ima drugače pred ženskami. Da ne omenjam, kako zelo se boji zakona. Če zgodovina karkoli pove (in zgodovina je najboljša učiteljica), bo na koncu nabasal na takšno, da bo lahko vse svoje strahove doživel in preživel tudi v praksi. Jaz sem vedno hotela verjeti, da temu ne bo tako, ker sem vedno hotela verjeti v najino ljubezen. Pa čeprav sta mi najboljši prijateljici govorili, naj pozabim. Ker on ne bo srečen, dokler ne bo fejst nasankal. Žal se mi zdi, da sta ves čas imeli popolnoma prav. Na koncu bo točno nabasal na eno, ki bo vse to, česar se boji, ki bo imela kakšno računico z njegovim poslom, tega se je vedno bal, kakšno, ki mu bo usmerjala življenje in hotela vse organizirati, tega se je vedno bal, ki bo non stop hotela nekaj početi in nekam hoditi, da ne bo imel čas za svojo službo in hobi, tega se je vedno najbolj bal. Skratka, tega, da on več ne bo mogel biti on. Mah, en takšen filing imam, da bo na koncu uresničil vse svoje strahove. In ne, jaz ob tem ne bom zraven. Pa saj mi je sam eno leto nazaj rekel, da to, da se imava midva rada, ni več pomembno.

    Iz tvojega pisanja je res razvidno da si svojega bivšega imela zelo rada.

  42. zogca said

    Lepo.😉 Razen na svoji na nobeni drugi karti nisem videla Venere na descendentu. Mislim, moja Venera (in tvoja) res … To pomeni živeti za ljubezen. S tem, da je moja Venera še v škorpijonu, kar pa vemo, da gre za najbolj fatalistično Venero, kje je ljubezen nekaj, za kar ne samo, da se živi, ampak se zanjo tudi umre.

    Tudi moja se nahaja tam.

  43. maxi said

    Jaz tudi živim za ljubezen.😛

  44. zogca said

    Horoskopsko gledano vseeno malo manj. In malo manj fanatično.

    Nič huda bit.😉

  45. zogca said

    Eksaktna konjunkcija progresivne Lune na progresivni Mars.

    5. maj

    You are feeling energetic right now, ready to tackle big jobs and new activities. You may also feel a readiness to face any fears that have previously blocked your ambitions. Therefore this period is conducive to undertaking any tasks or projects that require concentrated efforts and initiative. You may initiative a new field of activity or you may be forced by someone else or circumstances to take on a project that you previously would have shied away from. Either way you have the drive to succeed. One of the risks of this phase is that you are tempted to go overboard in your efforts to achieve your objectives because you are keen to move forward regardless of the costs. Impatience may mar this period. Therefore you need to ensure that you pay closer attention to your aims. Patience and collaboration are needed, rather than competition. Save any competitive urges for a demanding sport or solo adventure rather than projects that require the co-operation of other people. Avoid rash decisions and stressors that trigger your temper and this can be a rewarding phase during which your motivation is strong and your
    achievements satisfying.

  46. zogca said

    Še ena zate, Maxi.

    Progresivno Sonce v kvadratu z natalnim severnim vozlom

    15. september

    Destiny plays a role in your life. You may be required to let go of things held dear in order to move forward on your life’s journey. Accept changes with grace and dignity and remind yourself of your strength. Later you will see the rewards of this period, even if you cannot see them now. People who enter your life now may have a significant influence on your future.

  47. maxi said

    Horoskopsko gledano vseeno malo manj. In malo manj fanatično.

    Nič huda bit.😉

    Nč huda, čist podpišem. Namreč v prvi vrsti (želim, da) živim za ljubezen do sebe…in potem po vrsti tako naprej.:mrgreen:

  48. maxi said

    Progresivno Sonce v kvadratu z natalnim severnim vozlom

    15. september

    Destiny plays a role in your life. You may be required to let go of things held dear in order to move forward on your life’s journey. Accept changes with grace and dignity and remind yourself of your strength. Later you will see the rewards of this period, even if you cannot see them now. People who enter your life now may have a significant influence on your future.

