Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Living in a box!

Posted by zogca na april 12, 2010

Jup, danes se začenja living in the box. Počasi. Najprej gredo v škatle lonci. Te namreč najmanj potrebujem. Potem vse drugo. Vsak dan nekaj. Čisto na koncu pa še čevlji. Vse se bo znašlo v škatlah in pristalo v eni ali drugi spalnici, ki se bosta spremenili v skladišče, drugi deli stanovanja morajo namreč biti povsem prazni, ko se bom konec tedna začasno izselila iz njega, za deset dni pa se bodo vanj naselili mojstri. Ko se bom med prvomajskimi prazniki spet vrnila domov, bo moje stanovanje kot cukrček. Cukerček je v resnici že zdaj, potem bo sanjsko.

Tisti, ki me dobro poznate, veste, da ničesar ne ljubim tako zelo kot svoj dom. In priznam, kar hudo mi je ob misli, da ga bom deset hodila gledat kot obiskovalka. Najraje bi se za ta čas “spokala” v tujino, potem ne bi niti vedela, da sem odsotna. Ko pa se bom vsak dan vozila mimo, gledala svoja okna in balkon ter vedela, da smem le do vhodnih vrat … Eh, bom že preživela.

30 Responses to “Living in a box!”

  1. Lynx said

  2. zogca said

    On the island? Mah, sem raje begunka v Ljubljani kot na enem otoku.😉

  3. zogca said

  4. lynx said

    Kaj pa s kakšnim žrebcem kot Brooke Shields v Modri laguni?

  5. zogca said

    Z žrebcem kot je Brooke Shields? Ali z žrebcem kot ga je imela ona? Ne, ne bi, res ne. Jaz nisem počena na romantiko. Plus, na tako lepem otoku bi hotela imeti mir pred moškimi.😉

  6. lynx said

  7. maxi said

    Plus, na tako lepem otoku bi hotela imeti mir pred moškimi.😉

    Uuuf…jaz pa sploh ne, jaz bi samo sama izbrala tistega, ki gre z mano. In pravljica bi se začela…🙂🙂

  8. asdf said

    žoga, če jaz kaj poznam majstre, dodaj še kak teden ali dva k izgnanstvu…

  9. zogca said

    Po moje ne. Ker te majstre dobro poznamo oziroma jih pozna mama, ker so že v hiši delali kopalnico, kuhinjo in ne vem kaj še. Tukaj po moje ne bo zezanja. Ampak hitreje pa tudi ne bo šlo. Ker je veliko kvadratov, čeprav bo v obeh spalnicah ostal parket, plus kopalnica in stranišče sta v redu. Plus je treba tla prej pripraviti, ker menda niso najbolj primerna za tale špas. In potem se mora vmes dva dni sušiti.

    žoga, če jaz kaj poznam majstre, dodaj še kak teden ali dva k izgnanstvu…

  10. zogca said

    Ko je ta pravi zraven, ne potrebujem nobenega otoka.😉

    Uuuf…jaz pa sploh ne, jaz bi samo sama izbrala tistega, ki gre z mano. In pravljica bi se začela…

  11. zogca said

    Valjda sem se hajkala okoli in nisem preselila niti še enega lonca.❗

  12. Nevenka said

    Upam, da bodo mojstri solidni in ti ne bodo požrli živcev.
    Jaz sem tudi take že imela.
    Nekateri si radi privoščijo žensko, ki sama živi in mislijo, da se ni treba potruditi, da itak ne ve kaj je dobro.

  13. zogca said

    Ne, to se ne bo zgodilo, ker ta gospod pozna moje starše in so že večkrat sodelovali, tako da … Mene si v končni fazi ne bodo mogli kaj veliko niti privoščiti. Če hočem, se lahko tudi ves čas ne pojavim v stanovanju in pridem pogledat, ko bo konec. Če bi šlo za neznanega človeka, bi bila verjetno tudi sama precej skeptična, tako pa res – nimam nobenih skrbi.

    Plus, menda da jim bo v užitek delati s takšnimi ploščicami, ker so res vrhunske. Menda ni prav veliko norcev, ki bi kupovali tako zelo drage.

  14. zogca said

  15. romeno said

    A to pomeni, da bo 14 dnevni mrk na blogu?

  16. zogca said

    Ne, to menda ne pomeni tega. Mislim, da mi bo prijateljičina mama posodila ključek za internet. Kakorkoli, tako ali drugače, bom prišla do interneta in ne bo nobenega mrka.

