Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razstava ptičjih hišic!

Posted by zogca na april 8, 2010

Oja, takšno umetnost imam pa jaz rada. Barve, žive barve. In tako zelo otroško “kjut”. Seveda je otroško “kjut”, ko pa so avtorji teh umetniških del otroci. Razstavo, ki se uradno imenuje Gregorjevo po Gregorjevim, si lahko vse do 3. maja ogledate na Grajskem dvorišču Ljubljanskega gradu.

Razstava je nastala v sodelovanju z OŠ Ledina.

Živobarve ptičje hišice, ki so razobešene po drevju, so izdelali Ali, Anže, Gal, Iris, Iza, Jana, Jaro, Jure, Nejc, Nikolina, Nina, Peter, Pia, Sara, Tadej, Teo, Timon, Tit, Zala in Živa, učenci 5. a razreda OŠ Ledina pod mentorstvom Irene Šimenc Mihalič in učenci 6. razredov pod mentorstvom Laszla Hermana. Vse hišice so poslikali učenci 5. a razreda pod mentorstvom Irene Šimenc Mihalič. Tako vsaj piše.

OŠ Ledina je vključena v projekt Eko šola kot način življenja. V sklopu le tega poteka projekt Živali in mi, v okviru katerega so bile izdelane ptičje hišice.

“Kjut”, kajne?

Pomlad je res tako zelo lep letni čas.

10 Responses to “Razstava ptičjih hišic!”

  1. webmaher said

    dej še svojo gor😆

  2. zogca said

    Mojo hišico? Nimam je. Če sem iskrena, se en malček celo bojim ptic.

  3. Nevenka said

    A ti povem? Moje zimske premrznječke še sedaj hranim s ptičjo hrano. Kot kokoške se zaženejo na teraso že navsezgodaj in mi na vse pretege čivkajo.
    Počasi jim moram zmanjšati količino, da se bodo začeli sami prehranjevati, sicer se sploh ne bodo znali.
    Sem si ogledala fotke. Lepo, da otroke ustvarjalno navdušujejo in jih vzgajajo v skrbnem odnosu do ptic.
    Upam, da tako živahne hišice ptičkov ne prestrašijo. Jih je pa veselje pogledati, nam, ljudem, seveda.

  4. zogca said

    Ali oni barve vidijo na isti način kot mi?

    Upam, da tako živahne hišice ptičkov ne prestrašijo.

  5. zogca said

  6. zogca said

    Web, javi se mi na mejl. Jaz bi en program in ti mi ga gotovo lahko najdeš. Priti pliz!!!

  7. Nevenka said

    Veš, da ne vem, kako ptički barve vidijo. Najbrž jih; veš po čem sklepam, ker so samčki tako lepo pisani, da si jih samičke potem lahko tudi po lepoti izbirajo.
    He, he, da se ne bi kakšna ptičica zaljubila v hiško🙂

  8. Nevenka said

    Sem se spomnila, kako so pred leti poročali na TV kako se je nek pav zaljubil v bencinsko črpalko in ji podarjal neverjetne paritvene predstave🙂

  9. zogca said

    Objektofilija med ptički.😉

    He, he, da se ne bi kakšna ptičica zaljubila v hiško

  10. zogca said

Leave a Reply

 
