Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dokler je čas!

Posted by zogca na april 2, 2010

32 Responses to “Dokler je čas!”

  1. zogca said

    Poezijo smo do zdaj vedno imeli v tipkani obliki, tokrat novost – poezija v fotografski obliki!😉 Upam, da vsi lahko prebrere. Če kakšen ne more, bom pesem še pretipkala.

  2. zogca said

  3. lynx said

    Youtube mi ne dela, zato bom izrabil mojvideo.
    Meni osebno najlepša Šifrerjeva, čeprav se mi zdi, da je priredba neke druge pesmi:

    http://www.mojvideo.com/video-andrej-sifrer-stoj-marija/4a854bf9994cfd0a5827

  4. zogca said

    Ne dela ti Tube? Meni normalno dela.

  5. lynx said

    Ko kliknem za predvajanje se vse izbriše.

  6. lynx said

    Mon pa posodabljajo.

  7. zogca said

    Moj princ dela.🙂

    Mon pa posodabljajo.

  8. zogca said

    Aja, jaz že ene par dni sploh ne morem pisati na MON. Se mi dogaja to, kar se je Izbrani kakšen mesec nazaj. Oddam sporočilo in mi napiše nekaj o tem, da bi moje sporočilo lahko bilo e-slama in nekaj mi piše o neki Javi. Nič ne razumem. Sem vprašala enega kolega, ki tudi hodi na MON, on prijavljen lahko piše tako doma kot v službi, če pa poskusi neprijavljen doma lahko, v službi pa ne more in dobio isto o e-slami in Javi.

  9. zogca said

  10. lynx said

    Aja, jaz že ene par dni sploh ne morem pisati na MON. Se mi dogaja to, kar se je Izbrani kakšen mesec nazaj. Oddam sporočilo in mi napiše nekaj o tem, da bi moje sporočilo lahko bilo e-slama in nekaj mi piše o neki Javi. Nič ne razumem. Sem vprašala enega kolega, ki tudi hodi na MON, on prijavljen lahko piše tako doma kot v službi, če pa poskusi neprijavljen doma lahko, v službi pa ne more in dobio isto o e-slami in Javi.

    Meni isto.

  11. zogca said

    Tebi tudi? Pa koliko je to potem razširjeno???

    Meni isto.

  12. zogca said

    Sploh se mi ne ljubi spat, čeprav vem, da bom morala zgodaj vstati. Me jutri čaka morje, pa Lipica, pa Postonjska jama, pa cela turneja po tistem koncu. Po moje bom v nezavesti.

  13. lynx said

    Sploh se mi ne ljubi spat

    Jaz pa ne smem.

    Me jutri čaka morje, pa Lipica, pa Postonjska jama, pa cela turneja po tistem koncu.

    Mogoče se kaj vidiva. 😉

  14. zogca said

    Zakaj pa ne? Si v službi? Drugega razloga si ne predstaljam. Razen če si nisi omislil kakšne hude teroristke, ki ti je predpisala seks na vsaki dve uri.:mrgreen:

    Jaz pa ne smem.

  15. zogca said

    Če boš videl kakšno zelo blond, ki zelo zeha, bom to gotovo jaz. Me lahko pocukaš.😉

    Mogoče se kaj vidiva.

  16. lynx said

    Zakaj pa ne? Si v službi? Drugega razloga si ne predstaljam. Razen če si nisi omislil kakšne hude teroristke, ki ti je predpisala seks na vsaki dve uri.

    To drugo.😉 Izgleda pa takole:

    Če boš videl kakšno zelo blond, ki zelo zeha, bom to gotovo jaz. Me lahko pocukaš.

    Te bom prej spoznal po govorici kot po blond frizuri. Predvidevam da boš vodička.

  17. lynx said

  18. zogca said

    Ne me rajcat zdaj pred spanjem. Jup, grem res spat in ne smem misliti na takšne stvari.

    To drugo. Izgleda pa takole

  19. zogca said

    V bistvu ne, ker gre moj oče (mama ne, se je fejst prehladila) zraven in on je tisti, ki vse ve, kaj je kaj, zakaj je kaj, od kdaj je kaj, kdo je kaj naredil itn. Jaz pa … Danes, ko smo imeli ekskurzijo po Ljubljani, je oče preverjal moje znanje. Kako se imenuje most, na katerem stojimo? Sem samo zmigovala z glavo. Sramota, menda je bil Šentjakobski. Potem me je vprašal, koliko mostov je čez Ljubljani. Sramota, nisem vedela, je pa vedel moj stric iz Srbije. Je bil eno leto tukaj v vojski in je vedel. Jaz non stop svetim po Ljubljani in ne vem. Toliko o tem, da bi jaz lahko bila vodič.

    Predvidevam da boš vodička.

  20. Jazz said

  21. Jazz said

    Prvi april še je?🙄

  22. zogca said

    Zakaj prvi april?

    Prvi april še je?

  23. zogca said

    Nalivam se s kofetom, koma. Bogu hvala za usmiljenega strica, ker to gre gotovo zahvala njemu, da ni še prišel klic bujenja. Moji bi me že ob sedmih vrgli v luft, če bi bila odločitev njihova. Fuj, je grdo vreme.

  24. Jazz said

    22.zogca said
    april 3, 2010 at 9:47 am
    Zakaj prvi april

    -Da te potegnem,pa da pol še ti mene…🙂

    Štajerska dežela sonca… 😉

  25. zogca said

    To za vlečenje si že zamudil.😉 Tukaj pri nas ni nobenega sonca, ampak je megla, takšna megla, kot je niti pozimi ni bilo. Upam, da je na Primorskem koncu sonce. Čez pol ure pridejo pome.😉

  26. Jazz said

    Bo,tudi v Postojni,ko se megla dvigne.Mej se lepo.

  27. zogca said

    Bom, obljubim. Upam, da tudi ti lahko obljubiš za meglo.😉

  28. zogca said

    Res je bilo sonce.🙂 Lynx pa me ni pocukal.😦

  29. zogca said

    Joj, kakšne težave imajo eni. Saj ni res. 🙄

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6141359

  30. lynx said

    Lynx pa me ni pocukal.

    Lynx je bil danes doma za inštruktorja matematike. 🙂

    Joj, kakšne težave imajo eni.

    Vsak berač svojo malho hvali, vsakdo zagovarja svoje mnenje.
    Po moje je bolj to, kot kakšna težava. Takih opazk je na Monu kolikor hočeš.
    O barvanju jajčk pa ne bo objave?

  31. zogca said

    Kje je pa princ, da mu lahko jajčka pobarvam?:mrgreen:

    O barvanju jajčk pa ne bo objave?

  32. zogca said

    Še boljše vprašanje – kje je princ, ko moj računalnik kaže znake izdihovanja???

Leave a Reply

 