  17. Nevenka said

    Zelo ti privoščim, da si boš polepšala stanovanje.
    Na tak način pridejo v ljubi domek nove energije, ki na človeka zelo dobro delujejo. Včasih že ena sama rožica prinese veselje
    in več življenja v prostor, kaj šele večji posegi.
    Sama se določene ureditve relativno hitro naveličam, rada imam spremembe in popestritve. Vsaj nov prt, nove zavese, novo pregrinjalo…Kakšno reč prestavim in drugače razporedim, pa je takoj vse lepše.

  18. lynx said

    rada imam spremembe in popestritve

    Za frajerja to ne velja? 😉

  19. zogca said

    Zdaj si me spomnila na moj moto. Vse, kar ne more govoriti, mijavkati, lajati, prepevati ali kaj podobnega, ne sodi v moje stanovanje. Če ne more opozoriti, da je lačno ali žejno, jaz tega nimam. Nimam nobene rožice. To jaz pozabim zaliti kot šuš.

    Včasih že ena sama rožica prinese veselje

  20. zogca said

    Ne vem za Nevenko, pri meni ne velja. Prav nobenega zadovoljstva nimam ob menjavanju moških. Spet se navajati na nek nov obraz, neko novo kožo, nek nov vonj … Prav mučno mi je vse skupaj, če sem iskrena.

    Za frajerja to ne velja?

  21. Tana said

    Ko se bom med prvomajskimi prazniki spet vrnila domov, bo moje stanovanje kot cukrček.

    In kdaj bo otvoritev?🙂

  22. zogca said

    Hmmm, a ga spreminjam v hotel? Je pa res, da se moški zelo radi naselijo in se pustijo gostiti. Ampak hotel sem dve leti nazaj zaprla. Spoznala sem, da se ne splača.

  23. Tana said

    Ja, če ni profita, potem je hotel boljše zapreti🙂

    Sicer pa sem sedaj malo brala za nazaj in vidim, da boš imela po tleh ploščice. Če sem prav razumela bodo ploščice tudi v dnevni sobi. Kakšne ploščice so to iz kakšnega materiala. Si sploh ne predstavljam.

  24. Tana said

    Pa vidim tudi, da ti zvezdice kažejo na velike spremembe.😉

    Si bom res morala vzeti čas in vse prebrati. Nič nisem na tekočem.

  25. zogca said

    Je se kot profit lahko štejejo solze, potem sem od zadnjega izigravanja hotela res blazno profitirala. 😈

    Ja, če ni profita, potem je hotel boljše zapreti

  26. zogca said

    Nekako takole bodo videti. Samo to ni fotografija mojih ploščic, sem pač našla nekaj podobnega na internetu.

    Pod veliko sliko najdeš spodaj tri slike.

    Pritisni na tisto Neutra.

    http://www.chicinterier.com/Blagovna-znamka/Casa-Mood/keramicne-ploscice-17

    Tiste Neutro bodo podobne mojim, nekaj takšnega.

    Si sploh ne predstavljam.

  27. zogca said

    To pa res. Tokrat me nihče ne tolaži, da bi mi bilo bolje, ampak res sama vidim in razumem svoje zvezde.

    Pa vidim tudi, da ti zvezdice kažejo na velike spremembe.

  28. Tana said

    Tiste Neutro bodo podobne mojim, nekaj takšnega.

    Wau, to pa res krasno izgleda. Si sploh nisem predstavljala.
    To so, vsaj predvidevam, keramične ploščice? A ne bo to hladno?
    Kaj boš pa imela povrh. Kakšno kožo, kot je na sliki. Vem, da si enkrat napisala, da tepihov ne maraš.

  29. zogca said

    Mah, ne more biti hladno. Tako in tako imam v stanovanju pozimi okoli 25 stopinj. Plus še cevi za centralno so speljane po tleh. Če komot hodim po stranišču in kopalnici pozimi bosa, pa me ne zebe, me tudi tukaj ne bo.

    Najprej sem mislila ploščice dati samo v predsobo, kuhinjo in jedilnico, v dnevni sobi pa preprosto pobrusiti parket in ga lakirati, ampak sem si rekla … Nima smisla. Vse naenkrat, pa bo. Še posebej, ker imam jaz vedno odprta vsa vrata in potem se tla prelivajo iz ene sobe v drugo.

    Na tleh pa ne bo nič. Mogoče pozneje, če bom imela kakšnega otroka in se bo plazil okoli, prej pa ne.

    A ne bo to hladno?

  30. zogca said

    Da.

    To so, vsaj predvidevam, keramične ploščice?

Leave a Reply

 
