Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Danes mora deževati!

Posted by zogca na april 5, 2010

Mora, res mora. Vsaj kakšna kaplja mora pasti, da mi ne bo treba znova skakljati okoli. Med prazniki naj bi se ljudje naspali, ne pa hodili okoli z vžigalicami v očeh. Ko sem včeraj pozno popoldne prišla s skakljanja (kateremu sem se skušala izogniti, ampak to ni bilo mogoče, ker sem menda edina v družini, ki zna rokovati s fotoaparatom – če verjamete, jaz ne), sem zaspala in potem sem spala, spala, spala …

Brdo pri Kranju. Znova. Lani, ko sem bila tam prvič, mi je bilo bolj zanimivo.

Nisem pa med prvim obiskom Brda videla konjev. V soboto konji v Lipici, danes konji tudi na Brdu. Mi vesolje sporoča, da je tudi princ blizu? Saj veste, princi in konji gredo skupaj.

Danes pride k meni stric in če bo deževalo, bo ostal ves dan. To bo za moje stanovanje veliki praznik. Vanj bo namreč vstopila oseba moškega spola, ki nima levih rok in tudi lena ni. Popravljena bodo balkonska vrata, da ne bodo več visela in da ne bodo vsi sosedi vedeli, kdaj jih odpiram. Kuhinjski elementi bodo dobili nove “pante”. Na stranišču bo popravljen kotliček, da ne bo več spuščal sikajočih zvokov in me jezil. In gotovo še kaj. Za razliko od mojega očeta, ki dela ne vidi in pred njim beži, ga stric vidi in prav išče. Res škoda, da živi tako daleč.

Vremenska napoved kaže kapljice. Jupi!

12 Responses to “Danes mora deževati!”

  1. Nevenka said

    Dobro je imeti strica.
    Mene vedno razni mojstri za nos vlečejo, pa še oskubijo me. Si mislijo babnica itak pojma nima. Pa malo ga celo imam, samo spretna nisem preveč.

  2. zogca said

    Ampak ni dobro, da je stric tako daleč. Koliko stvari mi je danes naredil, ni za verjet. In če jutri mi bo, ker moramo najprej kupiti neke stvari. Da bi se ubadala z mojstri, vsaj pet različnih bi potrebovala in seveda bi me vsi fajn oskubili. Seveda moram pripomniti, da se je nekje vmes začel oglašati moj oče, da tega pa ni treba, da to bo on. Halo!!! Samo da bi se čim prej spokali domov, jedli in se imeli fajn. Seveda on potem ne bi nikoli. Pa se moj stric ni pustil prepričati in je vse, kar smo lahko naredili brez da kaj kupimo, naredil. Lepše razlike med lenuharjem in nelenuharjem ne moreš videti. V bistvu sem danes kar precej jezna na starše. Na očeta zato, ker je hotel na vsak način ovirati meni koristno delo. Na mamo pa zaradi:” Te sobe raje ne glejta.” Pa: “Raje ne glejta, kaj je naredila iz te sobe.” Kot da je pol mojega stanovanja sramota, ki se je ne bi smelo gledati. Pa tako lepo je, samo ni po njenem okusu, je po mojem.

  3. Jazz said

    🙂

  4. romeno said

    Ej Žogca to moraš staršem povedat ne pa na blog pisat🙂

  5. zogca said

    Saj sem povedala. Mami. Očeta nisem uspela “primerno ujeti”. Rezultat? Mama se skorajda več ne pogovarja z menoj oziroma samo uradno. In razmišlja o tem, da bi z menoj prekinila stike.

  6. John said

    Saj sem povedala. Mami. Očeta nisem uspela “primerno ujeti”. Rezultat? Mama se skorajda več ne pogovarja z menoj oziroma samo uradno. In razmišlja o tem, da bi z menoj prekinila stike.

    Diplomatski spor? Ne morem verjet… :mrgreen::mrgreen:

  7. zogca said

    Nič bat, mednarodna politika te vrste mi gre dobro od rok.😉 V najslabšem primeru me bo začelo boleti uho (najbolje srednje) in stiki med državama bodo znova vzpostavljeni. Samo še to moram ugotoviti, kje je srednje uho.😉

  8. zogca said

    Jutro!!!

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

    Stric mi je popravil VSE. Ampak res VSE. Celo žaluzije na balkonu, ki sem jih imela dve leti zaprte, ker jih niti mojster žaluzij ni znal popraviti in sem bila prepričana, da bom morala naslednji mesec zanje rukniti tisoč evrov. In še eno malo morje drugih stvari, zdaj je stanovanje tipi topi. Bravo za mojega strica in bravo zame, ker imam tako dobrega in spretnega strica.

  12. webmaher said

    jebela cesta pa teta iz Amerike, ki jo nikoli nisem dočakal, naj živi Žogcin stric:mrgreen:

Leave a Reply

 
