Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se skriva pod klobukom?

Posted by zogca na april 7, 2010

Eh, ves dan visim za računalnikom in na telefonu. Drugače sem zelo proti temu, da bi zadela na loteriji (saj niti ne morem, ker ne igram), ker menim, da bi me denar samo pokvaril. Ko pa moram na tako lep sončen pomladni dan delati … Imam še veliko fotografskega materiala s prazničnih skakljanj, vendar bo moral počakati. Vsaj toliko, da končam službene obveznosti in naredim domačo nalogo za astrološko šolico. Zato danes dobite samo uganko. Iskali bomo ime gospe s fotografije.

Torej, kdo se skriva pod klobukom?

43 Responses to “Kdo se skriva pod klobukom?”

  1. romeno said

    Bette Midler🙂

    To sem napisal samo zato, da lahko video prilepim😆

  2. zogca said

    Bom tudi jaz eno njeno nalepila, ki jo preprosto obožujem, ampak ni pa ona, ni to Bette.

  3. zogca said

  4. zogca said

    Nihče ne ve ali vsi gledamo fuzbal? Pa tako dober namig sem dala.😉

  5. asdf said

    hecno, ampak midlerca poje najbolj čudno, ampak je zaradi tega simpatična in lepa… tekstov pa takaltak nikoli nisem poslušal, ker so precej katastrofični..
    kdo pa je pod klobukom—-dalai lama? ampak on bolj šilt trakce nosi- tangice za na glavo..

  6. webmaher said

    Žogca solit se pojdi skupaj s Fergusonom😆
    na slikci je pa Žogcina mamica, sem ravnokar govoril z njo po tulifonu, zelo prijazna gospa vam rečem:mrgreen:

  7. zogca said

    Si ji obljubil, da bom nehala kaditi?😉 Ergo prijaznost.

    zelo prijazna gospa vam rečem

  8. zogca said

    Wind beneath my wings je meni eno najbolj ganljivih besedil vseh časov. Nič katastrofično.😉

    tekstov pa takaltak nikoli nisem poslušal, ker so precej katastrofični..

  9. zogca said

    Gospa?

    kdo pa je pod klobukom—-dalai lama?

  10. lynx said

    Glede na klobuk in namig je žalostna Francka iz Spodnjega kašlja, ki navija za Manchester.

  11. zogca said

    Namig je bil zelo dober, samo da ga ti nisi zelo dobro prebral.😉

  12. zogca said

    Pravnik bi takoj našel namig.😉

  13. webmaher said

    A je Fergie🙂
    Tvoja mamica pravi, da lahko še naprej kadiš, sam občasno morš mene ubogat:mrgreen:

  14. zogca said

    To pa ne bo držalo, da smem kaditi.😉

    Ni Fergie.

    Ampak v tebi je pa vseeno en malček pravnika.😉

  15. webmaher said

    Ko jaz govorim s tvojo mamico nič ni več tako kot se tebi zdi, da bi po vseh zakonih moralo biti😆
    Kaj je v meni še sam ne vem, tko, da hvala za pojasnilo Žogca😉
    A je ženska pod slamnikom letnik 1960 in starejši🙂

  16. zogca said

    Da.

    A je ženska pod slamnikom letnik 1960 in starejši

  17. zogca said

    Se mi je zdelo, da si ugotovil, kje je namig.😉

    Kaj je v meni še sam ne vem, tko, da hvala za pojasnilo Žogca

  18. Nevenka said

    Mene takle klobuček vedno najprej na Kreslina spomni, pa tudi “ex moj” je imel takega. Kitaristom baje še posebno lepo prisotji🙂

  19. zogca said

    😉 Gospa ni kitaristka, je pa pevka. In je sigurno gospa.

    Dajmo, res ni tako težko!!!

    Namig se kriva v tem stavku: Iskali bomo ime gospe s fotografije.

  20. lynx said

    Nihče ne ve ali vsi gledamo fuzbal?

