Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prebuja se Venera, prebuja se Mars!

Posted by zogca na april 11, 2010

72 Responses to “Prebuja se Venera, prebuja se Mars!”

  1. zogca said

    Pa naj kdo reče, da astrologija ne drži. Maja mi v ekzakten aspekt prihajata Venera in Mars in Ema mi je na tečaju rekla, da se ob tem aspektu človeku meša od seksa. Še posebej takšnemu, ki že ima najbolj seksualno Venero in Marsa, torej škorpijonska. Sky is the limit now.😉

  2. Andrej34 said

    Uuuuu … bogi jaz …. se mi že tako meša … sedaj pa še to.😦

    Mimogrede … glede na to da ti nisi škorpijonka … a to se tudi tebe tiče, ali kako😉 …

  3. maxi said

    Maja mi v ekzakten aspekt prihajata Venera in Mars in Ema mi je na tečaju rekla, da se ob tem aspektu človeku meša od seksa.

    Hmm…

  4. zogca said

    Narobe si razumel. To nima zveze s škorpijoni kot škorpijoni, kakršen si ti škorpijon. Ti imaš Sonce v škorpijonu. To zdaj nima zveze z ničemer. Jaz imam Venero in Marsa v škorpijonu. Večjega seksualnega naboja si ne moreš misliti in ga tudi ni, ne obstaja. In ta dva škorpijonska planeta sta se meni aktivirala in bosta 20. maja eksaktna, ampak to se že prej čuti. In se čuti. Zdaj moram samo še premagati to, da mi preprosto ni do tega, da bi se navajala na neko novo telo in obraz. To mi je čisto odveč. Ampak bo moralo biti premagano, da bo škorpijon v meni dobil svoje.

  5. zogca said

    Hmmm, ja. Kar ziher pomeni, da bom ekspresno odkrila enega pravega Plutonovca, mislim takšno strast. Zdaj si z raznimi misleci in filozofi tipa princ ne morem prav nič pomagati. Najbolje bi bilo, če bi srečala tistega best loverja ever iz leta 2006.

    Hmm…

  6. Andrej34 said

    Aha …

    Si me potolažila.

    Hvala!

  7. Andrej34 said

    blockquote cite=””
    zogca said
    Najbolje bi bilo, če bi srečala tistega best loverja ever iz leta 2006. /blockquote cite=””

    Glede na to da si nuna … je verjetno eden izmed telih korenjakov:

    Link!
    😀😉

  8. maxi said

    Hmmm, ja. Kar ziher pomeni, da bom ekspresno odkrila enega pravega Plutonovca, mislim takšno strast. Zdaj si z raznimi misleci in filozofi tipa princ ne morem prav nič pomagati. Najbolje bi bilo, če bi srečala tistega best loverja ever iz leta 2006.

    Najdi novega. Zagotov ni bil edini, jamčim…
    Sem te že včeraj vprašala, če kaj new exaktnega, kažejo tudi moje zvezdice…🙂

  9. Andrej34 said

    Ali morda tale … ta te bo vedno čakal doma:

    Link!

  10. zogca said

    Tukaj moram pa ta dva linka skrajšat, ker čisto zrukata blog v IE.

  11. zogca said

    Jaz NIKOLI nisem imela umetnega in ga NIKOLI ne bom imela. Enkrat sem ga dobila za darilo, preskusila in vrgla stran. Kaj mi bo? Nima vonja po moškem, nima okusa po moškem, nima ničesar.

    Glede na to da si nuna … je verjetno eden izmed telih korenjakov:

  12. zogca said

    Saj tega niti ne mislim iskati.😉

    Najdi novega. Zagotov ni bil edini, jamčim…

  13. zogca said

    Grem pogledat, ampak vedeti moraš, da progresije so počasne in na leto jih je mogoče pet, šest eksaktnih. So pa seveda tranziti, ti so hiterjši in teh eksaktnosti je več, imajo pa seveda manjšo moč.

    Sem te že včeraj vprašala, če kaj new exaktnega, kažejo tudi moje zvezdice…

  14. maxi said

    Je bil tak zanimiv vikend, pa me zanima, če v zvedzdah piše, da bo kaj usodnega.:mrgreen:

  15. zogca said

    Lej, za ta vikend … To grem potem še tranzite pogledat. Ampak tebi še vedno dela Sonce na Venero. Kaj je to, da je že 0,3 stopinje mimo? To še vedno deluje.

  16. zogca said

    Kar pa se tranzitov tiče – Mars ti je zdaj šel v leva. Mars je seks in seksualna energija, za leva vemo, kaj je. Drugače pa imaš večino tranzitnih planetov trenutno v tretji hiši, komunikacija.

