Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena aprilska!

Posted by zogca na april 1, 2010

21 Responses to “Ena aprilska!”

  1. zogca said

    Prvi april je!!! Pazite se! Jaz obljubim, da ne bom nikogar vlekla za nos, če pa bo kdo mene, naj se pazi, ker bom potem jaz njega povlekla za tiča. Pa ne nežno in tako da bodo užitki, sadistično in za bolečino.:mrgreen:

  2. zogca said

    I wish.😉

  3. mmisaa said

    Razumem, da boš moške vlekla za tiče. Kaj pa ženske??

  4. John said

    Razumem, da boš moške vlekla za tiče. Kaj pa ženske??

    :mrgreen:

  5. mmisaa said

    Si pa sadistično razpoložena…

  6. zogca said

    Ne, malo se hecam. Čeprav priznam, prvoaprilskih šal pa res ne maram.

    Si pa sadistično razpoložena…

  7. zogca said

    Od tičev dlje pa sploh ne vidim.:mrgreen:

    Razumem, da boš moške vlekla za tiče. Kaj pa ženske??

  8. zogca said

  9. zogca said

    Tale je ziher prvoaprilska.

    http://24ur.com/novice/it/nic-vec-komentiranja-na-24ur-com.html

  10. zogca said

    Tale pa žal verjetno ni. Nisem pa še preverila.

    http://24ur.com/novice/slovenija/cigarete-po-novem-drazje.html

  11. zogca said

  12. webmaher said

    Danas sam sanjao Žogcu😆

  13. zogca said

    Kaj sem lepega počela?

  14. webmaher said

    Nekam sva šla in plezala po enih gričih več se pa ne spomnim😆
    Je pa kr trajal cel dopoldne in sem vstal šele malo pred dvanajsto😆
    Meni se sicer izredno malokrat sanja tako, da bi si kaj zapomnil:mrgreen:

  15. zogca said

    S temi sanjami je pa nekaj karobe. Da bi jaz plezala po gričih? So bile na vrhu gričev trgovine? :mrgreen:

  16. webmaher said

    saj do vznožja si peljala z avtom, tistih 100m si pa naredila peš, ker sem te nekaj slikal pa ne vem zakaj:mrgreen:

  17. zogca said

    That sounds more like me.😉

  18. webmaher said

    Imela si eno hudo oblekco pa afro frizuro več se pa res ne spomnim😆

  19. zogca said

    Afro frizuro? A sem finančno čisto propadla ali kako? 😆

  20. zogca said

    Zbujam se, zbujam se, zbujam se.

    Tale bo ravno ta prava za kaj takega!!!

    Kofe je kuhan.

  21. zogca said

    Sem dobila obiske iz Srbije za čez praznike.🙂 Bom preskakljali celo Slovenijo. Jutri gremo menda na morje.🙂

Leave a Reply

 
