Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Turobna Ljubljana!

Posted by zogca na april 11, 2010

Ko je dan vremensko tako turoben, kot je bila turobna ta sobota, se najraje vržem na kavč in gledam svoje najljubše humoristične nanizanke. Ali pa kaj berem. Ampak včeraj sem hotela ven. Morala sem ven. In sva se s prijateljico odpravili v Tivoli.

Bili sva eni izmed redkih obiskoval parka. Kot bi se bili tudi drugi hoteli vreči na kavč in so to dejansko tudi storili. V bistvu so bili edini obiskovalci Tivolija ženin in nevesta ter pet njunih svatov. Odkar mi je več kot jasno, da ljubezen povečini niti približno ne pomeni globin in višav, ki so od nekdaj bile moj ideal, ampak premnogokrat vse prej drugo, si ob takšnih prizorih sploh več ne zaželim, da bi bila to jaz. Jaz zato, ker bi bila primerna, podobna, prikladna, varna, ustrezna, ožje in širše sprejemljiva ter ves ta paket. In ne jaz zato, ker …

Če ni bilo sonca, je bilo pa vsaj kosilo. V Romeu, seveda.

Ne samo Tivoli, tudi središče Ljubljane je bilo kot v času vojne in bodeče žice, torej opustošeno. Eh, je pa doma veliko bolj luštno.

Še posebej v deželi sanj, kamor se zdaj odpravljam.

One Response to “Turobna Ljubljana!”

  1. zogca said

    Danes pa je sonček!!!

Leave a Reply

 