    Še ena potrditev, da se trudimo za pravilno slovenščino. S tem stavkom si me zavedla. Prav bi bilo: Nihče ne ve,(odgovora) ali vsi gledamo fuzbal? Zato sem mislil, da je namig v zvezi z njim.

    Namig se kriva v tem stavku: Iskali bomo ime gospe s fotografije.

    In kje je tu namig?

  21. lynx said

    Pravzaprav bi si verjetno mislila:
    Nihče ne ve. Ali vsi gledamo fuzbal?

  22. zogca said

    V tem stavku je namig. Boljšega namiga sploh ne bi mogla dati. Če res ne vidiš namiga, odpri kakšno izmed starejših ugank in videl boš, da se ta stavek, ki je sicer vedno indentičen, tokrat malo razlikuje oziroma manjka ena beseda. In to je odgovor na uganko.

    In kje je tu namig?

  23. zogca said

    Prav bi bilo: Nihče ne ve? Ali pa vsi gledamo fuzbal?

    Pravzaprav bi si verjetno mislila:
    Nihče ne ve. Ali vsi gledamo fuzbal?

  24. zogca said

    Aja, glede namiga. Sem bila prepričana, da je ve Web ugotovil namig, vsaj po odgovoru sodeč, ampak kaže, da vseeno ni in je bila tista samo slučajnost.

  25. romeno said

    A je to tista slavna fotografinja, ki je skoraj bankrotirala🙂

  26. zogca said

    Zgoraj sem napisala, da je pevka.

  27. zogca said

    Sploh ne morem verjeti, da nihče ne ugane, ker sem se res bala, ko sem zastavljala uganko, da bo odgovor že v prvem komentarju in bo cela reč tako zelo brez veze.

    Še enkrat stavek, ki je ful dober namig: Iskali bomo ime gospe s fotografije.

  28. zogca said

    Ugotovili smo, da je pevka.

    Ugotovili smo, da se je rodila pred letom 1960.

    In če Žogca vedno napiše, da se išče ime in priimek, je tokrat napisala samo ime. In to je bil namig!!!

    Kdo bi to lahko bil? Kaj mislite?

  29. zogca said

    Očitno ne bo nihče uganil, zato bom prvič odgovor dala kar jaz.

  30. webmaher said

    jaz sem vedel pa sem čakal na Tano, ki ji bo kmalu pripadal kak karton:mrgreen:

  31. maxi said

    Jaz nisem niti poskušala (vedet):mrgreen:

  32. maxi said

    Ampak ko zdaj gledam sliko, po moje niti pod razno ne bi ugotovila.

  33. romeno said

    Saj še ni bilo dokaza, da je res Madonna. Meni na sliki deluje kot kakšna 75 let stara babica s kakšnim kilogramom preveč😆

  34. zogca said

    Pride dokaz, pride. Šele zdaj sem prišla domov, plus imam obisk in se ukvarjam.

  35. zogca said

    Namig je bil – eno ime. In potem še pevka in starejša od 1960. Teh pa ni veliko, zato sem verjela, da boste ugotovili.

    Ampak ko zdaj gledam sliko, po moje niti pod razno ne bi ugotovila.

  36. zogca said

  37. romeno said

    Nuna ima obiske v petek zvečer. A ni danes post?😆

  38. zogca said

    Kakšen post?

  39. romeno said

    Duhovniki in nune bi naj imeli vsak petek post🙂

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6036969

  40. zogca said

    Nimam na obisku duhovnika.😉

  41. romeno said

    Ni čudno, da ne razumem tvojih namigov. Ti mojih tudi ne … ali pač 😆

  42. zogca said

    Če namiguješ na to, da seksam, ti lahko napišem, da gotovo ne seksam in se ne ukvarjam z moškimi. Mislim, neke velike sreče mi niso prinesli, zato ne vem, zakaj bi se ukvarjala z njimi. Še eno takšno nesrečo kot je bil princ da si omislim? To ni prav pametno.

  43. zogca said

    Dokaz.

Leave a Reply

 
