Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca s pokvarjenimi jajci!

Posted by zogca na april 4, 2010

Sinoči me je nekdo (krivec se bo takoj prepoznal) vprašal, ali boste na blogu lahko prebrali kaj o tem, kako Žogca barva jajca. Njet, žanr znanstvene fantastike se doslej na blogu še ni pojavil in tudi danes ne bomo uvedli te kategorije. V hladilniku resda imam tri jajca, ampak bognedaj, da bi se kdo zmotil in jih skušal pojesti. Tam so samo zato, ker še vedno ne vem, kako naj jih odnesem v smetnjak, ne da bi jih pri tem polomila. Raje ne pomislim, kako zelo so čez rok. Prav gotovo dovolj, da bi tisti, ki bi jih pojedel, urgenci povečal promet. Čeprav se vsak dan pogovarjam z Bogom (verjetno me ima že “poln kufer”, ker mu res preveč pogosto težim), jajc ne barvam, šunke in potice pa ne maram.

Kajpak vsem, ki praznujete, z ljubkima zajčkoma želim vesele velikonončne praznike.

14 Responses to “Žogca s pokvarjenimi jajci!”

  1. Nevenka said

    🙂 ah, kako lepa zajčka.
    Jaz pa bom šla danes na obisk k mami.
    Gotovo bom dobila malo šunkice, prihek in potičko. To tradicijo ohranja, čeprav ni niti malo verna.
    Malo mi je šlo na smeh, ko si rekla, da se z bogom pogovarjaš. Ker sem mu tudi jaz že marsikaj rekla, za vsak slučaj, če bi slučajno bil🙂
    Večinoma se jezim nanj, v smislu, kako dopušča to in to….(slabe reči).
    (Nekaj sem ti pisala na mail.)

  2. zogca said

    Ravno eno minuto nazaj sem ti odgovorila.😉

    Nekaj sem ti pisala na mail.

  3. zogca said

    Pa se res pogovarjam z njim vsak dan. Zdaj pa verjetno že dve leti. Imam pa jaz precej drugačno idejo o Bogu kot jo ima večina. Pa saj je širše znano, da jaz pač ne verjamem v razne brezmadežne stvari, vstajanja od mrtvih in podobno. Pa tudi za Boga si ne želim, da je dober, sploh si tega ne želim. Samo pravičen naj bo. S tem, zakaj vedno ni, se še ukvarjam. Da ne bo kdo mislil, da s tem mislim nase, da do mene ni pravičen. Sploh ne, mislim na razne hude tragedije, za katere vem, pa zanje ne najdem odgovora.

    Malo mi je šlo na smeh, ko si rekla, da se z bogom pogovarjaš. Ker sem mu tudi jaz že marsikaj rekla, za vsak slučaj, če bi slučajno bil

  4. Nevenka said

    Yes, hvala🙂
    Uživaj v današnjem dnevu.

  5. zogca said

    Jup, se bom potrudila. Jih moram zdaj poklicati, verjetno mislijo, da spim. In ne upoštevajo dejstva, da jaz na velike verske praznike ne morem spati dlje kot to pol sedmih. Brdo pri Kranju spet, sem to hotela eksivirati, ampak očitno edina znam delat s fotoaparati, familija pa hoče suvenirje. Upam, da gremo še v arboretum. Popoldne pa ljubljanski grad. Bom po praznikih potrebovala dopust.😉

  6. zogca said

    Pesem današnjega dne, vsaj zame!

  7. zogca said

    Na tisoče in milijone evrov vredna (velikonočna) jajca

    http://cekin.si/clanek/za_dom_in_druzino/velikonocna-jajca-vredna-tisoce-in-milijone-evrov.html

  8. trnovčanka said

    Še ena taka kot si ti. Letos zgleda ne bom pojedla niti enega pirha😀

  9. zogca said

    Mene je prej mama klicala, kaj naj mi pošlje. Da mi ne sme pošiljat potice in šunke, že ve, potem sva se pogajali o pirnih. Ne, ne in ne. Ma daj, prva stvar zjutraj, da pojem jajc. Sva se dogovorili, da mi pošlje kajzarco in sir (beli, kozji). Mama ima vse.🙂 Je pa potico spekla moja bivša tašča, mama jo je samo odmrznila. Oni dve sta veliki frendici.

  10. zogca said

  11. trnovčanka said

    Nekje sem prebrala, da s prebavo trdo kuhanega jajca porabiš več kalorij kot z zaužitjem le tega. Hmmm.

  12. zogca said

    Najučinkovitejša oziroma najhitejša dieta je prav dieta z jajci oziroma jajčna dieta.

    Nekje sem prebrala, da s prebavo trdo kuhanega jajca porabiš več kalorij kot z zaužitjem le tega. Hmmm.

  13. sonček said

    Pa še veliko železa vsebuje rumenjak.
    Skupni imenovalec: jajca rulz🙂

  14. zogca said

    Imam v hladilniku dva pirha. Zbiram pogum.😉

Leave a Reply

 
