Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca med konji!

Posted by zogca na april 3, 2010

Belih konjev je bilo veliko, ampak princa pa res nisem videla nikjer. Mar ni bilo rečeno, da princ pride na belem konju? Šalo na stran, v Lipici princa nisem niti pričakovala. Vseeno pa sem na poti z morja vztrajala, da se ustavimo tudi tam. Vedno se rada ustavim v Lipici.

Prav zato sem bila tako zelo vesela, da sem odkrila nov razlog, da se lahko zelo kmalu znova vrnem tja. Temu razlogu se reče barvanje ograj. Jup, letos, ko Lipica praznuje 430-ti rojstni dan, bodo barvali tiste bele ograje. Kar deset kilometrov jih je. Vsako soboto bo potekalo to barvanje, prijavi pa se lahko kdorkoli, ki je voljan pomagati.

In jaz sem voljna.

Na svežem zraku bom. Kar mi lahko samo koristi. Razgibala se bom. Tudi to mi lahko samo koristi. In če mi uspe pobarvati kakšnih deset metrov (mogoče pa tudi več), bo to nekomu koristilo.

Če še koga zanima tovrsten “špas”, lahko več podatkov najde na spletni strani, ki je posvečena 430-tem rojstnem dnevu Lipice.

One Response to “Žogca med konji!”

  1. zogca said

    FOTO: Barvanja so se lotili tudi politiki

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-barvanja-so-se-lotili-tudi-politiki.html

Leave a Reply

 