  17. maxi said

    Sonce na Venero.

    Sonce na venero?? Vem kaj približno pomeni venera, ne vem kaj pomeni če je na njej sonce?

  18. zogca said

    Joj, Maxič, kolikokrat sva že to napisali? Ta zadeva ni od včeraj, sem ti jo že večkrat najavila. Ko je bila v prihajanju. Potem je bila eksaktna. Zdaj je že mimo, ampak gotovo še vedno močno deluje.

    Da ne bi zdaj prepisovala romanov iz knjig spet, bom samo iz skripte. Kjer je napisano skrajšano. Zdaj pa izberi, katera izmed možnosti ti je najbolj všeč. Čas velike ljubezni. Ali poroka. Ali priljubljenost. Ali boljši zaslužek. Lahko pa pomeni tudi rojstvo hčerke. Seveda se to interpretira glede na situacijo natusa. Če ti nisi še v zvezi, potem poroka gotovo odpade. Jaz tripam na
    veliko ljubezen.

  19. maxi said

    Joj, Maxič, kolikokrat sva že to napisali? Ta zadeva ni od včeraj, sem ti jo že večkrat najavila. Ko je bila v prihajanju. Potem je bila eksaktna. Zdaj je že mimo, ampak gotovo še vedno močno deluje.

    Sorry, sem mela nekaj takega na umu, pa mi je bilo potrebno v potrditev, da še enkrat napišeš ti:mrgreen:

  20. zogca said

    Napisala še enkrat. Saj nisem jezna, ker sem morala napisati. Ih, jaz tako hitro tipkam, da to zame ni nič.😉 Joj, jaz imam letos toliko aspektov, ki kažejo na moškega, da … In to mogoče točno takšnega, ki ga potrebujem in želim.

  21. maxi said

    Jaz tripam na veliko ljubezen.

    Ja, to bi bila najlepša verzija. Ampak mi zadnjič tega ni omenila, čeprav tudi kao trenutno stanje ni gledala. Je gledala za nazaj in za naprej.

  22. zogca said

    Ta aspekt v progresijah ti gotovo imaš. Ti lahko pošljem karto in boš videla na lastne oči.

    Ja, to bi bila najlepša verzija. Ampak mi zadnjič tega ni omenila, čeprav tudi kao trenutno stanje ni gledala. Je gledala za nazaj in za naprej.

  23. maxi said

    Napisala še enkrat. Saj nisem jezna, ker sem morala napisati.

    😉

    Ih, jaz tako hitro tipkam, da to zame ni nič.😉 Joj, jaz imam letos toliko aspektov, ki kažejo na moškega, da … In to mogoče točno takšnega, ki ga potrebujem in želim.

    Da bog da…a nee?!😉

  24. zogca said

    Ne vem, bomo videli. Ampak prav gotovo imam jaz v naslednjih dveh letih tako zelo pomembna dogajanja tako pri tranzitih kot pri progresijah. Da se ne bi zgodilo nič, je preprosto nemogoče.

  25. zogca said

    Še vedno pa ne morem razumeti in tudi ne razumem tistega, kar mi je ena napisala za opis tega moškega. Če bo res, bom jaz zelo za.

  26. maxi said

    Ta aspekt v progresijah ti gotovo imaš. Ti lahko pošljem karto in boš videla na lastne oči.

    Misliš, da lahko stanje zelo spremeni, če je ura 14.44, mislim, da imaš ti podatek 14.40?

  27. maxi said

    Še vedno pa ne morem razumeti in tudi ne razumem tistega, kar mi je ena napisala za opis tega moškega. Če bo res, bom jaz zelo za.

    Jaz pa držala pesti!😉

  28. zogca said

    Lahko poskusim. Celo ASC bi se znal spremeniti, ker je čisto na koncu. Poskusim?

    Misliš, da lahko stanje zelo spremeni, če je ura 14.44, mislim, da imaš ti podatek 14.40?

  29. zogca said

    Če bo res, potem tokrat bo čez 1.700!!!
    🙂

    Jaz pa držala pesti!

  30. zogca said

    Ne, jaz že imam 14.44.

  31. maxi said

    Lahko poskusim. Celo ASC bi se znal spremeniti, ker je čisto na koncu. Poskusim?

    Prosim. Sem šele zdaj ugotovila ta točen podatek.

  32. zogca said

  33. maxi said

    Samo asc ostane isti, ker sva to obdelali. Ona mi je celo ves čas govorila, da sem strelka – ker ima zanjo asc večji vpliv.

  34. maxi said

    Ne, jaz že imam 14.44.