    To šele bo!? Dobro.🙂

  49. zogca said

    To zgoraj sta bili pomembni progresiji.

    Zdaj pa pomembni tranziti.

    16. april

    Transiting Pluto Square Radix Venus
    This is a time when tensions erupt in your relationship with your partner. No matter how hard you try, and usually it is very hard during this transit, the course of love just does not run smoothly. It may be that you are demanding a more honest and intense level of commitment, or it could be your partner who wants changes. Whatever the circumstances the sparks are flying, sometimes fueling a positive fire and others flaming old wounds. If you are not already in a relationship, you may attract an intense partner at this time.

    22. april

    Transiting Uranus Square Radix Moon
    This is a time of fluctuations in your home life and in close relationships. You will be forced to acknowledge both your own and your loved one’s emotional needs. Problems which have been simmering under the surface will erupt now so that you may find resolutions. You may not feel comfortable and may be tempted to break free from restrictions. The opportunity afforded by this transit will transform your private life making it more satisfying and suitable to your individual needs. However, this will take patience and honesty and you must be careful not to act recklessly.

    27. april

    Transiting Chiron Opposition Radix Sun
    During this transit an external event or someone in your life could be causing you pain. You may be surprised at the extent of the hurt, as it is subconsciously linked with a painful incident in your childhood. The positive side of this transit is that it changes the way you see and express yourself. You may discover hidden skills you never knew you possessed, sparking a whole new field of learning ultimately providing a great source of healing. You have the chance to heal wounds, physical and/or emotional, and realign your identity with your true purpose.

    29. april

    Transiting North Node Square Radix Midheaven
    Somewhat uncomfortable involvements with family and community. Difficulty with publicity or reputation.

    1. maj

    Transiting Saturn Square Radix Moon
    This is a period of emotional stress. You are being challenged to find a balance between your emotional needs and your work. The greater the imbalance prior to this transit, the greater your discomfort. The best way of handling this is to make the appropriate adjustments which will respect both your inner needs for comfort and human warmth, and your external needs for achievement.

    Eksaktni datumi ne pomenijo, da zadeva velja samo tisti dan, ampak lahko kar zaokrožiš na par mesecev, sploh pred datumom, pa še malo pozneje.

  50. zogca said

    To šele bo, da, imaš datume.

    To šele bo!? Dobro.

  51. zogca said

    V bistvu bo še do konca leta naporno, če gledam tranzite. Mogoče bo še najmanj naporen julij. Pa še takrat imaš …

    Transiting Jupiter Opposition Radix Pluto
    Life can take on an explosive quality during this period as you struggle to achieve your goals. It seems as though other people and external events are deliberately plotting to thwart your every move. However, it may be that you are going overboard in your attempts to get your own way. The trouble is that you want to make great changes in your life, but lack the necessary tolerance and patience to get the timing right. Power and the abuse of power may become a focus of your life. You would be wise to muster as much restraint as is possible or you may simply go too far and lose the lot.

    Transiting Chiron Opposition Radix Sun
    During this transit an external event or someone in your life could be causing you pain. You may be surprised at the extent of the hurt, as it is subconsciously linked with a painful incident in your childhood. The positive side of this transit is that it changes the way you see and express yourself. You may discover hidden skills you never knew you possessed, sparking a whole new field of learning ultimately providing a great source of healing. You have the chance to heal wounds, physical and/or emotional, and realign your identity with your true purpose.

    Celo to leto je safr za to tvojo generacijo oziroma za ljudi, rojene tam blizu tebe, par mesecev gor, par dol. Sploh ne poznam nikogar, ki ga ne bi zvijalo in lomilo. Samo da se nekateri res ukvarjajo s tem, drugi pa bežijo oziroma iščejo neke utehe.

