Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

I feel U2!

Posted by zogca na april 10, 2010

43 Responses to “I feel U2!”

  1. Frkolina said

  2. zogca said

    Frka, tale je zate!

  3. zogca said

    Aja, pa še ena!

  4. Frkolina said

    tipi so bolani

  5. zogca said

    Zato jaz ostajam nuna. Dokler mi bo še uspevalo.😆

    P.S. drugim – midve se dobro poznava.

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. Frkolina said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. maxi said

  13. zogca said

  14. maxi said

  15. maxi said

    Ta komad ima najboljši takt na svetu.

  16. zogca said

    Jaz sem danes čisto U2.❗

  17. maxi said

  18. maxi said

    Takole, te so meni najljubše njihove+walk on, ki so pa pa nalimala že ti.

  19. maxi said

  20. maxi said

    Tudi ta mi je presneto lušna.

  21. maxi said

  22. zogca said

    Visim na telefonu s Frkolino in U2 nabijam. Nekdo bo poklical policijo.

    Takole, te so meni najljubše njihove+walk on, ki so pa pa nalimala že ti.

  23. zogca said

  24. maxi said

    Visim na telefonu s Frkolino in U2 nabijam. Nekdo bo poklical policijo.

    Jaz ne, obljubim.🙂

  25. maxi said

  26. zogca said

    Hvaležna sem.

    Jaz ne, obljubim.

  27. maxi said

    https://zogca.wordpress.com/2010/04/10/i-feel-u2/#comment-48031

  28. maxi said

    Eh, kaj sem zdaj kopy-pajstala😦

  29. maxi said

    Ne dovoli mi enega spota objavit, pravi, da je duplikat…torej sem ga že in mi ga je pojedlo.😦

  30. zogca said

    Nič jasno.

    Eh, kaj sem zdaj kopy-pajstala

  31. zogca said

  32. zogca said

    Grem preverit.

    Ne dovoli mi enega spota objavit, pravi, da je duplikat…torej sem ga že in mi ga je pojedlo.

  33. zogca said

    Sport rešen.🙂

  34. maxi said

    Hvala.🙂

  35. zogca said

  36. zogca said

    Z veseljem vedno.

    Hvala.

  37. zogca said

  38. zogca said

    Spet kopljem po kartah.😉 Zdaj se mi približuje en ekzaten espekt, ki označuje veliko povišanje libida. Joj, kako ga že čutim. In se že malo bojim za svoj status nune.

  39. zogca said

    Dolgo časa moja najljubša.

  40. maxi said

    Ena za Žogco, da bo še meni malo prečekirala karte::mrgreen:

  41. zogca said

    Jup, zdaj bodo pa divji konji. Ajoj.

  42. lynx said

    Nekdo bo poklical policijo.

    Jaz ne, obljubim.

    Jaz sem tisti 😉 :

  43. zogca said

    Ampak ti nimajo uniform, to ni nič.😉

Leave a Reply

 