    Aja, coool…..torej je ok. Nice.🙂

  35. zogca said

    Jaz imam ves čas vpisan 14.44. In ta daje ASC v strelcu.

  36. zogca said

  37. zogca said

    Mah, nocoj bom spet v strahu, da bo kdo poklical policijo. Čeprav, mogoče pa ne bi bilo slabo, da pridem pred sodnika.😉 Nekaj mi je tista, ki sem jo zgoraj omenjala, celo na sodnika namigovala.😉

  38. zogca said

  39. maxi said

    Jaz imam ves čas vpisan 14.44. In ta daje ASC v strelcu.

    Ja to je to.

  40. maxi said

    Nekaj mi je tista, ki sem jo zgoraj omenjala, celo na sodnika namigovala.😉

    Torej izzivaj dalje…usodo.🙂

  41. zogca said

    Eh, na takšen način se ne pride do sodnika. Bom morala kakšno drugo bedarijo narediti. Pa je raje ne bi, se ne spodobi za pravnico.

  42. maxi said

    Če je stvar tako naravnana, kot jaz mislim, da je…..potem ne rabiš nič naredit.

  43. maxi said

  44. zogca said

    Saj!!! In ne bom nič naredila. Kar se mora zgoditi, se zgodi.

    Če je stvar tako naravnana, kot jaz mislim, da je…..potem ne rabiš nič naredit.

  45. zogca said

  46. maxi said

    Saj!!! In ne bom nič naredila. Kar se mora zgoditi, se zgodi.

    Torej stišaj musko.😀

  47. zogca said

    Mah ne, ne bo nihče klical policije. Pa tudi sem jo že malo prilagodila uri.

  48. maxi said

  49. zogca said

  50. maxi said

    Ta je prva od Lady Ga Ga, ki mi je celo všeč…vključno z besedilom.

  51. maxi said

    Aja, pa najboljše se sliši, če je zlo naglas.:mrgreen:

  52. zogca said

    To bo verjetno tudi prva pesem od Ga ga, ki jo bom jaz poslušala. Jo bom. Jaz sploh ne poznam njene muzike, pa tak fenomen kakor je.

  53. maxi said

    Ta aspekt v progresijah ti gotovo imaš. Ti lahko pošljem karto in boš videla na lastne oči.

    Prav ne rabiš pošiljat, ker ti verjamem.

  54. maxi said

    To bo verjetno tudi prva pesem od Ga ga, ki jo bom jaz poslušala. Jo bom. Jaz sploh ne poznam njene muzike, pa tak fenomen kakor je.

    In mnenje? Men je pa ta čist lušn..

  55. zogca said

  56. zogca said

    To se pa že skoraj spodobi, a ne?😉

    Prav ne rabiš pošiljat, ker ti verjamem.

  57. zogca said

    Ne bom rekla, da je slaba, ampak nekega blaznega navdušenja pa tudi ne čutim.

    In mnenje? Men je pa ta čist lušn..

  58. maxi said

    To se pa že skoraj spodobi, a ne?😉

    Seveda😉

  59. zogca said

    Nocoj mi ni treba likati.🙂

  60. lynx said

    Zdaj moram samo še premagati to, da mi preprosto ni do tega, da bi se navajala na neko novo telo in obraz. To mi je čisto odveč. Ampak bo moralo biti premagano, da bo škorpijon v meni dobil svoje.

    Najprej se poroči Vida Žabot, zdaj ga pa še ti serješ. 😦 😉

  61. zogca said

    Oboje je dobro za človeštvo.😉

    Najprej se poroči Vida Žabot, zdaj ga pa še ti serješ.

  62. lynx said

    Ampak bo moralo biti premagano, da bo škorpijon v meni dobil svoje.

    Škorpijon??? Pri nas temu ženskemu organu rečemo drugače. 😉

  63. zogca said

    A je govora o ženskem organu?😉

  64. maxi said

    Najprej se poroči Vida Žabot…

    Wauu, a res…🙂

  65. maxi said

    Žogca mail.🙂

  66. zogca said

    Res, to sem že jaz nekje prebrala. Pa spljuvali so jo eni, mislim, da je bilo na MON-u.

    Wauu, a res…

  67. zogca said

    Sem ti že odgovorila.

    Žogca mail.

  68. lynx said

    Če se prebujata Venera in Mars, naj se zbudi še Luna:

  69. maxi said

    Sem ti že odgovorila.

    Hvala.

  70. zogca said

    Več od tega pa, Maxi, ne vem. Je zelo nehvaležno kaj takšnega obljubiti.

  71. zogca said

    Luna pa tako in tako mora delati.

    Če se prebujata Venera in Mars, naj se zbudi še Luna.

  72. zogca said

Leave a Reply

 