  52. maxi said

    Kot kaže še ni konec.😦

  53. zogca said

    Lej, jaz moram priznati, da sem tvojo karto vseeno manj gledala kot karto od princa. Oziroma sem njegovo že prej večkrat gledala z astrologi. Njemu se še niti začelo ni dobro. Čeprav ti imaš veliko lažjo natalno karto kot on, ker ko se bo pri njem zares začelo, bo to en sam lom in krah. O tem sem jaz poslušala že pred letom dni, ko nisem nič vedela o astrologiji, zdaj vem, zakaj mi je bilo to rečeno. In mi je bilo rečeno še od več drugih astrologov. Je pa tako, da jaz ne vem, kako je njemu, ampak ko se bodo začeli najtežji tranziti, sem prepričana, da jih bo doživljal še težje kot na primer ti in drugi ljudje, ki jih ti tranziti mučijo že zdaj, ker je njegova karta najtežja (natalna) od vseh kart, ki sem jih videla v vaši generaciji. Imamo tudi v astro šoli eno, ki je blizu vajinega rojstnega datuma in ko sem govorila o tem, kar vi zdaj doživljate ali šele boste, je samo zavzdihnila. Pa je drugače punca totalno pozitivna, ampak je tole safr. Pa na astrološkem forumu je ena, ki ima podobno karto princu, je že čisto hin. Ločila se je par mesecev nazaj, grozi ji izguba službe, na vse strani safr. Ampak ona nima tako podobno karto tebi. V bistvu je tvoja natalna karta od vseh najlažja, torej bodo tudi ti tranziti najbolj milo delovali. Ker tranzit samo izpolni, kar je že zapisano v natalni karti.

  54. zogca said

    In tebe ekstra muči tudi to, da imaš progresivno Luno zdaj v škorpijonu. To je najtežji položaj za Luno. Si lahko poguglaš, kaj pomeni oziroma kako se Luna tam počuti. Bo pa ekstra luštno, ko bo prišla v strelca. To so čisto druge dimenzije. Pa tudi ti težki tranziti bodo do takrat že popustili. Ampak hej, vseeno ti imaš Sonce na Veneri!!!

  55. zogca said

    Bodi srečna. Ne veš, kako zelo težko je živeti s tako fatalistično Venero. Jaz sem se sicer vse življenje varovala pred tem, da bi ona lahko doživela svoj maksimum fatalističnosti. Varovala s tem, da sem izbirala moške, ki naj me ne bi prizadeli. Šla sem na varno, obakrat. Ampak drugi je bil vseeno hudo nevaren, čeprav se je predstavljal za varnega. In potem se je ta Venera lahko razmahnila v vsem svojem trpljenju. Pač, Venera z največjim potencialnom strasti, ampak hkrati tudi z največjim potencialom trpljenja.

    Nč huda, čist podpišem. Namreč v prvi vrsti (želim, da) živim za ljubezen do sebe…in potem po vrsti tako naprej.

  56. maxi said

    Bodi srečna.

    Bom takoj, ko mine trenutna teža vesolja.🙂
    Malo se hecam…malo pa ne.🙂

  57. maxi said

    V bistvu je tvoja natalna karta od vseh najlažja, torej bodo tudi ti tranziti najbolj milo delovali.

    No…razveseljiv podatek.🙂

  58. zogca said

    Jaz komaj čakam maj. Res lep mesec zame. Tako lepe aspekte in popolno odsotnost grdih pa zelo težko vidiš. In to bo pri meni meseca maja. Lepo prosim, zasluženo. Vsaj malo, da me dvigne. April je bil big time safr, žal.

  59. zogca said

    Absolutno. Princ ima veliki križ. To je safr za cel življenje. Potem ima zraven tega še jod. Ki mu kaže na Saturna, ki je pa sam od sebe safr. Potem pa ima še Thorovo kladivo, še ena groza za povrh. Nič čudno, da je deloholik, to je edina pot, da se človeku z vsemi temi aspekti ne zmeša. Si najdeš poslanstvo in se delaš, da drugo ni tako pomembno.

    No…razveseljiv podatek.

  60. zogca said

    Ti imaš, na primer, samo en debilitiran planet, in sicer tistega Saturna v raku. Pa nobenega planeta nimaš v izgonu. To je super. Križa nimaš. Tudi super. Imaš en T kvadrat. Ampak to ga ima ogromno ljudi. Imaš ta enak jod, ampak drugačnega kot zgoraj omenjeni. Pa nekega zmaja imaš, ampak o tem jaz nič ne vem. Nimaš pa križa, kar je res super. In nimaš veliko cele čete debilitiranih in izganih planetov, kar je sploh super.

    Ti na mejl pošljem report tvoje karte?

  61. maxi said

    Jaz komaj čakam maj. Res lep mesec zame

    Jaz ne bi rada (samo)en lep mesec, jaz bi rada da se konča vojna in sledi čas miru.:mrgreen:

  62. maxi said

    Ti na mejl pošljem report tvoje karte?

    Lahko.

  63. zogca said

    Jaz res nimam luksuza, da bi se zmišljevala. Dve leti se že mučim kot Jezus. Se postavim na noge, pa me spet trešči po glavi. Pa se spet postavim na noge in me spet trešči po glavi.

  64. zogca said

    Poslano. To je interpretacija, ki jo naredi sam program. Pač, če bi jo pisal astrolog, bi te stvari še povezal med seboj, tukaj so bolj naštete posamezne stvari. Ampak glede na to, da je zastonj in da jo program sam meče ven, why not?

    Lahko.

  65. maxi said

    Uuf, zdaj pa imam kaj za delat.🙂 Hvala!!

  66. zogca said

    Saj če bi ti bilo dolgčas, bi lahko prišla k meni pomagat.😉

  67. maxi said

    Pomagat kaj?😉

  68. zogca said

    Delat. Vsi kozarci so v spalnici, vsi krožniki, vsa posoda, vsa čistila, vsi DVD-ji, vsa kozmetika, vsi čevlji, vse brisače, vse …. Vse, vse, vse. Pa sploh še nisem končala. V dnevni sobi ne sme biti ničesar razen golega kavča, televizorja in pisalne mize. Vse moram sprazniti. Kuhinja mora biti čisto prazna. Ker samo prazne omare bodo nosili. Vse mora biti prazno. Noro. Jutri bom že kot na taboru.

  69. maxi said

    Ooow, noo…..čez en mesec začnem jaz, pol stanovanja bom razsula.😦
    Ti boš pa takrat že gotova.

  70. maxi said

  71. zogca said

    Oja, jaz računam, da bo pred prvomajskimi prazniki to fertig. Mislim tla. Potem dokler to spucam. Nakar bo skoraj gotovo sledilo tudi pleskanje. Mogoče ne takoj, ampak v roku enega meseca pa že. V primerjavi s tlemi pa to ni nič oziroma je zanemarljivo. Tla so tisto najhujše, zato sem pa tudi tako dolgo odlašala. Vse drugo se nekako da, ampak tla, to je pa popolno razsulo. Jaz tudi če bi hotela biti doma, ne bi mogla biti, ni niti teoretične varijante.

    Ooow, noo…..čez en mesec začnem jaz, pol stanovanja bom razsula.
    Ti boš pa takrat že gotova.

  72. zogca said

    Zdaj sem na forumu naletela na ta komad. Kako hudo dober. Nisem ga poznala.

  73. zogca said

    En tektič o Veneri o škorpijonu, ko že tolikokrat omenjam to Venero. Mogoče boste bolje razumeli. Sanja Perić, ki je to spisala, je drugače vrhunska astrologinja.

    Zamislimo tu Veneru u Škorpionu, kojoj se čini da je vekovima sama, nedovoljno ljubljena, nedovoljno grljena, koja vapi za dodirom kao vazduhom, koja beži od dodira istovremeno jer čas predaje nekome je čas kada zna da je i kraj tu, da smrt, kraj, rastanak mora doći. Pa čežnja duboko potisnuta, nežnost ubijena jer nežnost je bol za nju.” I dodir može da boli”, rekla bi vam ona svojim dramatično zvonkim glasom poput glasa Eho dok vi mislite da vas zavodi, da samo neće lako da se preda ne naslućujući borbu koju ona od rodjenja vodi sa sobom. I baš ni malo askeze ovde nema, nikakvog odricanja – a sama toliko dugo može biti. Može? Ili, mora… osudjuje sebe samu na bol, na koji će se vremenom navići. Ali bol koji dolazi iz dna stomaka, iz prepona koje gore od strasti jer ovo je najsnažnija moć želje koja se požuda zove, pohota, taj bol je nepodnošljiv .

    Gotovo mitološka slika da je ovo, žene koja sama u pećini duboko čeka na onoga ko zversku snagu želje ima, na onoga ko će je prostreliti pogledom, od koga će joj krv pojuriti telom, koji će je oteti od sebe same, kome će se u trenu predate znajući da je već kraj. Nemušta da zavodi, ali energična i harizmatična svakako, gotovo da ni ne primećuje desetine muškaraca koji bi da je imaju, da je dodirnu, da je ljube. No to njoj ne znači, jer ona čeka fatalnost. Znak. Čeka onog gde neće morati da razmišlja da li je ili nije to – “to”, čeka onoga ravnog njoj po željama i strastima, dovoljno hrabrog i dovoljno tragičnog lika, dubokog, dovoljno komplikovanog koji zna šta hoće, koji ne preza od drugih, od sveta, od tudjeg mišljenja, čeka onog sa kojim će živeti uvek samo za danas, poput leptira. Nekog, ko će u ćutnji znati njene želje, ko će moć izvesnu nad njom morati da ima, jer samo moć je uslov ljubavi. Tek kada oseti da zavisi od prisustva druge osobe, da je nemirna, ustreptala i nespokojna čim on nije tu, tek taj može probuditi nju. I ovih dana, nespokoj, strast, ravnodušnost, izdaja, prevara, moć, zavisnost, poverenje i nepoverenje, želja – viju se u lljubavnim odnosima. Pa svi postaju nalik ovoj Veneri, postaju “ili-ili”. Ili strastveni, usplamteli, besni i krajnje spremni, ili ravnodušni, hladni, bez želja i strasti koje su ili umrle ili sada baš vaskrsavaju. No ne zalećite se. Jer, samo ako vaš horoskop krije tu tragičnu nežnost, tu pomahnitalu strast, želju koja se broji poljupcima, a još više isprekidanim uzdasima, dodirima i samo trenucima, možete biti u ovim poslednjim danima novembra otvoreni za ono što nebo sprema. U suprotnom, ako ništa škorpionsko a za ljubav bitno u horoskopu nemate, sve fantazije, jake želje, ljubomore i nemire koji se mogu desiti, uspokojićete već onako kako vaš horoskop nalaže. Možda razumom, možda radom ili tudjom mukom, ne dozvoljavajući demonima da gospodare. Jer teško je živeti ovakve aspekte, svesno birati tragično, napušteno, komplikovano, trenutno. Jer nju je strah da misli o budućnosti , ona je progonjena prokletstvom apsurda i zna da ako na glas kaže svoje emocije da se sve može preokrenuti, zna da je osmeh baksuzan za nju jer može naslutiti suze. Ona zna da ne sme biti nikada srećna ako želi biti ljubljena. I zamislite koliko je to teško. Ne biti nasmejan, ne biti dovoljno radostan nikada, da bi možda bar jednom bio stvarno željen. No opet, ako će neko zaista otkriti snagu prave strasti i dubinu odnosa za koji je patologija
    normalno stanje, to je baš ova Venera.

    http://www.sanjaperic.com/2009/11/24/venera-u-skorpionu/

Leave a Reply

 
